Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27554
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:10

Cowboy55 schreef:
Hoe wie wat waar Purny? Ik heb best wat shyte meegemaakt, maar geschoten? Door wie? Waar? Wtf?

De hele dag nergens last van gehad en dan sta ik op en heb ik last van mijn rug.
Dan voel ik me net een oud mensje van 80...
Dus dan schiet het er eigenlijk in.
Heel fijn dit...

nicole_floor

Berichten: 3277
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:18

Sabbientje schreef:
Als je op google iets zoekt om te kopen en je alleen maar temu advertenties krijgt.....
Alsof er nog maar 1 winkel bestaat...

Dit!

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:51

purny schreef:
Shenavallie schreef:

Dader gevlucht? :+

Helaas wel... erachteraan rennen kon niet.

:D

Daphne__
Berichten: 12484
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 12:01

Dat de stalhouder vroeg of het oke was om mijn merrie en veulen in een koeienstal te zetten, dat was makkelijker uitmesten. Nouja het is echt groot en netjes afgetimmerd, dus prima..

Staat er opeens een andere pony in de stal waar mijn pony in stond. En nou is gisteren het veulen van mijn merrie verhuisd en de stal is nogsteeds bezet door die andere pony...

Nu staat mijn pony dus alleen in die schuur, ze kan de anderen niet zien. Heb gisteren mijn andere merrie er maar bij in laten zetten.. Maar nu heb ik 2 merries in een koeienstal, terwijl ik 2 nette boxen had -O-

Er zijn maar 3 stallen, maar er is dus een pony bijgekomen toen mijn pony naar de koeienstal verhuisde met haar veulen. Nu zijn er 3 stallen en 4 pony's..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41757
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 12:29

Daphne__ schreef:
Dat de stalhouder vroeg of het oke was om mijn merrie en veulen in een koeienstal te zetten, dat was makkelijker uitmesten. Nouja het is echt groot en netjes afgetimmerd, dus prima..

Staat er opeens een andere pony in de stal waar mijn pony in stond. En nou is gisteren het veulen van mijn merrie verhuisd en de stal is nogsteeds bezet door die andere pony...

Nu staat mijn pony dus alleen in die schuur, ze kan de anderen niet zien. Heb gisteren mijn andere merrie er maar bij in laten zetten.. Maar nu heb ik 2 merries in een koeienstal, terwijl ik 2 nette boxen had -O-

Er zijn maar 3 stallen, maar er is dus een pony bijgekomen toen mijn pony naar de koeienstal verhuisde met haar veulen. Nu zijn er 3 stallen en 4 pony's..

Dat is ook niet netjes :\.

Foaly

Berichten: 4939
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 13:03

Is het de bedoeling dat die pony blijft staan of is het een tijdelijke noodgreep? Want in dat eerste geval zou ik toch echt bij de stalhouder melden dat je dit niet OK vindt en of dat ie die pony maar in de koeienstal zet :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41757
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 13:35

De Moto GP door t dorp :roll: ...

Daphne__
Berichten: 12484
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 13:38

Nou, in September kreeg ik het whatsappje met de vraag of hij mijn merrie en veulen in de koeienstal mocht zetten ivm het uitmesten. Dat snapte ik wel, dus vond dat prima.

Toen ik daarna op stal kwam, stond er dus een nieuwe pony in de stal. Toen even gesproken met de eigenaar, waaruit ik kon opmaken dat het tijdelijk was. Pony had nogal wat problemen en zou daar doorgereden etc worden. Pony is van een vriendin van de stalhouder.

Toen dacht ik dus ook, ach, de stal staat toch leeg dus prima toch. Maarja dat was dus September en er is nog geen sprake van dat die pony weer verhuisd..

Heb het er gisteren dus even over gehad met hem, toen was dan de oplossing om mijn merries samen te zetten. Moet er dus echt met hem over gaan praten, want ik wil mijn ene merrie echt niet alleen hebben staan, maar ik vind de normale stalkosten per paard echt te gek als ze in de koeienstal staan..

Ik heb ze bewust ver van huis gezet omdat ik de stallen zo fijn vond. Ze zijn ruim en het zijn buiten stallen, die elke dag uitgemest worden. De koeienstal word flink opgepot en alleen half opgestrooid. Heb dat ook al een paar keer zelf gedaan, omdat ik de stal echt wel te vies vond.

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 14:04

Aangeven dat je toch wel graag jouw pony's weer in jouw eigen stallen wilt zetten. Misschien kan de andere pony dan in de koeienstal? Uiteraard met een andere (de vierde?) pony erbij.

