Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mandy_toy
Berichten: 70
Geregistreerd: 03-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:31

Dank je Steenbok. We hopen te redden… maar altijd tricky natuurlijk deze constructie.
Laatst bijgewerkt door mandy_toy op 07-05-24 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

mandy_toy
Berichten: 70
Geregistreerd: 03-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:32

Suzanne F. schreef:
Welkom Mandy. Leuk dat je meteen zo’n goede Tinder ervaring had. En prima als je alleen plezier wilt en verder niks. Bij zo’n man zou ik wel extra letten op bescherming want je hebt inderdaad grote kans dat hij hem elke dag in een ander hangt.
Is jouw man ook aan het daten/plezier elders aan het beleven?
Op zich kan het open gooien best werken maar het lijkt mij erg moeilijk. Vooral als de ene gevoelens krijgt voor iemand anders. Want wat doe je dan?


Nee mijn man nog niet. En idd we zijn ons beide bewust van eventuele gevoelens…

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:33

mandy_toy schreef:
Suzanne F. schreef:
Welkom Mandy. Leuk dat je meteen zo’n goede Tinder ervaring had. En prima als je alleen plezier wilt en verder niks. Bij zo’n man zou ik wel extra letten op bescherming want je hebt inderdaad grote kans dat hij hem elke dag in een ander hangt.
Is jouw man ook aan het daten/plezier elders aan het beleven?
Op zich kan het open gooien best werken maar het lijkt mij erg moeilijk. Vooral als de ene gevoelens krijgt voor iemand anders. Want wat doe je dan?


Nee mijn man nog niet. En idd we zijn ons beide bewust van eventuele gevoelens…


En wat vindt hij ervan dat jij dit nu doet? Praten jullie erover of houd je dit voor jezelf?

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:47

mandy_toy schreef:
Dank je Steenbok. We hopen te redden… maar altijd tricky natuurlijk deze constructie.


Als je het vanuit de verkeerde intentie wel doet ja. Zoals in jullie geval. Maar een open relatie is juíst bedoeld als verrijking. Voor beide partijen. Goede communicatie is dus heel erg belangrijk. Openheid.

Zelf heb ik mijn vriend leren kennen op een swingers discord. Een half jaar geleden.. we hebben in principe een open relatie, maar nog niet gedate met anderen (alleen een vrouw die bij ons aansloot dan). Ik wil het open blijven noemen, maar toch ook afgesproken dat we voorlopig nog monogaam blijven.

We zitten nog wel op dating apps zoals Tinder, maar ook hier zijn we heel duidelijk naar elkaar en anderen. En zolang het niet goed voelt een stap verder te gaan, doen we dit niet. (Ik vind het lastiger, want was zo overtuigd single.. maar geen idee hoe ik reageer wanneer hij wat met anderen doet (alleen dan) dat we dit beiden nog niet willen riskeren. Plus dat we meer dan genoeg aan elkaar hebben nog, ook iets wat ik nooit verwacht had te zeggen over 1 persoon :')

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 21:12

Ach, iedereen mag met z'n relatie doen wat hij of zij zelf wil. Dat hoeven anderen niet altijd een goed idee te vinden, het hoeft niet eens een goed idee te zijn... Maar hell, je moet al zoveel, laat mensen dan lekker hun eigen fouten maken als het fouten blijken.

Het enige wat ik zou zeggen is; zorg voor een lading condooms, en geniet ervan :)

charootje
Berichten: 407
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:03

Hoe gaat het met alle dates hierzo?
Het blijft stilletjes met de verhalen 8-)

Ik ben sinds 4 weken aan het daten met een ' eindelijk ' eerlijke vent.
Super leuke en gezellige afspraakjes al gehad. Gewoon open en eerlijke gesprekken tot nu. Dat was lang geleden dat ik zo iemand trof. Merk wel dat het echt planwerk is, allebei druk en kids en dat laatste maakt het wel wat lastiger. Maar des te leuker is het als je elkaar dan spontaan toch kan zien.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:29

Hier is het rustig. Ik een beetje "moe" van de mannen die ik tegen kom. Ze willen alleen maar appen, afspreken is heeeuuullll moeilijk.

