Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:40

Vandaag de laatste hechtingen laten verwijderen. Pfff zo’n lekker gevoel!!!

Telpeva

Berichten: 14808
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:41

rien10 schreef:
Vandaag de laatste hechtingen laten verwijderen. Pfff zo’n lekker gevoel!!!

Yes! *\o/*
Kan je weer normaal eten?

rien10
Berichten: 14774
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:49

Ja, ‘t is nog wel gevoelig, maar een kracker gaat weer.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:54

Gisteren super dag gehad op het bevrijdingsfestival. Had verwacht vandaag kapot te zijn. Maar kon nog gewoon de zolder opruimen! Dus ben helemaal blij!

Alja

Berichten: 25650
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:56

Heerlijke middag bij een speelboerderij, het is heerlijk weer :)

Polarize
Berichten: 723
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:25

Het zonnetje vanmiddag <3 en meneer die de geiten erg leuk vond haha
Afbeelding

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 01:03

Vanavond weer les gehad van een instructeur waar ik voorheen ook les van had. Als ik klaar was voelde ik me altijd zo'n noob, maar ik leerde er zo veel van. Vond hem altijd super fijn en dit was wel bevestiging dat ik eigenlijk weer les van hem wil. Ik was destijds enkel veranderd kwa instructeur omdat hij door omstandigheden uren met iemand anders switchde en dat komt hem nu beter uit om zo te houden. Vandaag was hij er als een eenmalige inval.

Nu werkt hij echter enkel nog in de ochtenden op maandag en dinsdag. Dus ik ga nu maar proberen mijn planning op werk en op de manege om te gooien zodat ik bij hem kan lessen. Hopen dat het lukt :) .

Ange1a

Berichten: 289
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 05:02

Naar de kapper geweest

Afbeelding

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 08:34

M'n kat <3 Ik werd wakker van blij gemauw in de vensterbank. Dus bed uit en kijk naar buiten, zit z'n vriendinnetje in de tuin omhoog te kijken. Dus hup, maar naar beneden en Flap naar buiten gelaten. Dus toen zat ik om 7 uur al buiten, prima weer, rust en vogels. En twee heel.blije spelende katten in de tuin. Hij is zo ontzettend schattig met z'n blije mrauwtjes etc. Kan er wel uren naar kijken.

En ja. Ik voel me net een moeder die met een thee toe kijkt hoe de kinderen monkeytown op stelten zetten :))

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 09:21

Dat ik op kantoor lekker in het zonnetje kan zitten met uitzicht op de historische binnenstad vol groen.

En dat ik, ondanks dat ik gister niet kon slapen waardoor ik veel te weinig slaap heb gehad, me toch niet moe voel en ruim optijd op werk was.

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 11:04

Mooi ange1a!

Leuk is dat he Tancreda :D
Kan daar ook altijd zo van genieten <3

Klinkt goed Cambionn :D
En fijn dat je, je niet moe voelt!

Ik ben helemaal blij met de vorderingen in ons nieuwe huis. Nog een week en dan gaan we verhuizen, kan niet wachten *\o/*

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 15:53

Eurovisie vanavond (waar ik compleet niet zojuist pas achter ben gekomen O:) ).
Achja, beter dan achteraf toch?

Siggislief

Berichten: 14062
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 17:09

Mag ik het al weekend noemen? :D

Woensdag altijd vrij normaal
Donderdag Hemelvaartsdag, dus vrij
Vrijdag ook vrij normaal
Zaterdag & Zondag ook vrij


Weekend! *\o/* :')

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 19:46

Cambionn schreef:
Vanavond weer les gehad van een instructeur waar ik voorheen ook les van had. Als ik klaar was voelde ik me altijd zo'n noob, maar ik leerde er zo veel van. Vond hem altijd super fijn en dit was wel bevestiging dat ik eigenlijk weer les van hem wil. Ik was destijds enkel veranderd kwa instructeur omdat hij door omstandigheden uren met iemand anders switchde en dat komt hem nu beter uit om zo te houden. Vandaag was hij er als een eenmalige inval.

Nu werkt hij echter enkel nog in de ochtenden op maandag en dinsdag. Dus ik ga nu maar proberen mijn planning op werk en op de manege om te gooien zodat ik bij hem kan lessen. Hopen dat het lukt :) .
Precieze planning is nog ff kijken, maar in princiepe zijn werk en manege beide akkoord met mijn idee om en hoe alles te verschuiven, en kan ik vanaf juni bij hem lessen *\o/* .

