een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoriienRN

Berichten: 9772
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Valkenburg zh

een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 18:21

een jaar geleden, Huilen



vorig jaar november is mijn moeder plotesling overleden, wat bleek dat ze al anderhalf jaar lang ziek was maar dat ze het nooit heeft durven en wou zegen tegen ons en tegen haar eigen famillie! maar goed het ging steeds slechter met me moeder en toen hebben we de knoop door gehakt en zijn naar de huisarts gestapt,

8 november

mijn vader was jarig en moes mijn moeder voor opname naar het ziekenhuis, na vele onderzoeken was er uit gekomen dat haar nieren het voor 20% nog deden (erg weinig kans dus dat ze het nog gingen doen) ik en mijn zusje waren toen op school en werk, wij gingen sávonds met mijn vader mee naar mijn moeder, zag er al beter uit dan thuis heeft 2 zaken bloedtransfuzie gehad (ze had ook nog bloedarmoede) gewoon gezelig gepraat, met gezin naar bigbrother zite kijken, over me (nu wel vriend) richard gehad, school enz, nou rond 10 uur naar huis ver na bezoek uur,

9 november

wort ik s'nachts rond 1 uur wakker gebeld dat het helemaal niet goed ging, ik schrok me kapot en was verward ik dacht namelijk dat ik moes werken, verder met de zuster gepraat, ik me vader wakker gemaakt en op naar het ziekenhuis, ligt mijn moeder in een trappel zak( hebben baby's ook) dat ze niet uit bed kon, ze was aan het ijlen, der ogen waren helemaal rood als of ze de hele dag jointjes had zite roken en maar tegen ons mijn vader en ik zegen dat ze weg wou, om dat me moeder vroeger operatsie zuster is geweest en ook jaren lang in het ziekenhuis heefft gewerkt was me moeder een soort van bang (lochies) ze wist namelijk erg goed wat er ging gebeuren, maar goed me vader stelde me moeder gerust, en ik barste in tranen uit! we werden naar een kamertje geroepen en er wert uit gelecht wat ze met me moder gingen doen, ze kreeg een buis in haar slagader in haar nek (tjoep) en ze ging aan de hartbewaking en aan de beademing, dus dat wert ic ( intensif care) na de hele nacht in het ziekenhuis geeten te hebben mochten mijn vader en ik om 6 uur naar huis, en zijn maar ene paar uurtjes nar bed gegaan.

10 november

Om vervolgens om een uur of half 12 naar me moeder te gaan, me zusje wis dus nog van niks en is nar school gegaan, is s'midags ook naar het ziekenhuis gekomen en alle fammilie van me moeder ingelicht te hebben stonde ze alle maal in het ziekenhuis, en wert er s'midags door een chirurg vertelt dat me moeder niet meer te reden was dat ze zo erg vermagert was ( ze at al bijna geen maand meer en dronk nog maar niet eens 1 glas vocht perdag) dus de dockter zij dat ze zich zelf uit had laten drogen en dat de nieren het niet meer zouden gaan doen, der lever was 2 x zo groot en had ze maag plat gedrukt waar door ze niet of nouwelijks at, en dat me moeder eigenlijk niet meer beter kon worden. Het zal je maar vertelt worden!!!! je slaat dicht en huilt wat je kan.. met welke tranen je nog over hebt, op zo'n moment wor je gewoon gek of de wereld onder je vandaan valt. toen is me moeder van alles los gekopelt en kon zelf weer ademen, ze wert naar een kamer gebracht voor haar allen, me vader is de hele tijd bij me moeder gebleven, me zusje en ik zijn rond 7 uur naar huis gegaan om tot rust te komen, eenmaal thuis gekomen, heb ik Richard gebeld of hij wou komen, en nog 2 vriendinen, we hebben ziten praten met alles en hoe het was verlopen, toen ik rond kwart over 10 half 11 naar me bed ging.. had ik het onweis warm in mijn bed, ik was half in dromenland krijg ik rond half 11 een ontzettende kouwde rilling.. nog geen 2 tellen later komt mijn zusje boven om te zegen dat ik naar benede moes komen, ik schrok en sprong uit bed en rende naar beneden, mee neef zat aan de telefoon, me zusje zat lijkwit op de bank, daar kwam het verlossende woord... je moeder is overleden! Verdrietig Huilen ik wis niet wat ik hoorde. ik kon me niet meer in houden en ben gelijk 8er de pc gaan zite me vriend inlichten en schrok zich helemaal rot, en de andere mense. me vader was nog bij me moeder en kwam naar huis met me tante.

