Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9468
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 14:02

Marcella schreef:
Jammer geen bezorging mogelijk alleen ophalen en dat is geen optie al vanwege rug.


Coolblue bezorgt :)

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 14:08

Klopt daar zit ik nu te kijken en vind service van coolblue ook wat beter dan mediamarkt. :o Kan gelukkig ook rood staan en dan hopelijk deel straks terug van bijzondere bijstand.

Al was ik een nog grotere fan van BCC, maar dat is zo lastig bestellen daar. :+

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 14:46

Wij kijken vaak naar spullen in de media markt en kopen het dan vervolgens via Coolblue _O- 10x beter idd

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:00

Zebrastreep schreef:
Zodra het mooi weer wordt, vind mijn buurman dat hij elke avond tussen 17:30 en 22:00 mag gaan klussen. Zo ongeveer de afgelopen 4 jaar in ieder geval. Zag nu net dat er in de tuin een werkbank is geplaatst. Onze woonkamer zit er naast dus je hoort het erom goed.

We hebben al rechtzaken gehad met die mensen om andere zaken betreft het huis. Dus we proberen het allemaal te negeren maar de neiging om eens uit het raam te schreeuwen of het ook een keer stil kan zijn wordt wel groter.


Begint de buurvrouw ook even met haar boormachine. Gelukkig heeft zij korte opleving met dat soort dingen en is het binnen 5 min weer stil.

Herkenbaar, al heeft onze buurman voor de neiging om zondag ochtend om 7 uur 1 fiets schroefje te boren en dan de rest van de dag niks meer te doen.
Ik zou het minder erg vinden als die de hele dag bezig zou zijn, want dan is het logisch dat je zo vroeg begint, maar nee... om 7 uur smorgens voor 2 a 3 minuten bezig en daarna te stoppen, dan had je het ook op een fatsoenlijk tijd kunnen doen.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:08

Om het nog leuker te maken 2de was heeft die besloten om gewoon zijn best te doen. |o

Maar kleding 1ste was stinkt en beddengoed wat erbij zat ruikt normaal. :?

Of zou het komen omdat die maar 2 dagen per week draait. :?

Sanniejtjuh

Berichten: 1221
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:15

Dat ik vrees dat mn hernia weer terug is ;(

Keihard geknokt op te komen waar ik nu sta, wil niet weer terug naar af

hagelslag
Berichten: 9119
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:16

Sanniejtjuh schreef:
Dat ik vrees dat mn hernia weer terug is ;(

Keihard geknokt op te komen waar ik nu sta, wil niet weer terug naar af



Oei, die angst begrijp ik helaas

maralyn

Berichten: 10449
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:25

Koop je voor het eerst in je leven een koffiezetapparaat....

Vergeet je het schepje. 8)7 echt... 8)7 _O-

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:51

Kan niet kiezen nu ook de mogelijkheid tot abonnement gevonden heb. Nadeel van dat is wel dat je er minimaal 1 jaar aan vast zit, maar erna maandelijks opzegbaar. En alle eventuele reparaties voor Coolblue zijn.

DuoPenotti

Berichten: 29895
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 15:56

En wat betaal je dan in totaal?

Het eerste jaar gaat een wasmachine meestal niet stuk. Zowel is het de gewone garantie.

Meestal worden van deze constructie niemand rijk behalve de verkoper.



Moe... Zo moe.
En heel mijn lijf doet zeer. Zou ik griep oid krijgen?

xPabloBokt

Berichten: 9468
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 15:57

Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41741
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:01

xPabloBokt schreef:
Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.

Dit. Daarnaast is er ook gewoon garantie vanuit de fabriek. Meestal 2 jaar, of zo.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:19

Ik ga eerst even ook nu wat aanvragen bij de gemeente kijken hoe of wat. En volgende maand afrekening energie contract als het goed zou ik daar ook geld van terug moeten krijgen.

Vakantiegeld krijg ik niet.

Cambionn

Berichten: 840
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:29

Marcella schreef:
Jammer geen bezorging mogelijk alleen ophalen en dat is geen optie al vanwege rug.
Als hij wel in een winkel in de buurt is kun je wel naar de winkel en van daaruit laten bezorgen. Moet je alleen daar kopen ipv online. Tenminste, dat kon toen ik er werkte.

wyoming

Berichten: 2514
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:29

Mijn vader heeft een ander huis en dus nieuwe buren. Die hebben een hond en die zit dus al de hele dag te jammeren. Hoop voor mijn vader dat ze niet iedere zaterdag weg zijn. (Tot nu toe hadden ze hem ook nog niet gehoord dus misschien een logé)

xxxmh

Berichten: 3510
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:36

Paard is tijdens het binnen halen gebeten door ander paard en heeft nu een heel ei op die plek zitten, precies waar zadel zit. Dus denk komende dagen niet rijden. En moet haar elke dag laten bewegen dus dat wordt longeren ben ik bang komende dagen.

