Happy Postcrossing!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WildDreams

Berichten: 2430
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 15:47

@judithM
Pfoeh dat is wel een hele lijst met eisen inderdaad.

@Vavanna
Gaaf al die vintagekaarten, ik heb je PB gedaan <3

@cursebreaker
Super gaaf zo'n zelfgemaakte kaart, wauw!

@Shenavallie
Hahaha goede zet en wat leuk dat ze het toch zo geweldig vond!


Ik heb zojuist mn eerste kaart geschreven, super leuk! Had puur uit toeval 1 die perfect paste. Ik moet alleen nog postzegels bestellen. Ben het zoek in de al 5 pagina's, waar halen jullie die? Gewoon bij een postnl punt? Zal later een foto maken, ook van de rest, ik zit elke keer achter mn laptop, ben ondertussen aan het studeren hahaha.

De andere 4 ben ik ietsje minder gemotiveerd voor, ik vind hun aanvragen niet zo heel leuk (en passen niet helemaal bij mij) en ik heb ook nog niks passends omdat ik nog maar net begin. Maar goed, ik zal proberen er wat leuks van te maken hahaha, dat is ook creatief.
Merk ook dat ik sommige kaarten te leuk vind om op te sturen eigenlijk :+

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 16:12

WildDreams dankjewel, ik ben erg benieuwd hoe ie kwalitatief gaat zijn omdat dit niet de betere kwaliteit foto’s zijn die ik heb dus ik laat me verrassen. En ik moest wel lachen een beetje om je laatste alinea… ik herken je uitdagingen omtrent alles zo erg: sommige kaarten zelf willen houden, niet meteen iets passends vinden, sommige profielen inderdaad tegenkomen die niet echt matchen en waar je dan moeite mee hebt om wat voor te vinden… Maar eenmaal bezig, ga je wel met dat soort aanvragen denk ik steeds makkelijker om. Dan kun je bv. gewoon globale/neutrale dingen schrijven ofzo, iets standaards.

Ik heb de postzegels tot nu toe online via de postNL webshop gekocht. Daar hebben ze wel niet mega veel keus perse in internationaal, maar ze zijn wel snel en betrouwbaar met leveren. Wilde binnenkort wel ook eens zo’n mix-set kopen waarmee je dan meer postzegels moet plakken, dat vinden veel postcrossers ook heel leuk, om meer postzegels te krijgen/zien. Dat is zoiets als dit dan: https://www.postzegelsmetkorting.nl/pos ... al-10x_165

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:14

Ik koop elke keer een postzegel code. Niet zo leuk om te ontvangen, maar het maakt het zoveel makkelijker!

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 16:18

Jaa nja op zich vind ik postzegels bestellen ook niet zo moeilijk of veel werk. Ze zijn er binnen 2 dagen dus als je daar rekening mee houd en evt wat op voorraad besteld bv. postzegel codes gebruik ik wel voor gewone post, maar voor post-crossing blijf ik wel echt bij echte postzegels, vind ik zelf ook wel veel leuker om te krijgen/zien op m'n kaart :j En je krijgt ze uiteraard ook bij supermarkten e.d. dus daar zou je ze ook gewoon met de boodschappen even gelijk kunnen meenemen.

En die codes werken alleen voor europa toch? Meen dat dat voor verder weg niet kon of ik ben verkeerd.
Edit: Never mind, zie nu dat het idd wel wereldwijd kan haha.

judithM
Berichten: 1501
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:22

Mooi cursebreaker!

Haha die lastige Azerbeidzjaan klant van mij houdt van kastelen. Nu heb ik ooit inkognito kaarten gespaard (150 stuks denk ik) die nu goed van pas komen en heb ik er een met een kasteel gevonden :

Afbeelding

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 16:26

cursebreaker schreef:
Jaa nja op zich vind ik postzegels bestellen ook niet zo moeilijk of veel werk. Ze zijn er binnen 2 dagen dus als je daar rekening mee houd en evt wat op voorraad besteld bv. postzegel codes gebruik ik wel voor gewone post, maar voor post-crossing blijf ik wel echt bij echte postzegels, vind ik zelf ook wel veel leuker om te krijgen/zien op m'n kaart :j En je krijgt ze uiteraard ook bij supermarkten e.d. dus daar zou je ze ook gewoon met de boodschappen even gelijk kunnen meenemen.

