Laura in the USA - update 22-07

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 21:29

Wauw wat doe jij ontzettend veel daar zeg, volgens mij heb je het wel naar je zin daar. Haha! Veel plezier nog!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:07

Leuk verslag! Afknapper van Bob... Haha!

Wat heb je trouwens een gewéldig shirtje aan van DH! Ja

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 23:02

Ja he Haha! Ik vond 'm ook helemaal hot *LOL* Vooral in combi met de zelfgebakken vlaaien (A real Dee... haha)

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 11:14

Laura schreef:
Nee, niet echt. Ik bedoel, we hebben een paar gezellige dates gehad en dat was hardstikke leuk, maar toen hij ineens begon over lunchen met zijn moeder bij de Countryclub (iew) en een weekendje naar zijn zus heb ik wel even pas op de plaats gemaakt en duidelijk verteld dat we niks hadden - en dat dat ook niet op de agenda stond (ga in Augustus terug enzo. Hoe duidelijk moet je het maken Rolleyes )


Alarm!! Cool

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 16:00

Yep I know. Dat was oogkleppenmentaliteit van mij. Ik bedoel - een uitnodiging om een weekend weg te gaan en wat van het land te zien en lekker aan het water te zitten en wat te barbeknoeien en rondvaren met een boot - moet je dat laten schieten omdat hij er misschien wel eens meer van verwacht? Ik dacht - I can have best of both worlds, ik ga gewoon en vertel hem er niks van te verwachten. Ijdele hoop natuurlijk *LOL*
ACh, weer wat geleerd Clown

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 18:25

Hi Y'all!
Wassup? How's life?
Hier alles zijn gangetje. Ben nog steeds druk (nouja) met mijn SWOT analyse, en eigenlijk heb ik heel stiekum voor mezelf al besloten dat de W zoveel zwaarder weegt in alles dat ik de hele afdeling op zou doeken als manager zijnde... Voor niets gaat de zon op - en voor het hongertloontje dat een staatmedewerker daardoor betaald krijgt kan je eigenlijk geen concurrerende service leveren met een professionele trade-organisatie. Nouja, daar komen ze vanzelf wel achter.
Verder ben ik gisteren gewoon laten zitten door niet een, maar TWEE heren... eerst op de skypedate (potverdorie - ben gewoon geditched voor een exemplaar dat in vlees en bloed aanwezig was Knipoog ) en vervolgens op mijn dinerdate. Afijn, eigenlijk niet zo'n punt want ik vond een aflevering van LOST met een grote zak popcorn toch sowiezo aantrekkelijker dan een opzitten en pootjes geven sessie in een bar. Moet alleen zeggen dat de magnetronmaaltijd wat minder was dan de geplande sushi. Nouja... je snapt dat het excuusvoicemailtje wat ik vanmorgen ontving toch zeker recht geeft op een heel groot bord sushi en veel wijn en nog meer complimentjes voor Laura. Als ik het uberhaupt overweeg.

Mijn afsluitende sessie met het hoofd personal trainers bij WIlsons was... interessant. DIe Stacey (man - voor de goede orde) heeft zulke blauwe ogen dat ik spontaan de draad kwijtraakte in mijn verhaal over trainingsresultaten. Beetje jammer dat hij vervolgens je vetpercentage moet opmeten (mijn bijster bijdehandte opmerking: Hey: YOu can still grab that! That means I'm not happy yet Haha! ) Maargoed - ook dat resulteerde weer in een hoop complimentjes over mijn lengte en bouw enzo. Grinnik. De resultaten? Ik ben 4lbs kwijt in vet, 4 lbs aangekomen in spier (vandaar geen resultaten op de weegschaal) 1 inch kwijt per bovenbeen, 0,5 inch per knie, 0,25 per arm en borst. De mooiste resultaten echter in mijn cardio/metabolisme; die is van POOR naar VERY GOOD gegaan - dwz dat mijn lichaam nu op hogere vetverbranding staat gedurende de dag (en nee Laura, dat is geen excuus voor een extra handje M&Ms. Zucht) Mooie resultaten dus. We blijven trainen, ik wordt nu elke dinsdag en donderdag opgepikt door Liz voor een 'abs class' (trust me, een uur buikspier trainen - ergens onder die vetlaag ligt me toch een wasbordje verborgen nu..!)

Heb ik verder nog iets nieuws te melden? Ohja, ik heb me ingeschreven voor een Ride-along met een politieagent. Op mijn inschrijfformulier een heel verhaal opgehangen dat ik Nederlands ben en er nog net niet op gezet dat ik lang, blond en single ben (maar Chazz, die daar werkt, wel op het hart gedrukt dat te vermelden... hihi) dus binnenkort ga ik maar eens een dagje op stap met een echte agent. Spannend...!

