Wat dragen jullie naar werk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 14:29

Silenna schreef:
Ik schop het topic even omhoog. Waar halen jullie je pantalons? Liefst in meerdere kleuropties behalve zwart en grijs etc. Moet wel high waist en mooie kwaliteit zijn :o


Ik ben fan van Uniqlo :)

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 14:48

Binoche schreef:
Tweede rij is ook wat ik graag zie. Mijn favoriete zwarte skinny jeans is de bottom up van Liu Jo. Dit soort truitjes kan je vaak ook bij Massimo Dutti vinden. Of via Zalando?


ik ga eens kijken! Hoopte op wat budget dingen te kunnen vinden.
Maar ik ben ook helemaal dol op deze stijl <3 .

Heb zelf een beetje twee kanten; of lekker casual sportief of zo lekker netjes. Dat laatste doe ik vooral op kantoor en met de herfst en winter in aankomst heb ik weer helemaal zin om met laagjes te gaan werken *\o/* .

Raineri
Berichten: 6282
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 14:52

Maanlicht schreef:
Silenna schreef:
Ik schop het topic even omhoog. Waar halen jullie je pantalons? Liefst in meerdere kleuropties behalve zwart en grijs etc. Moet wel high waist en mooie kwaliteit zijn :o


Ik ben fan van Uniqlo :)


Ik ook. Prima kwaliteit, nette afwerking

boris_rakker

Berichten: 278
Geregistreerd: 14-04-07
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 15:07


MonaLieske

Berichten: 1521
Geregistreerd: 01-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 20:26

Raineri schreef:
Maanlicht schreef:

Ik ben fan van Uniqlo :)


Ik ook. Prima kwaliteit, nette afwerking


Ik ook! Net twee nieuwe gekocht van de collectie in samenwerking met
Comptoir des Cotonniers (hoewel die collectie er niet in heel spannende kleurtjes is). Ik vind Uniqlo sowieso top voor business en business casual outfits. De meeste kleding is tijdloos en prijs-kwaliteitsverhouding is altijd goed.

Verder heb ik pantalons van Vanilia en Arket. Als ik eenmaal mijn maat weet, kijk ik ook regelmatig op Vinted.

Tiggs

Berichten: 7536
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wat dragen jullie naar werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-23 21:55

@Josien: Vinted?

Qua broeken draag ik graag Inwear.

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 07:12

Josien_ schreef:
Ik ben weer lekker op pinterest bezig geweest om een moodboard te maken voor het upgraden van mijn werk outfits. Hebben jullie nog budget tips in deze stijl?

[ [url=m/Zy1M2q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is ook helemaal mijn stijl voor werk. Voor dit soort truien vind ik Object en Edited fijn, een rokje als op jouw voorbeeld heb ik van Mango. Daar kan je ook goed kijken voor blazers en pakken. Kwalitatief allemaal een stapje beter dan vero moda/only maar niet te duur, vaak ook goede aanbiedingen te vinden.

Verder is Vinted natuurlijk een goede optie.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 07:45

Wat draag ik naar mijn werk? Dat waar ik die dag zin in heb. En een beetje afhankelijk van de locatie. Op sommige plekken is het altijd bloedheet of stervend koud. Gelukkig werk ik in de zorg. Dat is een groot fashion drama. :+ . Die hebben meestal niet door dat ik in mijn veel te dure designer jurk de griep vaccinaties sta te geven. Alhoewel sommige patiƫnten het wel zien en het erg kunnen waarderen. De enige restrictie die ik mezelf geef is slippers of sandalen. Die draag ik eigenlijk nooit.

Cchanny

Berichten: 8866
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 21:15

Josien_ schreef:
Ik ben weer lekker op pinterest bezig geweest om een moodboard te maken voor het upgraden van mijn werk outfits. Hebben jullie nog budget tips in deze stijl?

[ [url=m/Zy1M2q.jpg]Afbeelding[/url] ]

De broeken van die eerste rij vind ik zo vet.
Waar zou je zulke broeken kunnen vinden?

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 22:54

Hier gelukkig werk kleding. Dus een zwarte broek en polo van het werk. :). Ik ben er echt blij mee, scheelt elke ochtend zoveel gedoe met wat ik aan moet. Nu hoef ik er niet over na te denken.

Naar mijn vorige werk ging ik altijd in spijkerbroek met een net shirt en eventueel met vest.

Ilse_123

Berichten: 3781
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 22:59

Zertab schreef:
Hier gelukkig werk kleding. Dus een zwarte broek en polo van het werk. :). Ik ben er echt blij mee, scheelt elke ochtend zoveel gedoe met wat ik aan moet. Nu hoef ik er niet over na te denken.

Naar mijn vorige werk ging ik altijd in spijkerbroek met een net shirt en eventueel met vest.



Hier ook, ideaal.

Tink89
Berichten: 2965
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 07:18

Silenna schreef:
Ik schop het topic even omhoog. Waar halen jullie je pantalons? Liefst in meerdere kleuropties behalve zwart en grijs etc. Moet wel high waist en mooie kwaliteit zijn :o


Bij topvintage

_Tarzan

Berichten: 11218
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 07:50

Ik heb waarschijnlijk de meest comfi kleding aan naar m'n werk, ik ga in een nette sportbroek met werk shirt/trui naar het werk :))
Ik ben fitness begeleider, begeleid mensen maar geef ook lessen, dus wel zo fijn als je je vrij kunt bewegen in je kleding.
Ik heb gelukkig een nette sportbroek gevonden die mooi past bij mijn functie en werkkleding :D

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 08:42

BaileyMix schreef:
Joehoe!

Zomaar een leuk luchtig topic. Ik heb een nieuwe 'kantoor'baan, en ik vind dat een mooi excuus voor een flinke aanvulling van mijn garderobe. Bijna alles via Vinted!

Wat dragen jullie zoal naar werk als je geen voorgeschreven praktische/bedrijfskleding aan hoeft? Qua kleding, schoenen, alles.

Ik wil plaatjes, merken, beschrijvingen, alles voor inspiratie! En ik ben gewoon nieuwsgierig :))


Ik heb ook een kantoor baan. Gelukkig werk ik op een afdeling waarin iedereen het wel prima vindt en wij lopen gewoon in hoodies en spijkerbroeken zo comfy mogelijk echt heerlijk! Als je dan mensen op andere afdelingen ziet struggelen in hun veel te strakke rok pakken, ben ik blij met mijn directe collega s.

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 09:24

Ik werk op kantoor (nou ja, ook veel thuis) maar wel een 'groen team' en draag gewoon wat ik altijd draag. Korte broeken en slippers zijn geloof ik niet zo gewaardeerd dus dat laat ik thuis, maar ik kom gerust in m'n lelijke wandelschoenen onder m'n outfit.

M'n vorige werk wat uiterlijk een veel groter ding en dat gaf me best wat stress soms. Iedereen was daar zo kleding en mode gericht dat ik wel mee moest doen.

Nu echt blij dat ik lekker m'n eigen outfit aan kan gooien, wat vaak gewoon spijkerbroek, T-shirt en vest is. Voor een vergadering met externen doe ik nog wel eens een blouse aan. Maar meeste is nu online dus dan ook niet meer :o