[P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:37

kim_1990 schreef:
_Nynke schreef:
Ik zou heeeeeeeel graag mee willen met mijn merrie als reservemodel mocht er eentje afvallen! Normaal fotografeer ik altijd haha. Maar we hebben een heftige periode achter de rug en ik zou toch wel graag eens willen zien hoe een ander haar op de foto kan zetten :) Wel even onder voorbehoud van vervoer, maar dat probeer ik direct te regelen.

_Nynke / Nynke / Wikje / Voorkeur gaat uit naar ochtend, maar kan beide / Geen bijzonderheden, we rijden alleen op dit moment niet vanwege een aantal redenen. Wel trainen we vanaf de grond (academisch grondwerk)

[ [url=m/5aq1bv.jpg]Afbeelding[/url] ]
(inmiddels heeft ze behoorlijk langere manen)

[ [url=m/9ZpkVE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RCSgBL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was toen ze geschoren was vorig jaar, heb helaas niet echt mooie recente foto's.
Dit jaar is ze niet geschoren want ik vond het echt niet mooi en ze stond toch stil :+
Inmiddels weer zo goed als in zomervacht, en tegen die tijd helemaal.


Vervoer: check +:)+ :))


Wat lief Kim <3 Dankjewel!

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:41

Bij mij is het afhankelijk van hoe ze is en hoe de andere zijn :) Ik zie wel of ik gekozen word of niet.

DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:04

Fotografen
Citaat:
Boktnaam / echte naam / ervaring / portfolio / ochtend, middag of beide
1. Nadjanadja / Nadja / beginnend / @_nk_fotografie op instagram / middag
2. Dandy200 / Anne Schrieken / gemiddeld / https://www.facebook.com/anne.dierenfotografie/ / De gehele dag beschikbaar
3. magda_90 / Magda / Goed / https://www.flickr.com/photos/167736777@N06/ / Beiden
4. Amyblub / Amy / Gemiddeld / https://www.instagram.com/amy_vandijk/ / Beide
5. DrawnHorse / Veronique / Goed / www.drawnhorsefotografie.nl & https://www.facebook.com/drawnhorsefotografie / Beide



Modellen
Citaat:
Boktnaam / echte naam / naam paard / voorkeur ochtend of middag / bijzonderheden / foto's
1. Nadjanadja / Nadja / Elfina of Furrure / ochtend / Elfina is M2 dressuur, Furrure is een grote bonte warmbloed (maar nog onbeleerd, wel heel lief) / Klik Furrure Klik Elfina
2. lotte_bjorka / Lotte Weersma / Björka / ochtend / loopt L1 dressuur, ze kan stijgeren(ook onder de man), jambet, spagaat, begin buiging, neckrope rijden / Klik 1 Klik 2
3. Kimley / Kim / Mouse / Middag / lange manen(1.10/1.20), fotogeniek / Klik 1 Klik 2
4. Jorex / Fenna / Alex & Jorie / ? / Lange manen, 40-60 cm, beide geschoren op het moment in niet zulke mooie patronen, hopelijk zitten ze dan in zomervacht. Jorie is fotogeniek. Alex houdt van water (meestal, het blijft een shetlander). Jorie staat nog maar sinds kort voor de sulky, maar hij vindt aan de hand water leuk, hij is nog jong net 4 jaar als de shoot is. Alex zijn manen zijn gegroeid sinds de waterfoto, dat was in 2017. Ik heb echt niet vaak genoeg mooie foto's van ze / Alex 1 Alex 2 Jorie 1 Jorie 2
5. lobkewikjem / Leonie / Joltsje / ? / grote friese merrie met veel behang. Helaas nog weinig mooie fotos van haar / Klik 1 Klik 2
6. Kiekeboefje / Jenny / Hidde / ochtend / aangespannen rijden / Foto 1 Foto 2
7. Happinez / Melanie / Weslord of Kay / Ochtend / Kay is beleerd voor de wagen / Weslord Kay

magda_90
Berichten: 32280
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:45

Ik moet afzeggen ivm een weekenddienst die geruild moest worden - nu staan mijn collega en ik weer gelijk met het ruilen. :o

GoLizz

Berichten: 2481
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 20:19

Ik wil me graag opgeven als model met mijn pony!

