In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollyleaves
Berichten: 1945
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 19:28

Ja, verzin maar eens een titel voor zo'n situatie, dus dan maar gewoon recht door zee :D

De context van deze vraag:
Ik heb al jaren een ontzettende lieve vriendin. Staat voor iedereen klaar, heeft alles qua financiën, een eigen huis en baan goed voor elkaar en werkt fulltime. Het leven staat zeg maar vast en stabiel zoals we altijd grappen tegen elkaar. Echter, een relatie is iets dat nog ontbreekt bij haar. Er waren wel wat vriendjes, maar de laatste jaren altijd maar kort en oppervlakkig. We hebben het er wel eens over en we komen dan tot de conclusie dat je gewoon in een vast en stabiel leven niet zo snel iemand meer ontmoet. Tinder etc heeft ze nu echt wel gehad en aangezien we begin 30 zijn is op stap gaan ook niet meer zo aantrekkelijk. Na vorige week weer een gesprek over dit onderwerp zag ik dat het haar wel echt wat deed.

Ik had het 's avonds met mijn vriend hierover en hij opperde, waarom gaan jullie niet samen sporten. Als je mannen ongeforceerd wilt ontmoeten, daar zijn ze zat. Op zich had hij een punt, maar ik wil haar ook niet zo voor t blok zetten waardoor t alsnog geforceerd wordt en ze het gevoel heeft binnen de sportschool te moeten zoeken. Dat doet ze nu ook niet. Ik heb dus besloten dat ik ga sporten en haar te vragen als m'n sportmaatje, in de hoop dat ze spontaan een leuk iemand ontmoet. Zo niet, dan zijn we in elk geval ook nog gezond bezig :+
Maar ja, welke sportschool in vredesnaam? Ik ben geen bekende in de sportschool en was wel erg benieuwd naar een buitenstaander mening.

Dus mensen rondom de stad Groningen, welke sportschool lopen er over het algemeen normale mannen rond en welke sportschool kan ik het beste vermijden?

Alvast bedankt voor de tips _/-\o_

Melzazu
Berichten: 1811
Geregistreerd: 13-10-19

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:36

Ik heb geen idee maar vind het idee zowel lief als heel komisch _O- _O-

En dat wilde ik even zeggen. Veel succes _/-\o_

Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:36

Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar ik wilde toch even zeggen dat ik het heel lief van je vind om het op deze manier ongedwongen te proberen!

capopjekop

Berichten: 30678
Geregistreerd: 30-11-03

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:41

Wat lief dat je haar wil helpen. Ik ga dit volgen!

Ik vraag me alleen wel af of een sportschool de beste plek is. Ik heb verschillende sportscholen gehad en daar was eigenlijk iedereen vooral met zichzelf bezig.

In Groningen ben ik niet bekend maar ik zou de goedkope massasportscholen mijden. Basic fit, fit 4 free enzo. Dan zou ik eerder naar een kleinschaligere sportschool gaan. Daar is het makkelijker contact maken met andere mensen is mijn ervaring en daar zie ik minder van die bodybuilders die alleen maar aan het knallen zijn

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:43

Joh, wat lief van jou!
Ik kan geen antwoord geven op je vraag maar die vriendin boft maar met jou.

Gaby
Berichten: 3404
Geregistreerd: 30-06-01

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 19:56

Ik ben niet zo bekend met Groningen, maar mag ik een dwarsstraat/aanvulling op het sportschoolidee (briljant idee trouwens) opperen?
Zouden jullie lid kunnen worden van een hardloopclubje? Veel van dat soort clubjes praat van te voren en naderhand samen wat na. Of is samen op salsa-les bijvoorbeeld een idee :) ? Daar dans je met allemaal verschillende partners.

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:04

Kelderwerk Groningen, absoluut! Inderdaad noet de belendere ketensportscholen. Of overweeg te gaan boulderen/klimmen (Bjoeks en Gropo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:11

Heel lief idee van jou. En idd een goede tip om dan iets te gaan doen waar je meer interactie kan hebben met anderen?

Ik ga iig het topic volgen, ben heel benieuwd wat het gaat worden en of je plan uit gaat komen <3

har166

Berichten: 2044
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:11

Maar is je vriendin iemand die wel op andere mensen afstapt?

Ik zou het zelf niet kunnen waarderen als iemand me aanspreekt tijdens het sporten. Ik ben dan knalrood en bezweet en niet in the mood. Maar dat ben ik haha _O-

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:25

Of misschien tennis? Dan zijn er ook mogelijkheden op het terras of tijdens toernooitjes of bepaalde speelavonden. In de luxe sportschool waar ik nu sport zie ik minder mogelijkheden. Maar ik ben dan ook bezet haha

zonnebloem18

Berichten: 24862
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 20:37

Ik zie dagelijks meer dan genoeg knappe mannen in Groningen, maar geen idee waar ze sporten.
Voordeel van een Basic fit is dat je de verschillende locaties zou kunnen proberen, wellicht zijn ze op de ene locatie leuker dan de ander. Ik zal mijn mannelijke collega's morgen eens vragen.