Verder sta ik op ontplof-mode wat betreft collega en haar vriendje... van het weekend heeft hij haar weer gedumpt, dat was weer tranen met tuiten, en o zo zielig... de dag erna hadden ze samen eoa al geplande cursus en is ze vervolgens meegeweest naar een afstudeerfeeestje van Chris zijn broer en familie (waarop ik vraag: Wat had je daar te zoeken dan, het is toch uit?) en ja hoor, de dag erna is het weer aan. En vanmorgen was het weer: Verdorie, Chris zus en Chris zo. Oftewel, het onvoorstelbare zeur verhaal wat ik al honderdeneenkeer aangehoord heb en waarvan ze zelf als dertig keer gezegd heeft dat ze het niet meer pikte. Oh wat word ik witheet van dat soort gezeik. Either dump him or live with it, en stop met dat gezeur. Werkelijk...!!!

Verder heb ik vandaag de allermooiste armband ooit ontdekt, een gouden schakelarmbandje met een dubbele rij saffiertjes? in alle kleuren van de regenboog. Wauw. Ook wauw voor de prijs. Zucht... als ik later een betaalde baan heb...
En speaking of which, ik geloof dat ik het nog niet verteld had, maar ik heb een gesprek met K+V gehad en die waren erg geinteresseerd in me - zelfs zo dat ze graag willen weten wat voor plannen ik na mijn studie heb. Dus in Augustus ga ik in real life met ze in gesprek. Lets hope that'll work out..!

Het weer hier is hot and humid... sauna-effect. Wat er voor zorgt dat er weer allerlei tornado activiteit is, gisteren reden we terug in een enorme thunderstorm. Zag geen hand voor de ogen. Ook lekker.

Verder niet zoveel te melden. Afgezien van een moord op een huisvrouw, een aanleg van een snelweg en een executie van een ter dood veroordeelde gebeurt er niet zoveel boeiends in Missouri.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 18:26

Maandagmorgen... weeeeer een nieuwe week en geen zin meer.
Kom je het kantoor binnen, blijkt er een nieuwe intern te zijn. Dat wist ik al, want Bronwen had al hele plannen om mij daaraan te koppelen (zijn vader is nogal rijk enzo, ze vond het op papier een goede match - ik had zoiets van, Rolleyes jaja, good on paper, bad in (vul zelf maar in) Slapen Cool )
Blijkt die nieuwe intern het lekkerste ding te zijn die ik in jaren tegengekomen ben... Wow! Wow! Wow! understatement of the year... OEIOEIOEI.... en een blauwe oooogen... heb spontaan hartkloppingen..... Bloos nouja, niemand hier die hem 'onder zijn hoede neemt' want iedereen is vrij vandaag. Ik voel me dus geroepen om hem uit lunchen te nemen en wat over het kantoor te vertellen straks.... hihihi... adrenaline!! Pling
Zo wordt werk een stuk leuker... *gniffel* *o/* Hyper! Party!!

Later meer....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:34

Jij hebt toch ook mazzel he! Toen ik nog vrijgezel was kwam ik NOOIT, maar dan ook NOOIT mannelijk schoon tegen. Misschien dat je dus toch ooit naar amerika gaat emigreren, grinnik. Mijn zwager is immers ook voor 4 jaar naar Florida gegaan. Hij woont er inmiddels alweer 12 jaar, is er getrouwd en heeft inmiddels ook een kindje.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 20:35

Nou, ik heb hem maar even meegenomen naar mijn favoriete eetcafeetje en even aan wat touwtjes getrokken zodat hij naast mijn cubicle geplaatst wordt *LOL* Heeeel vervelend Knipoog
Ben er inmiddels wel achter dat hij ietsjes jonger is dan ik, maar ach, na de 49-experience is dat alleen maar een verademing.. *grinnik*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:13

Nou, liever iets jongers dan iets zoveel ouders! En daarbij kan het andersom ook goed. EN daarbij zien amerikaanse vrouwen er gemiddeld ouder uit dan hun leeftijd i.v.m. nederlandse. Ik word altijd wel jonger geschat, maar daar werd ik toch wel heel veel jonger geschat!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:37

Weer een leuk verslag! Hoe oud is ietsje jonger dan?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 21:47

