Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:54

Telpeva schreef:
purny schreef:
Ik hoop elke dag dat mijn kabouters de afwas doen. Misschien moet ik maar eens cao onderhandelingen gaan opststarten :+

Ik heb er een naar mijn huis weten te lokken door een plekje in te richten in mijn keuken wat eruit ziet als hun natuurlijke habitat. Het is een metalen constructie waar je je vieze vaat in legt, dan doe je je vaatwasblokje er in (dat is het voer waarmee je ze lokt), deur dicht... En de volgende ochtend haal je de vaat schoon eruit!
Magisch!
Ik wil niet meer zonder vaatwaskabouter

De mijne heet Bob :j
Helaas heeft Bob wel wat last van dwerggroei, maar dat is niet erg.
Ik heb zijn werkplek zo ingericht dat hij toch alles kan doen :)
https://daan.tech/nl/ontdek-bob-de-mini-vaatwasser/

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:09

purny schreef:
Ik hoop elke dag dat mijn kabouters de afwas doen. Misschien moet ik maar eens cao onderhandelingen gaan opststarten :+

Ik hoop dat ze mijn hele huishouden doen inclusief koken. Maar dat is ook nog niet gelukt. :')

black_kelpie

Berichten: 7821
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:23

Dat ik bij de bouwmarkt moest zijn maar dat letterlijk alle parkeervakken en alles waar verder nog een auto kan staan compleet vol stonden omdat er bij het voetbalstadion niet genoeg plek is om te parkeren en iedereen dus maar op de woonboulevard gaat staan _-:( _-:(

En nu moet ik straks nog een keer die kant op om het gehuurde materiaal terug te brengen. Grom.

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:25

Gillende buurtkinderen... zouden die ouders er zelf niet gek van worden

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:34

Te veel gedaan dit weekend, te slecht geslapen, nu te veel pijn.

Zebrastreep

Berichten: 9772
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:37

Dat ik altijd vrij snel ongerust ben , 9 van de 10 keer is het altijd vals alarm gelukkig. Maar ik wou soms dat ik wat makkelijker dat los kon laten. Probeer dat wel zelf op mijn in te praten.

DuoPenotti

Berichten: 29583
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 15:08

Telpeva schreef:
purny schreef:
Ik hoop elke dag dat mijn kabouters de afwas doen. Misschien moet ik maar eens cao onderhandelingen gaan opststarten :+

Ik heb er een naar mijn huis weten te lokken door een plekje in te richten in mijn keuken wat eruit ziet als hun natuurlijke habitat. Het is een metalen constructie waar je je vieze vaat in legt, dan doe je je vaatwasblokje er in (dat is het voer waarmee je ze lokt), deur dicht... En de volgende ochtend haal je de vaat schoon eruit!
Magisch!
Ik wil niet meer zonder vaatwaskabouter


Haha geniaal verzonnen _O-

Zebrastreep

Berichten: 9772
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 15:54

Zebrastreep schreef:
Dat ik altijd vrij snel ongerust ben , 9 van de 10 keer is het altijd vals alarm gelukkig. Maar ik wou soms dat ik wat makkelijker dat los kon laten. Probeer dat wel zelf op mijn in te praten.


Edit: het was uiteraard vals alarm :') , maar kreeg net wel een ander vrij zorgelijk bericht waar ik nu niks mee kan maar mij wel verantwoordelijk voor voel. Is goed bedoeld van de verzender, maar met nog vandaag en morgen vrij zijn dat de berichten die je liever niet wil hebben.

maralyn

Berichten: 10421
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 16:07

Afbeelding

Afgezet zodat bloemetjes konden groeien...
Cody vindt het een mooi bed!

JudithGigi

Berichten: 4209
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 16:27

Ga je lekker een stuk wandelen, kom je midden in de amstel Gold Race terecht _O-

black_kelpie

Berichten: 7821
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 16:43

JudithGigi schreef:
Ga je lekker een stuk wandelen, kom je midden in de amstel Gold Race terecht _O-

Handig :')

Vorig jaar tijdens het wildkamperen in Schotland werden we wakker in een triatlon, dat was ook grappig :+

JudithGigi

Berichten: 4209
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 16:53

black_kelpie schreef:
JudithGigi schreef:
Ga je lekker een stuk wandelen, kom je midden in de amstel Gold Race terecht _O-

Handig :')

