Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sky_As

Berichten: 4744
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:34

Nou, een beetje aantrekkingskracht moet er wel zijn hoor.
Dat wordt vaak na een paar jaar alleen maar minder, dus als je al zonder begint wordt het moeilijk denk ik. Je moet op een gegeven moment toch wel een keer het gevoel krijgen dat je hem wilt bespringen... Anders wordt het dadelijk zo'n friendzone /broertje ding.....

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:47

Nouja. Die "broer" vibes heb ik ook met mijn ex verloofde gehad na bijna 10 jaar. En dat was echt een knappe man om te zien.

Het idee is om volgende week met koningsdag een festival te gaan pakken. Misschien komt er dan wel iets uit wat mij verrast.

Het is ook niet vervelend met hem. De tijd met hem gespendeerd voelt niet onaangenaam of als verdoen van mijn tijd. Maar idd. Het is niet echt "spannend" ofzo.

Wel leuke zingbattles in de auto :')

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 11:50

Suzanne F. schreef:
Klopt, die knappe eikels die je alle hoeken van de slaapkamer laten zien heb je vaak niks aan in een relatie. Maar goed, je wilt het ook niet heel je leven op een kabouter plop doen toch?


_O- wat een uitdrukking _O- . Nee natuurlijk niet alleen ik denk dan aan een Indiaanse uitspraak die ik ooit zag op TV. De oude wijze man van een bepaalde stam zei:" in het westen moet het gelijk spannend zijn en begint men met hete soep te eten (hij had het over relaties) die soep koelt meer en meer af. Wij Indianen zijn anders. Wij warmen de koude soep langzaam op en geven het de tijd. Steeds warmer wordt die soep _O-

Vlak daarna ontmoette ik mijn man. Er was iets bijzonders. Niets spannends en ook geen knappe man. Maar de koude soep wordt al jaren heel warm gegeten. <3

Misschien is dat hier ook het geval. En een lieve zachte man is goud waard. Maar is niet echt spannend.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 12:32

Nou er is veel meer tussen KNAP en KNAP............... Iemand die heel knap is kan oersaai zijn maar het gaat om aantrekkingskracht, een vibe en dat is niet altijd uit te drukken in iemand is: knap.

Maar als ik dit hoor komen we inderdaad in de kabouter plop vibe en dat zou toch echt een no go zijn. Het is bijna denigrerend zoals hij wordt omschreven dat is imo geen goed teken :+

Ik kom btw niet bij van Susanne dr berichten :') :') :') :') :') :') :') :')

Als je na date 5 nog alleen kan spreken van: ja het is niet onaangenaam zou ik er zelf mee kappen maar iedereen is anders :+ Na date 5 zou ik blij rond willen springen van ik heb er zoooo'n zin innnnn!!!

Kaitlyn

Berichten: 9728
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:04

pien_2010 schreef:
Vaak is het zo dat fijne goed mannen geen spannende mannen zijn maar waar je wel een fijn en leuk leven mee kan opbouwen.
Wellicht hoort dat bij hem? Ik zou het een kans geven.


Ja dit.

Met mijn vriend kan ik ongelofelijk lachen, huilen, praten, dom op de bank hangen en hier en daar een feestje pakken.
Hij is totaal niet zo spannend als eerdere mannen die ik gedate heb, ondanks dat het een special forces militair is :') . Maar hij is wel echt mijn grote liefde, mijn veilige haven, mijn thuis.
En niet iedereen zou hem superknap vinden, maar voor mij is hij de knapste, leukste, liefste man. Ik ben nog steeds stapelverliefd en zo trots als een aap met 7 banketstaaf dat wij bij elkaar zijn. :D

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:17

Ik heb het afgekapt.

Hij bewoog iedere keer maar met mij mee. De zogezegde druppel was toen ik hem zeer expliciet had gevraagd om een date uit te kiezen (koningsdag, een festival) met ZIJN muzieksmaak en hij vervolgens na vele bezwaren van zijn kant toch iets kiest wat in mijn straatje paste met de boodschap "ik wil wel eens wat nieuws proberen". Terwijl ik er op heb aangestuurd dat ik hem wil leren kennen. Ik wil weten wat hij leuk vind, wat hij fijn vind om te doen, hoe het er uit zal zien als ik met hem mee beweeg. En dat kon en deed hij niet.

