Wie heeft er sportpaarden van Lancelot of NoLimit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
legata

Berichten: 47
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Someren

Wie heeft er sportpaarden van Lancelot of NoLimit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:41

Ik heb een zelfgefokte 6 jarige merrie van Lancelot x Damiro x Jasper.

Ze heeft een appart karakter en ik zou willen weten of dat van de vader of moeders kant komt.

De moeder heb ik ook en die heeft een super enthousiast karakter, maar heeft wel een eigen wil. Van Lancelot hoorde ik dat hij nogal moeilijk was maar dat hij nu een stuk gemakkelijker is geworden.

Ik heb de merrie nu laten dekken door No Limit en ben benieuwd naar de karakters van zijn veulens.

Ik zou graag van anderen horen wat de karakters van de nakomelingen van Lancelot of No Limit zijn.


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:27

hoi ik werkte bij de eigenaarvan no limit. het is een zeer betrouiwbare hengst en super lief. zijn nakomelingen die ik ken zijn allemaal erg lefe paarden. zal er ff een paar op noemen.
no limit X goodtimes is een mooi gebouwd paard met een hele goed draf en galop. kan heel goed springen is nu 4jaar. loopt nog B springen.

no limit X boreas. is een leuk paard gaat alleen giga hard door het parcours. loopt L en is een merrie

No limit X Nimmerdor is een erg mooie merrie. net zadelmak gemaakt 3 jaar. super braaf geen bok gegeven.

No limit X zandigo is tegelijk zadelmak gemaakt met de nimmerdor. is een wat pittigere tante. kan goed vrijspringen. heeft nl.nog niet onder het zadel gesprongen. deze springt beter als de nimmerdor. deze 2 merries gaan mee doen met de ibop

No limit X ircolando is een 4 jarige ruin is erg groot, maar heel soepel.
op zich redelijk braaf. maar wil af en toe weleens schrikken en gaat dan hard door de bak. vind springen helemaal geweldig. word nu in de B uitgebracht.

No limit X celano erg brave hengst van 4 jaar. werkt graag. staat frans (meerdere no limits staan frans) dit is een erg mooi gebouwd paard. word straks ook uitgebracht in de wedstrijden. het is een beetje een probleem paard is heel lang verlamd aan 1 poot geweest en had ook nog zijn oog beschadigd vandaar nog niet in de sport. is echt een geweldig paard en werklustig. gaat steeds beter springen.

No limit X heidelberg is mijn favoriet. is een kleine ruin. van 4 jaar. dit paard gaat straks naar hester klompmaker. is een talentvol paard met een heel goed karakter.

No limit X nabuur is een 4 jarig merrie ook niet super groot. is een toekomstige topper. is/was heel onrustig met het hoofd maar word beter. deze springt echt mega goed.

No limit X nooitgedacht is een heel mooi ruintje van 4 jaar. is helaas niet zadelmak te krijgen. kan heel goed draven. en springt erg goed. basculeerd mooi

No limit X voltaire is een 3 jarige hengst. is naar de hengstenkeuring geweest maar kwam niet verder dan de 1e bezichtiging. is een mooi paard. is ook net zadelmak gemaakt en doet het erg goed. heeft 1 keer wezen bokken en verder niks. kan leuk springen niet super bijzonder.

Nl X uddel is een grote slanke nu net ruin van 3 jaar. deze moet nog zadelmak gemaakt worden heeft een mooi ruime draf en is erg lichtvoetig.

nou volgens mij waren dit ze wel.