Dyson Airwrap DUPE

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 21:27

Heeft iemand een Dyson Airwrap dupe en zo ja, kan je een link sturen waar je het hebt gekocht en aangeven hoe goed het werkt? Heel veel dank!

Ik wil voornamelijk weten hoe het opzetstuk werkt dat je haar er omheen zuigt en dat het dan gekruld wordt.

Ik vind 500 euro beetje te zot, maar durf ook weer geen dupe te bestellen, zonder ervaringen te weten.
Laatst bijgewerkt door maria500 op 10-06-22 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

frensje
Berichten: 723
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:57

Ik heb een Dyson Airwrap. Inderdaad belachelijk veel geld maar zo blij ermee. Mijn haar zit altijd top.
Meerdere vriendinnen hebben hem van mij geprobeerd. De airwrap werkt niet bij iedereen top. Heel dik haar werkt niet en heel dun ook niet, bij mijn vriendinnen dan.
Ik heb hem op de gok gekocht maar kan me voorstellen dat je hem eerst wil proberen

Saintelette

Berichten: 3182
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 22:13

Bij ons kun je hem in de mediamarkt uitproberen, hebben zo’n speciale stand. Zelf ook gedaan en was echt verbaasd over hoe goed het werkt. Maarja die prijs… |(

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-22 22:36

Saintelette schreef:
Bij ons kun je hem in de mediamarkt uitproberen, hebben zo’n speciale stand. Zelf ook gedaan en was echt verbaasd over hoe goed het werkt. Maarja die prijs… |(



oh dat wist ik niet!! Keertje kijken, maar vind dan alsnog 500 euro te duur, daarom wil ik weten of zo dupe ook goed is.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 23:31

Ik ben ook de benieuwd naar de dupe. Hoewel iedereen enthousiast is over de originele, hoor ik toch vaak terug dat 500 erg veel is en dat er veel tijd in het gebruik gaat zitten.

Via TikTok zie ik vaak reclame langskomen en dan ben ik toch wel nieuwsgierig, maar ik vind de site’s vaak wat luguber.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 00:53

Gewoon op ali bestellen, heb je een dupe voor 30 euro

secricible

Berichten: 25699
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 08:09

Ik heb bij een vriendin de airwrap geprobeerd. Zag er top uit maar zakte nog sneller uit als bij de krultang.

future_vet
Berichten: 2620
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:12

Ik heb mijne echt al ik denk 4 jaar, toen hij net op de markt kwam.

Ik heb vooral heel veel haar. Verschillende kapsels gehad lang en kort. Maar de dyson weet er goed mee om te gaan. Je moet natuurlijk wel de hendigheid ermee krijgen, maar daarna is het top.

Veel gemaakte fouten die in zie in de “try on “ video’s: op droog haar. Het is een föhn en de kracht zit hem dus in het droogfohnen van het haar.
Of men gebruikt de koelstand niet om de krullen te coolen.

Ik zou geen dupe kopen. Puur omdat ze echt niet dezelfde kwaliteit hebben als dyson. Ze nogsteeds vrij duur zijn en je dan geen garantie hebt op zo’n chinading.

Ik heb trouwens wel 2 losse long-barrels gekocht erbij met een dunne diameter voor strakkere krullen.

mirtedl

Berichten: 829
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:20

Ik heb ook een dyson airwrap en is echt m’n beste investering geweest..
Even goed te tijd nemen om uit te zoeken welke routine het beste voor jouw haar werkt, bij mij zakte het eerst in paar uur uit, nu kan ik 2/3 dagen vooruit met m’n krullen.

Vergeet niet dat de echt airwrap vooral zo beroemd is geworden omdat het niet met extreme hitte werkt. Een dupe mist al de knop om te switchen naar koude lucht en wordt sws al veel warmer. Daardoor dus ook slechter voor je haar.

