[P/M/H/O] Concept meeting op korte termijn; vanuit fotograaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:34

Ik heb nog iets gevonden gelukkig, dank allemaal voor de reacties! :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 07:47

Wat een leuk topic, ik hou die even in de gaten...

wilmatj

Berichten: 2419
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:38


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102063
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:40

Iemand zin in een shoot morgen? Mag vroeg in de ochtend maar ook de middag kan of de avond is een optie. Locatie Soestduinen (penning nodig), Leusdeheide (vlakbij pannenkoeken restaurant bergzicht, ook penning nodig) of Kootwijkerzand? Geen kosten. Tot 20 foto's op klein formaat met logo. 1 foto op groot formaat. Nabestellen altijd mogelijk. ;)

Afbeelding

Afbeelding

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 12:28

Hallo allemaal! Het lijkt mij heel erg leuk om te oefenen met portretfotografie (mensen), maar ik heb hier heel weinig ervaring mee. Is er misschien een andere fotograaf in de buurt (omg. Groningen/Drenthe/Friesland) die samen met mij opzoek wil naar een model / modellen in de buurt om een portfolioshoot te doen? Als fotograaf is het wellicht handig als je iets meer ervaring hebt in deze takt van fotografie, maar is geen pré. Wie wilt met mij oefenen? :) Als model mag je je ook aan melden. (misschien ook leuk met kinderen? :) )


Is wel belangrijk dat het hier ergens in het Noorden kan worden georganiseerd!

Voorbeeld, foto is niet van mij:
Afbeelding

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:54

Omdat er morgen een shoot uitvalt en ik eigenlijk wel graag dit weekend wil fotograferen zoek ik een leuke portfolio uitbreiding. Ik wil vooral richting portretten, dus bijvoorbeeld een loveshoot of fotoshoot met een gezinnetje :)

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 09:51

bentefoto schreef:
Hallo allemaal! Het lijkt mij heel erg leuk om te oefenen met portretfotografie (mensen), maar ik heb hier heel weinig ervaring mee. Is er misschien een andere fotograaf in de buurt (omg. Groningen/Drenthe/Friesland) die samen met mij opzoek wil naar een model / modellen in de buurt om een portfolioshoot te doen? Als fotograaf is het wellicht handig als je iets meer ervaring hebt in deze takt van fotografie, maar is geen pré. Wie wilt met mij oefenen? :) Als model mag je je ook aan melden. (misschien ook leuk met kinderen? :) )


Is wel belangrijk dat het hier ergens in het Noorden kan worden georganiseerd!

Voorbeeld, foto is niet van mij:
[ [url=m/afACLo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Er is inmiddels een model gevonden! Nu ben ik nog opzoek naar een fotograaf om samen te fotograferen, omdat ik zelf niet zo thuis ben in dit soort fotografie :)

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 02:53

Voor het uitbreiden van mijn portofolio ben ik op zoek naar een veulen om te fotograferen. Aangezien ik een tijd niet meer gefotografeerd heb en nog nooit een veulen op de foto heb gezet lijkt mij dit een leuke uitdaging!

Het veulen moet ergens losgegooid kunnen worden in bijvoorbeeld een wei of buitenbak. Uiteraard zullen er als je dat leuk vindt ook een aantal foto's gemaakt worden met mama erbij! Mocht je zelf ook nog even op de foto willen is dat natuurlijk ook geen probleem.

De kosten van de shoot zijn gratis exclusief eventuele reiskosten vanaf Beuningen GLD bij 10km of meer.
Na de shoot ontvangt u 10 foto's op origineel formaat en zonder logo.

Het liefste even een prive berichtje sturen omdat ik niet altijd even actief ben op bokt! :)

https://www.instagram.com/picturesbymarija/

Stephanie_86

Berichten: 1936
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 03:47

Voor een gave shoot zoek ik iemand die met haar bruidsjurk op een paard op het strand en in de zee op de foto wil! Stuur me een pb voor een moodboard en een foto van jou in je jurk en je paard. Ik wil een sprookje neerzetten.

