Verzorgers/bijrijders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ibbel

Berichten: 49218
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Verzorgers/bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 16:09

Het valt me op dat gebruikers bij advertenties in de categorie 'verzorger/bijrijders' nogal verwarrend de categorieën 'aangeboden' en 'gezocht' hanteren.
Waar het in feite op neer komt is dat men bij 'aangeboden' of adverteert dat men bijrijder is (want de juiste manier zou moeten zijn omdat de categorie zo natuurlijk heet) of adverteert dan men een bijrijdpaard aanbiedt.
Met het gevolg dat je als zoekende naar een bijrijder dus domweg zowel aangeboden ruiters als aangeboden paarden in je selectie krijgt. En als je selecteert op 'gezocht' krijg je dus zowel eigenaren die een bijrijder zoeken, als mensen die een bijrijdpaard zoeken.

Voorstel: kan de categorie hernoemt worden naar 'bijrijders/bijrijdpaarden' waarbij je bij het opstellen van de advertentie moet aanklikken: "ik zoek een bijrijder/verzorger" of "ik zoek een bijrijdpaard/verzorgpaard" en je daar dan dus op kunt selecteren als je één van beide zoekt?

Nu is de hele categorie dus gewoon niet te doorzoeken...

Anoniem

Re: Verzorgers/bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 16:28

Hallo Ibbel,

Ik heb je idee meegenomen achter de schermen :j Wanneer de markt op de schop gaat, gaan wij naar alle ideeën kijken.

Voor nu is het helaas niet anders dan dat het zo blijft, ik begrijp inderdaad dat het lastig is als alles door elkaar heen staat. Een idee zoals dit zou er inderdaad voor zorgen dat je sneller kan vinden wat je zoekt :j

Ibbel

Berichten: 49218
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Verzorgers/bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 19:07

En de markt gaat in 2068 op de schop, vermoed ik? :+
Fijn als jullie het mee willen nemen.

Anoniem

Re: Verzorgers/bijrijders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:59

Ik hoop dat iets eerder :D

Het staat genoteerd achter de schermen, is het goed als ik hier een opruimslotje plaats?