11 november

me zusje werd 15, leuke verjaardag zal het niet worden, we hebben die midag zo veel moeten regelen van rouwkaarten, begraafkist, dienst die gehouden werd, familie, vrienden, kennisen, bekende, inlichten. we waren erg moe van de hactiese week, me ogen zaten zo dicht van het huilen dat ik niet eens meer kon! 12 november 13 jaar geleden is mijn oma (moeders- moeder) overleden, nu alles in 1 week Huilen

tis zo raar je moeder gaat dinsdag het ziekenhuis in en de dinsdag er na is alles geregeld voor een begravenis!! tis zo onwerkelijk ik besef nog steeds niet hoe en wat we hadden kunnen doen! thuis is eigenlij nu alles weer een beetje aan het rollen, ik kan me gelukig bij de paardjes uitleven, goed met me vriendine praaten en met me vriend kan ik alles delen, ben zo blij dat hij me moeder ook heeft gekent, me moeder zij altijd tegen hem als hij bij ons thuis kwam
'zo hoe is het met me spetter' dat zal ik noooit meer vergeten en hij ook niet Lachen Vriendjes zijn?

mischien is het een heel erg verhaal maar wou dit kwijt!

vandaag gewoon op stal bij me paardje geweest, niet veel an gedacht, mischien vanavond, mar voel me nu sterk, en kan er gewoon over parten, ik ben nog steeds boos, waarom mijn moeder.. ik snap het nog steeds niet, en ik krijg er ook niet mee terug, dus ik moet me er bij neer leggen.

mijn droom is wel uit gekomen want sinds 28 septembet heb ik een heel mooi paardje voor me zelf, me moeders droom was altijd dat ik ooit een eigen paardje had, en die is dus nu uit gekomen Lachen

nou ik heb genoeg gezecht, bedankt voor het lezen ik hoop niet dat het al te lang is Bloos

groetjes corien

Pipsel
Berichten: 1087
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Fryslan

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:14

Oh Corien wat een moeilijke dag moet dit voor je zijn. Verdrietig Ach gut Heel, heel veel sterkte meis deze dagen. Als je het moeilijk hebt mag je je hart altijd bij mij luchten he dat weet je. Ach gut Hopelijk kan jouw fantastisch mooie paardje de pijn een beetje wegnemen en je aan mooie dingen laten denken...

Nadua

Berichten: 1157
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Otterlo

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:15

Jeetje meis, Ach gut hopelijk kun je je sterk houden.
En heb je je geweldige paardje om lekker bij te knuffelen en even alles te vergeten.
Als er wat is, mn pb box staat open he!!

Knuf Marije

Roozii
Berichten: 11
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Streefkerk

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:16

peerke schreef:
Oh Corien wat een moeilijke dag moet dit voor je zijn. Verdrietig Ach gut Heel, heel veel sterkte meis deze dagen. Als je het moeilijk hebt mag je je hart altijd bij mij luchten he dat weet je. Ach gut Hopelijk kan jouw fantastisch mooie paardje de pijn een beetje wegnemen en je aan mooie dingen laten denken...



geld voor mij ook meis!,
Ach gut
suc6!!...!!..!!

Scubadoo

Berichten: 800
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Friesland

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:19

Sterkte vandaag Corien, ik kan me voorstellen dat het een moeilijke dag voor je is.