20. Ik ben 22. Kan best, toch? *LOL*
Heb mezelf alweer in een mooie situatie gewerkt... Ik ga volgende week kamperen met mijn collega, haar vriend en een vriend van mij. Hij vroeg of ik al eens had gekampeerd. Dus ik roep spontaan; 'dat gaan we volgende week doen! Als je mee wil...' Was ik eventjes mijn vriend vergeten. Bloos Ik bedoel, ze kunnen best allebei mee, maar dat wordt zo lastig aandacht verdelen voor mij dan Haha! Knipoog

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:58

Ohoh ! Ik verheug me nu al op het vervolg verhaal !!:D!!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:49

foto laura foto!!!!!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:50

van de intern bedoel ik dan he Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:02

Ja, foto! En 20 en 22 gaat toch perfect?
Ik wacht al wel vol spanning op het volgende verhaal (2 mannen die achter laura lopen gaan kamperen met laura)!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:50

Mmm, is toch een hype, jongere mannen? De moderne vrouw heeft een jongere toy-boy Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:10

Ja rytir! Daar voelt ze zich lekker bij!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 22:05

Hallo hallo!

Nou, weer een dagje kantoor. Jeuj... (not) Het is hier inmiddels weer erg hot and humid en in combinatie met vroeg opstaan, intensief joggen, ontbijten met een proteineshake en heet douchen ging ik vanmorgen bijna van mijn stokkie af. Niet zo handig. Afijn, ik heb van alle kanten bagels en koekjes gekregen van iedereen (thanks, maar die wil ik nou juist ontwijken! Grinnik....) dus het gaat wel weer. Maar als ik me zo benauwd blijf voelen blijf ikmorgen wel thuis.

Kantoor gaat zijn gangetje. Iedereen is vrij over de zeik vanwege de audit-resultaten:
Citaat:
Auditor- Export claims a sham

Friday, June 17, 2005
Marc Powers ~ Southeast Missourian

An office of the Missouri Department of Economic Development can't back up its successes, Claire McCaskill says.

JEFFERSON CITY, Mo. -- A state agency that assists Missouri companies in securing contracts to export goods to foreign countries can't back up many of its claims of success, a state auditor's report issued Thursday says.

State Auditor Claire McCaskill's report looked at 42 export sales totaling $1.6 billion that the Office of International Marketing says it helped secure. The report says no documentation was found to back up the claim for 60 percent of those sales. The marketing office is part of the Missouri Department of Economic Development.

Over a three-year period ending June 30, 2004, the marketing office took credit for $5.5 billion in export sales. The audit says the agency padded that number by counting sales in which a company seeking a foreign contract did all the work and marketing office officials simply provided encouragement to the buyer late in the process.

In the 2004 fiscal year, for example, the marketing office claimed credit for $1.3 billion in export sales. Of that amount, $1.2 billion was for sales in which the agency had little involvement, according to the audit.

The audit also says the marketing office is reporting export sale amounts without checking the accuracy of its figures. In one instance, a company was awarded only a portion of a $6 million project, but the marketing office counted the total amount.

In a response included in the audit, the Missouri Department of Economic Development agrees with the findings and says steps have already been taken to ensure more accurate reporting. Department spokesman Paul Sloca noted the department was under different leadership during the period in question.

"This is something that occurred under the previous administration," Sloca said. "We are reviewing the process and looking at ways to better track what our involvement is."

Sloca said the marketing office played an important role in helping Missouri to achieve a record level of exports last year, a mark the state is on track to break this year.

The marketing agency operates offices in Korea, Ghana, Japan, Mexico, England and Germany.

In a separate audit also issued Thursday, McCaskill's office criticized the Missouri Division of Tourism, another branch of the economic development department, for spending $95,000 over three years on promotional merchandise, such as T-shirts, hats and bumper stickers. The audit says the expenditures are an unnecessary and wasteful use of taxpayer resources. In the past, McCaskill has taken other state agencies to task for spending on promotional items.

In its response, the division says such spending is appropriate in its case because it is by nature a promotional agency. Spending on giveaway items and other efforts to increase tourism in Missouri reap an economic return by attracting more visitors to the state, the division says.

Sloca said a record 37 million people visited Missouri last year generating $13.5 billion in tourism-related economic activity.