En die codes werken alleen voor europa toch? Meen dat dat voor verder weg niet kon of ik ben verkeerd.
Edit: Never mind, zie nu dat het idd wel wereldwijd kan haha.

De postzegels zijn leuker om te krijgen ja, maar ik weet van mezelf, dat ik het anders maar blijf uitstellen. Met die postzegel code weet ik ook tenminste dat het voldoende is en dan kan ik het direct op de post doen!

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 16:33

Ja snap ik ook wel hoor! Al is 1 internationale zegel ook in principe altijd voldoende, want geen enkele normaal formaat ansichtkaart weegt meer als die zegel waard is zeg maar. Dus daar hoef je je eigenlijk geen zorgen over te maken. Zelfs met envelop heb je aan 1 zegel ook genoeg, heb ik ja die eerste ronde ook gedaan met die eerste 5 stuks zo.

Maar met normale post, ben ik ook wel makkelijker daarin en gebruik ik ook altijd de postnl app om codes en verzendlabels aan te maken :j :')

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 16:33

judithM schreef:
Mooi cursebreaker!

Haha die lastige Azerbeidzjaan klant van mij houdt van kastelen. Nu heb ik ooit inkognito kaarten gespaard (150 stuks denk ik) die nu goed van pas komen en heb ik er een met een kasteel gevonden :

[ [url=m/jbFp0K.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke kaart! :j <3

ElfBeau_067

Berichten: 2008
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 18:55

Yavanna schreef:
Zoals beloofd, hierbij de foto's; van de kaarten die ik weg doe. Ik heb een keer een grote doos overgenomen met allerlei papier, waaronder deze kaarten. Echt juweeltjes zijn het, zoveel mooier dan de kaarten van tegenwoordig.
Maar aangezien ik nu op een boot woon en geen vaste woonplaats heb, is postcrossing en snailmailen niet handig meer...[ [url=m/CkOdzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3xaiwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dKagxJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i43hB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H0RO7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCqBkp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wdz1WS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tQd2RJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FWcDW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XCwAXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tBFlYO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VApVSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GO3BIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtSBVK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51R9mG.jpg]Afbeelding[/url] ]
overigens is dit maar een deel, heb denk ik nog tegen de 1000 kaarten 8)7 :')


Die zou ik uitzoeken!

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 20:29

Kijk deze gave kaart die ik heb gekregen <3Afbeelding

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:49

Ik kan m'n vorige bericht niet meer editen, maar kan je ergens de uitgewisselde berichtjes terug vinden?

ElfBeau_067

Berichten: 2008
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 07:25

Kan je zelf kiezen waar je kaart heengaat?

Cerosa

Berichten: 775
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:03

Nee, het is willekeurig waar je kaart heen gaat :)

judithM
Berichten: 1501
Geregistreerd: 17-02-01

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 10:23

Mijn eerste kaart is aangekomen in Duitsland :D hopelijk gaan de volgende 4 ook vlot. Die moeten wel een stuk verder. Ik hoop binnenkort ook op een kaartje :):)

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 10:46

ElfBeau_067 schreef:
Yavanna schreef:
Zoals beloofd, hierbij de foto's; van de kaarten die ik weg doe. Ik heb een keer een grote doos overgenomen met allerlei papier, waaronder deze kaarten. Echt juweeltjes zijn het, zoveel mooier dan de kaarten van tegenwoordig.
Maar aangezien ik nu op een boot woon en geen vaste woonplaats heb, is postcrossing en snailmailen niet handig meer...[ [url=m/CkOdzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3xaiwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dKagxJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i43hB4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H0RO7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCqBkp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wdz1WS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tQd2RJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FWcDW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XCwAXb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tBFlYO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VApVSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GO3BIa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtSBVK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51R9mG.jpg]Afbeelding[/url] ]
overigens is dit maar een deel, heb denk ik nog tegen de 1000 kaarten 8)7 :')


Die zou ik uitzoeken!


Zijn al uitgezocht in thema’s, maar het zijn er echt belachelijk veel :D

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 14:27

eclair98
Wat een super tof kaartje heb je mogen ontvangen, daar houd ik ook echt van! Het terugvinden van uitgewisselde berichten vind ik ook heel erg omslachtig. Ik heb via het forum wel met mensen berichtjes uitgewisseld, maar dat is weer een aparte inbox lijkt het.

judithM
Wat leuk dat je eerste kaart is aangekomen! Hopelijk binnenkort dan ook snel eentje terug. Waar gaan de andere 4 alweer naartoe?



Ik heb Yavanna wat kaartjes uit handen genomen vandaag en me laten verrassen met wat er deze kant op komt en ze zijn echt zo tof, super leuk!

Verder heb ik net nog een kaartje op de bus gedaan, die gaat naar Duitsland toe. Ik moet dan nog 2 kaartjes sturen, naar USA en Polen, maar daar moet ik even mee wachten want die gaan beiden een eigen ansichtkaart krijgen die ik besteld heb.

Afbeelding

Ik kreeg vandaag mijn 2e kaartje binnen, uit Virginia - USA. Houd enorm van cloudy Mountain Views, of misty mountains bv. dus dit kaartje is echt helemaal mijn ding, vind ‘m echt prachtig. De persoon die het schreef heeft echt een leuk profiel ook op postcrossing en we hebben veel overeenkomende interesses, erg leuk.

Afbeelding

robeer

Berichten: 1411
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:25

Wat ontzettend leuk is dit zeg. Ik kende het niet maar heb meteen een account aangemaakt, postzegels gekocht en kaarten besteld :j
Hopelijk kunnen mijn eerste kaartjes nog deze week op de bus. Meteen ook een vriendin enthousiast gemaakt…….

judithM
Berichten: 1501
Geregistreerd: 17-02-01

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 17:32

De andere gaan naar:
Usa
Rusland
Azerbeidzjan
Finland
Wit Rusland

Yavanna

Berichten: 2654
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 06:55

cursebreaker schreef:
eclair98
Wat een super tof kaartje heb je mogen ontvangen, daar houd ik ook echt van! Het terugvinden van uitgewisselde berichten vind ik ook heel erg omslachtig. Ik heb via het forum wel met mensen berichtjes uitgewisseld, maar dat is weer een aparte inbox lijkt het.

judithM
Wat leuk dat je eerste kaart is aangekomen! Hopelijk binnenkort dan ook snel eentje terug. Waar gaan de andere 4 alweer naartoe?



Ik heb Yavanna wat kaartjes uit handen genomen vandaag en me laten verrassen met wat er deze kant op komt en ze zijn echt zo tof, super leuk!

]


Ze komen straks jouw kant op :) ben benieuwd hoe je ze vind

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-23 11:30

robeer
Wat leuk dat je ook aan de slag bent gegaan, samen met een vriendin; het werkt echt aanstekelijk dit haha!

judithM
Dat zijn inderdaad wel flinke afstanden die ze nog moeten afleggen allemaal. Ik heb ook nog niks gehoord van die wat verder weg gaan, denk dat dat nog wel even duurt.

Yavanna
Ben helemaal enthousiast, zo leuk hihi!



Ik had laatst koffertjes gekocht waar ik alle spullen in heb gedaan, zoals de kaarten en stickertjes ed maar nu er meer kaarten onderweg zijn word het wat onoverzichtelijk met uitzoeken vind ik. Zag in YouTube filmpjes kaartenbakken voorbij komen, waar je alles makkelijker kunt uitsorteren dus daar naar op zoek gegaan. Bij de Hema ervoor geslaagd net, nu alleen nog even iets van kartonnen tabs ofzo ertussen gaan doen om in categorieën te splitsen - of met post-its ofzo. Maar even kijken een dezer dagen. Voor de stickers wil ik iets van insteek hoezen/mappen gaan halen ipv bij elkaar in een doos gegooid. Dan moet ik de koffertjes maar voor wat anders gaan gebruiken haha, komt wel goed - misschien m'n boeken merchandise spulletjes zoals boekenleggers, pins e.d.

Afbeelding

Er zijn ook nog een 4 tal postcards blijven plakken aan m’n handen haha.

Afbeelding

pjer
Berichten: 1601
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 14:57

Jaaa vandaag mijn eerste kaartje weer binnen :-) En nog wel met een Wellensittich (grasparkiet). Helemaal in het duits geschreven dus dat was wel even omschakelen weer hahaha Verhaaltje ging ook over desserts :-) maar dat duitse handschrift is best lastig soms.

Afbeelding

judithM
Berichten: 1501
Geregistreerd: 17-02-01

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 18:56

Leuk Pjer!
Wat ben jij geordend cursebreaker :D

love_mandy

Berichten: 2959
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 19:28

Ahh wat een leuke kaart pjer

En lekker bezig cursebreaker. Ik wil uiteindelijk ook zoiets.

