[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FR_Foto

Berichten: 2485
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 14:46

Isabel_k schreef:
Zou iemand het leuk vinden om een kerst-shoot te doen in Dordrecht? Ik heb twee paarden (een arabier en een fjord) en ze zijn allebei heerlijk wollig en braaf. Ik durf ze dan ook wel te behangen met lichtjes en andere kerstartikelen mits we een beetje in de buurt blijven van stal (waar overigens ook een mooie bomenlaan is).

Ik heb sowieso kerst bandages, een kerstdekentje, een kerstmuts (voor mijn arabier, de fjord heeft te dikke oren :') ) en een hele grote strik (van plastic, dat dan weer wel.) Ik ben ook bereid om te gaan snuffelen of ik nog iets anders in de aanbieding heb aan lichtjes et cetera.

Eventueel wil ik er ook wel een klein bedrag voor betalen. :D [ [url=m/ZxtUvo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je mag mij een pb sturen :)

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 22:43

Iemand die toevallig morgenochtend/begin vd middag omgeving Zwolle wil shooten met een ballerina? Niet professioneel maar wel in dansoutfit en op spitzen etc :) niet in eenhoornpak in principe maar dit is de enige arabesque foto die ik heb :')Afbeelding

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 02:55

Iemand die eind deze week zin en tijd heeft om foto’s te maken?
Ik ben 28 weken zwanger, heb een gave Friese merrie en evt beagle in de aanbieding om te shooten :)
Combi van dit alles uiteraard ook mogelijk!
Omgeving Nijmegen maar stukje traileren ook geen probleem.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:42

CastaMickey schreef:
Iemand die toevallig morgenochtend/begin vd middag omgeving Zwolle wil shooten met een ballerina? Niet professioneel maar wel in dansoutfit en op spitzen etc :) niet in eenhoornpak in principe maar dit is de enige arabesque foto die ik heb :')[ [url=m/2l4UsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie het nu pas, maar lijkt mij tof een keer :D

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:30

Lein_ schreef:
Iemand die eind deze week zin en tijd heeft om foto’s te maken?
Ik ben 28 weken zwanger, heb een gave Friese merrie en evt beagle in de aanbieding om te shooten :)
Combi van dit alles uiteraard ook mogelijk!
Omgeving Nijmegen maar stukje traileren ook geen probleem.

Hey,

Zijn de Soesterduinen voor jou aan te rijden :)? Ik zoek as vrijdag daar in de omgeving een portfolio model :)

mxren
Berichten: 71
Geregistreerd: 04-02-15
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 14:07

Lein_ schreef:
Iemand die eind deze week zin en tijd heeft om foto’s te maken?
Ik ben 28 weken zwanger, heb een gave Friese merrie en evt beagle in de aanbieding om te shooten :)
Combi van dit alles uiteraard ook mogelijk!
Omgeving Nijmegen maar stukje traileren ook geen probleem.


Ik heb interesse om ergens deze maand te fotograferen en woon ook in Nijmegen :) stuur maar een pb bij interesse

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:03

Is een een fotograaf die het leuk vind om eind maart (rij)foto's te komen maken? Ons cognac zadel is dan klaar en ik heb meerdere prachtige sets van oa Equestrain Stockholm incl bijpassende kleding :)
Paard staat in Ouderkerk aan de Amstel en gaat om een KWPN schimmelmerrie!

En ik ben op zoek naar een fotograaf die goed ongedwongen foto's kan maken! Ik wil graag wat leuke portretfoto's van mij en mijn merrie, een keer met mijn leuke hoed en is niet in een jurk, gewoon lekker ongedwongen :)

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 21:06

Morgen ga ik met mijn grote vriend naar het bos.Afbeelding
Nu was daar eergister een hele grote mooie plas met een boomstam erboven waar hij op ging zitten en naar beneden keek in de plas.
De spiegeling was heel mooi! Is er iemand die op zo'n korte termijn wil mee werken aan mijn idee ?
Morgen middag.
Als nu het mooie weer eraan komt is die plas straks weg.

