Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49240
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:51

Wat sneu Ailill. Dus niet terug op je oude stekje in Culemborg?

capopjekop

Berichten: 30658
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 19:13

Dat maakt zo'n break nog wat lastiger. Hopelijk komt er snel wat op je pad

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 21:08

Wat ontzettend jammer ailill. Ook van je huisje.
Hopelijk vind je snel een fijne plek voor jezelf.

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:36

Jeetje, wat jammer dat het niet gewerkt heeft Ailill. Je had jouw eigen huisje toch aangehouden? Of was dat iemand anders? :o?

Oh... ik maak ook weer wat mee hoor. Ik ben weer een beetje aan het daten. Heb ik er nu eentje die mij probeert te imponeren met cadeautjes en serenades :=

Na onze eerste date had hij iets voor mij besteld. Dat was er de 2e date nog niet. Door omstandigheden heeft er 3 weken tussen de 2e en 3e (gisteren) date gezeten.

Afbeelding
Afbeelding

Heeft hij mij een giftbox met Lamborgini wijn gegeven :$

En op de weg terug naar huis had hij een liedje van Ed Sheran ingezongen



Ik weet niet of ik dit alles nu lief en schattig of juist mega cringe moet vinden :Y)

Hhilde

Berichten: 7445
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:41

Oh dit zou ik wat teveel vinden :') Mijn vriend had in het begin van onze relatie wel stukken gitaar voor mij gespeeld. Alleen wij kenden elkaar al wel jaren en hij zong er niet bij.

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:50

Ik vind het zelf ook veel en dit al tegen hem gezegt. Ook dat ik me er wel een beetje ongemakkelijk bij voel.

Zegt hij dat hij dit voor mij doet omdat ik het verdien. Geen idee waarom ik het verdien. Maargoed :')

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:50

Oei dat zou ik ook wel (veel te) heftig vinden...

Ik zou afgelopen dinsdag een date hebben maar die ging niet door omdat hij met zijj kat naar de dierenarts moest (had gevochten). Gaan nu dinsdag. Maar heb een beetje het gevoel dat ik het gesprek op gang moet houden.....dus weinig verwachting voor dinsdag.

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:56

Peelie schreef:
Jeetje, wat jammer dat het niet gewerkt heeft Ailill. Je had jouw eigen huisje toch aangehouden? Of was dat iemand anders? :o?

Oh... ik maak ook weer wat mee hoor. Ik ben weer een beetje aan het daten. Heb ik er nu eentje die mij probeert te imponeren met cadeautjes en serenades :=

Na onze eerste date had hij iets voor mij besteld. Dat was er de 2e date nog niet. Door omstandigheden heeft er 3 weken tussen de 2e en 3e (gisteren) date gezeten.

[ [url=m/TdiQOd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3b8ohs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeft hij mij een giftbox met Lamborgini wijn gegeven :$

En op de weg terug naar huis had hij een liedje van Ed Sheran ingezongen

[ Video ]

Ik weet niet of ik dit alles nu lief en schattig of juist mega cringe moet vinden :Y)

Yikes :')
Hoewel ik wel een beetje een love bomb persoon ben, zou dit echt to much zijn.
Heb je uberhaupt aangegeven fan te zijn van lamborgini of een wijn proever? :')

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:59

Als je beide helemaal hoteldebotel bent, dan kan ik me goed voorstellen dat dit heel erg fijn en leuk is.

Maar hij vind mij overduidelijk veel leuker dan dat ik hem vind. En ik vind het wel echt vroeg in onze connectie om dit soort gebaren te maken. Al heeft hij wel goed opgelet dat ik gek ben op de meeste italiaanse wijnen en het leuk vind om wat exclusievere "niche" wijnen te proberen.

Chita als hij echt oliebol had met zijn kat, dan kan ik me goed voorstellen dat hij even wat minder actief is op de chat. Ik zou daar nog niet zo veel waarde aan hechten en gewoon dinsdag afwachten.

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:06

Ah ok de wijnbox komt dus niet helemaal uit het niets vallen :P Dat had ik niet begrepen.
Misschien is zijn love language het geven van cadeaus?
En heeft hij geld over? _O- Kan me niet voorstellen dat dit een goedkope box is

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:14

Prijs valt toch wel mee? Gewoon een leuk kado in mijn ogen

Relaties tussen mannen en vrouwen werken het best wanneer de man verliefder is op de vrouw dan andersom. Wanneer je hem aantrekkelijk vind zou ik dus lekker met hem gaan wijnen en me laten aanbidden tot het einde der tijden

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:17

60 euro.

En hij heeft me voor de 2e date mee uit eten genomen. Fine dine met winepairing a €170,- pp.

Ik heb geen idee of hij veel geld heeft. Maar hij verwend me wel := <<)

Ik weet niet helemaal 100% zeker of ik hem aantrekkelijk vind. Maar eerdere ervaring heeft mij persoonlijk geleerd dat dat op zich niet zo heel erg veel hoeft te zeggen dat ik iemand ook aantrekkelijker kan gaan vinden naarmate ik iemand beter leer kennen.

Het is niet de lelijkste man die ik ooit gedate heb, maar ook zeker niet de knapste. Verre van zelfs.

fleurtjeuh
Berichten: 10319
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:29

Ah ja ik heb echt 0 verstand van wijn dus mijn hoofd ging naar ongeveer 3x die prijs.
60 euro valt inderdaad mee voor zo'n box.
Maar ik drink dan ook geen alcohol dus iedere euro is 1 te veel wat mij betreft _O-


@luxx
Mag ik vragen waarom je dit denkt? Waarom zou een man verliefder moeten zijn om het te laten werken? Is dit je eigen ervaring?

pien_2010

Berichten: 43361
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:30

Mijn man is lelijk <3 (wel prachtige billen :o ) en de liefde van mijn leven.
Mijn ex was een hele knappe man toen wij samen waren (en het trauma van mijn leven :oo ).
Dus uiterlijk slaan we over.

