Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 09:22

jojoleinee schreef:
nardxash schreef:
Misschien kunnen jullie mij helpen nog met iets waar mee ik vast loop.
Wij maken buiten de fotos direct na het trouwen.
Echter blijft het nederland :')

We zoeken dus nog een optie voor als het regent waar we dan fotos kunnen maken


Welke regio zoek je?

Regio zuid-holland en bij voorkeur echt wel regio Zoetermeer

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 11:44

Dit is mijn lijstje van Zuid Holland
Afbeelding

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 12:35

Liselot schreef:
Dit is mijn lijstje van Zuid Holland
[ [url=m/xvm9Ye.jpg]Afbeelding[/url] ]

Thanks ga hier naar kijken

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 13:19

Succes!!

Nessie

Berichten: 8582
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 06:42

Hutcherson schreef:
Iemand nog ambitie om een wedding te plannen? :+

We willen in september eindelijk onze bruiloft tot uiting brengen :')
Tegen die tijd zijn we 2 jaar verloofd en ik heb werkelijk nul ideeen.

We wonen net over de grens en familie en vrienden moeten 3 uur reizen. Dat willen we ze niet aandoen (zeker omdat het geen groot feest wordt) dus wij willen ergens in limburg, brabant of gelderland het feest vieren.het liefst met een toffe activiteit. Zou het tof vinden om iets te doen. Dacht zelf aan n ruimte bij bosrijk(efteling) en dan fotoshoot in de efteling maar lijkt me noet voldoende. Iemand toffe ideeen? Wilde ook graag gourmetten met het gezelschap (via een cateraar) want das ons ding ...maar hoe wat waar en wie. Pff


Kasteel Terworm in Limburg en dan combineren met Valkenburg waar genoeg activiteiten te doen zijn (denk aan de grotten). Dat zal alleen misschien niet met gourmetten via een cateraar werken (al wil Valk vast wel meedenken en wat regelen via hun), maar rondom Valkenburg zijn genoeg locaties op te zoeken.

ontherun
Berichten: 4959
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 08:18

Terworm kun je alleen dineren mits je 70% van de kamers boekt. Je kunt er wel ceremonie en evt lunch/taart doen en dan verkassen naar Valkenburg of een andere plek. Wellicht kun je wel in het gewone van der valk ernaast dan gourmetten. Hoewel dat gourmetten me al vrij lastig te regelen lijkt voor zoveel man. De meesten hebben dan toch een buffet of diner, dan zou je al een locatie moeten hebben waar je zelf de gourmet stellen en alles regelt…
De grotten zijn wel heel leuk om te doen inderdaad! Ik weet ff niet of je dichterbij ook een ceremonie kunt doen, die kant op hebben wij niet gezocht. Als je die kant op wilt kan ik wel meedenken, wij wonen er om de hoek.

Hanneke137

Berichten: 383
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 08:55

Zo iedereen is weer druk bezig geweest. De tijd vliegt nu echt! Wij hebben inmiddels ook veel geregeld maar ook een aantal dingen nog niet. Onze agenda is aardig vol, dus het wordt wel lastiger/ stressvoller om dat allemaal te regelen. Maar ook dit komt goed!

Proef kapsel en proef make-up gehad. Was echt heel leuk. Ik had het gepland op dezelfde dag, dit was fijn. Had ik een goed beeld van hoe het er uit komt te zien.

Onze voornaamste to do:
Tafel decoratie
Gastenboek bestellen/ maken
Bedankjes samenstellen
Welkoms bord maken
Vragenlijst DJ en fotograaf invullen
Draaiboek opzetten

Leo

Berichten: 50144
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 09:04

Amyyy schreef:
Leo schreef:
Met de proefsessie zat ik 4 uur. :') ik kan niet zo goed stilzitten dus dat was een opgave :))
Maar met de proef probeer en bespreek je nog veel, daarom is die zo belangrijk.



hahaha je hebt het super goed gedaan hoor :') _/-\o_ . Zie haar en make up maar als een relaxt begin van je dag. Even zitten en niks doen, en je in de watten laten leggen.

