Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Snippergroen

Berichten: 6693
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 13:32

Los komen van je partner en iets nieuws beginnen met een ander zijn echt verschillende dingen. Eerst maar eens bij het begin beginnen. Als jullie beiden niet gelukkig zijn in jullie huidige relaties hebben jullie naar mijn mening daar eerst stappen in te ondernemen voor jullie doorgaan in het volgende :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41756
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 13:37

Wel echt een anonieme biecht, zo :').

Winged

Berichten: 33082
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 13:41

Damn, thats messy as hell.

Hoe je eraan komt kom je er ook van af. In ieder geval is deze hele situatie verre van chique, zowel tegenover zijn vrouw als tegenover jouw man.

optie 1: Ga werken aan je eigen relatie, dat de aantrekkingskracht zo nu en dan niet van toepassing is hoort erbij. Hoe zit het met de liefde? Er is een reden waarom je met elkaar bent getrouwd. Je kan er dus voor kiezen om eraan te gaan werken.

optie 2: Je gaat scheiden en bouwt je eigen leven op. De kans is overigens aanwezig dat dit zonder de nieuwe vlam is.

marleen_88

Berichten: 14098
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 13:45

Damn, dat is zeker een pittige biecht.

Eerst beiden netjes uit elkaar gaan, daarna kunnen jullie bekijken of het nog steeds zo spannend is tussen jullie.

Suzanne F.

Berichten: 49367
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:41

Zoo, dat zijn een hoop rode vlaggen!
Ik voel de hormonen razen dwars door mijn iPadschermpje heen. :')
Ik hoef je vast niet te wijzen op: je bent nog getrouwd dus niet oké. Hij heeft een vriendin dus niet oké. Ze is nog zwanger ook, dus helemaal niet oké. Het is de zoon van een collega en dat is eigenlijk ook al beetje niet oké, of in ieder geval erg awkward. Zit er ook nog een groot leeftijdsverschil tussen of valt dat mee?
Ik vraag me af of dit nou echt je droomman is of dat je gewoon toe bent aan spanning en sensatie wat je al een tijd mist in je huwelijk.

marleen_88

Berichten: 14098
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:43

Ik heb ook zoveel vragen over die collega... :')
En over de nacht samen, hoe hebben jullie dit verkocht aan de partners?

Winged

Berichten: 33082
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:00

Overigens, mijn ex was er ook zo'n 1. Die ging dus schijnbaar vreemd op mij. Anyway: zijn vriendin was zwanger. Ook toen hij bovenop mij dook ja. Hoop beloftes 'nee, ik wil niet met haar verder, met jou heb ik iets speciaals, je bent zo bijzonder, ik wil met jou verder, blablabla'. Uiteindelijk heb ik het contact verbroken, zijn we 4 jaar verder en hij heeft samen met haar een koophuis.

GIRL, DONT DO IT.

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:05

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom die moeder/je collega niet ingreep? :oo

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:06

De haat van sommige moeders tegenover hun schoondochter zit diep blijkbaar. :=

Fly_high

Berichten: 3313
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:07

_San87_ schreef:
Wel echt een anonieme biecht, zo :').


Echt he :=


Ik zou er in ieder geval lekker van af blijven. Levert je niets goeds op dit :o


Janine1990 schreef:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom die moeder/je collega niet ingreep? :oo


Na ja ik neem aan dat het wel een volwassen gast is? Dan is het niet meer de verantwoordelijkheid van zijn moeder toch, moet die maar zelf weten.

Janine1990

Berichten: 43845
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:42

Nou een beetje moeder die haar zoon - die papa gaat worden terwijl hij een relatie heeft - ziet zoenen met een ander zegt daar toch iets van?

Alja

Berichten: 25646
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:55

Oh en zelf nog maar getrouwd sinds 13 november
Waarom überhaupt trouwen want zat het toen nog wel goed tussen jullie?

Ik denk dat hier alleen maar verliezers zijn.

CupCakes_

Berichten: 3358
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:01

Deze biecht had beter onder de naam gepubliceerd kunnen worden, gezien iedereen al door heeft van wie de biecht is. _O-

Nee maar zonder gekkigheid. Dit is aan alle zo kanten zo verschrikkelijk fout. Je bent getrouwd, nog niet eens zo lang begrijp ik, en het gaat nu voor geen meter. Is dat de reden om gelijk met een ander te gaan zoenen en wat dan nog meer? Daarnaast een kerel die zégt dat hij zijn zwangere vriendin gaat verlaten voor jou? Geloof daar maar niets van. Dat doet geen enkele kerel namelijk.

