[HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poosje81
Berichten: 21195
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:28

chimello schreef:
Paraplu of iets werkt dat niet dan? Lang in de zon zitten is sowieso niet echt gezond, is het echt zoveel erger dan als je een dikke buik hebt?


Parasol en sunblock :+ Maar ik ben echt een zonliefhebber hoor! En ja door de hormonale schommelingen kan het echt fiks verkleuren, echt vlekken krijg je dan, die bijna donkerbruin worden. Zou wel weer moeten wegtrekken na de bevalling.

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:31

Heerlijk filmpje!

Spannend Nessa! Bijna zover!

Leuk Ilona :D
Respect ook voor je bijlees!

Ooh die is cool Chimello! <3

Ik weet niet... bevallen lijkt me juist vreselijk :')

Vandaag Feike gelongeerd. Hij had er zin in. Legde de zweep maar weg want die had ik niet nodig. Hij galopeerde vandaag ook als een stier! Jeutje echt enorme sprongen, en lang ook :oo heb hem nog nooit zo zien galoperen, kanonne :wow: knap ding ook :~

Feike kan ook best even braaf los staan wachten <3
Afbeelding
Zelfs met een van zijn vriendjes naast hem :)
Afbeelding
En ik heb hem al een hele poos niet horen hoesten dus durf nu wel te zeggen dat hij genezen is :D

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:32

Super dat ie niet meer hoest!

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:40

Jaa echt wel! Ben super blij :):)

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:42

Lees vanavond even bij.
Les geweest vanavond en wat spring hij weer goed. Op de 1 meter een balkje op de laatste van de 3 sprong . Wat overigens eigen schuld was.
Hij was zo fris wou echt zo hard..
Maar weer trots op hem!

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:50

Drogan is zoo gaaf geworden!
Wat fijn feike eindelijk weer kuch vrij!

Tja kinderen, wil ze wel, maar nu nog eventjes niet.

VandeMol
Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:18

Grappig te lezen hoe een ieder over kinderen denkt
Hier heb ik er 5 rondlopen
Maar als ik wist wat ik nu weet ( lees ; 3 met autisme ) , zou ik het dan niet gedaan hebben ?
Denk het niet
Ben zelf zo'n echte moederkloek

Maar nu ze ouder worden en ik weer een beetje tijd voor mijzelf krijg , vind ik dat toch ook wel weer lekker hoor !

Ga hoogstwaarschijnlijk nog aan een HBO opleiding beginnen dit jaar
Nog even het een en ander uitzoeken

Verder hebben we het hier rustig met de paardjes
Ze staan in 2 kuddes nu
Larry bij Kaydee en Annabel
Lady heeft Redmund en Lilly onder haar hoede

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:21

Leonoor schreef:
cp112 schreef:
Daarom doe ik er 2 in 1 keer :P mooi in 1X klaar.
Al viel de hele bevalling wel mee eigenlijk :').


Bevalling vond ik ook weinig probleem :+ Ook al duurde het bij mij wel iets langer dan gemiddeld. Ik kijk nu ook echt niet op tegen bevalling, borstvoeding etc.
Enige waar ik tegenop kijk is minder in de zomer hoogzwanger zijn, iets met vocht vasthouden in enkels en voeten enzo (hele dagen buiten in de tuin met voeten in de vijver).


-O- ik ook!
Ik ben ook niks bang voor de bevalling. Komt allemaal vanzelf goed.

Als t net zo warm is als afgelopen jaar op 2 juli(uitgerekende datum) dan mag ik wel in het zwembsd liggen. Toen was het rond de 40 graden...

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:37

Pfff gisteren een zware dag gehad. Wij hebben buiten 6 paarden en een hond ook 3 super lieve en tamme ratjes. Nu zijn onze ratjes hoogbejaard en weten we dat er een dag gaat komen dat we ze moeten gaan missen........ De afgelopen week is een van hen behoorlijk afgevallen en is helemaal ingevallen, we merkten dat hij amper at en hebben hem even apart gezet om even "op adem/op gewicht te komen". Helaas is dit niet het geval en zijn we gisteren bij de da geweest en daar heeft hij een pijnstiller gekregen met de prognose dat hij wss ook tumortjes in zn buik/maag heeft zitten. We hebben afgesproken het tot vanmiddag aan te kijken en anders laten we hem laat in de middag inslapen.

Pffff die klap komt veel harder aan dan ik verwacht had, m'n mattie Bravo is altijd de speciaalste voor mij geweest.

Om de avond nog mooier te maken wilden we de aanhanger van rechts naast het huis even omrijden naar achteren om 'm schoon te maken.......Ik loop naar de andere kant van het huis en zie de poort al open staan, ik dacht nog oh mooi Kris (mijn man) heeft m al omgereden, dat heeft hij snel gedaan........Dus loop ik naar achteren en zie geen aanhanger!! Uhmmmmm, toen Kris erbij geroepen alles gecontroleerd, mijn moeder gevraagd of pap 'm misschien ergens anders gezet had en vergeten de poort te sluiten. Dit was ook niet het geval. -poort was opslot en op de dissel van de aanhanger hing een zwaar slot wat je niet zomaar direct open kunt krijgen-

Aanhanger gejat!!!!! gelijk aan alle buren gevraagd of ze wat gezien/gehoord of gemerkt hadden (klein dorp en ons kent ons). Een buurman wist te vertellen dat de aanhanger er rond middernacht nog stond en de volgende ochtend om 7:30 weg was en een buurjongen wist te vertellen dat hij de dag van te voren rond het middaguur een ouder zwart model Mercedes een aantal keer stapvoets langs ons huis gereden is en een keer gestopt is om redelijk snel weer door te rijden.