Omgeving Groningen stad!

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 09:25

FennyPower schreef:
Morgen ga ik met mijn grote vriend naar het bos.[ [url=m/zMsmmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu was daar eergister een hele grote mooie plas met een boomstam erboven waar hij op ging zitten en naar beneden keek in de plas.
De spiegeling was heel mooi! Is er iemand die op zo'n korte termijn wil mee werken aan mijn idee ?
Morgen middag.
Als nu het mooie weer eraan komt is die plas straks weg.

Omgeving Groningen stad!


Helaas lukt vandaag mij niet maar lijkt me wel erg leuk om aan mee te werken! Misschien een andere dag deze week?

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 10:04

bentefoto schreef:
FennyPower schreef:
Morgen ga ik met mijn grote vriend naar het bos.[ [url=m/zMsmmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu was daar eergister een hele grote mooie plas met een boomstam erboven waar hij op ging zitten en naar beneden keek in de plas.
De spiegeling was heel mooi! Is er iemand die op zo'n korte termijn wil mee werken aan mijn idee ?
Morgen middag.
Als nu het mooie weer eraan komt is die plas straks weg.

Omgeving Groningen stad!


Helaas lukt vandaag mij niet maar lijkt me wel erg leuk om aan mee te werken! Misschien een andere dag deze week?


Leuk!! Ik zal je een bericht sturen!

DJZ

Berichten: 3114
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 02:12

Hoii,
Is er misschien een fotograaf die woensdag tijd en zin heeft om Diablo en mij op de foto te zetten? Het idee is westernstijl :)
Afbeelding

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 08:23

Wow, jullie zijn mooi <3
Welke omgeving?

DJZ

Berichten: 3114
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:31

Dank je wel voor je compliment :o
Omgeving Beek, gemeente Montferland, Gelderland :)

ellentje0

Berichten: 618
Geregistreerd: 01-04-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:19

Gezocht fotograaf die foto's wil maken van mijn merrie tussen de tulpen. Moet wel op korte termijn aangezien ze binnenkort afgesneden worden. Foto hieronder
Afbeelding
Gaat om locatie in Twente

maj0

Berichten: 6599
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 09:32

ellentje0 schreef:
Gezocht fotograaf die foto's wil maken van mijn merrie tussen de tulpen. Moet wel op korte termijn aangezien ze binnenkort afgesneden worden. Foto hieronder
[ [url=m/dyk4rP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat om locatie in Twente


Je mag mij wel on doen bij interesse met hoe en wat

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:48

Iemand die in omgeving bad nieuweschans ook tulpen foto's wil komen maken wellicht morgen?
Ook hier gaat het straks weg..

Geen paard en ook geen hond in de aanbieding maar 2 katten!Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 11:48

[b]Omgeving Streefkerk[b]

Is er iemand die het leuk vind om mij met mijn twee paarden op de foto te zetten? Ik sta in Streefkerk en mijn paarden staan eindelijk samen op stal. <3

We hebben een mooi weiland en langs de weg ook een hoop fluitenkruid. S'avonds is er ook heel mooi licht. Daarnaast is mijn paard binnenkort 11 en heb ik allerlei attributen om zijn verjaardag te vieren en dat kunnen we eventueel ook op de foto zetten. :')

Natuurlijk op basis van RIVM-maatregelingen! Paarden staan op een eigen stukje dus alleen ben er. :D


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
(telefoon-foto)

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9339
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:54

Welke fotograaf/fotografe zou het leuk vinden om dit palomino of dunalino veulen op de foto te zetten.
Het is een Lusoarabe een "ras"wat hier in Nederland nogal onbekend is. Zijn moeder is een dunskin Lusitano. Er zijn mooie weien aanwezig vol met gras om de shoot in te houden.
Locatie is Zuid-Limburg
Afbeelding