__KELLY
Berichten: 3331
Geregistreerd: 05-09-05

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:27

Jeetje wat erg allemaal Ach gut
heel veel sterkte voor je .. zal wel een hele moeilijke dag voor je zijn

love_fire

Berichten: 1162
Geregistreerd: 26-02-06
Woonplaats: Friesland

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:29

lees het met tranen in mn ogen.. het zou je maar gebeuren,, je moeder,.... HEel veel sterkte nog toegewenst,!! het is zeker denk k wel dat een moeilijke dag voor je is geweest..! lekker je paardje aan knuffelen, en nog veel sterkte toegewenst,, aan je famillie je zusje vader etc. Lachen

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:37

Wilden je ook nog sterkte wensen met deze moeikijke dag. Weet ook hoe jij je voel, Ik heb ook bijna hetzelfde meegemaakt. Mijn moeder is vorig jaar 29 september overleden en voor mij heel onverwachts. Sterkte

Groetjes Claudia

Diesel54

Berichten: 1568
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Dubai

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:13

Ach meis Verdrietig
Heel veel succes.. Vriendjes zijn?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:38

IM is alleen voor overleden paarden en pony's, dus ik verplaats je topic even naar LZP.

Heel veel sterkte nog! Ach gut

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:53

Jeetje dat is nogal een verhaal.
Wat een rottijd moeten jij en je familie hebben doorgemaakt!
Veel sterkte nog Ach gut

wereldhummel

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:57

Heel veel sterkte jij en je familie! Vriendjes zijn?
Wat heb jij een rot tijd moeten doorstaan!
knap dat je nu over kan praten en dat je zo sterk blijft!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:03

Jeetje meis wat ontzettend erg en zwaar is dat voor jullie geweest.
Ik wil je deze dag heel veel sterkte wensen.

Marijkeeee
Berichten: 6297
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: Fryslân

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:05

wat een verhaal ........... heel veel sterkte Lachen
je hebt nu echt een super paardje Haha!

CoriienRN

Berichten: 9772
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Valkenburg zh

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 21:05

dank julie wel allemaal, morgen is me zusje jarig, ze word 16 en kan natuurlijk niet voorbij gaan, ik heb echter dubbele gevoelens, aan gezien ik niet echt wil feest vieren Boos! maar vind het ook weer zo sneu voor me zusje, dus jah,

bedankt voor julei reactie's, en berichtjes

Lynn_Nikita

Berichten: 25489
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:08

sterkte meid, weet niet wat ik nog meer kan zeggen, alleen dat ik je sterkte wens met deze moeilijke dag

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:09

Sterkte! Ik snap dat je geen feest wil vieren, maar 16 jaar is natuurlijk een leuke leeftijd om een feest te geven. Heel veel sterkte!

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:17

Wat zal dit een moeilijke dag voor je zijn! Heel veel sterkte voor jou en je familie..

missblonda

Berichten: 820
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Houten

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:20

veel sterkte

Perla

Berichten: 3694
Geregistreerd: 07-09-05
Woonplaats: friesland

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:02

heej corien veel sterkte deze dagen meid Ach gut
mn PB box staat altijd voor je open
ik hoop dat je veel steun bij je paardje en je familie kunt vinden Ach gut

Djaleesa

Berichten: 4432
Geregistreerd: 15-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:08

Wat erg zeg dat moet heel moeilijk voor jullie zijn geweest nu nog steeds heel veel sterkte meis Ach gut gelukkig heb je je paardje en familie Lachen.

Apple

Berichten: 76199
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:13

Heel veel sterkte Corien Ach gut. Dit zal een onwijs moeilijke periode voor je zijn. Ook heel dubbel, in 1 week de verjaardag van je zus en je vader en ook de sterfdag van je moeder Scheve mond.

Anneke_

Berichten: 1564
Geregistreerd: 09-09-05

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:13

Wat erg zeg, en zo onverwacht!
Veel sterkte nog met het verwerken. Ach gut

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:16

Jeetjemina, ik kreeg kippevel.. Ach gut
Sterkte..

BabsieJana

Berichten: 2028
Geregistreerd: 14-09-05

Re: een jaar geleden, 10 november.. nooit te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:17

vreselijk zeg.
zo onverwachts.
heel veel sterkte!