Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:01

_Nancy schreef:
Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant


Nou, op gegeven moment kunnen ze t ‘positief zien dat ze je een nachtje houden’ wel ergens steken waar de zon niet schijnt..
Heb het zelf ook te vaak gehoord en t is makkelijk gezegd door ieder ander die niet naar t ziekenhuis hoeft..

Weet je al iets meer mbt de (mogelijke) afstoting?

Nee zou in de middag een biopt krijgen maar die is afgeblazen. Sta nu in de planning voor morgenochtend. Voor mijn gevoel had ik dus vandaag gewoon thuis kunnen zijn en morgenochtend terug kunnen komen.. maarja ze willen me hier aan de monitor houden dus ja.

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:03

Roosch schreef:
Ik leef met jullie mee @b_k en Kimberley, wat een oliebol op jullie leeftijd. Heel heftig. Liefs van mij!

:*

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:03

black_kelpie schreef:
Mensen weten ook gewoon niet wat ze moeten zeggen heb ik gemerkt. Alle positieve woorden zijn goed bedoeld, maar je zit in een waardeloze situatie en altijd maar positief zijn kan gewoon niet. Het is gewoon k*t, klaar. Sterkte :knuffel:


Hier ook weer een leuke. Suggestie van psychiater om mij uit m'n depressie te krijgen: muziektherapie. Vriend, ik ben stokdoof, als ik muziek kon horen dan zat ik hier niet :roll:


Omg dat is wel heel slecht....

prompter

Berichten: 11157
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:03

Sterkte Kimberley, waardeloos ook dat uitstel!

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:19

Heel veel sterkte, Niobe. :knuffel:

Molly1230

Berichten: 419
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:33

Ik had de serie shameless kijken opgepakt na een tijdje, ging m'n moeder het ook kijken. Na ja oke. Die serie nu uitgekeken, gaat ze WEER dezelfde serie kijken als ik.
Zo irritant..... ga maar op zoek naar een andere en vooral niet delen hoe die heet.

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:57

prompter schreef:
@Purny het is Frans voor " het zij zo", een soort constatering van iets definities, en je spreekt het uit als "swa" :)

Dank je, weer wat geleerd

ogidni
Berichten: 459
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:13

Zebrastreep schreef:
Oké het is niks vergeleken met de ergernissen over in het ziekenhuis liggen en ziek zijn maar voor mij is het wel even een flinke domper en ik ben er echt wel een beetje verdrietig om.

Ik bracht mijn mountainbike naar het servicepunt voor een simpele reparatie en een onderhoudsbeurt. Helaas kwam er toch uit dat de fiets het praktisch niet meer waard is en er onderdelen kapot zijn wat of niet meer te leveren is of wat tijdens de reparatie kan gaan scheuren. Het is maar een fiets , maar goed ik heb deze fiets nu 2 jaar ( tweedehands overgekocht) er best al wat irritaties aan gehad maar het was wel een beetje mijn droomfiets waar ik jaren naar keek op internet. Het was gewoon één grote miskoop en ik voel mij ook best dom dat ik die fiets niet heb laten staan en verder ben gaan sparen en kijken. De winkel waar ik de fiets gekocht heb geeft mij nu wel een beetje een oplichtingsgevoel maar daarbij was ik veelte naïef.

Gevolg is nu dus dat het advies was een compleet fabrieksnieuwe fiets omdat ik daar het meeste uit zou halen.... Maar de prijzen zijn echt niet mals. De beste man ging wel zijn best doen om toch de reparatie voor elkaar te krijgen maar hij kon helaas niks beloven en ik moest mij maar voorbereiden op dat het niks ging worden meer.

Als dat het gevolg is , ben ik voorlopig fiets loos en dat maakt mij wel wat verdrietig omdat het echt mijn uitlaatklep is. Naast dat ik nu ook even niet kan paardrijden vanwege die blessure. Ik keek er zo naar uit van die heerlijke avonden op de fiets. Maar ik vindt het teveel geld om in één keer uit te geven dus er zit niks anders op. Ben wel hard op zoek naar een tijdelijke fiets maar het gaat denk ik een lastig verhaal worden.

Kan je geen gebruik maken van een fietsplan op je werk?

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:31

Bedankt voor het medeleven nog lieve mensen :knuffel:

En gelijk ook sterkte voor iedereen die het nodig heeft

Cambionn

Berichten: 791
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:57

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant
Sterkte Kimberly! Ik snap heel goed dat je op zo'n moment het ff niet positief wil en kan zien. Soms is het ook gewoon ff fijner om het negatieve te erkennen en juist vermoeiend om alles positief proberen te maken :knuffel: .

wyoming schreef:
Ik had ergens een jas besteld, maar er zit helaas een gat in. Contact gehad via de app en ik krijg het aankoopbedrag terug en hoef de jas niet terug te sturen. Alleen zie ik net dat ze de verzendkosten van €3,95 wel hebben ingehouden. Dus nu zit ik met een jas met een opvallend gat. En moet ik een andere jas gaan bestellen waar ik weer verzendkosten voor moet betalen terwijl als het goed was geweest ik die kosten niet had gehad.
Ik zou hier dus echt niet mee akkoord gaan. Op gewone retouren kunnen ze verzendkosten inhouden, maar wettenlijk gezien moet jij gewoon schadeloos gesteld worden wanneer zij de fout maken (zoals get sturen van een kapotte jas).

rien10
Berichten: 14730
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 00:09

DuoPenotti schreef:
Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

:knuffel:

niks ego post, hele normale post.
Ziek zijn is niet leuk, maar jou ziek zijn al helemaal niet. Is geen teen die wat vervelend doet.
En nee wil niemand met last van de teen niet bagatelliseren ben er zelf ooit aan geopereerd. Maar dat is toch wel andere koek.