Is toch altijd ff puzzlen met privélessen die enkel onder werktijd worden gegeven, een 40-urige werkweek en vaste leasedagen die moeten schuiven terwijl alles in iedereens agenda moet passen. Dus ben blij dat mijn voorstel bij iedereen ligt :D .

purny

Berichten: 27558
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:19

Ik ben bezig op mijn werk met een project en had vandaag een videomeeting. Met mijn hogere leidinggevende.
Ze gaf aan dat ze heel blij met mij waren en was gewoon heel erg positief over mij.
Dat is vroeger wel eens anders geweest op andere werkplekken.

Het was gewoon heel fijn om te horen dat ik volgens haar ook met andere oplossingen kwam.

Daphne__
Berichten: 12486
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 11:41

Vorig jaar moederduif met jongen in onze zadelkast. Super schattig, maar man wat een bende hadden ze gemaakt.

Alles helemaal schoongemaakt en expres onze dekens daar neergelegd, zodat ze er niet meer in konden.

Wil ik gisteren wat pakken, vliegt mamaduif bijna tegen mijn hoofd.. Wat blijkt:
Afbeelding


En daar werd ik blij van <3 Ja, alles zit straks weer onder de kak en zooi, maar kijk ze daar liggen. Vorig jaar lagen de jongen op het hout en nu liggen ze zo lekker. En de dekens zitten toch allemaal in zakken...

Voorlopig maar zo min mogelijk in de kast komen :+

deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 14:46

Ik heb voor het eerst een (moes)tuin en ben zo blij ermee!

Afbeelding

Afbeelding

kosseh

Berichten: 2615
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 14:56

Gister gebeld om te vragen wanneer dingen geleverd zouden worden. Deze zouden pas over 2,5 er zijn, wat later is dan ik ze nodig heb.
Krijg ik vandaag de mail dat alles in het magazijn is en ze het morgen al kunnen komen brengen, op Hemelvaartsdag (ze schijnen alle dagen te leveren). Als het morgen echt komt is toch alles optijd om het door de monteur te laten instaleren, die komt maandag.

Telpeva

Berichten: 14808
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 15:57

Daphne__ schreef:
Vorig jaar moederduif met jongen in onze zadelkast. Super schattig, maar man wat een bende hadden ze gemaakt.

Alles helemaal schoongemaakt en expres onze dekens daar neergelegd, zodat ze er niet meer in konden.

Wil ik gisteren wat pakken, vliegt mamaduif bijna tegen mijn hoofd.. Wat blijkt:
[ [url=m/Ii5fq8.jpg]Afbeelding[/url] ]


En daar werd ik blij van <3 Ja, alles zit straks weer onder de kak en zooi, maar kijk ze daar liggen. Vorig jaar lagen de jongen op het hout en nu liggen ze zo lekker. En de dekens zitten toch allemaal in zakken...

Voorlopig maar zo min mogelijk in de kast komen :+

Nawww <3

Justme_Lisaa

Berichten: 2177
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 06:22

Dat de komende twee dagen in de buurt een keramiekmarkt staat en ik daar extreem veel zin in heb! Niet dat ik een kunstkenner ben, maar heerlijk rondstruinen, terras pakken om te lunchen en genieten van het lekkere weer :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 07:53

Zometeen lekker 18 km wandelen met vriendje! <3

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 09:55

Onze vorige poes hebben we een tijd geleden teruggebracht naar het asiel. Ze was al psychisch niet in orde, maar voor ons was het prima. Toen we een kind kregen, werd het gevaarlijk en was poes onbetrouwbaar. Peuter had echt angst opgebouwd voor katten.

We hebben nu 7 weken geleden een poes van een vroegere vriendin van me overgenomen. Het gaat zo goed, ze mag haar aaien, naar buiten laten. Afbeelding
Afbeelding

Castilja

Berichten: 2512
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 12:04

Ohhh heerlijk die poezel!!

Hier blij omdat ik een tweedehands iPad had gekocht via Marktplaats die achteraf niet goed bleek te werken, maar wat toch goed is opgelost. Heb gewoon de verkoopster bericht dat de iPad niet naar behoren was en heb met haar een prima deal gesloten qua vergoeding, en kan de iPad daarnaast laten recyclen wat me ook nog wat geld oplevert. Speel -iets meer dan- quitte en kan nu gewoon een nieuwe halen. Pfew *D

ryukapple

Berichten: 1788
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 15:55

Met het mooie weer lekker robdje kunnen wandelen tussen de rodondendrons :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lieszje
Berichten: 7184
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 16:08

Wat mooi ryukapple <3