Begin jij een relatie met iemand...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:50

Ik ben het eens met liezel. Op dit moment ligt mijn relatie na 3 jaar ook op zijn gat, ik ben daar echt kapot van.

Maar iets beginnen met iemand waarvan je weet dat het niks gaat worden? Nooit van mijn leven, je doet iemand daar wel onwijs pijn mee.

Toen mijn huidige vriend/ex en ik wat kregen zei iedereen pffff dat is toch binnen 2 weken weer uit.

Tegendeel is bewezen, het werd mijn langste en beste relatie ooit...

Nu hoop ik alleen nog dat we weer bij elkaar komen maarja dat weet ik niet

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:52

ik heb het wel gedaan, maar met een speciale reden... ik wist dat ik ontzettend bang was om in een relatie te stappen en ik "wist" dat ik het niet ging volhouden omdat ik gewoon te stom was en te achterlijk en ik was toch voor niemand goed genoeg... Maar toch maar geprobeerd omdat het zo'n lieve jongen was...

En nu 1 jaar later zijn we nog altijd samen en weet ik wel dat we eigenlijk stiekum oprecht voor elkaar gekozen hadden... Alleen had ik dat zelf niet door.

Dus ja, ik heb dat gedaan, maar wel op een speciale manier anders zou ik dat nooit doen zoals de redenen van Arrabel (wel goed gevonden trouwens)

Tamara

Berichten: 10449
Geregistreerd: 20-07-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 13:03

Niet bewust nee... Maar ik ben wel eens in een relatie gestapt met een jongen die ik op zich wel leuk vond maar niet zwaar verliefd op was, met het idee "Ach, misschien groeit het gevoel nog en anders zien we wel waar het schip strand" Was met de beste bedoelingen (naief he ) , ik was nog nooit echt verliefd geweest, had nog nooit een relatie gehad dus wist ik veel wat ik moest voelen Maar dat heb ik na een aantal maanden dus ook weer uitgemaakt want goh verrassing, het werkte niet... Wel van zijn kant, niet van mijn kant...

Maar daar ben ik absoluut niet trots op, want je breekt iemands hart op die manier en dat is gewoon verschrikkelijk...

Marjo_Wystan

Berichten: 1819
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: R'dam

Re: Begin jij een relatie met iemand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 13:28

ik heb zeker wel vriendjes gehad waarvan ik wist dat ik niet mijn hele leven bij ze wilde blijven ja !

De meeste eigenlijk hahah...

maar dat betekend niet dat je niet treurt als het uitgaat... tenminste, bij sommige niet hahaha

Delta1
Berichten: 434
Geregistreerd: 01-11-05
Woonplaats: Sassenheim

Re: Begin jij een relatie met iemand...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:12

misschien was het puur voor spanning/sex?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:19

Nou ja, waar het niks mee word.
Heb wel eens wat gehad met iemand waarvan ik wist dat we over 10 jaar niet meer samen waren. (te verschillend en zo )
Het was gewoon leuk voor zolang het duurde.

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:32

ik zou het niet doen, zou er gewoon kapot van zijn als het uitging. ga mezelf en iemand anders niet met opzet kwetsen.

en natuurlijk heb je relaties die uitgaan je hoeft ook niet direct met elkaar te trouwen als je een relatie hebt.. dat kan ook niet.

Dora88

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-11-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:45

Ik hoop dat het met de jongen die ik nu leuk vind wel wat gaat worden... Want het praten was wel erg gezellig . Helaas moest ik naar huis :'(.

En ik zou me voor me kop kunnen slaan als ik iemand gebruik of dat ik gebruikt ga worden..

Maar heb met m'n ex wel gehad dat ik dacht dat we niet zouden gaan trouwen of zo. Maar dat was vooral toen we elkaar niet meer veel en vaak zagen. En dan wordt het ook niet meer leuk, als je wat zegt of in z'n ogen kijkt, zie je dat je niet meer datgene ziet wat je eerder wel zag. Of dat je weinig meer met elkaar praat... Maar ik ben wel blij dat we tenminste niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan...