Indeling verschillende categorieën

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoronaLime

Berichten: 5631
Geregistreerd: 13-10-07

Indeling verschillende categorieën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 17:12

Bovenaan het nieuwe ea staat de verdeling van de categorieën, zoals zadels, setjes, diensten etc.
Hoe vinden jullie deze verdeling?

Ik vind het persoonlijk wat slordig lijken en een onlogische verdeling zoals Harnachement linksboven staat met een rijtje 'harnachement'categorieën (zadels, beenbescherming & menspullen) en dan daaronder ineens diensten, met náást de harnachement categorieën ineens verdere harnachement categorieen. (hoofdstellen, setjes etc.)
Naar mijn idee zou dit beter onder elkaar kunnen staan om de overzichtelijkheid te behouden.
Eventueel met zo'n pijltje erbij dat je een categorie kunt openen en sluiten, zoiets lijkt mij handiger.

Daarnaast vind ik het verschil tussen hoofd en subcategorieën niet duidelijk genoeg aangegeven, vooral aan de rechterkant lijkt het een warboel. Misschien wat dikkere letters? :)

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Indeling verschillende categorieën

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:42

Duurde even voordat ik zag dat die bij elkaar hoorde.
Las gewoon paarden en pony's en dan meteen hoofdstellen. Ging goed toepasselijk.

Dus onder elkaar zou handiger zijn.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Indeling verschillende categorieën

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:44

Was mij ook al opgevallen, naast dat het nogal lastig leesbaar is, ook nog een beetje krom ingedeeld. Maar ik geloof dat Bart daar nog mee bezig was.