Was wel te verwachten. Het is hier iig een stuk gezelliger hier met Greg samen. Mijn nieuwe Intern. Beschamend gewoon, ik heb al vier dames in kantoor naar me toe gehad die fluisterden waar wij die knappe intern(s Knipoog ) vandaan halen. Ik moet toegeven, het is een ENORM lekker ding. Zo weggelopen uit een Ralph Lauren Reclame (letterlijk; het is een RL uithangbord in de laatste mode) Hij zou alleen nog lekkerder zijn als ie een jaarje of 5 tot 10 ouder was. Hij zit nu namelijk nog in zijn 'fraternity' en ' lekker drinkeeeeen!' fase. Dat is nou niet zo heel aantrekkelijk. Plus dat in elke zin wel "My mom said.." valt. Zucht. Wat hebben al die mannen toch met hun moeder? Ik bedoel, zelfs de negenenveertigjarige had daar nog last van. Niks mis met familie, maar ik roep toch ook niet in elk gesprek ' Mijn pappa zegt...' (sorry pa Knipoog ) Afijn, ik ben nu De Oudere Vrouw die alles uitlegt (hij snapt ook niet zoveel van computers.) Voor de verandering Knipoog

Ik ben afgelopen weekend naar Club Shattered geweest met Bronwen. Was weer een unieke ervaring. Bronwen had nog niet een Wodka-Red Bull op of ze was enorm dronken. Dat resulteerde in schoenen uit en headbangen maar. Plus arme Ted (die hardstikke gay was) versieren. Afijn, na de tweede Red Bull-Wodka was ze bijna knock out en kwam een politieagent die ook uit was me waarschuwen dat ik haar in de gaten moest houden want als de Bouncers het zagen zou ze eruit gegooid worden. Maar no need to worry, hij kende de bouncers dus hij zou het wel regelen (lekker dan - ga je ze er juist op wijzen?) Die politieagent was wel weer humor want die wilde graag dansen. Herstel, swingdancen. Jiven dus. In de club. Nouja, prima, maar jiven zullen we dan... Zulke makkelijke humor ('hey, you can REALLY dance!' Yeah, and you can't. So Stop trying...) Afgepoeierd...
Nou, inmiddels lag Bronwen zowat languit op de bank dus vond ik het wel eens tijd om naar huis te gaan. Alleen zou Bronwen rijden. Ehhh, niet dus. Ik had twee cosmopolitans op, veel water en aardig wat ' gejived', dus ik vond dat ik nog wel in staat was ons veilig thuis te krijgen. Dus Bronwen de auto in getakeld, zegt die muts dat ik groot licht aan heb. Dus ik draai het knopje en ga op weg naar huis. Nog geen vijf minuten later een politiewagen in mijn achetruitkijk spiegel met zwaailichten en 'Pull Over Please!' Dus ik denk: (@!*&^$!! En daarbovenop was het natuurlijk een vrouwelijke agent en niet leuke agent Chris van mijn appartementencomplex.. "Ma'm, do you know why we pulled you over?" Eh, nope. "You don't have your headlights on" Oh. Ehhhh... Oeps. Had alleen de parkeerlichten aan. Verteld dat het Bronwens auto was en dat ik haar naar huis wilde brengen. Of ze mijn rijbewijs mochten zien. Had ik niet bij me. Gelukkig wel mijn paspoort. Toen was het 'Did you have anything to drink tonight?" "Yes, one Cosmopolitan" (vooruit, klein leugentje om bestwil) Of ik uit de auto wilde komen voor een test. Dus ik worried - maargoed. De test was enig - ze hield een pen voor mijn hoofd en draaide die heen en weer om te kijken of ik hem kon volgen met mijn ogen. Nou, dat kon ik (anders was ik echt de auto niet ingestapt) dus gelukkig mochten we gaan. Toch een opluchting. Ik bedoel, die ene keer dat ik IETS op heb als ik in de auto stap... Grrrrr.....

De rest van het weekend heb ik me weer prima vermaakt in het park, in het zwembad, op de sportschool...ik heb ontdekt dat als ik op de fiets stap, het een kwartiertje fietsen is naar de sportschool dus dat is een goeie warming up. En ik ga volgende week uit eten met Bastian, de jongen van de receptie. Erg gezellig, die sportschool Haha! En wat de parken betreft, Missouri heeft echt mooie natuur. Dat vind je zo snel niet in Nederland. Een Groundhog in je achtertuin, een schilpad die ligt te zonnen in het water, racoons, herten, uitgestrekte vlaktes - super.
Enige nadeel is dat er naast schattige racoons ook giftige slangen zijn, en Poison Ivy. Nog geen van beide tegen gekomen, maar ik niet fietsen op mijn slippertjes en ik loop zo snel mogelijk over het rotspad naar de sportschool... *bibber*

Voor wat betreft de terugreis ben ik al eea aan het regelen. Heb een extra koffer gekocht, die je als handbaggage mee mag nemen, dus hopelijk past alles (plus de enorme lading die ik ga inslaan in NY natuurlijk Knipoog ) ik geloof dat ik 8aug maandagmorgen om een uurtje of 8 land in Amsterdam, dus dan heb ik nog de hele dag om iedereen gedag te zeggen (en om bij te komen van de jetlag, haha)