In de maand september tijdens zonsondergang

Katwijk Noordwijk Noordwijkerhout Wassenaar

Voor portfolio www.stephaniefotografie.com

maj0

Berichten: 6609
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 10:41

Stephanie_86 schreef:
Voor een gave shoot zoek ik iemand die met haar bruidsjurk op een paard op het strand en in de zee op de foto wil! Stuur me een pb voor een moodboard en een foto van jou in je jurk en je paard. Ik wil een sprookje neerzetten.

In de maand september tijdens zonsondergang

Katwijk Noordwijk Noordwijkerhout Wassenaar

Voor portfolio http://www.stephaniefotografie.com


Zo jammer dat ik geen bruidsjurk heb. Wel een gala jurk rood maar denk dat dat niet is wat jij zoekt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 11:10

maj0 schreef:
Stephanie_86 schreef:
Voor een gave shoot zoek ik iemand die met haar bruidsjurk op een paard op het strand en in de zee op de foto wil! Stuur me een pb voor een moodboard en een foto van jou in je jurk en je paard. Ik wil een sprookje neerzetten.

In de maand september tijdens zonsondergang

Katwijk Noordwijk Noordwijkerhout Wassenaar

Voor portfolio http://www.stephaniefotografie.com


Zo jammer dat ik geen bruidsjurk heb. Wel een gala jurk rood maar denk dat dat niet is wat jij zoekt haha.


Ik heb ook geen bruidsjurk maar mocht je niemand kunnen vinden kunnen wij wel zo komen! :)

Afbeelding

Afbeelding

Stephanie_86

Berichten: 1936
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:04

Ik heb al twee modellen gevonden maar bedankt voor het aanbod beide!

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:56

Om mijn portfolio te vernieuwen zoek ik modellen :)
En om te beginnen zoek ik nu naar personen, zoals stelletjes, gezinnen, kinderen, vriendinnen, of gewoon van alleen jou zelf :D

Fotoshoot is geheel gratis, ik vraag alleen om een vergoeding van de rijkosten.
De afstand maakt mij niet uit, ik rij overal heen met mijn autootje ;) Maar even voor de duidelijkheid ik woon in Dedemsvaart.

Zelf heb ik al een paar ideeën in mijn hoofd, maar andere ideeën zijn altijd welkom :)
Heb je interesse, reageer dan hieronder of stuur mijn een privé bericht.
Om een idee te hebben wat voor foto's ik maak hierbij mijn facebookpagina

www.facebook.com/DemiHendriksFotografie

Faetje_97
Berichten: 58
Geregistreerd: 24-03-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:11

Ik heb niet echt iets te doen morgen (dinsdag) en donderdag. En zoek nog naar wat leuke modellen foto’s van te maken om mijn portofolio aan te vullen. Liefst paarden of honden maar jijzelf mag natuurlijk ook (niet zo veel ervaring mee) iemand tijd en zin (omgeving haarlem)

Its_Juliaa

Berichten: 244
Geregistreerd: 11-12-12
Woonplaats: Delft

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:11

A.s. zondag (26 augustus) zoek ik (met een collega fotograaf) nog een knap paard voor een gratis fotoshoot in Havelte.

Fotoshoot houdt in:
- (Minimaal) 10 foto's per fotograaf op lage resolutie met logo
- Mogelijkheid tot nabestellen hoge resolutie zonder logo
- Binnen 14 dagen alle foto's binnen

Wij verwachten:
- Schoon getoiletteerd paard met leuke uitstraling
- Eventueel een helpende hand meebrengen om het paard af te leiden
- Mogelijkheid tot actie foto (aan de longe of tussen prikpaaltjes) zou super zijn


Bij interesse en meer informatie mail mij naar juliavianen@gmail.com


Voor een kleine impressie van mijn werk kun je mijn instagram bekijken (link in onderschrift), maar hieronder alvast een foto:
Afbeelding

xMayo

Berichten: 2939
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: Brakel

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 17:39

Hier toevallig mensen met een pup? Ter uitbreiding van mijn portfolio zoek ik puppy's. Enkel tegen reiskosten vergoeding, je ontvangt na afloop 3 foto's en mogelijkheid tot nabestellen. :)

maj0

Berichten: 6609
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:11

Nee wel 1 die denkt dat hij pup is haha Afbeelding

XxDiandraxX

Berichten: 4000
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:19

xMayo schreef:
Hier toevallig mensen met een pup? Ter uitbreiding van mijn portfolio zoek ik puppy's. Enkel tegen reiskosten vergoeding, je ontvangt na afloop 3 foto's en mogelijkheid tot nabestellen. :)


Weet niet precies wat je zoekt? Ik heb een aussie maar die is nu 7 maanden. Half oktober komt er nog een bij, die is dan 15 weken.

