Rijkleding en jassen, maten.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Rijkleding en jassen, maten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 11:46

Ik mis bij het aanmaken van een advertentie op rijkleding en jassen de kindermaten kwa kleding. Je kan alleen kiezen uit dames of heren, en de maten XS t/m XXL. Hoe lastig is het de gebruiker daar evt een optie te geven zelf een maat in te vullen??

Edit: hetzelfde probleem bij schoenen, chaps en laarzen. Ook hier de maten XS t/m XXL.

Seven

Berichten: 21232
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Rijkleding en jassen, maten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 15:55

Dit heb ik al eens gemeld ergens :=

Maar inderdaad bij schoenen zouden het beter zijn een andere maattabel te gebruiken en ook voor kuit en hoogte maten dat zoekt een stuk fijner :j

Voor kleding zou bij M 38 L 40 Xl 42 een goede optie zijn, dan kan je beter selecteren en zoeken welke maat je past.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Rijkleding en jassen, maten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 17:40

@Seven zo langzamerhand met alle geopende topics ben ik het overzicht een beetje kwijt :o
Wist niet dat je hier al een topic over geopend had.
Ik denk dat hoogtematen en kuitmaten ook nog aangeven iets teveel van het goede wordt. Ik denk dat dat de adverteerder beter in de advertentie zelf kan zetten. Anders ziet niemand straks meer de bomen door het bos, met de hoeveelheid opties :D

Seven

Berichten: 21232
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 17:49

Tis ook lastig al die verschillende titels en topiconderwerpen :D

Dat is inderdaad een optie enkel om marktplaats als voorbeeld te nemen kan je bijv ook niet zoeken op kuit of hoogte dus vul je enkel de maten in en krijg je tientallen laarzen niet jou maat maar wel met die cijfers in de advertentie.

Maar hoe je hier op bokt moet zoeken naar zoiets specifieks zie ik ook nog niet of ze zouden een kopje moeten maken waar je meer kan invullen dan enkel woonplaats en trefwoord :j zoals uitgebreid zoeken :D

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Rijkleding en jassen, maten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 17:57

Ja met alle testers die als een gek over het nieuwe EA vliegen, en topics aanmaken moet je erg opletten :D

Ik denk niet dat je het zoeken zo specifiek moet willen maken. Anders ga je krijgen dat je met zulke zoekopdrachten bijna geen (of geen) advertenties meer krijgt die aan je zoekopdracht voldoen. Daarnaast verplicht je dan de adverteerder om echt al die maten te gaan opmeten en bij een standaard laars (dus niet op maat gemaakt) staan die dingen er nooit in, wordt het gokwerk en krijg je weer dat door net even anders meten dingen net niet zo passen als ze zouden moeten. Snap je wat ik bedoel? Als iemand een maatwerk laars wil verkopen zet hij/zij die maten wel in de advertentie. Kwa zoeken zal dat altijd (en op elke site) een punt blijven van spitten.

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Re: Rijkleding en jassen, maten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:14

Denk dat als je de schoenmaat kan invullen ergens dat je al een heel eind bent.
Dan hebt je wel laarzen in jou maat, en hoef je niet meer zoveel te zoeken als voorheen of als op MP.

Seven

Berichten: 21232
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 19:51

Schoenmaat zou eerst inderdaad voldoende zijn, mits er dan duidelijk in de ad de verdere maten worden vermeld :D