Nou, precies dat. Teen, of een kaakoperatie (ik, vandaag). Ik kom er met een pijnstiller vanaf. En jij zit in de zorgen. Blijf hier gewoon posten als je dat wat oplucht. Ik vind je dapper! Houd moed! En weet dat er heel veel bokkers aan je denken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33823
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 01:51

Om 20:00 naar bed gegaan omdat ik zo moe was van de pijn aan m’n kaak. Lig ik nu er weer wakker van. -O-

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 02:16

Spelletje doen?

hagelslag
Berichten: 9060
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 05:47

Ik ben vandaag te dom om fatsoenlijk naar een silo achteruit te rijden....
2 weken vroege Dienst is toch best zwaar

karrij
Berichten: 1056
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 06:17

2 x daags erger ik me helemaal kapot, en dat al jaaaaaaaaaren!

En waarom??? Kattenvoer zakjes, die van Wiskas ,Felix, eigenmerk Appie of Jumbo, maakt niet uit! Die zakjes(met natvoer) kan je heel makkelijk open scheuren, maar dan.................................
Hoe krijg je de inhoud er in z'n geheel uit zonder dat je handen er helemaal onderzit.

Iemand tips??

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 06:19

karrij schreef:
2 x daags erger ik me helemaal kapot, en dat al jaaaaaaaaaren!

En waarom??? Kattenvoer zakjes, die van Wiskas ,Felix, eigenmerk Appie of Jumbo, maakt niet uit! Die zakjes(met natvoer) kan je heel makkelijk open scheuren, maar dan.................................
Hoe krijg je de inhoud er in z'n geheel uit zonder dat je handen er helemaal onderzit.

Iemand tips??

Vorkje? Wij hebben zakjes van applaws en heb dit probleem eigenlijk nooit kan het er zo uit knijpen maar met een vorkje haal ik soms het laatste eruit.

hahahatsjoe

Berichten: 2396
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 07:32

Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen in de drukte. En niet eentje, nee op mijn gehele rit meer dan 6. En dan kunnen ze net 2 meter harder dan de ander. Maar goed, peanuts vergeleken met wat ik hier las, heel veel sterkte allemaal :(:) .

Polarize
Berichten: 705
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 07:42

Om 7:45 beginnen en de collega waar ik mee moet openen is er nog niet...klagen helpt meestal dus misschien komt ze nu :')

Nyaleti

Berichten: 6234
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:02

karrij schreef:
2 x daags erger ik me helemaal kapot, en dat al jaaaaaaaaaren!

En waarom??? Kattenvoer zakjes, die van Wiskas ,Felix, eigenmerk Appie of Jumbo, maakt niet uit! Die zakjes(met natvoer) kan je heel makkelijk open scheuren, maar dan.................................
Hoe krijg je de inhoud er in z'n geheel uit zonder dat je handen er helemaal onderzit.

Iemand tips??


Blikjes kopen :+
Ik geef soms zo'n zakje en echt *barf* als dat op m'n handen komt

JudithGigi

Berichten: 4216
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:03

Domme mensen. Krijg van het internet weer de neiging om ergens kluizenaar in het bos te worden.

Marocje
Berichten: 5608
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:08

karrij schreef:
2 x daags erger ik me helemaal kapot, en dat al jaaaaaaaaaren!

En waarom??? Kattenvoer zakjes, die van Wiskas ,Felix, eigenmerk Appie of Jumbo, maakt niet uit! Die zakjes(met natvoer) kan je heel makkelijk open scheuren, maar dan.................................
Hoe krijg je de inhoud er in z'n geheel uit zonder dat je handen er helemaal onderzit.

Iemand tips??

Alweer een tijd geleden dat ik ze had, maar echt nog nooit vieze handen erdoor. Ik scheur het zakje open, vouw hem open zodat alles naar beneden zakt en kiep het zakje dan in zijn geheel om. Schud het er dan zo uit..
lukte niet slid, dan moet je idd knijpen maar dus opletten dat je niet bij de opening komt..

Merlen

Berichten: 1597
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:54

De verhuurder die me niet met rust laat.Daarnet kreeg ik weer telefoon.
Hoe breng ik die nogmaals aan zijn verstand dat hij zoveel aannemers kan laten komen wanneer ik hier weg ben.Ik moet nog wel een tijdje m'n gezicht kunnen vertonen hier in de straat en alle bewoners zijn hier vrienden van elkaar dus vertellen alles door.

De deurbel heb ik al afgezet,ik durf me niet meer te vertonen vooraan uit schrik dat hij plots aan kom wandelen.

Roosch

Berichten: 36681
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:59

Waarom zou je je niet meer kunnen vertonen in de straat dan? Dat begrijp ik niet..

DuoPenotti

Berichten: 29714
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:08

Dan laat die hele buurt maar weten hoe vork in de steel zit.

Dat jij er plotsklaps uitgedonder word en hij je nu steeds lastig valt.
Laat ze dat maar fijn door vertellen.

@niobe
Ik had helemaal over jou berichtje heen gelezen.
Wat schrikken zeg, wat intens verdrietig.
Veel sterkte :knuffel:

Merlen

Berichten: 1597
Geregistreerd: 24-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:11

Ik ben altijd heel vriendelijk en beleefd maar op deze man wil ik me het liefst eens ongelooflijk kwaad maken.Dat ligt echter niet in mijn aard dus ik doe zoiets nooit.
Doe ik het toch mag ik reactie verwachten van al de gepensioneerden in de straat,daar zit ik niet op te wachten.