Vorig jaar tijdens het wildkamperen in Schotland werden we wakker in een triatlon, dat was ook grappig :+


Dat zou mij ook nog wel gebeuren ja, heerlijk unaware van wat er in de omgeving gaande is _O-

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:45

Een pizza die je in 6 stukjes gaat verdelen waar ze 4 plakjes salami op leggen.

paars

Berichten: 5574
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:56

Dat ik dit aantref in mijn zojuist gestoomde voorgesneden groentepakket…ik kauwde erop en dacht huh…3 cm lang stuk plastic…Afbeelding

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:29

paars schreef:
Dat ik dit aantref in mijn zojuist gestoomde voorgesneden groentepakket…ik kauwde erop en dacht huh…3 cm lang stuk plastic…[ [url=m/jnXPrr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Brrr, hiermee terug gaan naar de winkel! Wellicht is er meer mis met die batch..

Zebrastreep

Berichten: 9772
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:55

Het weer aankomende weken , ik vind het temperaturen voor in de winter :brr: Hopelijk trekt het nog wat bij. Maar al die regen heb ik zo geen zin in bah! Net lekker de paardjes op het gras en weer 24/7 buiten, maar het zou mij niks verbazen als ze in de nacht toch weer een paar keer naar binnen moeten. Gelukkig heb ik nog vers stro in de stal laten liggen voor het geval dat.

En juist een week waarin ik eigenlijk wat meer afleiding nodig ben, maar met dit weer zit mountainbiken er niet in dat trekt mijn lijf zo slecht met koud en nat weer.

Gelukkig heb ik wat meer avonddiensten deze week, met name de avonden ben ik wel een beetje klaar met series kijken en maar wat doelloos hetzelfde doen :') Ik wil gewoon lekker naar buiten en sporten.

Maar precies deze week is het 11 graden en vooral morgen weer super veel regen.

Suzanne F.

Berichten: 49240
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:16

Dat het weekend alweer voorbij is. Waarom duurt het zo kort?
En dat ik lekker wilde slapen dit weekend maar dat er helaas weer eens iemand jarig was in de straat en het dus ook helaas mooi weer was waardoor het in de tuin werd gevierd tot middernacht. Ik kan het hele Hazes repertoire weer meezingen in ieder geval.
En dat het aankomende dagen weer gaat regenen en stormen erger ik me ook aan. Ik wil plantjes kopen in het tuincentrum en leuk in de tuin gaan rommelen in het lentezonnetje.

Charaz

Berichten: 24300
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:08

Dat het weekend maar 2 dagen heeft ipv 3 of 4

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:24

Morgen weer werken na een week ploeteren in mn thuiskantoor. Gelijk vrieg en volle bak

paars

Berichten: 5574
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:59

Marocje schreef:
paars schreef:
Dat ik dit aantref in mijn zojuist gestoomde voorgesneden groentepakket…ik kauwde erop en dacht huh…3 cm lang stuk plastic…[ [url=m/jnXPrr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Brrr, hiermee terug gaan naar de winkel! Wellicht is er meer mis met die batch..

Da’s te laat…lag in de hyperfresh lade van m’n koelkast, en was na de tht datum inmiddels.
Maar ga er wel mee terug. Toch meldenswaardig idd.

Kairos
Berichten: 2715
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 03:09

Ik voel me niet echt fit, maar ik heb nog nachtdienst, pff. Hoop dat extra paracetamol zorgt dat het wegtrekt

Alja

Berichten: 25606
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 05:39

Plafond dienst vanaf 3.30 uur
Was lang geleden…

Caira
Berichten: 26070
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 06:07

Ik heb weekend en mag uitslapen…

purny

Berichten: 27501
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 07:07

Ergernis 1: Slecht in slaap gekomen gisteravond, waardoor ik de hele nacht onrustig heb geslapen.
Ergernis 2: Nu last van mijn hand, de spier bij mijn duim doet pijn, kon mijn tandenborstel maar met moeite vasthouden.

juval

Berichten: 13214
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 09:21

ik had 6 eitjes in de broedmachine, gisterochtend liep er 1 kuikentje <3
Maar de rest van de eitjes maakt (nog) geen aanstalten om uit te willen komen. Kuiken kan max 24 uur in de broedmachine blijven, dus die moest er vanmorgen wel uit, die is nu eenzaam in de vogelkooi aan het piepen. Zo lastig wat te doen. Duimen dat er toch nog minstens 1 wil uitkomen maar.