Hij was het ook met alles met mij eens. Geen eigen mening. Te grote gebaren waar ik na de eerste keer al had aangegeven me er oncomfortabel bij te voelen op dit punt van het daten en dat ik het is een later stadium veel meer zal waarderen. Kwam hij zaterdag met een grote bos rode rozen aan (super mooi, maar jeetje wat mega ongemakkelijk).

Het enige waar het echt enthousiast over kon praten waren zijn kinderen en echt. Ik snap het hoor. Maar de kinderen zijn niet jouw identiteit maar wat dan wel? Er bleef niks over.

Daarbij kwam ook dat ik hem niet echt super aantrekkelijk vond. Maar na iets meer nabij contact vond ik hem ook niet lekker ruiken. Hij vond zijn uiterlijk wel heel belangrijk, vooral zijn lijf (we waren gaan zwemmen) en toen we het zwembad in liepen zei hij "nou, het valt me nog alles mee" waarop ik vraag wat hij daar mee bedoeld. Zegt hij "hoe ik er uit zie in een zwembroek na 1.5 jaar niet sporten". Ik was best een beetje verbaast en vroeg aan hem of hij dat echt zo belangrijk vond, zegt hij "nee, dat niet". Waaaaaaarom maak je de opmerking dan?!?!?! :')

Alles bij elkaar genomen ging ik er steeds meer vanaf staan en dat gun ik hem niet. Hij is echt heel aardig, maar gewoon niet voor mij. Er is 100% zeker een andere dame die dit helemaal geweldig vind vanaf het aller eerste moment.

Dus nouja. Het was leuk zo lang het duurde.

Enne... ik heb nooit gezegt dat hij een kabouter plop vibe heeft, dat maken andere mensen er van. :')

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 09:47

Duidelijk. Zeker als je jezelf gaat ergen zo snel al, dan stopt het. Volgende keer beter.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 10:36

Peelie, tot je schreef dat hij al lang niet gesport had.. dacht ik dat we t over dezelfde man hadden.

Mijn nu exvriend heeft t woensdag ineens uitgemaakt.
Het lag aan hem en niet aan mij. Relaties benauwde m en weet ik veel.
Was er goed kapot van. Inmiddels mezelf bij elkaar geraapt en ben ik vooral boos

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 11:30

Jeetje Carina. Wat vervelend.

Kwam het onverwacht voor jou?

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 14:15

Jeetje Carine. Sterkte.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 16:42

Nou achteraf vallen wel wat dingen op hun plaats

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 18:14

Pff. Helemaal naar dat je het in eerste instantie niet zag aankomen. Sterkte gewenst.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 20:26

Mja, hij vond t wel lastig, timing is nooit goed, alleen nu bar slecht aangezien ik vrijdags geopereerd ben aan m'n pols (nu dus een week geleden) en hij me zou helpen, hadden ook nog t een en ander gepland.

Maar goed... flink beroerd van geweest maar gaat wel weer maar ik ben er wel even van genezen

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 20:41

:knuffel: voor CarinaR

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 19:55

Ik weet niet of dit een besloten groep is, ik ben sinds begin maart officieel weer vrijgezel. Mijn eerste relatie was zo'n 5.5 jaar. Daarna heerlijk vrijgezel geweest in de tijd van tinder. Leuke avonden gehad maar was ook wel klaar met het scharrelen en behoefte aan te settelen. Inmiddels sinds 2015 samen geweest, een koophuis en een zoontje van 4 verder. Maar de koek is op. Hij heeft de knoopndoorgehakt. Ik had het zeker ivm kind graag anders gezien maar nadat ik afgelopen maand hoorde dat hij in het najaar 2 maanden met een vrouwelijke collega/vriendin intieme chat gesprekken en foto's geeft gedeeld en nota bene op de verjaardag van haar dochter met haar gezoend bleek te hebben sta ik volledig achter het eindigen van de relatie . Ik vind het wel jammer want dat het niet goed ging snap ik, maar had van hem echt niet verwacht dat hij 'vreemd' zou gaan. Had liever gehad dat hij dronken het bed gad gedeeld spontaan dan op deze manier met haar. 2 jaar geleden heeft ze me ook echt beloof dat ze echt vrienden waren nadat veel mensen er wat van vonden.
Nu dus vooral de vraag.. hoe ga ik weer iemand vertrouwen.. überhaupt weer iemand vinden maar ook iemand die mij en mijn kind accepteert op de lange termijn.
Ik ben er nu wel echt even klaar mee, maar ergens ook wel nieuwschierig om gewoon weer de kroeg eens in te gaan. Zou niet eens meer weten hoe ik zoiets aan zou moeten pakken :')
Vroeger was tinder helemaal in en waren ook alle normale mensen op tinder.
Ik heb ook geen idee waar ik naar op zoek zal gaan komend jaar, misschien ook wel helemaal niks. Ben gelukkig wel iemand die goed zichzelf vermaakt maar hem wel het gemis van een kind te vullen in mijn hart dus ben ergens wel 'bang' om nu alleen te zijn, terwijl ik mezelf altijd vermaakt heb alleen.

