Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29732
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:12

En daarom blijft hij je lastig vallen...
1 keer wel boos worden dat hij op moet zouten met zijn gedram.
je bent te lief :knuffel:

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:13

Merlen schreef:
Ik ben altijd heel vriendelijk en beleefd maar op deze man wil ik me het liefst eens ongelooflijk kwaad maken.Dat ligt echter niet in mijn aard dus ik doe zoiets nooit.
Doe ik het toch mag ik reactie verwachten van al de gepensioneerden in de straat,daar zit ik niet op te wachten.

Voor die 2 maanden: ik zou mij daar totaal niet druk over maken. Je gaat er toch weg. Bovendien: jij zit in een stress-situatie door jouw verhuurder. Je hoeft niet vrienden te zijn met iedereen. En je wil vast zelf ook niet vrienden zijn met iedereen :)

Mo_86

Berichten: 1245
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:27

Eens met bovenstaande, je hoeft dit niet te dulden hoor! Het lijkt haast wel een strategie om jou er uit te pesten, wellicht hoopt is door deze aanpak dat je eerder vertrekt? Bedenk verder: mensen die jij niet aardig vindt wil je op welke manier dan ook toch niet in je leven dus die hoef je ook niet te vriend te houden. Sterkte in ieder geval met de situatie!

Mijn ergernis: dit rotweer. Al dagenlang gaat het telkens als ik naar buiten ga regenen. En die kou! Heel erg klaar mee.

xPabloBokt

Berichten: 9448
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-24 10:49

Zie weer wazig omdat ik te kort heb geslapen. Niet relaxed als je een transcript van 52 pagina's moet corrigeren en coderen..

Kairos
Berichten: 2719
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 12:22

Buslijn is sinds de nieuwe concessie van elk kwartier naar buiten de spits elk half uur gedaan, maar hij sluit ook gewoon precies nooit aan op de metro. Like ik kom aan en de bus is net 2 minuten weg :')

Zag in de reisplanner bus met 1 extra overstap. Is die *** net te vroeg weggereden (24 terwijl vertrektijd 25 was). Aan deze vervoerder heb je ook helemaal niks pff

MyWishMax

Berichten: 25358
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 12:54

Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli :=

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:01

Vandaag stalhouder gesproken over dat mijn pony nu in de koeienstal staat en mijn box gevuld is met de pony van zijn vriendin...

Komt er op neer dat die pony niet meer weg gaat. Zijn whatsappje over of mijn pony met haar veulen in de koeienstal mocht ivm het uitmesten, was dus gewoon een leugen. Hij had de stal gewoon nodig.

Nu betaal ik dus 550 euro voor een afgetimmerd stuk tussen de vleeskoeien. Uitmesten gebeurd niet, alleen opstrooien.


Besloten weg te gaan dus. Voel me zo ontzettend genaaid -O-

fleurtjeuh
Berichten: 10334
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:10

MyWishMax schreef:
Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli :=

Ja hier ook -O-
Kregen vorige week de mail dat t 33 euro omhoog ging...

xPabloBokt

Berichten: 9448
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-24 13:14

Daphne__ schreef:
Vandaag stalhouder gesproken over dat mijn pony nu in de koeienstal staat en mijn box gevuld is met de pony van zijn vriendin...

Komt er op neer dat die pony niet meer weg gaat. Zijn whatsappje over of mijn pony met haar veulen in de koeienstal mocht ivm het uitmesten, was dus gewoon een leugen. Hij had de stal gewoon nodig.

Nu betaal ik dus 550 euro voor een afgetimmerd stuk tussen de vleeskoeien. Uitmesten gebeurd niet, alleen opstrooien.


Besloten weg te gaan dus. Voel me zo ontzettend genaaid -O-


Gatver, dat snap ik. Wat een rotstreek, zeker als je veulen erbij staat. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:16

Daphne__ schreef:
Vandaag stalhouder gesproken over dat mijn pony nu in de koeienstal staat en mijn box gevuld is met de pony van zijn vriendin...

Komt er op neer dat die pony niet meer weg gaat. Zijn whatsappje over of mijn pony met haar veulen in de koeienstal mocht ivm het uitmesten, was dus gewoon een leugen. Hij had de stal gewoon nodig.

Nu betaal ik dus 550 euro voor een afgetimmerd stuk tussen de vleeskoeien. Uitmesten gebeurd niet, alleen opstrooien.


Besloten weg te gaan dus. Voel me zo ontzettend genaaid -O-

Wat een rotstreek :\.

Nyaleti

Berichten: 6239
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:17

Daphne__ schreef:
Vandaag stalhouder gesproken over dat mijn pony nu in de koeienstal staat en mijn box gevuld is met de pony van zijn vriendin...

Komt er op neer dat die pony niet meer weg gaat. Zijn whatsappje over of mijn pony met haar veulen in de koeienstal mocht ivm het uitmesten, was dus gewoon een leugen. Hij had de stal gewoon nodig.

Nu betaal ik dus 550 euro voor een afgetimmerd stuk tussen de vleeskoeien. Uitmesten gebeurd niet, alleen opstrooien.


Besloten weg te gaan dus. Voel me zo ontzettend genaaid -O-


Jezus wat een naaistreek zeg.
Donker hok ook toch? Snap wel dat je daar niet mee akkoord gaat.
Zijn verlies. 2 paarden voor 1 pony.. tja.

-
Omdat jullie altijd m'n gezeik lezen: ik heb een rijles gehad en m'n lijf leeft nog *\o/*
Hoe het morgen is geen idee. Maar heb nu bijna een uur kunnen rijden en 40min auto rijden zonder (te veel) pijn :D
Spierpijn krijgen we toch wel en de rest zien we morgen wel weer. Maar ben zo blij. Was bang dat ik na 20min er af moest door m'n heupen maar die doen nu ook nog geen zeer.

