Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hazel

Berichten: 199
Geregistreerd: 16-08-06

Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-23 15:31

Hi allemaal,

Kan iemand me helpen, ik heb stress! Ik heb gister mijn spullen ingeleverd bij mij werk, waaronder ook een iPhone. Ik kom er net achter dat ik whatsapp ben vergeten te deleten, alleen de iPhone leeggehaald en als ‘nieuw’ ingeleverd. In die gesprekken die nog open stonden staan dingen die niet iedereen hoeft te lezen :') ;(

Ze hebben me er heel smerig uitgewerkt, dus eigenlijk ga ik liever niet meer terug. Gaat mijn opvolger die gesprekken zien wanneer hij/zij whatsapp installeert? Diegene neemt de telefoon en het 06 nummer over van me. Morgen ga ik op vakantie, dus moet zsm beslissen of ik terug moet met een excuus of ik de simkaart nog even mag..

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:35

Je hebt toch geen excuus nodig? Lijkt me logisch dat dit nog even moet gebeuren toch.

Syb_sem

Berichten: 234
Geregistreerd: 29-04-11
Woonplaats: Thuis met mijn hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:36

volgens mij ligt dat eraan of de whatsapp automatisch backup maakt.

Roihi

Berichten: 2906
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:36

Idd, gewoon terug gaan om dit in orde te brengen.

Gaabje
Berichten: 941
Geregistreerd: 22-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:39

Ja volgens mij kan diegene dat dan weer zien. Whatsapp is gekoppeld aan telefoonnummer zodat je je geschiedenis terugkrijgt als je van telefoon wisselt. Ik weet alleen niet of dat alleen werkt als je backups laat maken eerlijk gezegd. Ik laat dat wel automatisch doen, dus bij mij zou dat sowieso het geval zijn als iemand mijn nummer overneemt. Hoe het zit als je geen backups laat bijhouden door whatsapp durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Niqui

Berichten: 2188
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:41

Bij ons wordt de telefoon door de ict geformatteerd / terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dat doen ze meteen waar je bij bent, tijdens het inleveren.

Grote kans dat dit bij jullie ook wordt gedaan. Ik zou dus meteen even contact met de ict opnemen..
Laatst bijgewerkt door Niqui op 15-09-23 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:42

Niqui schreef:
Bij ons wordt de telefoon door de ict geformatteerd / terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Dat doen ze meteen waar je bij bent, tijdens het inleveren.

Grote kans dat de telefoon bij jullie ook naar de fabrieksinstellingen wordt terug gezet. Ik zou dus meteen even contact met de ict opnemen..


Whatsapp is gekoppeld aan het nummer niet de telefoon. Als iemand anders het werknummer krijgt kan er een deel in komen te staan mits je de backupps etc aan gezet hebt.

Jolliegirl

Berichten: 32997
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 15:50

Oei, ja hier zou ik toch even voor terug gaan.
Al moet ik zeggen dat het niet heel handig is om zaken op een werknummer te bespreken die anderen echt niet mogen lezen. Doe dit dan met je privenummer.
Maar ik vul dit nu in omdat je aangeeft er niet netjes uitgegaan te zijn, dus ik vermoed dat het zakelijke/niet nette dingen zijn. Als ik het mis heb, dan heb ik dit niet gezegd.


Je nummer word overgenomen door de volgende, dus indien backups aanstaan, kan diegene dit allemaal zien ja.

hazel

Berichten: 199
Geregistreerd: 16-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-23 16:13

Er staan geen heel gekke dingen op gelukkig, heb alleen af en toe een foto uitgewisseld met mijn privé whatsapp en andersom. Geen rare foto’s, maar dat en de zakelijke gesprekken hoeft een ander gewoon niet te lezen.

Door de eerste paniek dacht ik even niet helder na, maar heb gelijk gebeld om het te regelen.

Bedankt voor de nuchtere reacties *\o/*

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18032
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 16:18

Als jij zelf nog op je eigen telefoon bij die fotos kan, dan kan je ze vanaf dat nummer nog wissen. Dan wel kiezen voor 'wissen voor iedereen' (oid, exacte term weet ik even niet), en niet voor alleen voor jezelf. Dan zijn ze gewoon weg en komen ze met een backup ook niet weer op die andere telefoon.

daantjuhhh

Berichten: 26910
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 16:29

Lalidan schreef:
Als jij zelf nog op je eigen telefoon bij die fotos kan, dan kan je ze vanaf dat nummer nog wissen. Dan wel kiezen voor 'wissen voor iedereen' (oid, exacte term weet ik even niet), en niet voor alleen voor jezelf. Dan zijn ze gewoon weg en komen ze met een backup ook niet weer op die andere telefoon.

Dat werkt niet.

Ik heb het getest.
Kan alleen binnen een bepaalde tijd na zenden.

Roihi

Berichten: 2906
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Re: Whatsapp vergeten te verwijderen van werktelefoon na dienstverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-23 17:26

Fijn dat het al opgelost is Hazel