Carl123 schreef:rien10 schreef:Nou simpel. Geen veulen. Probleem opgelost.
Dat is mijn vraag niet. Je hoeft zo geen onnozele post te plaatsen. Leer lezen wat er gevraagd wordt.
Carl123 schreef:purny schreef:Als je merrie via de natuurlijke weg niet gedekt wil worden waarom dan perse een veulen erin willen?
Omdat ik graag een veulen had, maar niet ten koste van haar, als ze niet wil dan wil ze niet.
luxx schreef:Deze vraag is een emotionele, bijzonder om te zien hoe daarop gereageerd word. Heel hard. En dit is typisch een vraag waarmee je op Google niet verder komt, daar vind je alle straight forward antwoorden op alle straight forward vragen die je hebt. Maar ga je in het gevoel, dan ga je met echte mensen praten, op bokt. Ik begrijp heel goed dat de ts af en toe geïrriteerd raakt, hoog afbrand gehalte in de antwoorden. Ts heeft een vraag, een echte, en er wordt gevraagd waar ze met dit topic heen wil, ik ga er vanuit dat ze daar geen idee van heeft, ze stelt een open vraag en zoekt een open antwoord, geen dooddoeners
Carl123 schreef:rien10 schreef:Oh wat reageer jij naar zeg, wat een nare toon.
Ok. Ff kort en inhoudelijk: jij zegt dat je het aan je paard gevraagd hebt. Paard zegt “nee”.
Jij hebt zo’n band met je paard dat je haar keuze respecteert.
Dus: niet fokken.
Wat wil je nou?
Je kon lezen, wat ik daarover geschreven heb. Dat dit heel vaag is en niet zeker weet of ik hier kan op voortgaan, maar het wel frappant vind dat ze na dit gebaar, zich al 2 jaar niet meer wil laten dekken. Dan begin je toch te twijfelen aan dit zweverig gebaar. My excuses for that :D
Gebruikers op dit forum: misssixty en 2 bezoekers