Hier kwam mijn eerste kaartje ook binnen vandaag. Uit Pennsylvania Afbeelding

Vind het echt een super toffe kaart.

eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Happy Postcrossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 07:35

Love mandy: wat een ontzettend leuk kaartje <3

Cursebreaker: zo geordend!

Mijn 5e kaartje is binnen, ik mag er nu 6 onderweg hebben! Van het weekend denk ik even voor zitten! Ook een kaart maken voor de kaart die ik als laatste ontvangen heb :) We zijn allebei gek op otters, dus op m'n werk een otter kaart gekocht :D

Die China komt hopelijk ook elk moment binnen....

WildDreams

Berichten: 2430
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 08:33

cursebreaker schreef:
WildDreams dankjewel, ik ben erg benieuwd hoe ie kwalitatief gaat zijn omdat dit niet de betere kwaliteit foto’s zijn die ik heb dus ik laat me verrassen. En ik moest wel lachen een beetje om je laatste alinea… ik herken je uitdagingen omtrent alles zo erg: sommige kaarten zelf willen houden, niet meteen iets passends vinden, sommige profielen inderdaad tegenkomen die niet echt matchen en waar je dan moeite mee hebt om wat voor te vinden… Maar eenmaal bezig, ga je wel met dat soort aanvragen denk ik steeds makkelijker om. Dan kun je bv. gewoon globale/neutrale dingen schrijven ofzo, iets standaards.

Ik heb de postzegels tot nu toe online via de postNL webshop gekocht. Daar hebben ze wel niet mega veel keus perse in internationaal, maar ze zijn wel snel en betrouwbaar met leveren. Wilde binnenkort wel ook eens zo’n mix-set kopen waarmee je dan meer postzegels moet plakken, dat vinden veel postcrossers ook heel leuk, om meer postzegels te krijgen/zien. Dat is zoiets als dit dan: https://www.postzegelsmetkorting.nl/pos ... al-10x_165

Dankje! Ik heb ondertussen die mix besteld, ontvangen en gebruikt :D 1 nadeel: zonder envelop past het amper :( Dus ik ga bij de supermarkt nog een paar gewone halen denk ik


judithM schreef:
Mooi cursebreaker!

Haha die lastige Azerbeidzjaan klant van mij houdt van kastelen. Nu heb ik ooit inkognito kaarten gespaard (150 stuks denk ik) die nu goed van pas komen en heb ik er een met een kasteel gevonden :

[ [url=m/jbFp0K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha nou die is ook leuk! Fijn dat je zoveel kaarten hebt om uit te kiezen! Dan vind je er altijd wel eentje


eclair98 schreef:
Kijk deze gave kaart die ik heb gekregen <3[ [url=m/vqT28j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow die is gaaf <3


cursebreaker schreef:
eclair98
Wat een super tof kaartje heb je mogen ontvangen, daar houd ik ook echt van! Het terugvinden van uitgewisselde berichten vind ik ook heel erg omslachtig. Ik heb via het forum wel met mensen berichtjes uitgewisseld, maar dat is weer een aparte inbox lijkt het.

judithM
Wat leuk dat je eerste kaart is aangekomen! Hopelijk binnenkort dan ook snel eentje terug. Waar gaan de andere 4 alweer naartoe?



Ik heb Yavanna wat kaartjes uit handen genomen vandaag en me laten verrassen met wat er deze kant op komt en ze zijn echt zo tof, super leuk!

Verder heb ik net nog een kaartje op de bus gedaan, die gaat naar Duitsland toe. Ik moet dan nog 2 kaartjes sturen, naar USA en Polen, maar daar moet ik even mee wachten want die gaan beiden een eigen ansichtkaart krijgen die ik besteld heb.

[ [url=m/i4YXGX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kreeg vandaag mijn 2e kaartje binnen, uit Virginia - USA. Houd enorm van cloudy Mountain Views, of misty mountains bv. dus dit kaartje is echt helemaal mijn ding, vind ‘m echt prachtig. De persoon die het schreef heeft echt een leuk profiel ook op postcrossing en we hebben veel overeenkomende interesses, erg leuk.

[ [url=m/rJdpUB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Ben benieuwd wat je krijgt :D
Gaaf die washitape en sticker! Waar heb je die vandaan?
En oeh die cloudy moutain kaart is moooi <3


robeer schreef:
Wat ontzettend leuk is dit zeg. Ik kende het niet maar heb meteen een account aangemaakt, postzegels gekocht en kaarten besteld :j
Hopelijk kunnen mijn eerste kaartjes nog deze week op de bus. Meteen ook een vriendin enthousiast gemaakt…….