Boktnaam: Golizz
Echte naam: Saskia
Paardnaam: Diva
Foto's van het paard (max. 2):

Afbeelding

Afbeelding


Voorkeur voor ochtend of middag?: maakt niet uit.
Bijzonderheden: heeft manen tot over de schouder en voorpluk over der neus. Kan evt met haar ruitertje op de foto! Evt ook onder het zadel.
Laatst bijgewerkt door GoLizz op 15-04-19 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 20:24

Foto's staan erbij hoor! :)

Lotte_Bjorka
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:02

Helaas moeten wij ons afmelden voor de fotomeeting

GoLizz

Berichten: 2481
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dronten

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 06:17

Wanneer worden de modellen gekozen en komt er een planning van de dag?
Aangezien de meeting over 2.5 week al gepland staat :)

Happinez

Berichten: 8372
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:04

GoLizz schreef:
Wanneer worden de modellen gekozen en komt er een planning van de dag?
Aangezien de meeting over 2.5 week al gepland staat :)

Idd, anders plan ik ook andere dingen in.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:13

Ik moet helaas afzeggen. Hebben onze vakantie geboekt.

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:26

Mijne zullen nog niet uit hun wintervacht zijn. In verband met hele erge scheer strepen in Jorie zijn vacht, bied ik nu alleen Alex nog aan als model. Die zat vorig jaar ongeveer rond die tijd wel mooi in de vacht, maar hij gaat dat nu waarschijnlijk net aan niet redden, hij doet in ieder geval wel goed zijn best met verharen. Ik kan nog wel kijken of ik Jorie zijn vacht nog enigszins kan mooier maken, maar ik ben bang dat hij dan doorzichtig wordt en dat ik de zomervacht ga aantasten. Mijn apparaat scheert namelijk op 1 mm. Dus als dat geen probleem vormt voor de fotografen dan kom ik graag. Dit is Alex nu:
Afbeelding

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6644
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 15:39

Sorry dat ik zo lang niks in dit topic hebt geplaatst!

Ik had dus eerder gebeld met iemand van de manege en daarmee had ik afgesproken dat er waarschijnlijk een symbolisch bedrag zou moeten worden bepaald. Zij zou dit nog even met de rest van het bestuur overleggen. Vervolgens hoorde ik een aantal weken niets en toen ben ik er zelf achteraan gegaan. Echter wist de persoon waarmee ik gesproken had opeens niet meer waar het over ging en nu kan ik op de een of andere manier geen contact meer krijgen met die persoon/het bestuur. Ik vrees dus helaas dat de meeting niet door kan gaan, aangezien ik dit niet zonder toestemming wil doen. Ik vind het wel echt heel jammer, want ik had er veel zin in en ik vond ook dat er heel veel leuke, enthousiaste opgaves waren!

DrawnHorse

Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:13

NadjaNadja schreef:
Sorry dat ik zo lang niks in dit topic hebt geplaatst!

Ik had dus eerder gebeld met iemand van de manege en daarmee had ik afgesproken dat er waarschijnlijk een symbolisch bedrag zou moeten worden bepaald. Zij zou dit nog even met de rest van het bestuur overleggen. Vervolgens hoorde ik een aantal weken niets en toen ben ik er zelf achteraan gegaan. Echter wist de persoon waarmee ik gesproken had opeens niet meer waar het over ging en nu kan ik op de een of andere manier geen contact meer krijgen met die persoon/het bestuur. Ik vrees dus helaas dat de meeting niet door kan gaan, aangezien ik dit niet zonder toestemming wil doen. Ik vind het wel echt heel jammer, want ik had er veel zin in en ik vond ook dat er heel veel leuke, enthousiaste opgaves waren!


Is het misschien mogelijk om dan naar een andere locatie te gaan en zo toch de meeting door te laten gaan?

Kabayo

Berichten: 13985
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:36

Kuinderbos in kuinre is ook erg mooi

Jorex

Berichten: 9948
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 17:30

Wat jammer TS! Ik kan nu denk ik wel aannemen dat het niet doorgaat, want ik heb nu iemand die vraagt of kan oppassen die zaterdag. Misschien dat er op een latere datum iets kan worden geregeld?

amyblub

Berichten: 243
Geregistreerd: 29-11-15
Woonplaats: Leeuwarden

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:19

Jammer, ik meld me af zodat ik wat anders kan plannen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6644
Geregistreerd: 28-08-12

Re: [P] Fotomeeting Sint Nicolaasga (FR) - 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-19 21:06

Excuses, ik heb nu pas alles bij kunnen lezen! Het is denk ik te laat om de meeting alsnog te doen maar ergens anders inderdaad, dus bij deze gaat hij officieel niet door.

Mocht ik weer wat meer tijd en ruimte hebben, dan zal ik kijken of ik ergens anders een meeting op kan zetten!