Zijn er meer die in hetzelfde schuitje hebben gezeten of zitten?

Ik kom in ieder geval hier jullie verhalen een beetje volgen want wat afleiding js vast leuk! Ik heb 18 mei de verhuisdag gepland hier uit huis. Voel me ook nog totaal niet vrijgezel haha. Maar zag deze op poppen en dacht hey! Eens een blik werpen :')

Tovaita
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-07-20

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 08:58

Je bent nog niet weg bij je ex en je denkt al na over een volgende man/date? Ik zou me vooral focussen op jezelf en je kindje, stabiliteit en rust creëren. Mannen komen later wel, maar dit jaar nog lijkt me echt idioot vroeg om ermee bezig te zijn. Zeker voor je kind! Die zal die onrust bij jezelf ook opmerken.

Suzanne F.

Berichten: 49264
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 09:23

Wat vervelend voor je Steenbok, het zal wel een rollercoaster zijn. En die rit zal je voorlopig moeten uitzitten. Die kan best heel lang duren. Dan kan je zelfs over jaren praten. Ik zou als ik jou was me proberen te focussen op mezelf en mijn kindje en daar een goede rustige stabiele basis in creëren. Dan kan je altijd verder kijken of er iemand in je leven bij past of niet. Ik kwam tot de conclusie van niet. En dat is al heel lang zo.

Steenbok12
Berichten: 7849
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 21:28

Mezelf weer opnieuw settelen met een ander is helemaal niet mijn prioriteit. Ik ben mijn huis in orde aan het maken en die is de komende 10 jaar sowieso van mij :') . Onze relatie liep al langer stroef dus ergens vooral benieuwd naar wat het vrijgezellen leven mij brengt. In de basis tijd voor vooral mijn eigen leven, vriendinnen, kind en dingen waae ik van genoot die langzaam gedoofd waren. Lekker een stuk fietsen op de mountainbike, naar de sauna of zinloos de kringloop af. Maar ook spelletjes avondjes etc. Mijn leven heeft de afgelopen jaren eigenlijk best stil gestaan, 95% met mijn zoontje en ook i.c.m. daarvoor met corona, dus kijk er wel naar uit om weer meer te ondernemen met vriendinnen en wat tijd voor mezelf in te plannen. Misschien t.z.t. gewoon weer eens friends with benefits. Vooral ook wel gewoon zin in wat afleiding dus verhalen hier lijken mij ook wel gewoon leuk om eens te lezen.

Mijn kind krijgt niks te maken met eventuele nieuwe dates, avonturen. Ik krijg helaas co ouderschap, dus heb in ieder geval genoeg tijd om te gaan ontdekken waar ik weer gelukkig van wil worden.
Ben sowieso van gescheiden ouders ook dus weet maar al te goed dat het serieus moet zijn voor ik überhaupt iemand kennis laat maken.


Enja het zal een roller coaster worden, dat is het momenteel al en was het eigenlijk ook de laatste tijd samen al.
Laatst bijgewerkt door Steenbok12 op 29-04-24 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 21:30

Sterkte Steenbok. Altijd lastig en verdrietig.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 23:48

Steenbok12 schreef:
Ik weet niet of dit een besloten groep is.

Hier niet, buiten dit topic om lopen er wel een paar besloten appgroepen maar dit topic is een free for all dus deel alles dat je wilt delen. :)

Zo te lezen is er momenteel een hoop gaande in je leven en ik vind het dapper van je dat je daar de absolute oliebol die daten via de apps aan toe wilt voegen. Tinder heeft nog steeds zát normale mensen maar dingen zijn echt wel anders dan 8 jaar geleden. :j