Gesloten advertenties zelf weer openen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12333
Geregistreerd: 29-06-03

Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 14:38

Kan er de mogelijkheid komen om advertenties die gesloten zijn weer te openen.

Is handig bij bijv. een paard wat toch niet opgehaald/verkocht word.

Of zoals nu, een aantal advertenties van mij zijn denk ik gesloten omdat ze 'te oud' waren( stallingsadvertenties en een vierwieler die nog steeds te koop staat) .

Ik ben zelf iemand die advertenties echt wel sluit zodra iets verkocht word, dus als 't open staat heb ik het nog. Jammer dus dat het dan gesloten word :)

leanR
Berichten: 491
Geregistreerd: 06-11-11

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:09

En als je de adv er gewoon weer opnieuw op zet? :)

ruitje

Berichten: 12333
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 08:38

No offence, maar dan voelt het een beetje alsof ik 'gestraft' word voor het feit dat anderen hun advertentie open laten staan.

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 09:27

Als je je gesloten advertentie aanklikt, kun je op tabblad bewerken je advertentie gewoon weer open zetten.

Anoniem

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:19

Vervelend dat het als een straf aanvoelt, dat is zeker niet de bedoeling.
Uiteindelijk (is iig de bedoeling) is het toch zo dat oude advertenties automatisch gesloten zullen worden.
Het is dus niet als straf, maar om te zorgen dat juist de advertenties die niet meer van toepassing zijn op slot gaan, zodat de advertenties die nog wel van toepassing zijn, de aandacht krijgen die ze ook verdienen.

Dit alles is om te zorgen dat de Markt opgeruimd is en het overzichtelijk blijft.

Je kunt je advertentie er opnieuw opzetten, dat is geen probleem. Heropenen weet ik niet of dat een probleem is, aangezien je advertentie 'oud' blijft en de kans aanwezig is dat je advertentie alsnog/alweer gesloten wordt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 15:51

Op dit moment worden advertenties die ouder zijn dan een jaar automatisch gesloten. Dit om te voorkomen dat mensen bij het zoeken veel zaken tegen komen die al lang en breed zijn verkocht maar die nog steeds als beschikbaar op de Markt staan. Hiervoor houden we nu een termijn van een jaar aan, vooral om het automatisch sluiten te testen. De kans is groot dat we die termijn nog iets korter gaan maken.

Als meer mensen last hebben van het automatisch sluiten van oude advertenties dan kunnen we kijken of we een functie kunnen maken die je advertentie weer als nieuw markeert. Op die manier voorkom je dat je alles weer opnieuw moet plaatsen/uploaden.

Voor nu is het inderdaad zo dat je zaken die nog steeds te koop staan na 12 maanden een keer opnieuw zal moeten plaatsen.

ruitje

Berichten: 12333
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 18:36

Kan er dan niet een vinkje komen met 'dit product heb ik altijd beschikbaar' ofzo, ik kan mij toch niet voorstellen dat ik de enige 'zakelijke' gebruiker van de markt ben.

Als voorbeeld noem ik stalling, iets waarbij je eigenlijk het hele jaar door klanten wil trekken. Of zometeen een die ik ga plaatsen met kuilbalen die ik het hele jaar rond te koop hebt.

Je beschermd mensen tegen niet meer aanwezige producten, maar op deze manier kan iemand ook iets moois mislopen waar ze wel naar opzoek zijn i.m.o.

Ik zou persoonlijk zelfs nog een klein bedrag willen betalen om het hele jaar rond er gewoon op te blijven staan, het is als pensionstal toch ideaal om altijd naar boven te komen als men stalling zoekt?

Anoniem

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:05

Je geeft goede ideeën :j Ik ga deze even toevoegen achter de schermen.

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 08:30

Mijn topic is niet alleen gesloten, maar om voor mij onduidelijke redenen volledig verwijderd. Helaas heb ik de foto's niet meer op mijn computer en is het dus lastig om de advertentie weer opnieuw erop te zetten.. Is hier nog iets aan te doen?

Anoniem

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:43

Over welke advertentie gaat het dondeyne?

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:25

Die in mijn onderschrift :)

Anoniem

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:26

Als het goed is is je advertentie nu weer terug. Ik weet niet wat er is gebeurt waardoor je advertentie geheel verdwenen was overigens.

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Gesloten advertenties zelf weer openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:30

Bedankt!

Be_stronger
Berichten: 147
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:09

Misschien na een tijdje een herinnering krijgen of de advertentie nog relevant is. Zo ja weer omhoog zo nee compleet weghalen?

Advertenties van een jaar oud ga ik vanuit dat het weg is.
Als ik zoek op google kom ik vaak tegen wat ik wil hebben maar allang gesloten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:05

Omdat dit topic al een tijdje stil ligt, plaats ik hier een slotje voor het overzicht.