Hutcherson

Berichten: 7421
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 14:10

Marcella schreef:
Themba schreef:
De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden :(

:n Onbegrijpelijk.

Schijnbaar stopt het reïntegratie traject. Nu moet ik een document tekenen waarin staat dat ik werkfit ben. Als dat zo is waarom wia aangevraagd en verrek ik van de pijn ongeacht wat ik doe of niet doe. :=

Ik werk voornamelijk omdat het moet van haar en Uwv. Vind het wel leuk, maar maakt het ook niet bepaald aangenamer.


Niet tekenen. Eerst wia keuring afwachten en als die in jouw nadeel uitpakt in bezwaar gaan en gebruik maken van de hoorzitting

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 14:34

Sterkte voor iedereen.

Arg waarom zetten mensen hun mobiel aan met geluid terwijl ze in een openbare ruimte zitten.
Doe niet.

Marcella

Berichten: 36823
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 15:36

Hutcherson schreef:
Niet tekenen. Eerst wia keuring afwachten en als die in jouw nadeel uitpakt in bezwaar gaan en gebruik maken van de hoorzitting

Ze wilde eigenlijk vorige week al dat ik zou tekenen.

Maar als het goed is de tekst aangepast. Nog niet gelezen wat.

Verjaardag van mijn oom vieren bij mijn broertje. Iedereen praat door elkaar verstaat helemaal niks. En weet ook gelijk weer waarom ik er een grafhekel aan heb.

En moet straks nog naar de moestuin.

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 15:41

Ben een beetje klaar met alles op dit moment, urgh!

DuoPenotti

Berichten: 29930
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 15:42

Maar Wia aanvraag loopt toch gewoon door?

Ik zat ook in een werk fit traject. Uiteindelijk zelfs afgelopen.
Waar de integratie in eind rapportage aangaf dat ik wel inzet had en aan alles mee werkte maar niet inzetbaar was.

Het heeft mijn Wia keuring niet in de weg gezeten. Integendeel. Want het oordeel van deze reïntegratie medewerker is bij het laatste oordeel precies overgenomen.

Marcella

Berichten: 36823
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 16:30

Zoals het eerst stond in reïntegratie verslag was ik werkfit en kon weer aan het werk. En als het goed is dat deel nu aangepast.

Femke_Tweety

Berichten: 12014
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:20

Welke idioot gaat er op een camperplaats die bekend is om zijn rust lopen drummen/jambayen, of weet ik welk instrument het exact is.


Het trilt en dondert qua geluid overal doorheen, en je ervoor afsluiten lukt ook niet.
(Mij niet tenminste)

Ik zoek dit soort plekken op voor de rust...

NoTwixLeft
Berichten: 606
Geregistreerd: 06-07-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:39

M'n vader is vannacht heel rustig gestopt met ademen.
Gisteren er totaal 7 uur bij gezeten. Toen de verpleging merkte dat ik muziek aan het luisteren was voor m'n vader, hebben ze de radio aangezet op z'n favoriete zender. Kan toeval zijn, maar ik vond dat na het aanzetten van de radio hij sneller achteruit ging. Mooi en moeilijk tegelijk. De 7 uur dat ik erbij zat vlogen eigenlijk om. Op Spotify een lijst gemaakt met m'n zussen met muziek die m'n vader mooi vond en die ons aan hem doet herinneren.

Maar wat een oliebol zooi.... besef dat ik met zijn leeftijd niet eens m'n pensioen zal halen...

Polarize
Berichten: 720
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:42

Gecondoleerd notwixleft :knuffel:

Siggislief

Berichten: 14060
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:48

Heel veel sterkte voor jouw en de familie, NoTwixLeft Y;(

Roosch

Berichten: 36692
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:48

Ach wat erg, gecondoleerd! :(:)

Cambionn

Berichten: 847
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:48

Gecondoleerd NoTwixLeft, en sterkte met het rouwprocess :knuffel: .

hagelslag
Berichten: 9134
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:49

Gecondoleerd notwixleft

juval

Berichten: 13253
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:54

gecondoleerd, heel veel sterkte met verwerken van dit grote verlies van je vader.

tones

Berichten: 5288
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:59

Heel veel sterkte voor jullie NoTwixLeft.

Zebrastreep

Berichten: 9826
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:59

Gecondoleerd twix! Heel veel sterkte voor jou en je familie.