Na de investering van m’n airwrap heb ik ook geïnvesteerd in goede shampoo’s/producten en m’n haar is er echt enorm door verbeterd.
Dus ik zou zeggen, hoewel het bizar veel geld is.. sparen en voor een echte gaan

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 11:02

Kmbrly schreef:
Gewoon op ali bestellen, heb je een dupe voor 30 euro

En met een beetje pech doorgeslagen stoppen of rokende apparatuur.
Aliexpress electronica moet je niet vertrouwen, die zijn niet getest. (En de import van namaak is ook verboden)
https://tweakers.net/nieuws/163784/cons ... en-eu.html

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 22:55

Waar denk je dat die duplicaten van van komen op TikTok ?
Is gewoon pure dropshipping.

Maar is het wel officieel namaak als er geen merk van Dyson op staat ?

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:09

_MG schreef:
Via TikTok zie ik vaak reclame langskomen en dan ben ik toch wel nieuwsgierig, maar ik vind de site’s vaak wat luguber.


Luguber? Met bloed en afgehakte hoofden dan?
Ik denk dat je een ander woord bedoelt eigenlijk.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 23:11

Suzanne F. schreef:
_MG schreef:
Via TikTok zie ik vaak reclame langskomen en dan ben ik toch wel nieuwsgierig, maar ik vind de site’s vaak wat luguber.


Luguber? Met bloed en afgehakte hoofden dan?
Ik denk dat je een ander woord bedoelt eigenlijk.



Hèhè, 3e graads brandwonden door de hitte van de tang, mensen die zich ophangen aan t snoer :D

Als ik een gokje mag wagen, ga ik voor "dubieus".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:25

Jeetje. Dacht eerst dat dit over een stofzuiger ging en toen vond ik het al veel geld :D

Nog nooit hiervan gehoord.

Het is verre van een dupe, en wellicht compleet overbodige informatie....

Maar ik kan, voor 1/10e van het geld, het concept "roterende fohnborstel" wel echt aan iedereen aanraden *\o/* Werkt ook niet met extreme hitte (en je kan hem wel op koud zetten om te fixeren), maakt mijn haar extreem smooth en klitvrij. En ziet er uit alsof ik een professionele blow-dry heb gehad in een salon *\o/* . Alleen krullen wordt hem niet. Slag en volume des te meer.

https://www.amazon.nl/BaByliss-AS200E-S ... 0065&psc=1 zoiets bedoel ik dan.

Whizz
Berichten: 1048
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:50

Zoiets heb ik ook menino, heel fijn.. daarnaast heb ik ook een krulborstel die heet wordt, ook top! En stukken goedkoper denk ik. Maar goed, als je er tevreden over bent en je hebt het geld, doen,

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 15:43

Menino schreef:
Jeetje. Dacht eerst dat dit over een stofzuiger ging en toen vond ik het al veel geld :D

Nog nooit hiervan gehoord.

Het is verre van een dupe, en wellicht compleet overbodige informatie....

Maar ik kan, voor 1/10e van het geld, het concept "roterende fohnborstel" wel echt aan iedereen aanraden *\o/* Werkt ook niet met extreme hitte (en je kan hem wel op koud zetten om te fixeren), maakt mijn haar extreem smooth en klitvrij. En ziet er uit alsof ik een professionele blow-dry heb gehad in een salon *\o/* . Alleen krullen wordt hem niet. Slag en volume des te meer.

https://www.amazon.nl/BaByliss-AS200E-S ... 0065&psc=1 zoiets bedoel ik dan.

Ik heb ook zoeen (ander merk) en ben er super blij mee. Werkt ook met mijn extreem lange haar fantastisch :D.

Mijn haar wordt er superzacht en glanzend van. Ik heb wel een versie met echt varkenshaar.

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 18:54

Ik heb zelf een fohnborstel, maar ik kan er niet mee omgaan.

Ik kan niks mooi van mijn haar maken, vandaar dat ik een dupe zoek voor de Dyson Airwrap, maar wel een goede dan.

mirtedl

Berichten: 829
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:57

Die is er mijn ogen niet…
Dan leren omgaan met de fohnborstel of wellicht op marktplaats kijken voor een airwrap.
Zijn ze nog steeds niet goedkoop maar wel iets goedkoper

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:01

Ik heb bij mijn kapper eens extra tijd geboekt omdat ik wilde oefenen met een krultang, wellicht dat je dat eens kan doen?
Het lijkt hem dan meer te zitten in je skills dan in het apparaat zelf misschien, wat ik hier ook lees is dat het niet is dat het meteen vanzelf gaat met de dyson dus dan heb je anders een apparaat waar je niks mee kan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:02

maria500 schreef:
Ik heb zelf een fohnborstel, maar ik kan er niet mee omgaan.