Ik weet niet wat ik van al die cadeautjes moet vinden. Maar wat luxe zegt is wel waar, vanuit mijn eigen ervaring en wat ik om me heen zie.
Bv Ik word op handen gedragen door mijn man.
Gisteren nog staan grappen met een koppel vrienden van ons. Ik maakte haar een compliment dat ze er zo mooi uitziet. Waarop ze tegen haar man zegt, "kijk dat horen vrouwen nu graag". Jij vind alleen je koeien mooi" _O- . Iedereen lachen, hij ook, en zegt "dat is wel waar". Waarop zijn vrouw vervolgd J (mijn man) daar moet jij eens bij op cursus gaan. Wij allemaal weer lachen, waarop ik opsomde wat mijn man als liefde allemaal laat blijken. Met open mond werd het aangehoord _O-
Die cursus zag hij niet zitten, waarop mijn man opnoemde waarom hij zo vreselijk gek op mij is. Waarop mijn vriendin zei:" kijk dit was je eerste cursus of je nu wil of niet". Wij hebben zo gelachen _O- := met zijn vieren.
Maar......alleen vrienden die elkaar zeer goed kennen kunnen dit soort grappen maken met een serieuze ondertoon.

Dus Peelie, ben alert dat je niet als buit binnengehaald moet worden en het daarna klaar is. Dat is zo flauw. Maar als je hem de kans wil geven en je vind hem wel leuk geniet ervan.

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:58

Alles in mij schreeuwt lovebombing (ook een beetje mijn "trauma"). Maar hij lijkt wel oprecht. Dus ik kijk het gewoon rustig aan.

Suzanne F.

Berichten: 49240
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 13:31

Ik zou hier wel echt ongemakkelijk van worden denk ik. Dan moet je wel echt heel erg verliefd zijn, dan is dit natuurlijk heel sweet. :')

Momo94
Berichten: 1115
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 13:59

Ik zou er ook ongemakkelijk van worden. Zeg ook altijd liefde is niet te koop.. dat is iets wat mijn ex wel deed. Proberen liefde te kopen, maar het enige wat ik wilde en meerdere keren had aangegeven. Iemand om mee te praten, die af en toe zegt schatje doe ik wel even. Of thuis komen en kijk! Ik heb vanavond voor je gekookt. Klinkt heel cliché, maar daar wordt ik als persoon gelukkig van. Dat is ook wel per persoon verschillend.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 14:00

Zou niks voor mij zijn. Ik vind het ver overdone. Ik hoef geen kado’s. Kan zelf naar de winkel lopen. Heb liever iemand die lief leuk gezellig is en dat laat blijken op een normale manier.

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 15:15

Momo94 schreef:
Ik zou er ook ongemakkelijk van worden. Zeg ook altijd liefde is niet te koop.. dat is iets wat mijn ex wel deed. Proberen liefde te kopen, maar het enige wat ik wilde en meerdere keren had aangegeven. Iemand om mee te praten, die af en toe zegt schatje doe ik wel even. Of thuis komen en kijk! Ik heb vanavond voor je gekookt. Klinkt heel cliché, maar daar wordt ik als persoon gelukkig van. Dat is ook wel per persoon verschillend.

Dit vind ik idd ook heel fijn.

Mijn ex verloofde had er ook een handje van mijn liefde te kopen. Is ook een love language natuurlijk.m maar die staat bij mij niet bovenaan.

Berdien

Berichten: 64525
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 15:36

Oh jeetje, ik vind dit ook wel een beetje too much. Mijn vriend kwam na twee maanden met een kettinkje, heel lief. Draag ik nog steeds. Iemand die na twee-drie dates dit al doet.. Het is vast heel goed bedoeld maar ik zou het zelf wel benauwd er van krijgen.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 17:31

Peelie schreef:
En hij heeft me voor de 2e date mee uit eten genomen. Fine dine met winepairing a €170,- pp.

Ik vind dit toch wel schokkender dan het wijncadeau :wow:
Of kom ik gewoon de verkeerde mannen tegen, dat kan ook :D

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 17:50

Ik wist niet waar hij mij mee nartoe zou nemen. En toen we binnen kwamen wist ik al dat het prijzig zou zijn. Ik ga dan opzoeken hoeveel het gekost heeft, uit pure nieuwsgierigheid :')

Hij stuurt me net een foto van zijn huis. De buitenkant. Gewoon een rijtjeswoning, hoekhuis, op zich niks bijzonders. Relatief nieuwe wijk.

Maar wat ik dan weer met zo'n bericht moet, geen idee :o?

MarjanB

Berichten: 16460
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:18

Nou ja een hoekhuis is nu ook niet goedkoop :7

Maar goed doe waar jij je goed bij voelt. Niemand hoeft je hier goedkeuring te geven toch?

F_Orumster

Berichten: 15322
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 18:50

Hij laat zijn nestje zien en zijn vermogen je te onderhouden :D
Misschien is ie trots op zijn plekje. Woont ie er net?

@ailill wat spijtig. Sterkte!

Peelie

Berichten: 13419
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 19:12

Ik heb geen idee. Volgens mij woont hij er al wat jaartjes wel inmiddels. Ik vind het ergens ook wel vermakelijk :')

En nee hoor. Ik heb van nirmsnd hier goedkeuring nodig. Ik vind het gewoon grappig dit soor shenanigans met jullie te delen.