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16173
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 03:13

kyrkelover schreef:
Welke fotograaf/fotografe zou het leuk vinden om dit palomino of dunalino veulen op de foto te zetten.
Het is een Lusoarabe een "ras"wat hier in Nederland nogal onbekend is. Zijn moeder is een dunskin Lusitano. Er zijn mooie weien aanwezig vol met gras om de shoot in te houden.
Locatie is Zuid-Limburg
[ [url=m/EsyaKn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben van 6 tot 20 juli in de buurt. Kom dan graag foto's maken.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 22:14

Essie73 schreef:
kyrkelover schreef:
Welke fotograaf/fotografe zou het leuk vinden om dit palomino of dunalino veulen op de foto te zetten.
Het is een Lusoarabe een "ras"wat hier in Nederland nogal onbekend is. Zijn moeder is een dunskin Lusitano. Er zijn mooie weien aanwezig vol met gras om de shoot in te houden.
Locatie is Zuid-Limburg
[ [url=m/EsyaKn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben van 6 tot 20 juli in de buurt. Kom dan graag foto's maken.

Wat vraag je er voor. Gr

xxVeraa

Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 16:41

kyrkelover schreef:
Welke fotograaf/fotografe zou het leuk vinden om dit palomino of dunalino veulen op de foto te zetten.
Het is een Lusoarabe een "ras"wat hier in Nederland nogal onbekend is. Zijn moeder is een dunskin Lusitano. Er zijn mooie weien aanwezig vol met gras om de shoot in te houden.
Locatie is Zuid-Limburg
[ [url=m/EsyaKn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lijkt mij ook erg leuk! Ik woon alleen niet in de buurt, dus ik zou wel reiskosten vragen. Mijn portfolio en andere info vind je op mijn website.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9339
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 12:29

xxVeraa schreef:
kyrkelover schreef:
Welke fotograaf/fotografe zou het leuk vinden om dit palomino of dunalino veulen op de foto te zetten.
Het is een Lusoarabe een "ras"wat hier in Nederland nogal onbekend is. Zijn moeder is een dunskin Lusitano. Er zijn mooie weien aanwezig vol met gras om de shoot in te houden.
Locatie is Zuid-Limburg
[ [url=m/EsyaKn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lijkt mij ook erg leuk! Ik woon alleen niet in de buurt, dus ik zou wel reiskosten vragen. Mijn portfolio en andere info vind je op mijn website.

Neem heel even contact op met Keona hierboven, daar zijn merrie en veulen van.
(Mijn hengst is de papa)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: [P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:32

Ik ben op zoek naar een fotograaf in omgeving Utrechtse Heuvelrug die ervaring heeft met het maken van blackfoto's van o.a. friezen.
Het idee is om van 3 friezen en 1 tuiger blackfoto's te maken zodat die bij elkaar op 1 foto geshopt kunnen worden.

Bij ons op stal is er ruimte genoeg om de foto's te maken en 1,5 meter afstand te houden.
Graag PB als je interesse hebt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101800
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 16:37

Ik heb geen ervaring met blackfoto's van Friesen maar wel met blackfoto's in het algemeen. Is er een stal waar de zon op valt waar je ze in de deur opening kan zetten? Eén te gelijk en daar na moeten die foto's samen gevoegd worden? Doe je dat zelf of wil je dat de fotograaf dat doet? (daar ben ik ook mee aan het oefenen in photoshop)


Afbeelding

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:21

In augustus ga ik een weekje naar Schouwen-Duivenland. Ik ben opzoek naar een fotograaf in die regio die het leuk lijkt om ons op de foto te zetten.

Het concept: Onder/opkomende zon op het strand. 50% foto's in slipjas en 50% van de foto's in normale outfit.
Paard loopt op lichte tour niveau, maar kan ook een beetje piafferen. Dit zijn wij:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Aangezien het in de zomervakantie valt, plaats ik op tijd een oproepje. Stuur mij een Pbtje als je dit leuk lijkt :D

Ps: sorry voor de asociale grote foto's, geen idee hoe ik ze kleiner kan krijgen -O-