[H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 18:27

Ohh wat leuk dat Ivy mee mag!
Ik zal haar van te voren ook even wassen.
Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik eventueel nog wat eenvoudige behendigheid sprongetjes meenemen.

Ik bedenk me alleen wel net dat ze 2 week terug gesteriliseerd is, ze heeft dus nog een kleine kale plen op haar pootje en haar buik is deels kaal, opzich valt het niet erg op, de overige vacht is er wel over heen te kammen opzich. Ik zal morgen even een foto plaatsen, mochten jullie er voor kiezen om toch een andere hond mee te willen nemen dan is dat hartstikke begrijpelijk natuurlijk!
Had er even niet bij stil gestaan met het opgeven hiervoor

Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-20 19:08

Oh Megane dat is zeker geen probleem hoor! Little bit of photoshop magic :P Behendigheid sprongetjes klinkt leuk!

Sowieso wil ik voorstellen aan iedereen om een jachtlijntje mee te nemen. Lukt het nou niet los dan is not all hope lost en kunnen ze gewoon aan het jachtlijntje. Scheelt stress!

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:31

Ik heb geen jachtlijn maar wel gewoon een zwarte lijn die ik mee kan nemen.

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:53

Flux schreef:
Oh Megane dat is zeker geen probleem hoor! Little bit of photoshop magic :P Behendigheid sprongetjes klinkt leuk!

Sowieso wil ik voorstellen aan iedereen om een jachtlijntje mee te nemen. Lukt het nou niet los dan is not all hope lost en kunnen ze gewoon aan het jachtlijntje. Scheelt stress!


Oh gelukkig! :D

Ik zal even kijken of ik ergens een jachtlijntje kan lenen, en als dat niet lukt, is een gewone halsband met een neutrale zwarte lijn dan ook goed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:04

Megane schreef:
Flux schreef:
Oh Megane dat is zeker geen probleem hoor! Little bit of photoshop magic :P Behendigheid sprongetjes klinkt leuk!

Sowieso wil ik voorstellen aan iedereen om een jachtlijntje mee te nemen. Lukt het nou niet los dan is not all hope lost en kunnen ze gewoon aan het jachtlijntje. Scheelt stress!


Oh gelukkig! :D

Ik zal even kijken of ik ergens een jachtlijntje kan lenen, en als dat niet lukt, is een gewone halsband met een neutrale zwarte lijn dan ook goed?


Liefst wel zo dun mogelijk. Of het moet al verdwijnen in de vacht zeg maar. Anders ga je het sowieso zien in photoshop. Lijn maakt mij niet uit, maar halsband zodun mogelijk het liefst

Anna79

Berichten: 3381
Geregistreerd: 30-11-15

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:16

Gaaf Drawnhorse!
Ik zal ook even op zoek naar een jachtlijntje voor mijn stuiterende puber :D

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:26

Wat een superleuke lijst. :+:

Ik weet dat het anders dan anders is, maar zou ik met Veronique (drawnhorse), samen mogen fotograferen? Ik ben herstellende van een burnout en de vorige fotomeeting heeft helaas een paniekaanval veroorzaakt bij mij.

Wetende dat ik als een soort van bonus fotograaf bij Veronique kan blijven, zou mij veel rust geven. :o

Ik moet het echt weer in kleine stapjes opbouwen. -O-

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 23:15

Wat mij betreft wel hoor Magda,ben alleen niet de organisatie :P
Fijn dat je het weer aandurft, en als samen fotograferen je een goed gevoel geeft kan dat alleen maar goed zijn wat mij betreft

Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-20 23:33

Helemaal mee eens Nynkster! :j

Magda, vooral dat doen wat je rust en vertrouwen geeft! :) Vindt iedereen het prettig als ik een schema maak zodat we een leidraad en dus wat structuur hebben gedurende de meeting?

Ik heb zelf een angststoornis en vind dit organiseren ook best spannend ;)

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 07:36

Dat zou ik wel fijn vinden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 08:44

Flux schreef:
Helemaal mee eens Nynkster! :j

Magda, vooral dat doen wat je rust en vertrouwen geeft! :) Vindt iedereen het prettig als ik een schema maak zodat we een leidraad en dus wat structuur hebben gedurende de meeting?

Ik heb zelf een angststoornis en vind dit organiseren ook best spannend ;)


Heel Fijn :)

Wou er nog iemand vanaf omgeving heerenveen mee rijden? Ik heb niet de grootste auto, maar er zou eventueel een hond op de achterbank kunnen :)

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 10:13

Ik rijd over leeuwarden-drachten vanuit harlingen en zou wel iemand zonder hond mee kunnen nemen.
Of de hond moet tussen de benen voorin kunnen.
Een vreemde hond bij die van mij op de achterbank vind die van mij te gezellig ben ik bang xD

MarloesVtK

Berichten: 189
Geregistreerd: 25-12-12

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 08:44

Toffe modellen, Zin in! Als er iemand vanuit Oosterwolde mee wil rijden kan dat :)

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 15:57

Ik moet van 7 tot 14 augustus op een kruising poedelpup passen.

