De beste skinny jeans

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 19:57

Ik draag graag de g-star Lynn skinny en superskinny, en van Tommy Hilfiger de (volgens mij) Sophie. Broeken van kuyichi zijn ook onwijs fijn maar ik heb daar altijd pech mee, springt er weer een hond tegenaan en zit er direct een gat in.

Monody

Berichten: 214
Geregistreerd: 28-09-19
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-23 21:27

Wat veel reacties dankjulliewel! Ik ga het eens uitpluizen. Korter maken bij de kleermaker kan, maar wat eerder ook al genoemd werd is dat ik gewoon vind dat een broek voor dat geld goed moet zitten en ik dan niet weer geld aan een kleermaker moet besteden. Als het niet anders kan is dat een eventuele oplossing maar liever niet :)

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 21:35

Monody schreef:
Wat veel reacties dankjulliewel! Ik ga het eens uitpluizen. Korter maken bij de kleermaker kan, maar wat eerder ook al genoemd werd is dat ik gewoon vind dat een broek voor dat geld goed moet zitten en ik dan niet weer geld aan een kleermaker moet besteden. Als het niet anders kan is dat een eventuele oplossing maar liever niet :)


In Amsterdam zit Mick Keus, die maakt Levi's op maat.

Zeker de investering waard!

Undefined
Berichten: 3768
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:19

Ik was altijd mega fan van G-star maar die kwaliteit is zo gigantisch slecht geworden dat ik die niet meer zou kopen. Bij Open 32 bevestigden ze laatst dat ze dat van meer mensen horen.

Ik ben overgestapt op Silver Creek en dat bevalt goed! Ze beginnen bij lengtemaat 28 dus die zou je dan wel in moeten korten denk ik..

Melzazu
Berichten: 1811
Geregistreerd: 13-10-19

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:24

Wonderjeans?

Forcalquier

Berichten: 2065
Geregistreerd: 07-01-05

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 12:44

Sinds kort cotton club. Zijn wel wat duurder maar zitten enorm fijn en zacht. Geen drukplekken of lijnen meer in mijn buik & benen en toch aansluitend. Het model blijft ook mooi.

belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 13:16

Die van Only. Ik loop ze in een jaar af. Maar dat doe ik met elke broek. Alles schuurt kapot tussen mijn benen. Only is prijs kwaliteit prima. Koop altijd krap aan de maat en lubbert niet.
Heb altijd zelfde model en bestel hem bij Zalando. Iets van 30€

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-23 19:24

Boheme schreef:
Koop mijn skinny altijd bij de C&A, gaan jaren mee. Moet toevallig volgende maand nieuwe hebben na ruim 3 jaar. Ik fiets en loop veel en heb ook nog schurende bovenbenen.



Ik zweer ook bij deze broeken!

Appeltje00

Berichten: 5019
Geregistreerd: 28-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 06:19

Suzanne F. schreef:
G star! Absoluut. En die hebben jouw maat. Ik vind de Lhana erg fijn maar er zijn meerdere modellen skinny.

Helemaal eens. Of Scotch & Soda.

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 06:48

Ik ben sinds een paar jaar helemaal fan van de Cup of Joe jeans. Heb er nu 3 en zijn allemaal nog even mooi als toen ik ze kocht. Ik ben alleen zelf wel lang dus qua lengte kan ik je niet adviseren. Prijs is schappelijk, rond de 60,- voor een broek.

Anoniem

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 08:09

Ik heb ook die van Only, erg fijne broeken :j
Laatst ook een ander model gekocht (flared geloof ik? Wijd uitlopende pijpen) en ook die blijft tot aan de knie mooi strak en in model :j

Tink89
Berichten: 2965
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:39

Ik vind die van Only enorm gaan lubberen juist... niet de wijdere modellen, maar wel de skinny's.

Zelf koop/bestel ik tegenwoordig al mijn skinny's bij Street One (en dan de Cecil-lijn, is een soort submerk). Die blijven wel echt lang mooi, zijn serieus high waisted en hebben fijne pasvorm.
Laatst bijgewerkt door Tink89 op 09-10-23 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Rizette
Berichten: 4409
Geregistreerd: 11-06-09

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:43

Niet in de droger doen, aan de lucht drogen, houdt de broek elastisch. Alle jeans met rek gaan iets lubberen in het dragen.

Kaitlyn

Berichten: 9736
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:44

Ik zweer bij Levi's en Wrangler broeken. :j

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:45

Monody schreef:
Of ze nou uit of in de mode zijn, ik vind dat je minstens een goede skinny jeans in je kast moet hebben. Als ik voor mijzelf spreek althans :)

Ik had heel vaak skinny jeans van 20,- van de H&M. Deze zaten de eerste paar weken mooi maar begonnen al heel snel met lubberen waardoor de levensduur van deze broeken helaas niet lang is. Ik wil echt investeren in een goede skinny jeans voor mijzelf. Echter ben ik niet groot: 1.55, maar heb ik wel relatief wat heup omvang voor mijn lengte.
Vroeger had ik maat 24x30 als het om broeken ging. Dus ik deze maat bij Levi’s besteld om eens echt goed te investeren in een skinny. Echter was deze broek héél erg skinny en stonden de afdrukken van de jeans in mijn benen. Plus, de pijpen van deze broek waren ook weer te lang. Dus ik zou een 25x28 moeten en die zijn er bijna niet of zijn al uitverkocht.