Dus bel ik de politie om aangifte te doen (kentekenplaat van mijn vaders auto zat er nog op!!!!) werd ik heel fijn te woord gestaan door een agent. Maar meost nog digitaal aangifte doen. Jemig wat een prut om zoiets digitaal te doen, ik kom al niet verder dan schermpje 2 omdat we benodigde gegevens niet kunnen invullen maar die wel verplicht zijn om in te vullen..................Handig dat digitale aangifte formulier, NOT.

Pfffff, vandaag absoluut geen concentratie op het werk en ik ben blij als ik naar huis kan. Vandaag is zo'n dag dat ik in mn bed wil kruipen en het dekbed over mn hoofd wil trekken en even de stress wil vergeten.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:11

Ik zag het op fb. Want onwijs klote!

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:13

djeezzz! Wat een lef _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:23

Mijn ouders (aanhanger is van hen) krijgen nu net bericht van de tussenpersoon van de verzekering dat ze het niet vergoed krijgen ondanks dat de poort was afgesloten en een slot op de dissel zat Maar er is een all risk verzekering voor buitenshuis afgesloten, dus we begrijpen niet waarom het niet verzekerd is.................Hier gaan we nog achteraan!!

Wij kunnen die aanhanger niet missen met de renovatie van onze boerderij. Echt balen weer een kostenpost van bijna 1500 euro om een nieuwe aan te schaffen!

We hebben veel lieve berichtjes gehad via FB van mensen die meegedacht hebben, die gasten vervloekt hebben en het bericht gedeeld hebben! Dat deed wel even goed :)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:28

Ja tis echt klote! En aangezien er 13 in een dozijn zitten van die dingen, vind je hem nooit meer terug.

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:33

Het scheelt onze aanhanger heeft specifieke kenmerken :)* Daar is er geen tweede van zeg maar ;) we hebben een aantal sites al bekeken of die er toevallig opstond. Maar we vermeoden dat ie allang de grens over is naar het Oostblok!

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:40

Jeetje zeg. Snap je niet toch? Dat mensen niet gewoon van andermans spullen af kunnen blijven?

Hopelijk krijgen jullie t alsnog vergoed.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:48

Dat is dan een fijn detail!hopelijk komt ie wel terecht

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:53

Wat ontzettend naar dat de aanhanger gejat is. Wat een verschrikkelijke mensen bestaan er toch.

Heb even mestonderzoek gedaan van cheana. En ze is worm en zandvrij :)
Op naar de verhuizing!

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:59

Dat is goed om te horen Nessa :-) nog een paar daagjes (dinsdag was het toch?) en dan naar jullie nieuwe plekkie!

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:04

Jeetje Allienda...
Eerst je ratje. En ik weet hoe dat voelt. Ik heb er ook 3. (Mijn lieveling; Jan, lag een poos geleden plots dood in de kooi) En deze 3 zijn ook al oud. Laatst hapte er een naar lucht en was bang dat dat het einde was. Gelukkig sloeg de behandeling toen aan maar mijn god wat heb ik gehuild. Ik snap je echt heel erg. Hopelijk komt het goed maar ik vrees er voor.. sterkte!

En dan je aanhanger... jemig wat een onbeschofte $&@£# mensen lopen er ook rond... hopelijk kan je hem opspeuren. Vreselijk als anderen niet van andermans spullen af kunnen blijven. Wat is dit voor wereld :\

Fijn Nessa! Op naar een fijne verhuizing!

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:07

Ik zag het op facebook, geen idee dat jij het was rot is het zeker! Hier is vorig jaar mijn kaketoe gestolen geweest (13ste maart) en die is waarschijnlijk ook vlot de grens over gegaan :( .

Verder hier gaat normaal niets binnenkort sterven behalve eventueel volgend jaar of het jaar erna mijn ene ram (konijn). Ze worden meestal maar 5/6jaar en die is er nu rond de 4. Nu met wat geluk wordt die gezond ouder...

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:17

Hopelijk wordt die nog wat ouder Lori :)

Mijn jongste ratje, mijn zelfgefokte Muppet, wordt 31 maart alweer 2. En dan heb ik beide ouderdieren nog. Katrijn en Klaas. Klaas is de oudste maar hoe oud precies weet ik niet. Blijft gissen.

Jane2

Berichten: 685
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:20

Wat balen van de aanhanger. Wat moet je nog meer doen om te zorgen dat ze van je spullen afblijven. Poort afgesloten en disselslot. Het is te gek. Hoop dat de verzekering nog over de brug komt. Succes

Allienda

Berichten: 1372
Geregistreerd: 24-02-08
Woonplaats: Brunssum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:45

Nientsje schreef:
Hopelijk wordt die nog wat ouder Lori :)

Mijn jongste ratje, mijn zelfgefokte Muppet, wordt 31 maart alweer 2. En dan heb ik beide ouderdieren nog. Katrijn en Klaas. Klaas is de oudste maar hoe oud precies weet ik niet. Blijft gissen.



De mama's van onze ratjes zijn toevallig afgelopen maandag overleden. Onze ratjes zijn twee jaar en een maand. Dus we hebben echt niet te klagen over onze kameraden, alleen zo sneu om te zien. We hebben zojuist een afspraak gemaakt bij de da |( Ik wil niet dat hij pijn heeft, dat heeft hij niet verdient.

Gelukkig komend weekend naar Heeze een gezellig weekend met tinkervriendjes en even alle stress aan de kant zetten en genieten van de leuke mensen en mooie paardjes :D

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:03

Sterkte vast!

Denk dat de mama richting 2.5 gaat nu en papa is wat ouder.

Vast een fijn weekend!

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Harig & bont #5 Lange manen, volle staarten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:22

Vind het nog steeds echt schandalig van de aanhanger hoor :n moest niet gekker worden!