Wat is Bo toch makkelijk en braaf. De andere merrie met veulen blijven sinds gisteren 24/7 buiten. Dit ivm beenwond bij de merrie. Moet eigenlijk boxrust maar dan wordt ze gek. Dit was de beste oplossing.
Dat betekend dat Bo alleen binnen staat met King (alle andere paarden staan ook 24/7 buiten). En Bo die komt blij naar de draden vanavond om naar stal te gaan. En kijk je via de camera, tja dan snap je wel waarom. Hier hoeft ze 100x minder op te letten. [ img ] Haha goed kijken, King doet aan camoufleren
Wat gaat het toch hard. Stonden samen zo leuk te kijken of mijn dochter er al aankwam.
Witte op zijn billen is sudocreme, hij heeft slappe mest en nu koekt het niet aan [ img ] [ img ]
Verder gaat het super met beide. Overdag de hele dag lekker in de groep op de weide em paddock. Met de avond wilt Bo nog steeds erg graag naar binnen, dus mag ze nog ff. Heeft ze voor haar idee meer rust
Ik ook niet AM, hoeft ze toch minder alert te wezen dan in de kudde. Is een echte moederkloek wat dat betreft. Ze houd hem ook echt nog wel weg bij de andere paarden (en van haar mag hij ook nog niet andere toe haha)
Ja hij gaat echt hard. Het is me er wel eentje. Soms denk ik wel eens, arme Bo haha. Wat dat betreft een echte hengst