Wat gezellig dat je vriendin het ook gaat doen!


cursebreaker schreef:
robeer
Wat leuk dat je ook aan de slag bent gegaan, samen met een vriendin; het werkt echt aanstekelijk dit haha!

judithM
Dat zijn inderdaad wel flinke afstanden die ze nog moeten afleggen allemaal. Ik heb ook nog niks gehoord van die wat verder weg gaan, denk dat dat nog wel even duurt.

Yavanna
Ben helemaal enthousiast, zo leuk hihi!



Ik had laatst koffertjes gekocht waar ik alle spullen in heb gedaan, zoals de kaarten en stickertjes ed maar nu er meer kaarten onderweg zijn word het wat onoverzichtelijk met uitzoeken vind ik. Zag in YouTube filmpjes kaartenbakken voorbij komen, waar je alles makkelijker kunt uitsorteren dus daar naar op zoek gegaan. Bij de Hema ervoor geslaagd net, nu alleen nog even iets van kartonnen tabs ofzo ertussen gaan doen om in categorieën te splitsen - of met post-its ofzo. Maar even kijken een dezer dagen. Voor de stickers wil ik iets van insteek hoezen/mappen gaan halen ipv bij elkaar in een doos gegooid. Dan moet ik de koffertjes maar voor wat anders gaan gebruiken haha, komt wel goed - misschien m'n boeken merchandise spulletjes zoals boekenleggers, pins e.d.

[ [url=m/Que46x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zijn ook nog een 4 tal postcards blijven plakken aan m’n handen haha.

[ [url=m/HG9GWn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow die bak is ook handig zeg! Die koffers vinden vast ook wel weer hun nut. Ik ben super chaotisch en heb daardoor een overload aan bakjes en blikken en dozen, in de hoop rust te creeeren en alles wisselt eens in de zoveel tijd weer omdat het niet perfect is hahaha. Dus als jij ook zo werkt, dan krijgen ze vast een nut :+


pjer schreef:
Jaaa vandaag mijn eerste kaartje weer binnen :-) En nog wel met een Wellensittich (grasparkiet). Helemaal in het duits geschreven dus dat was wel even omschakelen weer hahaha Verhaaltje ging ook over desserts :-) maar dat duitse handschrift is best lastig soms.

[ [url=m/Wx7vl1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Schattig kaartje!


love_mandy schreef:
Ahh wat een leuke kaart pjer

En lekker bezig cursebreaker. Ik wil uiteindelijk ook zoiets.

Hier kwam mijn eerste kaartje ook binnen vandaag. Uit Pennsylvania [ [url=m/hFG377.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind het echt een super toffe kaart.

Wauw die is ook heeel cool!


eclair98 schreef:
Love mandy: wat een ontzettend leuk kaartje <3

Cursebreaker: zo geordend!

Mijn 5e kaartje is binnen, ik mag er nu 6 onderweg hebben! Van het weekend denk ik even voor zitten! Ook een kaart maken voor de kaart die ik als laatste ontvangen heb :) We zijn allebei gek op otters, dus op m'n werk een otter kaart gekocht :D

Die China komt hopelijk ook elk moment binnen....

Leuk!

----------
Zo pfoeh, bijgelezen, ben druk :')

Mijn eerste 2 kaartjes zitten op de post! Naar Duitsland en Finland :D Kreeg echt adrenaline en een zweem van nostalgie toen in ze in de gleuf duwde.
Die persoon uit Finland sprak me erg aan, dus ik ging op google earth kijken waar ze woont :+, en ze woont in een huisje in het bos en wow wat is er in Finland nog veel natuur! Gaaf <3
Doen jullie dat ook wel eens, kijken waar diegene woont?

Ik heb dus die gemengde postzegels, waardoor de postzegels niet op zo'n enveloploze kaartje passen, dus heb bij de ene ook maar zo'n code bestelt, want anders bleef ik het maar uitstellen.
De postzegels zijn verder ook super leuk!
Nu lekker studieuitstellend gedrag doen door de website te refreshen of ze aankomen hahaha. Hopelijk vind ik snel tijd voor de andere 3 kaartjes. Oeh en om eindelijk allemaal foto's te maken en te laten zien.

Kan je na 1 ontvangen kaartje al zelf een kaartje ontvangen? Of pas na alle 5?