Gelbrich
Berichten: 281
Geregistreerd: 09-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 21:48

Gewoon bij elke sportschool een proefles nemen. Kun je rustig kijken wat voor publiek er komt :D

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:02

Ik ben midden 30 en eigenlijk zelfde verhaal al ontmoet ik wel mannen overal en nergens. Ik ben dan nog wel een stapper (pakhuis in Groningen is veel 30+) en de feestjes bij DOT zijn ook een aanrader voor 30+! Voor als je vriendin niet mee wil naar de sportschool :o

Sporten is voor sommigen wel echt me-time zoals har166 zegt dan wordt sociaal doen misschien niet gewaardeerd.

Movement

Berichten: 1543
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:28

madeliefw schreef:
Of misschien tennis? Dan zijn er ook mogelijkheden op het terras of tijdens toernooitjes of bepaalde speelavonden. In de luxe sportschool waar ik nu sport zie ik minder mogelijkheden. Maar ik ben dan ook bezet haha


Hier ben ik het ook mee eens! Sinds dit jaar zit ik op tennis en ik merk dat het vooral met de clubleden samen heel gezellig is. Na de les of clubavond wordt er nog gepraat en gedronken, erg gezellig altijd!

Maflinger_S
Berichten: 12175
Geregistreerd: 01-07-08

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 22:38

Ook een optie: ga biljarten. Mag uiteraard de wat modernere variant zijn: pool of snooker. Heb ik jaren gedaan en ik kan je vertellen: mannen te over, in alle soorten en maten (en ja, ook een paar nitwits die zich - al dan niet in stilte - afvragen wat jij met hun keutje kan, maar die zijn fors in de minderheid).

Jungles

Berichten: 344
Geregistreerd: 06-06-06

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 23:10

Jouw bedoeling is echt ontzettend lief! Ik vraag me wel af: zit jouw vriendin hier op te wachten? Uit ervaring kan ik zeggen dat ik ook weleens laat blijken bij vrienden dat het na je 30e vrij lastig is op de datingmarkt en dat ik daar verdrietig van word. Dit betekent echter niet dat ik het zou waarderen als mijn vrienden mij mee zouden nemen naar de sportschool, maar dat er eigenlijk een ander idee achter zit.
Ik wil absoluut niet negatief zijn, maar ik zou wel gewoon eerlijk delen dat je graag met haar wil sporten, ook in de hoop dat zij iemand ontmoet. Dan kan ze zelf beslissen of ze daarop zit te wachten.

Pop
Berichten: 808
Geregistreerd: 07-06-06
Woonplaats: Noord-Sleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 23:10

Sterck Boutique Groningen mijn broertje is daar personal trainer, begin 30 èn vrijgezel

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 23:15

Pop schreef:
Sterck Boutique Groningen mijn broertje is daar personal trainer, begin 30 èn vrijgezel


Maar daar train je privé of in duo. Als de trainer dan niets voor je is, ga je (bijna) geen andere mannen tegenkomen. Tenzij ze toevallig het uur voor of na jou sporten :P

Griffioen

Berichten: 127
Geregistreerd: 21-09-23

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:42

Ik weet niet of bokt het medium is dit te vragen maar ga zeker volgen!

Sherivey
Berichten: 8745
Geregistreerd: 06-11-15

Re: In welke sportschool in Groningen vind je de leukste mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:52

Ik ben wel heel benieuwd wat hier uit komt. :j

Ik heb een paar jaar een relatie gehad met iemand die ik in de sportschool heb ontmoet.
Maar mijn ervaring is wel dat de meeste mensen daar vooral met zichzelf bezig zijn. :))

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 22:28

Pop schreef:
Sterck Boutique Groningen mijn broertje is daar personal trainer, begin 30 èn vrijgezel


Ik voel een kennismaking aankomen :')

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 22:29

Ik vind het heel lief dat je je vriendin wilt helpen, maar ik vraag me net als een aantal anderen af of de sportschool de juiste plek is om mensen te ontmoeten. De focus ligt daar heel erg op jezelf en ik vind het een van de minst sociale plekken waar je wel onder mensen bent. :') Zelf zou ik het ook niet waarderen als mensen zomaar op me af zouden stappen terwijl ik in mijn bubbeltje zat te sporten. En inderdaad, is je vriendin überhaupt iemand die zomaar op anderen afstapt?

Ik zou dan eerder kiezen voor iets als boulderen, dat schijnen hele leuke en sociale plekken te zijn. Of bootcamps, daar komen ook veel diverse mensen op af van allerlei leeftijden en maak je ook makkelijker een praatje. Ik doe nu ruim een maand krav maga (zelfverdediging) en bootcamps en heb daar al zoveel leuke mensen ontmoet en goede gesprekken gehad, vergeleken met 1x een keer een gesprek met iemand in 2 jaar tijd dat ik rondliep in een hippe sportschool. :+

En als je het hebt over datingapps, heeft ze al eens bumble geprobeerd? Daar hoor ik zelf goede verhalen over van vrienden eind twintig en begin dertig. Dat heeft een wat fijnere insteek dan tinder en de kans op dickpics is minimaal, sinds je als vrouw het gesprek begint. :)