Dit is echt een gevalletje van vreemdgaan en daar krijg ik persoonlijk enorme kriebels van als iemand dat doet. Heb je geen eigen waarde meer?

Ik vind hier behoorlijk wat van.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 16:12

Wel makkelijk zo'n kant-en-klare baby, hoef je zelf niks voor te doen :=

Nee, zonder gekheid, hoe zie je het zelf voor je? Welke stappen ga je zetten? En zit je nog in het IVF traject?

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:20

Ja die moeder greep niet in :')

Anyhow er is veel gebeurd de afgelopen dagen. En het is icsi traject waardoor we beide zo gesloopt zijn. Ik heb veel met vriendinnen gepraat en het afgekapt met die gozer.

En natuurlijk met mijn man gepraat die op Koningsdag met een ander had gezoend. Dus we staan even nu zegt hij. Hij is niet boos en zegt dat we aan onze relatie moeten werken.

xPabloBokt

Berichten: 9476
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:22

Ik zou je echt heel erg afvragen of dit de basis is die jullie een kind willen bieden.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:23

Naja alles zat goed tot het icsi traject. Dat gaf ons echt een sleur. Dus we moeten die spark terug vinden.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 16:30

Snap best dat zo'n traject zwaar is :(:)

Sterkte er mee.

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 18:07

Lau schreef:
Naja alles zat goed tot het icsi traject. Dat gaf ons echt een sleur. Dus we moeten die spark terug vinden.


Heftig dit allemaal zeg!

Alleen al een isci traject is natuurlijk niet niks!

Gevoelens krijgen voor een ander, Das vervelend, maar er wat mee doen... Dat is een heel ander verhaal.

Waarom wil die jongen van zijn zwangere vriendin af? Ik mag aannemen dat zij zwanger is van hem? Klopt dat?

Klopt het dat jullie nu beide zijn vreemdgegaan? En er beide okey mee zijn?

Als jullie er beide okey mee zijn, dan zie ik het probleem niet echt.
Je hebt monogamie en polygamie en voor sommige mensen werkt dat prima.

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 18:46

Heftig.

Een ICSI traject is ongelooflijk slopend, veel relaties overleven het niet. Dat jullie het moeilijk hebben samen is enorm logisch.

De vraag is of dit de weg is die je wilt gaan of dat je dit kan zien als wake-up call en je nu de balans kan opmaken van wat je wérkelijk wilt.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 18:50

maralyn schreef:
Lau schreef:
Naja alles zat goed tot het icsi traject. Dat gaf ons echt een sleur. Dus we moeten die spark terug vinden.


Heftig dit allemaal zeg!

Alleen al een isci traject is natuurlijk niet niks!

Gevoelens krijgen voor een ander, Das vervelend, maar er wat mee doen... Dat is een heel ander verhaal.

Waarom wil die jongen van zijn zwangere vriendin af? Ik mag aannemen dat zij zwanger is van hem? Klopt dat?

Klopt het dat jullie nu beide zijn vreemdgegaan? En er beide okey mee zijn?

Als jullie er beide okey mee zijn, dan zie ik het probleem niet echt.
Je hebt monogamie en polygamie en voor sommige mensen werkt dat prima.


Ik zal niet in details treden maar ze hebben regelmatig echt knallende ruzie. En zij heeft hem met een mes bedreigd.

Ja we zijn beide vreemd geweest maar niet verder als zoenen. We hebben een goed gesprek gehad. We willen beide elkaar niet kwijt maar we moeten wel aan dingen werken.

maralyn

Berichten: 10450
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 20:51

Eerlijk zijn is de eerste stap.
Dat heb je al gedaan.
Dus, ondanks je zien partij, toch wel ff applaus. Meesten liegen, vluchten en tot nooit weer ziens.

Eapy

Berichten: 1742
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:08

Citaat:
Ik ben nu getrouwd maar ik ben verliefd geworden op een ander. Mijn huwelijk loopt niet lekker er is van 2 kanten geen aantrekking meer. Dit is duidelijk te voelen aan de sfeer tussen ons en dit vreet aan mij.