Ik reken ook altijd 2,5-3 uur voor haar en make-up. Je wil echt niet moeten haasten of afraffelen. Het is altijd meer werk dan gedacht, vergeet niet dat het de hele dag goed moet zitten. Je gezicht staat waarschijnlijk 100 keer op de foto's, die je eindeloos gaat bekijken <3. En je gaat dansen, mensen knuffelen, traantje laten, dat is een hele opgave als make up en haar artiest.
Dus onderga het en geniet er maar van :D

Hahaha thanks :))
Zo benieuwd hoe straks alles bij elkaar komt!

Wij moeten ook nog even een fotolocatie bedenken voor bij slecht weer. Maar hopelijk kunnen we gewoon ons plan uitvoeren zoals die is. :)

Morgen eindelijk de ringen ophalen! *\o/*

_Roxanne

Berichten: 1061
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 22:56

Hutcherson schreef:
Iemand nog ambitie om een wedding te plannen? :+

We willen in september eindelijk onze bruiloft tot uiting brengen :')
Tegen die tijd zijn we 2 jaar verloofd en ik heb werkelijk nul ideeen.

We wonen net over de grens en familie en vrienden moeten 3 uur reizen. Dat willen we ze niet aandoen (zeker omdat het geen groot feest wordt) dus wij willen ergens in limburg, brabant of gelderland het feest vieren.het liefst met een toffe activiteit. Zou het tof vinden om iets te doen. Dacht zelf aan n ruimte bij bosrijk(efteling) en dan fotoshoot in de efteling maar lijkt me noet voldoende. Iemand toffe ideeen? Wilde ook graag gourmetten met het gezelschap (via een cateraar) want das ons ding ...maar hoe wat waar en wie. Pff


Meelezer breekt even in. AZ barbecue heeft in de winter gourmetpakketten (gourmet stel plus eten) die ze bezorgen. Ik weet dat je personeel bij kunt boeken bij de BBQ’s als je voldoende volume afneemt, wie weet is er bij de gourmet ook wat mogelijk. Dan heb je alleen nog een ruimte (met genoeg stroom voor zoveel gourmet stellen) nodig :+

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 12:08

Hoe gaat het bij iedereen?

Hier zijn we vandaag druk aan het shoppen voor de receptie.
Ook naar de kledingmaker geweest om het silletje van vriendlief kleiner te laten maken die is donderdag al klaar.

En vanmiddag in de make-up en haren laten doen

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 22:21

Hoi meiden!

Ik kom me hier ook melden *\o/*
Vorig jaar ben ik ten huwelijk gevraagd toen ik zwanger was van onze kleine meid.

Door drukte heb ik hier wel al een tijdje meegelezen, maar nog niet gereageerd.
Wij gaan trouwen op 28 september.

We hebben wat pech gehad met het zoeken van onze feest locatie. We wilden graag een lokale evenementenhal, maar helaas mogen daar geen persoonlijke feesten gehouden worden. Nog geprobeerd om via de gemeente een uitzondering hiervoor te krijgen, maar helaas is ook dat mislukt.
Nu hebben we er voor gekozen om het feest in de wei te houden bij mijn ouderlijk huis (waar mijn broer nu woont)

Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
xRoossie95 - 6 juni
Kimley - 14 juni
Delaja - 24 juni
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Angelaa2 - 30 aug
Vivianhesen - 28 september
Nessie - 24 oktober

Eilinora

Berichten: 11918
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-24 11:34

Leuk vivian!

Veel plezier met de voorbereidingen.

Hier al veel rond,kom ook langzaam aan uit mijn baby bubbel dus wij hebben de uitnodigingen nu klaar met ontwerpen en gaan bestellen.

Van de week is er een visagiste geweest en we zijn begonnen met een draaiboek te maken.

We moeten alleen nog op zoek naar 3 bruidsmeisjes jurken voor onze dochters

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:27

Ik wil voor Helma een paar bruidsmeisjes jurkjes bestellen bij Shein. Ze kan dan (waarschijnlijk) net lopen en dan hebben we ook reserve om aan te pakken. Hoeven geen super dure jurken te zijn, het is maar voor één dag.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 15:33

Je kunt ook zoeken op communie jurkjes, vaak zitten daar ook hele leuke tussen! H&M heeft ook vaak leuke dingen voor de meiden

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 17:42

Heb gisteren mij proefkapsel en make-up gehad iemand nieuwsgierig naar mij kapsel?

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:25

Altijd benieuwd naar!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:50

Jazeker!!