Fijn dat je een leuke man gevonden lijkt te hebben!

Ik heb me wel opgegeven voor een matchmaker evenement. Daarben ik heeeel benieuwd naar of ze een match voor mij gaan hebben.

charootje
Berichten: 407
Geregistreerd: 09-05-10

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:15

Ik had alle datingsites al een hele tijd verwijderd. Merkte dat ik daar echt klaar mee was en een soort van gefrustreerd raakte. Lekker alles losgelaten en met de gedachte ik zie het wel of er wat op mijn pad komt, voelde ik mezelf een stuk relaxter.
Uiteindelijk dan deze tegengekomen en tot nu toe gaat het goed.

Welk matchmaker evenement is dat?

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:40

Mystery match

MayoNeighs

Berichten: 168
Geregistreerd: 28-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:06

Mijn dating apps liggen ook stil, geen zin in het eindeloze appen. Ik heb even een zijweg genomen naar de gevaarlijke straat zonder einde; een oogje op een collega. :') Gelukkig heb ik mijn ontslag gegeven, dus moest er iets van komen dan is het niet eens zo verkeerd. :Y) Want op mijn vorig werk; been there, done that, never again.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:29

Don't dip your pen in company ink :Y)

Ik herken het wel hoor :')

Helemaal als collega's het dan gaan pushen dat wij zouden moeten daten (99% van mij collega's is vrouwelijk := )

_Mir
Berichten: 1365
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:44

Een vriend van mij wil graag een leuke dame leren kennen. Zijn hier nog dames uit omgeving Brabant? :)

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:45

Weinig updates :)

Ex heeft een relatie met iemand van kantoor, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat (af)lopen.

Sinds kort iemand leren kennen via een gezamenlijke vriendin, achteraf was een een koppelpoging, lol.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 10:33

_Mir schreef:
Een vriend van mij wil graag een leuke dame leren kennen. Zijn hier nog dames uit omgeving Brabant? :)


Heb je meer info? Waar in brabant leeftijd etc :+

Ik heb een jaar een soort van relatie gehad met een collega. Niemand wist het en dat ging prima, leuk als anderen over hem roddelen naast je :')

Ik ben ook dating app moe, momenteel vermaak ik mezelf met het langere licht enzo ook prima. Druk met werken en eigen bedrijf.

pien_2010

Berichten: 43721
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 15:09

Ailill schreef:
Weinig updates :)

Ex heeft een relatie met iemand van kantoor, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat (af)lopen.

Sinds kort iemand leren kennen via een gezamenlijke vriendin, achteraf was een een koppelpoging, lol.


Dat gun ik je zeer. Succes!

charootje
Berichten: 407
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 17:40

Ailill schreef:
Weinig updates :)

Ex heeft een relatie met iemand van kantoor, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat (af)lopen.

Sinds kort iemand leren kennen via een gezamenlijke vriendin, achteraf was een een koppelpoging, lol.


Wat leuk van die vriendin. Wie weet pakt het goed uit voor je!!

Lolacabana

Berichten: 3361
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 22:55

Zo, even weg geweest, maar ook hier weer single na een paar maanden daten. Ik weet in elk geval zeker dat ik nooit meer met een man met borderline wil daten.. :+

robinxfellow

Berichten: 814
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 23:29

Hier wil het daten ook nog niet echt lukken. Het lijkt alsof ik Bumble & Tinder zo'n beetje heb uitgespeeld, amper nog nieuwe matches of dat ik alle mannen die aan m'n filter voldoe al gezien heb.. Blijkbaar zijn er maar weinig mannen zonder kinderwens die ook nog een beetje in de buurt wonen.. En dan moet ik hem ook nog aantrekkelijk vinden, en dan moet er nog een fatsoenlijk gesprek komen.. Nou ik geef het langzaam weer op :') Ik denk dat ik maar een relatie neem met m'n kat.

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 23:31

Hier idem dito. Geen kinderwens. Ze bestaan nauwelijks.