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:20

Ik snap die gedachtegang ook niet, alsof jij daar zomaar mee akkoord gaat? Nu is hij idd twee kwijt en heeft ie er één bij, en een slechte naam :=

Daphne__
Berichten: 12471
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:21

xPabloBokt schreef:
Daphne__ schreef:
Vandaag stalhouder gesproken over dat mijn pony nu in de koeienstal staat en mijn box gevuld is met de pony van zijn vriendin...

Komt er op neer dat die pony niet meer weg gaat. Zijn whatsappje over of mijn pony met haar veulen in de koeienstal mocht ivm het uitmesten, was dus gewoon een leugen. Hij had de stal gewoon nodig.

Nu betaal ik dus 550 euro voor een afgetimmerd stuk tussen de vleeskoeien. Uitmesten gebeurd niet, alleen opstrooien.


Besloten weg te gaan dus. Voel me zo ontzettend genaaid -O-


Gatver, dat snap ik. Wat een rotstreek, zeker als je veulen erbij staat. -O-


Veulen is gelukkig een week geleden verhuisd, die heb ik verkocht. Maar dat maakt het eigenlijk nog poedersuiker, want er zijn 3 buiten stallen en dan een schuur met koeien.
Ik huurde 2 van die buiten stallen voor mijn twee merries. Eentje stond dus zogenaamd tijdelijk in de koeienstal met haar veulen, maar zou wel terug gaan naar haar eigen stal als het veulen weg was.

Maar nu is haar eigen stal dus gevuld met een andere pony. Dus nu staat mijn merrie helemaal alleen tussen de koeien. Ze kan de anderen niet zien.. Dus nu heb ik mijn andere merrie er bij in laten zetten, die staan nu samen tussen de koeien...

Ik huurde dus 2 nette buiten stallen, elke dag uitmesten etc. En nu staan ze samen in een afgetimmerd stuk tussen de koeien en word er niet uitgemest.

Stalhouder zegt, ja, maar je hebt nu 1 grote stal -O-


Hier nog met haar veulen. Nu staat ze dus met mijn andere E pony. Stal word dus flink viezer en de natte drek van de koeien loopt ook via de linkerkant de stal in... Gelukkig is het wel open aan de achterkant. Maar ik zou hier nooit voor kiezen en nu word het me opgedrongen.
Afbeelding

Deze twee stallen huur ik eigenlijk.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 25-04-24 13:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Biebz

Berichten: 5518
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:28

fleurtjeuh schreef:
MyWishMax schreef:
Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli :=

Ja hier ook -O-
Kregen vorige week de mail dat t 33 euro omhoog ging...


Wij hebben idd ook bericht weer.
Maar gaan toch bezwaar maken.

Hebben al een jaar overlast voor schilderwerken die in juli 2023 gestart zijn. Volgens de planning zou het 8 weken duren.

Op dit moment zijn ze nog steeds niet klaar. Maar ik heb wel elke ochtend stipt 8 uur dat ik wakker word door het schuren van ze. Trilt de hele flat door. Je moet constant voor en het balkon 'vrij' houden voor als ze er langs moeten.
Heerlijk van die mannetjes on bakjes die steeds langs mn balkon/woonkamer raam komen.

Dus gewoon veel overlast. En het werkt ook niet mee dat ik momenteel volledig thuis zit (burn out), maar zo veel overlast en dan een huurverhoging durven doen gaat ons te ver :+

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 14:42

Kapot gaan van de pijn. Ik voel me zo ziek.
Ik wil niet meer die chronische ontstekingen alsjeblieft.

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:04

De pakketbezorger. Alweer.

Oh en ik kan geen klacht indienen want het pakket was niet voor mij :7

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:41

Geen ergernis.. maar ik mag naar huis! Bloedwaarden lijken met de medicatie de goede kant op te gaan en hartbiopt geeft geen afstoting aan dus lekker naar huis.

DuoPenotti

Berichten: 29732
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:42

Kimberley_ schreef:
Geen ergernis.. maar ik mag naar huis! Bloedwaarden lijken met de medicatie de goede kant op te gaan en hartbiopt geeft geen afstoting aan dus lekker naar huis.

Wat een goed nieuws!!!!! *\o/*

Alja

Berichten: 25617
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:42

Jeeeee Kimberley!

Kun je zaterdag toch naar de koning gaan kijken ;)

black_kelpie

Berichten: 7830
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:43

Kimberley_ schreef:
Geen ergernis.. maar ik mag naar huis! Bloedwaarden lijken met de medicatie de goede kant op te gaan en hartbiopt geeft geen afstoting aan dus lekker naar huis.

*\o/* *\o/* *\o/*

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:44

Kimberley_ schreef:
Geen ergernis.. maar ik mag naar huis! Bloedwaarden lijken met de medicatie de goede kant op te gaan en hartbiopt geeft geen afstoting aan dus lekker naar huis.

Yes!!! *\o/*

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:47

Alja schreef:
Jeeeee Kimberley!

Kun je zaterdag toch naar de koning gaan kijken ;)

Neeeeeeeee we gaan morgen een weekje naar Raalte. De koning ontlopen }>

Charaz

Berichten: 24318
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:47

Wat een goed nieuws Kimberley!!

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:48

Oh wat fijn joh! *\o/*
Hartstikke goed. :))

prompter

Berichten: 11158
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:58

Wat fijn Kimberley!