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:09

Afbeelding

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:38

_Roxanne schreef:
Hutcherson schreef:
Iemand nog ambitie om een wedding te plannen? :+

We willen in september eindelijk onze bruiloft tot uiting brengen :')
Tegen die tijd zijn we 2 jaar verloofd en ik heb werkelijk nul ideeen.

We wonen net over de grens en familie en vrienden moeten 3 uur reizen. Dat willen we ze niet aandoen (zeker omdat het geen groot feest wordt) dus wij willen ergens in limburg, brabant of gelderland het feest vieren.het liefst met een toffe activiteit. Zou het tof vinden om iets te doen. Dacht zelf aan n ruimte bij bosrijk(efteling) en dan fotoshoot in de efteling maar lijkt me noet voldoende. Iemand toffe ideeen? Wilde ook graag gourmetten met het gezelschap (via een cateraar) want das ons ding ...maar hoe wat waar en wie. Pff


Meelezer breekt even in. AZ barbecue heeft in de winter gourmetpakketten (gourmet stel plus eten) die ze bezorgen. Ik weet dat je personeel bij kunt boeken bij de BBQ’s als je voldoende volume afneemt, wie weet is er bij de gourmet ook wat mogelijk. Dan heb je alleen nog een ruimte (met genoeg stroom voor zoveel gourmet stellen) nodig :+

Deze toco was inderdaad exact mijn idee.heb vroeger veel met hun producten gebarbecued en gegourmet. best goed spul

Eilinora

Berichten: 11918
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-24 21:25

nardxash schreef:
[ [url=m/MogG1f.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op zich een mooi zomers kapsel,elastiek word dan denk ik vervangen voor wat anders?

Waar heeft iedereen (of gaan jullie) de decoratie in het haar gekocht?

Ik twijfel nog wat ik erin wil doen.

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:27

Eilinora schreef:
nardxash schreef:
[ [url=m/MogG1f.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op zich een mooi zomers kapsel,elastiek word dan denk ik vervangen voor wat anders?

Waar heeft iedereen (of gaan jullie) de decoratie in het haar gekocht?

Ik twijfel nog wat ik erin wil doen.

Elastiekje word inderdaad vervangen door wat anders, worden schuifspeldjes was voor nu voor het beeld.
Ik heb dit haarstuk gekocht via shein.

Eilinora

Berichten: 11918
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-24 21:31

Ik bedacht om er misschien ook wel gewoon gipskruid in te verwerken,dat is ook wel mooi.

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:41

Eilinora schreef:
Ik bedacht om er misschien ook wel gewoon gipskruid in te verwerken,dat is ook wel mooi.

Goed idee,
De plukken worden ook nog gekruld

jojoleinee

Berichten: 2665
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:42

Mooi! Ik ben nu benieuwd naar je hele outfit haha.

De vrouw die de bloemen doet maakt ook een kammetje met bloemen voor in mijn haar. In dezelfde stijl

Delaja

Berichten: 3552
Geregistreerd: 10-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:45

Ik ben al even stil, maar lees wel trouw alles bij. Het was hier zo druk, dat uitgebreid reageren er even bij in schoot.

Wat een prachtig kapsel nardxash! Ik heb ook mijn proefkapsel al gehad en ben er zelf erg blij mee. Compleet anders dan het jouwe, maar het past wel helemaal bij mij. Er komen op de dag zelf ook nog echte roosjes bovenin het opgestoken deel.

Afbeelding

Verder is het meeste hier inmiddels geregeld. Als ik jullie waslijsten lees, ben ik toch wel blij dat wij het klein houden :o
Volgende week woensdag wel nog naar de notaris voor alle officiële papieren en direct ook onze testamenten en we moeten nog even bedenken of we het eten zelf regelen (10 personen) of dat we het laten verzorgen.

Ik wil wel graag nog even mijn leed met jullie delen: Alles ligt nu stil, omdat mijn lieve verloofde gisteren met spoed aan een geknapte blindedarm is geopereerd. Het is zo vreselijk om dat mee te maken, je vent zo ontzettend ziek en dan nu zo compleet uitgeput in het ziekenhuis. Hij is er zelf gelukkig vrij relaxt onder, ik heb geloof ik veel meer stress ervan -O- Hij zal sowieso wel op tijd voor de bruiloft hersteld zijn, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, maar jeetje wat is dat schrikken als je stoere, sterke en normaal gezonde man ineens zo ontzettend ziek is ;(