Zwangerschaps couponboekje tips!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Zwangerschaps couponboekje tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 14:51

Ik ga mee met de rest dat je geen bonnen moet geven die ze bij haar man kan inleveren, maar juist bij jou of mogelijk andere vriendinnen. Hier was laatste periode zwangerschap en eerste periode ouderschap ook m’n man degene die al het meeste werk deed doordat ik het niet kon.

Uurtje voor haarzelf/hunzelf: al is het maar om even rustig te kunnen douche of in bad te gaan, of even samen ergens koffie te doen.
Bon voor thuisbezorgd eten: voor de dagen dat eten koken niet lukt.
Bon om foto’s te maken van mama met baby! Die worden vaak vergeten :')

Verder idd dingen voor hun doen in huishouden, even stofzuigen, badkamer schoonmaken of was doen op een dag dat je alleen maar met baby op schoot kunt zitten door regeldag ofzo is zoooo welkom.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Re: Zwangerschaps couponboekje tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 19:26

Oh, ik heb er nog een: fruitsalade! De kraamverzorgster maakte die vaak, en dat was heerlijk, maar zij blijft maar een week. Sowieso een goede tip voor haar: zorg dat je genoeg fruit in huis hebt zodat de kraamverzorgster elke dag lekker fruit voor je kan maken.

EedihcrO

Berichten: 787
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 20:20

Waar ik altijd heel blij mee was is dat mijn vriendin zei: geef de kleine maar even, dan kun je eens echt op je gemak douchen. Mijn oudste zat echt aan mij vastgeplakt, dus als mijn man werken was, dan kwam het er vaak niet van.

Maar idd, boodschappen, koken/maaltijd langsbrengen of een keer stofzuigen oid is ook echt heel fijn.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Zwangerschaps couponboekje tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 21:17

Wat hier boven al staat: bonnen bij jou in te leveren.

Bonnen voor:

- boodschappen service
- ongestoord douchen
- huishoudelijk werk: schone badkamer, schone keuken, hele huis stoffen en zuigen, wasvouwen (dat is veeeeeeel)
- ovenschotel
- wandeling met kind (ik heb heeeeel wat uren rond gelopen, ook snachts, zodat die kleine ging slapen)
- verse maaltijd aan huis

- een warme maaltijd kunnen eten (want eerlijk is eerlijk, baby wil altijd eten als je net aan tafel zit volgensmij)

En voor als baby groter is; avondje oppassen, middagje oppassen, nachtje oppassen