[P]Mustang meets horse meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lonniejj

Berichten: 2907
Geregistreerd: 23-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 14:38

Ik lees even mee.

Indien de paarden braaf zijn kan ik mogelijk aansluiten als fotograaf en/of mijn drone mee :D

En uiteraard afhankelijk van datum/locatie.

Muisssx

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Zevenhoven

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:07

Wat een gaaf idee.
Hier wel een braaf paard maar gevlekt. Niet helemaal handig in deze context.

Benieuwd hoe het resultaat zal worden!

Berryz

Berichten: 715
Geregistreerd: 21-04-18

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:21

Misschien will feather light horsemanship wel mee. Die heeft een mustang (paard). Ben benieuwd naar de foto's.

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-22 20:28

ikke schreef:
Bellatrix schreef:
Dat zou een mooie combi zijn. :j
Maar de locatie moet geschikt zijn voor auto en paard. Zou mooi zijn als je iets van hei of bos op de achtergrond kan krijgen.

Ah, joh, dat is toch niet zo moeilijk; de weg over de hei naar de Mossel.
Is nog soort van legaal ook!



Waar is dat? Woon wel in prov Utrecht, maar ben meer bekend met omgeving Loosdrecht….

En periode denk ik ergens tussen eind april en eind mei..

Ben ook erg benieuwd naar hoe het er uit komt te zien…

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:47

Klinkt heel erg tof, en ik zou als fotograaf ook wel interesse hebben!

Ik lees veel over een natuurlijke achtergrond, maar is een urban locatie niet beter geschikt?

mvdbijl

Berichten: 3682
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:37

Ik heb wel een heel tof licht gekleurd minipaardje met blauwe ogen, kan steigeren op commando, lijkt de auto wel heel indrukwekkend naast hihi. Leuk idee! dat wordt vast een mooi resultaat :-)

Bowo
Berichten: 2836
Geregistreerd: 11-04-18

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:50

Ik ga even volgen omdat ik heel benieuwd ben naar de resultaten :)

Qua paarden ben ik niet zo nuttig denk ik. Ik heb wel een hele knappe vos met zo'n typisch oranje tint, alleen hij is niet bepaald bomproof en met zijn 1.78 worden de auto's wel heel klein denk ik xD
En heb nog een koffievos staan, die is dan wel weer braaf (en zo goed als effen), maar die kleur is wel lastig te matchen met een auto denk ik.

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-22 15:38

Wat leuk dat er zoveel interesse is zeg :) Het liefst zou ik iedereen mee willen laten doen, maar, nam de opmerking van Bellatrix denk ik dat max 5 paarden/auto's/fotografen het beste is.
Een urban locatie vind ik zelf ook wel erg gaaf, het probleem is dan wel dat je snel met het harde geluid van de auto's zit, dat kan dan nergens naar toe. En die van mij is echt luid... :')
Dus als het paarden zijn die daar niet van ondersteboven raken is dat geen enkel probleem... Een combi van natuurlijk en urban is helemaal ideaal.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:40

Ik zou ook heel graag mee willen als fotograaf. Ik heb niet zo'n unieke auto als sommige bokkers, dus die laat ik maar braaf staan :').

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102067
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:43

De ondergrond moet voor beide geschikt zijn. Galopperen doe je niet op beton lijkt mij.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 15:46

Yavanna schreef:
Wat leuk dat er zoveel interesse is zeg :) Het liefst zou ik iedereen mee willen laten doen, maar, nam de opmerking van Bellatrix denk ik dat max 5 paarden/auto's/fotografen het beste is.
Een urban locatie vind ik zelf ook wel erg gaaf, het probleem is dan wel dat je snel met het harde geluid van de auto's zit, dat kan dan nergens naar toe. En die van mij is echt luid... :')
Dus als het paarden zijn die daar niet van ondersteboven raken is dat geen enkel probleem... Een combi van natuurlijk en urban is helemaal ideaal.

Urban kan ook een verlaten industrieterrein zijn bijvoorbeeld, als daar al een grasveld omheen groeit dan kun je daarheen voor rijfoto's.

