Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18927
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:46

jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....

Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima :D

Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic :D

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:49

ja, ok. Maar de hamvraag is nu nog niet beantwoord: hoe beviel dat ding?

nevica

Berichten: 1045
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:50

Mer1980 schreef:
jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....

Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima :D

Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic :D


Ik ben het met alles in deze post eens. :))

TS, hopelijk heb je er veel plezier mee. :)) En je zal ongetwijfeld zelf wel weten hoe en wat met je samenwerkingen. Jij hebt ze, de zuurpruimen die hier reageren niet. :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41865
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:51

nevica schreef:
Mer1980 schreef:
jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....

Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima :D

Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic :D


Ik ben het met alles in deze post eens. :))

TS, hopelijk heb je er veel plezier mee. :)) En je zal ongetwijfeld zelf wel weten hoe en wat met je samenwerkingen. Jij hebt ze, de zuurpruimen die hier reageren niet. :Y)

Nou jeetje, doe rustig :)).

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 21:00

Mer1980 schreef:
jeetje wat verandert dit topic van leuk lachen met heel veel off-topic reacties die leuk waren, naar een zuur afzeik topic waarbij op alles wat TS zegt negatief wordt gereageerd. Reageer dan gewoon niet. wauw....

Ik ga voor de Satisfyer pro, geen batterijen, doet zijn werk prima :D

Dit topic zal ook wel voor komen in het quote van de maand topic, ging echt stuk om de reacties in dit topic :D


Maar echt, en zulke “leuke” mensen heb ik dus in elk topic. Leuke mensen hoor op Bokt (not). Ga er maar niet teveel over zeggen, maar heb me mening wel gevormd over de meesten hier. Stelletje zuurpruimen. Bah. Beter niet reageren dan negatief zijn.

Nevica en mer, bedankt, precies wat ik dacht. Fijn dat er ook nog wat positieve reacties in zitten!

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 21:01

IHN schreef:
ja, ok. Maar de hamvraag is nu nog niet beantwoord: hoe beviel dat ding?


Om eerlijk te zijn, ik heb de satisfyer en degene dje ik plaatste. Maar ik ben toch meer fan van de satisfyer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:17

Ik heb dit topic pas ontdekt en ik vind de reacties ontzettend meevallen hoor :) Zitten weer een paar leuke tussen! _O-

Op andere fora was je met zo'n OP een vogel voor de kat geweest vrees ik }:) al is het wel gewoon een leuke vraag hoor!

Misschien wil je je boktaccount om meerdere redenen liever niet linken aan je andere social media. Misschien kan een mod dat nog voor je wijzigen, mocht je dat willen.

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:23

Wintu schreef:
Urbanus schreef:
Ik wil influencer voor Hitachi worden.
Nee, magic wands <3
Zelfde idee _O-


+1….. die zijn fantastisch!

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 22:04

Robin_S schreef:
Ik heb dit topic pas ontdekt en ik vind de reacties ontzettend meevallen hoor :) Zitten weer een paar leuke tussen! _O-

Op andere fora was je met zo'n OP een vogel voor de kat geweest vrees ik }:) al is het wel gewoon een leuke vraag hoor!

Misschien wil je je boktaccount om meerdere redenen liever niet linken aan je andere social media. Misschien kan een mod dat nog voor je wijzigen, mocht je dat willen.


Ik vind het niet erg! <3

dalena

Berichten: 3153
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:08

Photograph schreef:
Beste bokkers,

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik kom er niet uit. Ik heb deze gekocht maar ik zou echt niet weten waar de batterijen moeten. Ik heb het onderste stuk opengedraaid, maar daar passen de batterijen niet in. Weet iemand van waar ze wel moeten?