Maar nu de biecht!

Ik was bij mijn collega voor de nagels en ik vond haar zoon al knap toen hij wel eens op het werk kwam. In 2 seconden werden er nummers en snap uitgewisseld. We gingen naar Duitsland en in de auto zat hij mijn rug te strelen en lieve snaps te sturen. In de winkel zegt hij ineens zoen mij, ik zei niet waar je moeder bij is. Maar die was weggelopen dus hij zoent mij. En toen was het vlam in de pan. Toen we thuis waren zoende hij mij weer in de gang. En op een gegeven moment ook waar zijn moeder bij was. Ik ben ook blijven slapen en hebben de hele nacht geknuffeld. Het voelde allemaal zo fijn en vertrouwd. Heb hem de weken daarna nog vaker gezien.

Maar nu de plottwist
Hij heeft een vriendin die zwanger is waar hij vanaf wil. We hebben gevoelens naar elkaar uitgesproken en willen met elkaar verder. Maar hij wil er zijn voor zijn kind maar hij is klaar met haar.

Mijn gevoel zegt heel erg heb geduld hij komt wel. Maar mijn hoofd zegt doe het nou niet. Dus wat zouden jullie doen.


Ik begrijp heus dat ICSI een zwaar traject is. Maar ik vind de dikgedrukte dingen niet echt stroken met wat je zegt, dat je aan je relatie gaat werken en jullie nu ‘even staan’. Elkaar meerdere keren zien en “willen met elkaar verder” is toch heel wat anders dan 1 dronken kus op Koningsdag…?

Het is allebei verkeerd, natuurlijk.

verootjoo
Berichten: 35665
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:25

Eapy schreef:
Citaat:
Ik ben nu getrouwd maar ik ben verliefd geworden op een ander. Mijn huwelijk loopt niet lekker er is van 2 kanten geen aantrekking meer. Dit is duidelijk te voelen aan de sfeer tussen ons en dit vreet aan mij.

Maar nu de biecht!

Ik was bij mijn collega voor de nagels en ik vond haar zoon al knap toen hij wel eens op het werk kwam. In 2 seconden werden er nummers en snap uitgewisseld. We gingen naar Duitsland en in de auto zat hij mijn rug te strelen en lieve snaps te sturen. In de winkel zegt hij ineens zoen mij, ik zei niet waar je moeder bij is. Maar die was weggelopen dus hij zoent mij. En toen was het vlam in de pan. Toen we thuis waren zoende hij mij weer in de gang. En op een gegeven moment ook waar zijn moeder bij was. Ik ben ook blijven slapen en hebben de hele nacht geknuffeld. Het voelde allemaal zo fijn en vertrouwd. Heb hem de weken daarna nog vaker gezien.

Maar nu de plottwist
Hij heeft een vriendin die zwanger is waar hij vanaf wil. We hebben gevoelens naar elkaar uitgesproken en willen met elkaar verder. Maar hij wil er zijn voor zijn kind maar hij is klaar met haar.

Mijn gevoel zegt heel erg heb geduld hij komt wel. Maar mijn hoofd zegt doe het nou niet. Dus wat zouden jullie doen.


Ik begrijp heus dat ICSI een zwaar traject is. Maar ik vind de dikgedrukte dingen niet echt stroken met wat je zegt, dat je aan je relatie gaat werken en jullie nu ‘even staan’. Elkaar meerdere keren zien en “willen met elkaar verder” is toch heel wat anders dan 1 dronken kus op Koningsdag…?

Het is allebei verkeerd, natuurlijk.


Joh, het is toch duidelijk dat alles gewoon even teveel geworden is, ze fouten maakt waarvan ze geleerd heeft dat ze aan het huwelijk wil werken. Iedereen maakt fouten, een tweede kans mag best, hoef je niet gelijk iemand zo voor af te rekenen.

Nyaleti

Berichten: 6302
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:41

Wat wordt hier lief gereageerd op bewust vreemd gaan.

Een dronken zoen op een feestje VS meerdere malen 'bewust' zoenen, in bed knuffelen en elkaar meerdere malen zie. Nee jullie staan wel even ja..