My_Little_P

Berichten: 1242
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 23:36

Ik zou dit eventueel als fotograaf ook wel heel erg leuk vinden! Moeten het perse Mustangs/Amerikaanse auto's zijn? Ik zou het zelf ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld een Citroen DS te fotograferen?
edit: Mss leuk voor een andere meeting :o

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-22 07:10

My_Little_P schreef:
Ik zou dit eventueel als fotograaf ook wel heel erg leuk vinden! Moeten het perse Mustangs/Amerikaanse auto's zijn? Ik zou het zelf ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld een Citroen DS te fotograferen?
edit: Mss leuk voor een andere meeting :o



Ja, dit is alleen Mustangs… : :o Maar altijd leuk om het zelf te regelen toch :D
Fotografen en Mustangs zijn er genoeg,nu de paarden nog :') En heeft er iemand een tam schaap ala Shaun het Schaap?

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 08:30

Wat vet! Een shoot als dit staat al een tijd op mijn bucketlist, maar ik heb de recourses nooit gehad. (Tot nu mijn vriend met een klassieke Mustang.) Ik sluit me graag aan als fotograaf. :o Locatie komen we wel uit! :D

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 09:08

Canon schreef:
Wat vet! Een shoot als dit staat al een tijd op mijn bucketlist, maar ik heb de recourses nooit gehad. (Tot nu mijn vriend met een klassieke Mustang.) Ik sluit me graag aan als fotograaf. :o Locatie komen we wel uit! :D


Gaaf, neem je hem ook mee :)
Ik zat te denken aan Radio Kootwijk als locatie, maar helaas kunnen we daar toch niet goed genoeg komen met trailers en Mustangs.. Wel jammer, want je hebt hei/bos en een urban locatie.

@ Ikke, welke weg naar Mossel bedoel je?
@ Thirza, mag jouw paard met mijn auto? En evt die van Ghostattack ook, want er komt nog een witte Mustang mee.. Ik heb er nu al zin in :)

Het lijkt me ook wel erg gaaf om een foto te maken van alle Mustangs met de paarden erbij, maar ja... er zullen wel veel ideeën komen... :D

Als fotografen die aangegeven hebben mee te willen, hebben we tot nu toe:
Bellatrix
Sivanna
Ralf ( van de Mustangclub, is prof fotograaf en hij neemt zijn witte klassieke Mustang mee )
Rennie89
Lonniejj
Megane
Vealosz.
My_Little_P.
Canon.

Paarden:
Ghostattack
Thirza.

Mustangs zijn allemaal geregeld.. Er zijn er iets meer, omdat er ook wel afvallers kunnen komen..
Mijn witte schaapje,
Zwarte
Rode
Gele
Grijze

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 10:45

Mag ik ook nog op de lijst van fotografen? :)

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 11:10

Yavanna schreef:
@ Thirza, mag jouw paard met mijn auto? En evt die van Ghostattack ook, want er komt nog een witte Mustang mee.. Ik heb er nu al zin in :)



Ja leuk! Als ik de datum kan ben ik erbij!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:18

Yavanna schreef:
Canon schreef:
Wat vet! Een shoot als dit staat al een tijd op mijn bucketlist, maar ik heb de recourses nooit gehad. (Tot nu mijn vriend met een klassieke Mustang.) Ik sluit me graag aan als fotograaf. :o Locatie komen we wel uit! :D


Gaaf, neem je hem ook mee :)
Ik zat te denken aan Radio Kootwijk als locatie, maar helaas kunnen we daar toch niet goed genoeg komen met trailers en Mustangs.. Wel jammer, want je hebt hei/bos en een urban locatie.