[ [url=m/HUsJUl.png]Afbeelding[/url] ]

Edit sorry moest pb zijn. Was offtopic namelijk xD

foxy80

Berichten: 7943
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 08:15

nevica schreef:
Mer1980 schreef:


TS, hopelijk heb je er veel plezier mee. :)) En je zal ongetwijfeld zelf wel weten hoe en wat met je samenwerkingen. Jij hebt ze, de zuurpruimen die hier reageren niet. :Y)


Bovenal: jij hebt een Rabbit Vibrator en de zuurpruimen waarschijnlijk niet. :j

En ik wacht op de review. Maar als ik het goed lees moet hij het al afleggen tegen de 'zielzuiger 3000' (aldus recensie over satisfyer pro 2)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 09:41

foxy80 schreef:
Bovenal: jij hebt een Rabbit Vibrator en de zuurpruimen waarschijnlijk niet. :j


_O- Ja, dit moet gewoon de reden zijn dat ze zo chagrijnig zijn!

Sky_As

Berichten: 4792
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 09:55

Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+

Druif_01

Berichten: 8856
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:16

Misschien knappen de zuurpruimen op van de rabbit! Ik heb in elk geval erg gelachen om de reacties in dit topic! Jammer dat er een hele hoop zaken bijgehaald worden die verder niet relevant zijn voor dit topic.

belle_boef

Berichten: 10771
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:29

Sky_As schreef:
Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+


Muziekje aan en gaan.

Sky_As

Berichten: 4792
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:40

En dan je ouders niet de trap op horen lopen :')

Die vragen zich af wat je aan het klussen bent, muziek aan en klopboor aan, dus zullen zeker even willen komen kijken _O-

purny

Berichten: 27583
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:43

Sky_As schreef:
Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+

Gewoon onder de dekens

Boras
Berichten: 9973
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:06

purny schreef:
Sky_As schreef:
Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+

Gewoon onder de dekens


Met dit weer? %) :)

Ik hoop dat iedereen het plezier beleeft dat de makers en promotors van de viebs beloven.
Moet eerlijk bekennen dat ik onervaren ben hiermee en ze nog niet gemist heb in mijn leventje.

Ts, ik hoop dat ie intussen werkt. Veel plezier :)

Mer1980

Berichten: 18927
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:11

Als je de zuignap goed plaatst valt die herrie goed mee hoor dan hoor je hem bijna niet, hij moet geen 'lucht' zuigen. Maar ik ben 42 en al staat alles in de fik dan worden de kids nog niet wakker (mijn man ook niet maar die is er niet als ik dat ding gebruik)

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-23 14:35

Sky_As schreef:
Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+


Mijne maakt helemaal geen geluid, ik heb ook niet de satisfyer pro 2, maar zo’n travel variant

purny

Berichten: 27583
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 15:20

Photograph schreef:
Sky_As schreef:
Woon je nog thuis? Want dan vraag ik me echt af hoe je een satisfyer kunt gebruiken als er mensen in huis zijn... Hihi, wat maakt dat ding een herrie :+


Mijne maakt helemaal geen geluid, ik heb ook niet de satisfyer pro 2, maar zo’n travel variant

Idd handig voor op reis.. komt er hopelijk geen geluid uit zo’n ding bij de douane :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41865
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 15:29

Ik denk dat de douane wel gekkere dingen ziet :)).

Photograph

Berichten: 1374
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-23 23:15

_San87_ schreef:
Ik denk dat de douane wel gekkere dingen ziet :)).


Hahahahah echt he, ben daar zo benieuwd naar naar wat hun allemaal zien

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 23:29

_San87_ schreef:
Ik denk dat de douane wel gekkere dingen ziet :)).

De security al helemaal :') Even een klassiekertje:



Zelf 1x mee gemaakt dat Bob (battery operated boyfriend) mee op reis was, de x-ray voor de tassen kapot en ik een handsearch kreeg met al m’n collega’s achter me. Die vent gaat door m’n tas, treft Bob daar aan en trekt me toch een grijns. M’n collega’s wisten genoeg :')

Captain

Berichten: 21424
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Pretty Love – Gene Rabbit Vibrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 00:06

Weet iemand welke soort dit is?

Afbeelding