Dus dan neem ik hem die dag mee maar die hoeft niet op de foto mag natuurlijk wel haha zal de eigenaar vast leuk vinden XD maar even kijken hoe en wat even een grondpen meenemen denk ik.
Als er mensen zijn die dit niet fijn vinden dan zoek ik een andere oplossing

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:01

Hier kan eventueel iemand vanuit dokkum e.o. meerijden, ik ga over drachten - ureterp waarschijnlijk.
Of surhuisterveen - friesche palen :)

Anoniem

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:14

Als ik de tempraturen zie voor 9 augustus is het dan niet een beter idee om dit een uurtje eerder te doen? Zodat we mooi voor de echte warmte klaar kunnen zijn?

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:21

Marije_1997 schreef:
Als ik de tempraturen zie voor 9 augustus is het dan niet een beter idee om dit een uurtje eerder te doen? Zodat we mooi voor de echte warmte klaar kunnen zijn?


Ik vind dit eigenlijk wel een goeie, bij zulke hoge temperaturen zie je bij mijn hond eigenlijk alleen nog 1 meter tong :')

Scheelt wel dat ze bewolking voorspellen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:24

_classic schreef:
Marije_1997 schreef:
Als ik de tempraturen zie voor 9 augustus is het dan niet een beter idee om dit een uurtje eerder te doen? Zodat we mooi voor de echte warmte klaar kunnen zijn?


Ik vind dit eigenlijk wel een goeie, bij zulke hoge temperaturen zie je bij mijn hond eigenlijk alleen nog 1 meter tong :')

Scheelt wel dat ze bewolking voorspellen..


Bewolking scheelt wel, maar ik kan zelf ook niet zo goed tegen de warmte hahaha, dus een uurtje eerder zou wel prettig zijn! En denk voor de honden ook

Ik ben wel bereid om een uur of zelfs 2 uur eerder op te staan. En persoonlijk vind ik dan het licht ook mooier.

Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 12:26

Marije_1997 schreef:
Als ik de tempraturen zie voor 9 augustus is het dan niet een beter idee om dit een uurtje eerder te doen? Zodat we mooi voor de echte warmte klaar kunnen zijn?


Goed idee :j Ik houd de weersvoorspellingen ook in de gaten en ga ook nog een keertje bij de heide kijken. Als die nog niet bloeit is het ook zo wat :P

Dit weekend kom ik ook met een schema :j

Anna79

Berichten: 3381
Geregistreerd: 30-11-15

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 16:17

Mag ik dan als laatste, ben zo geen ochtendmens en een poedel heeft nog wat grooming nodig :o

Flux

Berichten: 2494
Geregistreerd: 10-06-05

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 16:44

Anna, zoals in de OP gezegd wil ik alle modellen tegelijk laten komen, dus alle modellen zijn als eerste of laatste :P

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 17:12

2 uren eerder hoeft van mij echt niet dan is het kwart over 7.
Is voor mij ook nog 50 minuten rijden.....

Uur eerder oke maar 2

Nynkster

Berichten: 5333
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [H] Fotomeeting Bakkeveense Duinen (heideshoot) - 9 aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 17:30

2 uur prima hoor, we hebben het wel over dieren hier :P
Die hebben echt geen boodschap aan baas die niet vroeg wil opstaan :+
Het gaat mij erom dat ze niet half hijgend op de foto moeten. Dat is voor mij niet leuk, fotograaf niet leuk en al helemaal niet leuk voor de honden

Anna79

Berichten: 3381
Geregistreerd: 30-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 18:45

Nynkster schreef:
2 uur prima hoor, we hebben het wel over dieren hier :P
Die hebben echt geen boodschap aan baas die niet vroeg wil opstaan :+
Het gaat mij erom dat ze niet half hijgend op de foto moeten. Dat is voor mij niet leuk, fotograaf niet leuk en al helemaal niet leuk voor de honden


Haha dat is leuk dat je het zegt, mijn hond is nog minder van de ochtend dan ik :') _O- , die gaat het liefst pas om half tien voor het eerst uit echt waar. Als we doordeweeks om 7 uur beneden komen kan er net een kwispeltje af en dan tuft ze weer verder...
Maar ik zie nu dat het 27 graden gaat worden, dat had ik nog niet gezien, dan is een uur eerder niet zo'n gek idee inderdaad! 2 uur eerder is mij te gek, speelt bij mij iets medisch mee waardoor ik niet makkelijk uurtjes slaap kan missen.
Laatst bijgewerkt door Anna79 op 31-07-20 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 18:46

ik ben het met africanlady eens, vind 2 uren eerder (kwart over 7) wel weer heel erg vroeg worden.
yara is heel licht van kleur dus om die mooi op de foto te krijgen moet ik haar wel even netjes wassen en drogen...dan mag ik wel voor 5 uur van bed af om dat allemaal voor elkaar te krijgen helaas.
avond van te voren wassen heeft hier geen zin omdat ze in de nacht gewoon naar buiten gaat bij ons en ze dan toch weer vies gaat worden. mensenkind staat ook niet te trappelen om voor 6 uur uit zijn bed gerinkeld te worden en daar wordt hij dan dus ook niet vrolijker op voor de foto's hahaha

vind kwart over 8 eigenlijk wel op zijn vroegst worden voor ons...mocht er besloten worden het wel 2 uren naar voren te brengen dan mag in mijn plaats een reserve mee gaan.