Telpeva

Berichten: 14787
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 17:24

Heb je al gekeken of je hem ergens kan laten repareren Marcella, dat kan een bedrijf zijn, of wellicht dat er iets van een repair cafe bij je in de buurt zit. Zo'n plek waar vrijwilligers dingen fixen, als daar net iemand zit die het kan, dan kan dat een goedkope optie zijn om hem weer werkend te krijgen

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 17:30

De wasmachine is klaar, dus ik moet de was ophangen. Maar ik heb last van uitstel gedrag.

Hebben jullie geen 2de hands witgoed winkel in de buurt Marcella? Ik heb mijn wasmachine en droger bij een 2de hands winkel gekocht en ze doen het nog prima.

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 17:44

xPabloBokt schreef:
Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.

Hmm, dat zou ik wel heel goed narekenen!
Dat wordt namelijk ook van mobiele telefoons beweert, maar als ik een mobiel + abonnement neem of de telefoon los koop, daar zit aardig wat euro's verschil tussen... In het voordeel van het abonnement, dus het is echt de moeite waard dat na te rekenen :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41741
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 17:53

Het is misschien interessant wanneer je iedere 3 jaar een nieuwe wasmachine koopt, of zo. Maar anders...? Betwijfel het.

DuoPenotti

Berichten: 29895
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:01

Bij een telefoon ben ik ook nog altijd duurder geweest bij abbo. Maar ligt wellicht aan hoeveel data je wilt en hoe duur de telefoon die je wenst.

Maar algemeen. Dit soort "aanbiedingen" doen ze niet om er niets aan te verdienen.
Wel om mensen over de streep te trekken die het geld (nu) niet hebben.

En hopenlijk er niet dieper door in de sh.t raken.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:02

Denk dat je dan ook moet meenemen stop je na het jaar of ga je ermee door.

Ik ga maandag wel eerst even informeren bij de gemeente in wat voor ondersteuning ik recht op heb als minima. Voor nu werkt die weer even en anders maar even handmatig afpompen/leeg laten lopen.

Hij is ruim 6 jaar oud (eerste 1,5/2 jaar ook paarden spullen mee gewassen) dus is het wel de moeite waard om te repareren. Plus ik ben bang dat het afpompen gewoon niet goed meer werkt. Dan zou er een nieuwe pomp in moeten.

Telpeva dan moet je langs brengen die komen niet aan huis. Dat ga ik met mijn rug niet redden.

Cambionn

Berichten: 840
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:05

M_D_H schreef:
xPabloBokt schreef:
Niet doen. Is onder aan de streep altijd duurder dan kopen.
Hmm, dat zou ik wel heel goed narekenen!
Dat wordt namelijk ook van mobiele telefoons beweert, maar als ik een mobiel + abonnement neem of de telefoon los koop, daar zit aardig wat euro's verschil tussen... In het voordeel van het abonnement, dus het is echt de moeite waard dat na te rekenen :j
Dit komt van vroeger voordat ze prijzen van abbonementen en de telefoon los moesten tonen. Toen werd er vaak misbruikt gemaakt van dat men de kosten niet narekende en X per maand incl toestel klonk mooier dan veel groter Y voor toestel, dus werden telefoons vaak veel duurder met abbo. Sinda de wet zegt dat de kosten los moeten worden laten zien is dat idd niet meer zo, en is een telefoon bij je abbo vaak juist goedkoper.

Moraal, reken gewoon de kosten altijd na en naak dan een beslissing ;) .

Telpeva

Berichten: 14787
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:09

Ai dat tillen had ik niet bij stilgestaan nee. Wat een ellende joh

imaudy
Berichten: 5084
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:12

Marcella schreef:
Denk dat je dan ook moet meenemen stop je na het jaar of ga je ermee door.

Ik ga maandag wel eerst even informeren bij de gemeente in wat voor ondersteuning ik recht op heb als minima. Voor nu werkt die weer even en anders maar even handmatig afpompen/leeg laten lopen.

Hij is ruim 6 jaar oud (eerste 1,5/2 jaar ook paarden spullen mee gewassen) dus is het wel de moeite waard om te repareren. Plus ik ben bang dat het afpompen gewoon niet goed meer werkt. Dan zou er een nieuwe pomp in moeten.

Telpeva dan moet je langs brengen die komen niet aan huis. Dat ga ik met mijn rug niet redden.


Gefeliciteerd met je verjaardag.

Er zit zo'n dop onderaan bij de wasmachine. Die losdraaien en dat draaiding schoonmaken.

Je kunt ook op het merk van de wasmachine zoeken en kijken (op YouTube bv) hoe je problemen oplost.