Verkeerde naam op BoktMarkt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 23:08

Een aantal maanden geleden is mijn gebruikersnaam veranderd, maar mijn oude gebruikersnaam wordt nog steeds weergegeven op de BoktMarkt. Zodra ik de BoktMarkt open komt mijn oude gebruikersnaam rechts in beeld te staan en ook bij het openen van advertenties wordt mijn oude gebruikersnaam weergegeven. Ik heb hier al eens een PB over gestuurd, maar tot op heden is het niet opgelost en ik weet niet zo goed bij wie ik dit "probleem" neer kan leggen, vandaar dat ik het even via deze weg probeer.

Anoniem

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:11

Dat is vervelend! Volgens mij heb je mij destijds een pb gedaan (weet ik niet zeker!), zal er nogmaals achteraan gaan voor je :j Ik kan het zelf niet, maar denk dat Bart of Shadow wel iets voor je kunnen betekenen.

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 23:15

[***] schreef:
Dat is vervelend! Volgens mij heb je mij destijds een pb gedaan (weet ik niet zeker!), zal er nogmaals achteraan gaan voor je :j Ik kan het zelf niet, maar denk dat Bart of Shadow wel iets voor je kunnen betekenen.


Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de PB helaas niet bewaard dus ik weet het niet zeker, maar ik denk inderdaad ook dat ik met jou contact heb. Ik wacht even rustig af of Bart of Shadow hierin iets voor mij kan betekenen. :)

Anoniem

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:16

Ja schuldig! Heb het direct opgezocht, ik heb destijds contact gezocht met iemand die het misschien wel wist, maar zelf geen gehoor gekregen.

Ga het nogmaals proberen, schop mij even als het te lang duurt! :j

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 23:17

Alvast bedankt voor de moeite. :)

zonnebloem18

Berichten: 24840
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 02:21

Als Bart het systeem weer even een schop geeft, dan werkt alles weer zoals het hoort. De markt werkt met een anders systeem als het forum, als je je naam wijzigt op het forum wordt dat niet automatisch doorgegeven aan het systeem waar de markt op draait. Als Bart het systeem een schop geeft wordt dat wel doorgegeven en zou je naam ook op de markt weer moeten kloppen.

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 09:13

Bedankt voor je reactie, zonnebloem. Dat zou dus betekenen dat iedereen die sinds juli zijn naam gewijzigd heeft met dit probleem rondloopt? Ik hoop dat Bart het marktsysteem dan even een schopje wil geven. :)

Eunomia

Berichten: 7957
Geregistreerd: 29-09-12

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-16 13:59

Ik keek net op de BoktMarkt en zie dat het probleem verholpen is. Bedankt voor het snelle handelen. :)

Anoniem

Re: Verkeerde naam op BoktMarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 14:11

Super! Nu het opgelost is plaats ik hier een slotje voor het overzicht :D

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:30

Die naamwijzigingen horen tegenwoordig automatisch mee te gaan maar dat gaat nog niet helemaal vlekkeloos lijkt het :\

Excuses voor het ongemak!