Ik zit dus even met mijn handen in het haar. Ik wil een mooie, lichtblauwe skinny jeans die wat langer mee gaat dan 2 weken en die geschikt zijn voor kleinere dames met een hoge taille. Ik hoor jullie suggesties daarin graag.


Esprit, heeft lengtemaat in allerlei lengtes en broeken blijven mooi.

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:46

Mijn ervaring met Only is ook dat ze erg uitliepen, maar dat is al wel zeker tien jaar geleden.

Lys_PPA

Berichten: 1358
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:52

Ik ben fan van de Tommie Hilfiger of Calvin Klein skinny jeans. Ze hebben ook lengtemaat 28, of soms 7/8e modellen die niet zouden misstaan als je ze als lang zou dragen.

TeSzZz
Berichten: 1756
Geregistreerd: 17-02-05
Woonplaats: Leeuwarden

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:55

Hier absoluut fan van G-star. Draag zelf het liefst lynn of 3301, maar zou vooral even proberen in de winkel welk model het beste bij je past.

Jazzythecorg

Berichten: 570
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 09:57

Ik zweer sinds anderhalf jaar bij levi's. Zoveel merken geprobeerd en na een half jaar zit er of geen model meer in of zijn ze zo dun geworden dat ze in de prullenbak verdwijnen. Ik ben 1.60 en de lengtemaat 30 is voor mij ook net iets te lang. Ik heb toevallig gisteren 2 levi's broeken in de aanbieding gekocht bij zalando lengtemaat 28. Hopelijk zitten deze goed, helaas hier nergens een winkel die levi's verkoopt dus kan niks passen. Kijk eens bij zalando of about you voor je maat. Vaak ook nog goede aanbiedingen daar.

belle_boef

Berichten: 10752
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 10:06

claudia85 schreef:
Ik zweer sinds anderhalf jaar bij levi's. Zoveel merken geprobeerd en na een half jaar zit er of geen model meer in of zijn ze zo dun geworden dat ze in de prullenbak verdwijnen. Ik ben 1.60 en de lengtemaat 30 is voor mij ook net iets te lang. Ik heb toevallig gisteren 2 levi's broeken in de aanbieding gekocht bij zalando lengtemaat 28. Hopelijk zitten deze goed, helaas hier nergens een winkel die levi's verkoopt dus kan niks passen. Kijk eens bij zalando of about you voor je maat. Vaak ook nog goede aanbiedingen daar.


Levi’s had ik hier als nette broek gekocht. Met nette broek loop ik niet veel. Zittend werk. Binnen een jaar al doorgesleten. Voor een broek van ruim €100 toch wel erg zuur.

Jazzythecorg

Berichten: 570
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 11:23

belle_boef schreef:
claudia85 schreef:
Ik zweer sinds anderhalf jaar bij levi's. Zoveel merken geprobeerd en na een half jaar zit er of geen model meer in of zijn ze zo dun geworden dat ze in de prullenbak verdwijnen. Ik ben 1.60 en de lengtemaat 30 is voor mij ook net iets te lang. Ik heb toevallig gisteren 2 levi's broeken in de aanbieding gekocht bij zalando lengtemaat 28. Hopelijk zitten deze goed, helaas hier nergens een winkel die levi's verkoopt dus kan niks passen. Kijk eens bij zalando of about you voor je maat. Vaak ook nog goede aanbiedingen daar.


Levi’s had ik hier als nette broek gekocht. Met nette broek loop ik niet veel. Zittend werk. Binnen een jaar al doorgesleten. Voor een broek van ruim €100 toch wel erg zuur.


Jeetje wat balen, ik heb dat ooit gehad met een dure g-star broek. Zo zie je maar zoveel verschillende ervaringen.

Vanillia

Berichten: 7658
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 12:00

Kinke schreef:
anders toch eens kijken bij H&M maar dan de 'true to you' lijn. Superelastisch en gaan absoluut niet lubberen. Zitten ook nog eens heerlijk


Eens, maar bij mij was hij na 3 maanden tussen m’n bovenbenen al helemaal doorgesleten en daarvoor vind ik ze toch net wat te duur :=

Monody

Berichten: 214
Geregistreerd: 28-09-19
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-23 17:59

Dankjulliewel voor zoveel tips en ervaringen! Ik ga sowieso naar die van c&a, g-star en noisy may kijken. Wat voor mij het belangrijkst is, is echt de lengte met die korte pootjes van mij, en de levensduur van de broek. :)

@Rizette: ik heb geen droger en was mijn jeans altijd zonder wasverzachter en met de juiste wasvoorschriften. Echter gingen die goedkopere jeans van de h&m alsnog na een paar keer dragen lubberen, vooral bij mijn billen en kruis en dat vind ik zo lelijk :')

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-23 22:30

Als lubberen het probleem is let dan goed op de hoeveelheid elastaan of lycra in de broek. Die geven stretch aan je jeans maar kunnen hun rek ook verliezen en dan gaat t model eruit.
Hoe hoger het percentage katoen hoe minder kans op lubberen. Zelf vind ik 100% katoen denim top zitten, er zijn echter ook mensen die dit te stug vinden aanvoelen en het comfort van stretch belangrijk vinden. Is dus even uitvogelen wat jij zelf prettig vind dragen.

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: De beste skinny jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 14:08

Ik lees even mee, moet ook een nieuwe maar mijn probleem is dat alle jeans doorslijten tussen mijn bovenbenen :( .
Ook Levi's.