Nogmaals Boeken en DVD's ( mods Bokt Markt).

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jet

Berichten: 12045
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Nogmaals Boeken en DVD's ( mods Bokt Markt).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 16:45

[MZ] Meldingen Boeken en DVD's is het vorige topic dat ik hierover geopend had. Helaas is er dus nog niets aan titels veranderd, dus ik tip nog steeds en nog steeds begrijpen de moderators die tips waarschijnlijk niet...
Zowel bij de paardgerelateerde als bij de overige staan boeken die verkeerd geplaatst zijn.

Zou er nog eens iemand naar kunnen kijken? Ik heb gezocht naar waar ik de mods van Bokt Markt kan vinden, maar ik kon alleen Ods als hoofdmod vinden, dus dat is de volgende vraag nu: Waar vind ik de mods van Bokt Markt?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70671
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:50

Ik dacht dat ik antwoord had gegeven op je vraag in het andere topic maar zie nu tot mijn schande dat dit niet het geval is, mijn excuus!
De titels van de categorieën zullen pas verandert worden wanneer Markt helemaal aangepakt gaat worden, dit is op dat moment technisch het makkelijkst vandaar dat daarvoor is gekozen.

Uiteraard kun je altijd op de advertenties temmen die verkeerd geplaatst zijn zodat wij daarnaar kunnen kijken.

Er zou wel ergens moeten staan wie de markt moderators zijn maar ik kan dit op het moment niet uitzoeken omdat ik op mijn mobiel nu bok. Wellicht dat een collega moderator dat wel weet.

Anoniem

Re: Nogmaals Boeken en DVD's ( mods Bokt Markt).

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:07

Hier staan iig alle moderatoren van de Bokt Markt [MZ] Veilig handelen op de Markt

Ik ga nog even uitzoeken of dat ergens geplaatst kan worden waar het handig te vinden is (waar heb je gezocht op Bokt Markt moderatoren?)

Verder sluit ik mij aan bij Carola :j

Jet

Berichten: 12045
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 22:01

Carola, je hebt gelijk hoor, je hebt me dat ergens wel verteld. Maar als ik nu dus TEM hierop, kan ik temmen tot ik een ons weeg bij wijze van spreken, er gebeurt zelden iets mee. En dat vind ik een beetje jammer eigenlijk. Ik kan best temmen, maar er gebeurt gewoonweg niets mee, omdat mods ook het verschil niet echt zien tussen beide gedeelten van de Bokt Markt.

Ik zocht in de Wiki bij moderators, maar daar zie je dus niet welke mod van welk gedeelte op Bokt is. Misschien kan het nog onder een nieuw kopje bij de Bokt Markt zelf, dat zou denk ik het makkelijkst zijn. Wel handig op zich dat ik ze in elk geval nu kan vinden via dat andere topic hier op Marktzaken.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70671
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Nogmaals Boeken en DVD's ( mods Bokt Markt).

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 22:25

Was mijn geheugen wel goed, gelukkig :D

Ik denk dat het goed is als alle moderators van Markt dit weten zodat we meteen weten als we een tem op zo'n advertentie zien dat de tem is geplaatst omdat de advertentie verkeerd staat.

Jet

Berichten: 12045
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 07:25

Ja, als alle mods van de Markt het weten is het ook goed natuurlijk.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70671
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Nogmaals Boeken en DVD's ( mods Bokt Markt).

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 08:09

Dan ga ik dit topic achter de schermen ook plaatsen zodat onze collega's ervan af weten.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70671
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 08:10

Ik kopieer dit topic even van Marktzaken zodat jullie hier ook vanaf weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:49

Omdat alle markt mods er nu van op de hoogte zijn en wij nu proberen om regelmatig dit te controleren, plaats ik hier een slotje voor het overzicht.

Wij nemen de suggestie om de namen aan te passen mee achter de schermen :j