Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Bellatrix schreef:Kan Percy zonder tuig/riem poseren?
Zitten de basis commando's erop?
Welke locatie zou jij fijn vinden?
Bellatrix schreef:Iemand die morgen met hond of paard model wil staan op de Soetduinen (penning verplicht voor paard) of Kootwijkerzand? Leusderheide mag ook. (penning verplicht voor paard)
Voor een portfolioshoot. Kost dus niets en je krijgt 2 foto's op groot formaat zonder logo. Meer foto's kan je altijd nabestellen.
freedomshet schreef:om weer wat meer te gaan fotograferen zoek ik nog een kerstmodel.
Moet! binnen 3 kwartier reistijd vanaf Elst (G) zijn, het liefst op de fiets te doen.
Shoot moet voor 10 Dec gepland staan.
Ik wil wel echt gaan voor een van de volgende; vos bont, appaloosa, een Schwarzwälder Fuchs met volle manen (hengstenuitstraling zegmaar), schimmel Andalusiër (nog met grijs dat de appels te zien zijn) andere echt aparate/opvallende paarden mogen ook aangeboden worden maar een vos of bruin paard heb ik al genoeg (kan ook zeker mooi zijn maar ik geef natuurlijk ook tijd weg).
Ik heb zelf een kerstkrans en muts die gebruikt kunnen worden, op jullie locatie moet een goede plek voor blackfoto's zijn (grote deur waar het binnen echt donker is, dus niet met plafondplaten die vveel licht doorlaten).
Achteraf krijg je tussen de 3 en 6 foto's met logo, afhankelijk van hoe goed de foto's eruit komen.
Mijn algemene voorwaarden zijn geldig tijdens de fotoshoot.
https://milavpphotography.mypixieset.com/new-page/
Voorbeelden kunnen gevonden worden op mijn site, instagram of facebook.
alles te vinden onder Milavp photography.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers