Hengst Bosco v. Benicio

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 15:43

_San87_ schreef:
Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...


Als je heel selectief zoekt misschien

courtjuh
Berichten: 1129
Geregistreerd: 13-03-11

Re: Hengst Bosco v. Benicio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 15:48

Nou mijn hoofdvraag toen ik dit topic startte was of er al nakomelingen zijn van Bosco of dat er meer mensen zijn die met hem gaan dekken. Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben :')

Leuk [***] ik kijk er ook heel erg naar uit om jou veulen te zien als het er is!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 15:49

[***] schreef:
_San87_ schreef:
Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...


Als je heel selectief zoekt misschien

Zo stond het letterlijk op de site van AES. Maar okay :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 15:50

courtjuh schreef:
Nou mijn hoofdvraag toen ik dit topic startte was of er al nakomelingen zijn van Bosco of dat er meer mensen zijn die met hem gaan dekken. Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben :')

Leuk [***] ik kijk er ook heel erg naar uit om jou veulen te zien als het er is!

Er zijn al nakomelingen, toch?

moonfish13
Berichten: 18242
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 16:02

[***] schreef:
Toto verkleind dus verwachten dat je dan maat krijgt is geen gok maar iets anders

En je hoeft je niet druk te maken over hoe mijn eventuele veulen is onder het zadel hoor.

Azijn gedronken?
Jemig ik ben gewoon oprecht positief nieuwsgierig, ik ontstip lekker.
Ga gerust verder met azijn drinken trouwens.

courtjuh
Berichten: 1129
Geregistreerd: 13-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 16:20

_San87_ schreef:
courtjuh schreef:
Nou mijn hoofdvraag toen ik dit topic startte was of er al nakomelingen zijn van Bosco of dat er meer mensen zijn die met hem gaan dekken. Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben :')

Leuk [***] ik kijk er ook heel erg naar uit om jou veulen te zien als het er is!

Er zijn al nakomelingen, toch?


Ik kan er 1 vinden... een Palomino merrie. Maar verder niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 16:21

moonfish13 schreef:
Ik ben bij jou veulen vooral benieuwd hoe het voorbeen en takt gaat zijn onder zadel.
Geen idee of dat erin gereden is of dat Bosco dat van zichzelf heeft, dat stekerige in draf.


O sorry ik had echt niet begrepen dat je dit oprecht positief bedoelde!! :') :wave:

Anomien

Berichten: 7419
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:21

[***] schreef:
moonfish13 schreef:
Ik ben bij jou veulen vooral benieuwd hoe het voorbeen en takt gaat zijn onder zadel.
Geen idee of dat erin gereden is of dat Bosco dat van zichzelf heeft, dat stekerige in draf.


O sorry ik had echt niet begrepen dat je dit oprecht positief bedoelde!! :') :wave:


Sorry [***]; wat zit jij dit topic snel op die kast zeg. :')

Adem in. Adem uit. Veel mensen zijn uit op een interessant discussie. Niet om jou persoonlijk de ogen uit te krabben.

Mag ik je oprecht vragen naar die drie verwanten die je al in je bezit hebt. Wat zijn dat voor types ?

Ben wel nieuwsgierig naar foto’s. :-)!!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:48

[***] schreef:
_San87_ schreef:
Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...


Als je heel selectief zoekt misschien

Zeker niet! Ik heb namelijk het AES gebeld. En daar de link gevraagd omdat ik hem in de database niet vond. Toen hebben ze mij de link gestuurd. En daar heb ik een foto van gemaakt, speciaal voor jou Janne. En toen was hij NIET approved maar licensed. Er is maar 1 in dit topic die als zielig beoordeeld wordt gezien het aantal PB die ik nu na jouw post krijg.

En voor jouw herinnering, zijn status van een paar weken geleden:
Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16550
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Hengst Bosco v. Benicio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:50

Wat een gezelligheid :) in mijn ogen maakt t geen kloot uit waarom het nu wel of niet is aangepast, het is aangepast en daarmee klaar toch?

Ben ook benieuwd naar de nakomelingen!

Anomien

Berichten: 7419
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:56

MarjanB schreef:
Wat een gezelligheid :) in mijn ogen maakt t geen kloot uit waarom het nu wel of niet is aangepast, het is aangepast en daarmee klaar toch?

Ben ook benieuwd naar de nakomelingen!



Klopt aangepast is aangepast.

Maar men moet niet beweren dat ik gal spuug over een zogenaamde leugen omdat AES zijn status niet heeft verwerkt. Daar ging het Punt over. Ben ik een leugenaar? Of slechts foutief geïnformeerd door een trage instelling? :')

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:57

MarjanB schreef:
Wat een gezelligheid :) in mijn ogen maakt t geen kloot uit waarom het nu wel of niet is aangepast, het is aangepast en daarmee klaar toch?

Ben ook benieuwd naar de nakomelingen!

Voor zijn nakomelingen maakt het wel degelijk uit. En hij is recent ZZL gestart dus heeft voldaan aan de eis.

mavantos

Berichten: 3622
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:58

Joh, zoveel mensen, zoveel wensen.

De een houdt hier van en de ander weer van wat anders. Iedereen betaalt uiteindelijk zelf de rekeningen toch? Dan mag je ook zelf je beslissingen nemen.

Ben heel benieuwd naar de nakomelingen. Ik vind het een fijn sportpaard die heel kundig wordt opgeleid, ben ook benieuwd hoe die het straks op officiële wedstrijden gaat doen in de subtop.

Anomien

Berichten: 7419
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:02

mavantos schreef:
Joh, zoveel mensen, zoveel wensen.

De een houdt hier van en de ander weer van wat anders. Iedereen betaalt uiteindelijk zelf de rekeningen toch? Dan mag je ook zelf je beslissingen nemen.

Ben heel benieuwd naar de nakomelingen. Ik vind het een fijn sportpaard die heel kundig wordt opgeleid, ben ook benieuwd hoe die het straks op officiële wedstrijden gaat doen in de subtop.


Ja, je hebt gelijk. Hij heeft ook een kundige ruiter.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:07

[***] schreef:
_San87_ schreef:
Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...


Als je heel selectief zoekt misschien

Ik dacht dat je slecht geïnformeerd was? Nu is het als we selectief zoeken :j

GabberGill

Berichten: 5867
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:07

Dat klopt zeker. Zijn ruiter is een topper en ik vindt haar zeer fijn rijden met al haar paarden.

GabberGill

Berichten: 5867
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:10

janderegelaa schreef:
GabberGill schreef:
Wel of niet een vaderdier ga ik me niet over uiten. Ik snap mensen die er negatief naar kijken, maar ik waardeer de mensen die het verhaal aan durven te gaan met hem als vaderdier!

Ik ben namelijk erg benieuwd wat hij gaat doen in de fokkerij. Als mensen met een correcte merrie komen en ook gewoon goed doordacht hebben over hoe en wat ben ik helemaal in voor een nakomeling van hem!

Ik zie dat toch anders. Moeders vader heeft het niet kunnen verbeteren want zijn moeder heeft het ook. Zijn vader heeft het ook niet kunnen verbeteren. Het zit waarschijnlijk echt verankerd in die stam. En het zijn toch goede hengsten.



Dit snap ik wel.

Dit is een beetje een hengst eerst zien dan geloven. Ik vind zelf alleen dat ik pas kan oordelen of het wel of geen vaderdier is wanneer er een paar nakomelingen zijn.

Heeft iemand info over de palomino merrie die van Bosco komt?

MarjanB

Berichten: 16550
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Hengst Bosco v. Benicio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:12

Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeft :+ staat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41777
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:15

MarjanB schreef:
Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeft :+ staat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd

Het punt is dat verweten werd niet goed geïnformeerd te zijn terwijl de info dus licensed aangaf. Die goedkeurig was tot voor kort dus niet open en bloot te vinden want deze bestond niet.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:18

MarjanB schreef:
Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeft :+ staat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd

Nah, het is meer de radiostilte die Janne had toen ik liet zien dat hij Licensed was en niet Approved.

En nu dat is aangepast komt ze terug om gelijk hoog van de toren blazen alsof we allemaal gekkies zijn en we selectief zoeken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Hengst Bosco v. Benicio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:21

Als we nu allemaal terug normaal gaan doen en de persoonlijke vetes via PB uitvechten heeft TS misschien weer wat aan haar topic.

moonfish13
Berichten: 18242
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:22

[***] schreef:
moonfish13 schreef:
Ik ben bij jou veulen vooral benieuwd hoe het voorbeen en takt gaat zijn onder zadel.
Geen idee of dat erin gereden is of dat Bosco dat van zichzelf heeft, dat stekerige in draf.


O sorry ik had echt niet begrepen dat je dit oprecht positief bedoelde!! :') :wave:

Pardon? Echt wat ben jij een zuur type zeg.
Ik ken paarden die gewoon verschrikkelijk getruct lopen, maar dat dat echt door de manier van trainen blijkt te zijn.
Dan zie je bij bijvoorbeeld filmpjes als driejarige gewoon iets heel anders.
Maar als jij alles direct negatief wil draaien prima.
Zoals Knert zegt is dit gewoon imo een interessante discussie.
Een die met azijnzeikers als jij dus geen reet aan is, echt al komt er een dooie uit met kromme poten. :evaw:

GabberGill

Berichten: 5867
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:23

MarjanB schreef:
Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeft :+ staat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd

Het allerleukste is dat esmee een hele spontane meid is en prima snapt wat er met pony-uiterlijk bedoelt wordt.

Er zijn hier alleen andere die dit veel heftiger oppakken

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:26

Ayasha schreef:
Als we nu allemaal terug normaal gaan doen en de persoonlijke vetes via PB uitvechten heeft TS misschien weer wat aan haar topic.


Halleluja

MarjanB

Berichten: 16550
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:28

Jester_ schreef:
Ayasha schreef:
Als we nu allemaal terug normaal gaan doen en de persoonlijke vetes via PB uitvechten heeft TS misschien weer wat aan haar topic.


Halleluja


Dat bedoelde ik te zeggen :') maar was vast te uitgebreid