Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 00:23

Hoi! Zaterdag is het zo ver, mijn 'droom' komt toch uit, een sulky voor mijn Shetlander! :)
Ik heb er helemaal zin in, en m'n kleine smurf is ook voorbereid! met het lange lijnen beheerst ze alle gangen al op stemcommando. Ze is al gewend kleine dingen zoals een slee te slepen, dus nu is het tijd voor het echte werk (onder begeleiding ;) )

maarr, mijn uitrusting is nog niet compleet zonder zweep :o hoelang is die van jullie? het gaat ineen sulky cavalettie. Ik heb al wat rond gekeken, en wil het liefst een roze..waar ik die kan krijgen weet ik ook niet helaas.. dus wie kan mij helpen? :)

x

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 01:33

Ik gebruik altijd een zweep van 1.40 als ik met de sulky rijd.
Zeker niet langer nemen, dan sla je je ponylief tegen z'n hoofd.

Wij hebben de zwepen al (wel gewoon zwart/wit) voor 12,50 euro ex verzenden, en ze kunnen verzonden worden.

Erica_Risje

Berichten: 127
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Wijnandsrade

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:17

ik heb ook heel wat afgezocht...maar ik heb een zwarte en 1.20..lang genoeg voor mij;)

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 21:20

dankjulliewel! :) ik denk dat ik dan voor eentje rond de 120-140 ga! :)) ik wil alleen wel heel graag een roze.. eerst wilde ik een roze tuigje, maar daar ben ik van af gestapt en ben voor een leren gegaan. de spaken van de sulky wil ik wel roze gaan spuiten, en roze peesjes, springschoenen, onderleggers en leidsels staan op mijn verlanglijstje met de roze menzweep! :D maarja, misschien bestel ik dan wel eerste en zwarte ofzo, en dan kan ik rustig mijn roze setje bij elkaar gaan sparen.

Erica_Risje

Berichten: 127
Geregistreerd: 26-09-12
Woonplaats: Wijnandsrade

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:13

Je komt hem vast nog wel tegen:D

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 00:07

Ik hoop het! Als iemand nu eens een webshop met gekleurde men artikelen had hè.. _/-\o_

SCC

Berichten: 895
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:08

@ ts ik heb ene korte longeerzweep gekocht en het touwtje korter afgeknipt.
nu heb ik een blauwe men-zweep van 1,40m

MerelFjord
Berichten: 12
Geregistreerd: 07-12-12

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 10:33

haha je klinkt als een vriendin van mij, die is ook al zo gek op roze (bij haar is ook echt alles roze). Bij Paard & Koets heb ik wel laatst een roze menzweep voorbij zien komen geloof ik. Maar verder heb ik die nog niet eerder gezien.
succes met je zoektocht

P.S. woah webshop met gekleurde men spulletjes! Ik zou hem waarschijnlijk helemaal leeg kopen haha!

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Re: Welke menzweep bij Shetlander sulky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 22:27

haha ik vind roze zelf gewoon een leuke kleur, maar bij mijn paardjes staat het zo leuk! (vind ik dan :') ), andere vinden het misschien een beetje barbie. maar mijn shetlander is barbie, roze peesjes, zweetdekentje, dekjes, rijzweepje, halster.. ik wil het mensetje gewoon ook roze hebben! :D
nu men ik haar even met een lange dresseuurzweep, niet ideaal want ik kom maar tot halverwege haar lijfje. maar ik ga even verder zoeken, het heeft geen haast.. ik men nu toch niet in deze kou :+ brr!

SCC, waar heb je die menzweep vandaan? en was dat met die longeerzweep niet een beetje lang en zwaar?