Ik kan niks mooi van mijn haar maken, vandaar dat ik een dupe zoek voor de Dyson Airwrap, maar wel een goede dan.


Heb je een roterende? Niet om je om te praten hoor :D Maar als je nu een "normale" hebt is zo'n roterende borstel misschien nog wel de moeite waard om uit te proberen voor je 500 euro uitgeeft. Die normale kan ik ook niet mee omgaan.
Tenzij je gewoon een Dyson airwrap ( Dupe ) wil hoor, dan gewoon daarvoor gaan :D

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 19:03

_Lois_ schreef:
Ik heb bij mijn kapper eens extra tijd geboekt omdat ik wilde oefenen met een krultang, wellicht dat je dat eens kan doen?
Het lijkt hem dan meer te zitten in je skills dan in het apparaat zelf misschien, wat ik hier ook lees is dat het niet is dat het meteen vanzelf gaat met de dyson dus dan heb je anders een apparaat waar je niks mee kan :=


Ja een krultang heb ik ook en mijn haar krullen kan ik wel gewoon. Toen een fohnborstel gekregen en echt al een stuk of 15 keer gebruikt, maar het lukt mij niet te krijgen zoals sommige mensen in tutorials, vandaar dat ik richting een Airwrap wil en het gebruik lijkt mij echt fijn.

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 19:06

Menino schreef:
maria500 schreef:
Ik heb zelf een fohnborstel, maar ik kan er niet mee omgaan.

Ik kan niks mooi van mijn haar maken, vandaar dat ik een dupe zoek voor de Dyson Airwrap, maar wel een goede dan.


Heb je een roterende? Niet om je om te praten hoor :D Maar als je nu een "normale" hebt is zo'n roterende borstel misschien nog wel de moeite waard om uit te proberen voor je 500 euro uitgeeft. Die normale kan ik ook niet mee omgaan.
Tenzij je gewoon een Dyson airwrap ( Dupe ) wil hoor, dan gewoon daarvoor gaan :D


Ik heb idd geen roterende borstel! Misschien de poging nog waard. Hoe zit je haar dan? Heb je een foto ervan? (als eindresultaat)

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:10

maria500 schreef:
_Lois_ schreef:
Ik heb bij mijn kapper eens extra tijd geboekt omdat ik wilde oefenen met een krultang, wellicht dat je dat eens kan doen?
Het lijkt hem dan meer te zitten in je skills dan in het apparaat zelf misschien, wat ik hier ook lees is dat het niet is dat het meteen vanzelf gaat met de dyson dus dan heb je anders een apparaat waar je niks mee kan :=


Ja een krultang heb ik ook en mijn haar krullen kan ik wel gewoon. Toen een fohnborstel gekregen en echt al een stuk of 15 keer gebruikt, maar het lukt mij niet te krijgen zoals sommige mensen in tutorials, vandaar dat ik richting een Airwrap wil en het gebruik lijkt mij echt fijn.


Ik kon het ook niet met tutorials en zelf oefenen, daarom dus mijn kapster gevraagd die me echt kon begeleiden met hoe je haar vasthouden, apparaat bewegen etcetera. Iemand anders die mee kijkt en je tips geeft is wel echt anders dan nadoen van een tutorial en kan daarom handig zijn om het te leren :j

Bamorka

Berichten: 1165
Geregistreerd: 01-01-09

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:40

Ik heb een dupe van aliexpress, deze link:
https://nl.aliexpress.com/item/10050037 ... 58093%21sh

Werkt heel fijn, super makkelijk en het wordt echt mooi. Maar het kakt wel snel in bij mijn haar. Maar krullen zakken ook vaak snel uit, ik heb ook best dik haar. Ik hoor om me heen dat de echte dyson dat ook doet bij dik haar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Dyson Airwrap DUPE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:55

Ik zou het wel eens willen proberen, die airwrap. Benieuwd wat het met mijn haar doet. In de voorbeelden zijn de langste haren net over de schouders.