Ohja, mensen met verknipte relaties drive me crazy. Werkelijk. Chris en Bronwen zijn weer uit elkaar (ik maak er verder geen woord meer aan vuil want morgen is ht toch weer aan) en Chaz en Keith waren uit elkaar maar hij heeft nu besloten dat hij haar terug wil en zij wil dat alleen op voorwaarde dt ze kinderen nemen. Dus van uit elkaar zijn ze nu ineens verloofd en bezig met kinderen krijgen. Mensen, kinderen zijn geen OPLOSSING voor relatieproblemen! Oh daar kan ik me zo kwaad om maken. Aan kinderen moet je pas beginnen als je een stabiele relaties hebt, niet om je onstabiele relatie te redden. Recept voor trouble. Ik hoop werkelijk dat ik nooit in zulke absurde situaties terecht zal komen qua relaties (als single heb ik al genoeg absurde dingen zo Knipoog ) cause really.... ow men...


Nouja, ik moet weer aan het werk! Groetjes!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 22:46

erg leuk om al die ervaringen te lezen!!! Haha!

Achterom
Berichten: 23056
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:23

geweldige verhalen laura!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 22:22

hihi

Caira
Berichten: 26077
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 23:24

Het wordt weer tijd voor een update!

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 20:03

Uuh... ik plukte dit topic net van pag 7. Das wel heel ernstig, he?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 31/05 + foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 20:14

Hi guys…

Nou, het is me het weekendje wel weer. Was ik er woensdag nog van overtuigd dat mijn oorpijn vanzelf wel zou overgaan, donderdag dacht ik dat nog steeds, vrijdag begon ik er aan te twijfelen en na een nacht met maar één uurtje slaap en een heel nieuw cirkelpatroon op mijn witte hoofdkussensloop - vond ik vanmorgen dat ik toch maar eens stappen moest gaan nemen. Na de pilates en cardio (ik bedoel, zolang ik mijn hoofd niet hard beweeg gaat het wel..) maar even langs de supermarkt gegaan om te kijken of er iets te krijgen was tegen oorpijn, maar op alle middeltjes stond: ‘niet gebruiken bij een lopend oor (had ik) en bij een perforatie in het trommelvlies’(heb ik ook) dus dat schoot niet op. Vervolgens was het niet meer uit te houden dus ben ik maar naar de Boone County Hospital Emergency Room gegaan. Waar ik meteen aan de beurt was en geholpen werd door Doctor Mueller. (He, geen interessante schiet-incidenten-ER en ook geen Dr-Carter. Zucht)

Die meneer keek ik mijn oor en was vervolgen heel verbaasd ‘wist u dat u een gat in uw trommelvlies heeft?’ Yep. ‘Dat is wel een heel groot gat’ I know. ‘Dat is niet zo handig met het behandelen van een onsteking’ I KNOWWW…



Dus nu zit Laura aan de chocolade-yoghurt-pretzels (mijn eigen medicijn ) in combinatie met antibiotica en codeine (oftwel, zware pijnmedicatie. Vraag me af of je daar ook high van wordt. Als ik straks gek ga typen… Het kan in elk geval niet in cmbi met alcohol dus dat avondje zielige-film-met-veel-wodka kan ik ook wel vergeten. Verdorie.L )



Maar ik vind mezelf wel heel zielig nu. Ik ben al misselijk van de chocoladepretzels, ik wil helemaal geen chocoladepretzels eten, ik wil mamma’s kippensoep, ik wil cardiosculpting doen (maar dat bevat springen en dat kan mijn hoofd niet aan) en ik wil een leuke film kijken (maar er is alleen maar baseball en ‘Celebrity Bootcamp’ en ‘I wanna be a Hilton’ op tv) en Internet doet het ook niet. Boehoehoehoe. Verder is het 99gradenF, dus buiten kan je beter ook niet zijn. Mag ik even zielig zijn? L



Nouja, meer nieuws heb ik niet omdat ik al vier dagen binnen zit. Ik kan je precies vertellen waar The Nanny/Lost/The Real Gillligans Island/The Insider/House/Kevin Hill/Celebrity Life/CSI Las Vegas etc over gaan, maar nevermind.

Ohja, nog wel trouwens; in mijn zaptocht langs CNN/Fox/NBC kwam ik langs een life opname vanuit St Louis waar een enorme polypropaan (oid) fabriek in brand stond wat zo ongeveer het halve industrieterrein in de as legde, daar was ik vorige week nog op company-visit. Goeie timing….



Nou mensen, ik ga maar even verder zappen.



Groetjes!