beleren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11643
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 18:12

ooit (waarschijnlijk volgend jaar of t jaar daarop) wil ik ailin laten beleren voor de kar. (mijn spaarpot moet het dan natuurlijk ook toelaten) hoeveel kost beleren voor de wagen als je t echt bij een proffesioneel iemand wil doen en wie kunnen jullie mij aanraden?
enja uiteindelijk moet er dan ook nog een leuk wagentje en tuig komen. iemand enig idee van de prijs indicatie een mooie recreatie/marathonwagen+ tuig voor een E pony??

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:31

Hoi,

Momenteel wordt Mika beleerd, ze staat intern en is er zo'n 4 weken en in totaal kost het beleren mij 500,- dus dat valt best wel mee denk ik....
Je komt niet echt uit de buurt, maar mocht je echt iemand zoeken kan ik je zeker deze instructeur aanraden! Mocht je interesse hebben stuur dan maar een pbtje, dan kan ik je altijd zijn nummer geven als je erover denkt je paard daarheen te doen!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:43

hmmm marathon/recreactie wagen is er vanaf 2000,- zo'n beetje.de prijzen ervan liggen wel hoog hoor momenteel dus het word denk ik wel even zoeken voor een niet zo dure.tuig kun je voor 350,- al krijgen
het beleren bij ons kost 650,- per week.wel prijzig maar het wordt volledig proffesioneel gedaan.maar er zijn wel stallen die goedkoper zijn hoor!