@ Ikke, welke weg naar Mossel bedoel je?
@ Thirza, mag jouw paard met mijn auto? En evt die van Ghostattack ook, want er komt nog een witte Mustang mee.. Ik heb er nu al zin in :)

Het lijkt me ook wel erg gaaf om een foto te maken van alle Mustangs met de paarden erbij, maar ja... er zullen wel veel ideeën komen... :D

Als fotografen die aangegeven hebben mee te willen, hebben we tot nu toe:
Bellatrix
Sivanna
Ralf ( van de Mustangclub, is prof fotograaf en hij neemt zijn witte klassieke Mustang mee )
Rennie89
Lonniejj
Megane
Vealosz.
My_Little_P.
Canon.

Paarden:
Ghostattack
Thirza.

Mustangs zijn allemaal geregeld.. Er zijn er iets meer, omdat er ook wel afvallers kunnen komen..
Mijn witte schaapje,
Zwarte
Rode
Gele
Grijze


Tof!! :D
Heb er zin in!

Radio Kootwijk is een toffe plek, maar indd lastig bereikbaar en ook veel beschermd gebied. Ik zal eens vragen in de omgeving of iemand iets weet wat erop lijkt! :))

Zal ook eens vragen of mijn vriend mee wilt. :D Vind 'ie vast ook tof om te zien allemaal! Hij rijdt zelf een oude rood-zwarte Mach-1 in de zomerdagen. <3 Kan hij mooi andere mustangs bekijken.

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 17:35

Marjo schreef:
Mag ik ook nog op de lijst van fotografen? :)



Dan ben jij de laatste.. 10 fotografen is wel voldoende denk ik :D

My_Little_P

Berichten: 1242
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 18:50

Ik zou wel wat reserves houden hoor, er zijn altijd best veel afvallers.

Heb ik de datum gemist of is die nog niet bekend?

Mocht er iemand uit het zuiden (Eindhoven) mee willen rijden?

prugelpiet

Berichten: 12592
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 19:00

Mocht je een keer met je auto richting het Drents Friese wold komen, stuur maar een PB. Ik heb geen vervoer om naar het midden van het land te komen en vind dat voor een fotoshoot ook wel (te) lang rijden :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102067
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 19:19

Welke kleur paarden zijn er nu nog nodig?

En als Radio Kootwijk geen optie is (waarom niet, we fotograferen toch niet met alle paarden tegelijk?) heeft iemand anders dan een suggestie?

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 20:43

My_Little_P schreef:
Ik zou wel wat reserves houden hoor, er zijn altijd best veel afvallers.

Heb ik de datum gemist of is die nog niet bekend?

Mocht er iemand uit het zuiden (Eindhoven) mee willen rijden?



Datum is nog niet bekend, ik moet even 2 kampen voor elkaar hebben en zet dan een aantal data’s neer, degene met de meeste stemmen wordt t.

En Bellatrix, even op de website gekeken, je kunt daar niet met auto’s komen en dan gaat het niet..
Ikga eens in de club vragen wie er een leuke locatie weet.

En volgens mij hebben we alleen de witte paarden voor elkaar, dus nog nog een zwarte voor bij een zwarte auto en dan heb ik nog een grijze cabrio, een rode en een gele mustang en nog een matzwarte met striping mustang. Dus welke kleur paarden kan…
Laatst bijgewerkt door Yavanna op 10-02-22 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102067
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [P]Mustang meets horse meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 20:46

Aha okee, jammer, lijkt mij een toffe locatie.

Je moet eigenlijk een lege parkeergarage hebben. :+ Dat kan prima voor portret foto's. En dan zou er een grasveld in de buurt moeten liggen voor rijfoto's...maar denk niet dat we een lege garage gaan vinden. :=

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-22 20:51

Bellatrix schreef:
Aha okee, jammer, lijkt mij een toffe locatie.

Je moet eigenlijk een lege parkeergarage hebben. :+ Dat kan prima voor portret foto's. En dan zou er een grasveld in de buurt moeten liggen voor rijfoto's...maar denk niet dat we een lege garage gaan vinden. :=



Uuuhhhmmm… doe dat maar niet, leuk idee, maar als ik die van mij in de garage start en dat is met veel vd andere auto’s ook, schrikken de paarden zich een hubuskulubus… _O- Die zijn echt luid… :o