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:25

xMayo schreef:
Hier toevallig mensen met een pup? Ter uitbreiding van mijn portfolio zoek ik puppy's. Enkel tegen reiskosten vergoeding, je ontvangt na afloop 3 foto's en mogelijkheid tot nabestellen. :)


Wij halen zondag ons border collie pupje op *D

Afbeelding

Sabine_vt

Berichten: 183
Geregistreerd: 17-06-14
Woonplaats: Flevoland

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 19:19

Voor aanvulling van mijn portfolio ben ik op zoek naar modellen. Honden en paarden.
Denk hierbij vooral aan een sprookjesachtig thema. Bij de paarden wil ik graag foto's maken waarbij de persoon een jurk aan heeft. Omgeving Biddinghuizen (maximaal 45 minuten rijden).
Bij interesse graag een pb sturen! :)

Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:14

Sabine_vt schreef:
Voor aanvulling van mijn portfolio ben ik op zoek naar modellen. Honden en paarden.
Denk hierbij vooral aan een sprookjesachtig thema. Bij de paarden wil ik graag foto's maken waarbij de persoon een jurk aan heeft. Omgeving Biddinghuizen (maximaal 45 minuten rijden).
Bij interesse graag een pb sturen! :)


Ik heb de hond van mijn tante die ik altijd mee mag nemen en in principe in alle posities kan neerleggen. ik vind t niet erg om zelf wat verder te moeten rijden
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SeaSide

Berichten: 2361
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:27

Morgen avond is er een mini, last minute meeting in Groote keeten op het strand. De meeting begint om 18:00 en duurt tot ongeveer 20:00. Er worden portret foto's gemaakt, vooral losgooi foto, actie, vrijheidsdressuur (hogere trucks, incl steigeren o.h.z) en mocht de tijd het en zon het toelaten rij foto's.

Er is nog plaats voor max 4 fotografen, modellen zitten we vol (Konik, Fjord, Rocky Mountain horse en Tinker). Voor meer info pb, foto zijn o.a van de modellen en om een beetje de sfeer aan te geven.

Afbeelding

Afbeelding
onderste foto is gemaakt door Aniek Molenaar (zet het er even bij ivm geen copymark)

horserider22

Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-01-14

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 18:02

Ter uitbreiding van mijn portfolio, ben ik opzoek naar een honden/paarden model in de buurt van Cothen/ Wijk bij Duurstede. Aangezien ik er op de fiets heen moet, kan ik helaas niet al te ver reizen.

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: [P/M/H/O] Concept : Meeting op korte termijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:38

omdat ik graag weer eens wat leuks vast wil leggen ben ik op zoek naar iemand in omgeving den Bosch of Tilburg die het leuk vindt om zijn/haar hond of paard vast te laten leggen. ik heb studenten ov door de week en in t weekend. dus het liefst ergens waar ik makkelijk met het openbaar vervoer kan komen.

XxDiandraxX

Berichten: 4000
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:58

terrabeertje schreef:
omdat ik graag weer eens wat leuks vast wil leggen ben ik op zoek naar iemand in omgeving den Bosch of Tilburg die het leuk vindt om zijn/haar hond of paard vast te laten leggen. ik heb studenten ov door de week en in t weekend. dus het liefst ergens waar ik makkelijk met het openbaar vervoer kan komen.



Ik heb evt een leuke aussie, redmerle teefje van 8 maanden met een groen en een blauw oog. Ik woon in tilburg en kan je evt ergens met de auto oppikken.

Afbeelding

En na half oktober zal daar een zwart teefje bij komen:

Afbeelding