[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Juut

Berichten: 6905
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 22:14

Elan school vorige week nog docu van zitten kijken. Bizar hoe gemakkelijk ze er lang mee weg gekomen zijn...

Geen bloed of lijken ;)

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 03:33

Hier een stille meelezer die ook eens een linkje in de groep wil gooien:

Het McKamey Manor spookhuis in Amerika.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/McKamey_Manor

Het is een ‘spookhuis’ waarin de uitbater je meeneemt op een 8 tot 12 uur durende tour, je wordt zowel fysiek als psychisch gemarteld (als dat het juiste woord ervoor is).
Voor je deelneemt moet je een contract ondertekenen waarin je ermee akkoord gaat dat je gewond kan raken, kan bloeden, tanden kan verliezen, vinger/teennagels verwijderd kunnen worden, dat je gedrogeerd kan worden,..
In dat contract wordt ook een safe word afgesproken, echter verklaren verschillende deelnemers achteraf dat de ‘uitbater’ niet meteen stopte bij het uitspreken van het safe word.

Tot nu toe heeft nog niemand de volledige tour volbracht. Het record ligt volgens mij op 6 (!) uur in het huis.

Ik keek zonet een docu op netflix (Dark Tourism) waarin de documentairemaker (is dat een woord?) ging kennis maken met het huis en de uitbater. Bij de vraag of hij begreep waarom veel mensen hem een psychopaat vinden en z’n horrorhuis willen opdoeken, antwoordde hij dat hij zichzelf gewoon als een entertainer ziet die een dienst aanbiedt.

De docu-maker neemt vervolgens samen met nog een andere ‘klant’ deel aan de belevenis. Hij moet echter heel snel opgeven omdat hij het niet meer aankan, zelfs vooor hij nog effectief in het huis belandt (je begint op een grasveld buiten).
De andere deelnemer houdt het wel vol tot binnen, maar geeft dan ook heel snel aan dat het moet stoppen.

De politie in de buurt krijgt vaak meldingen. Zo werd er eens melding gedaan van een buurtbewoner, dat een vrouw schreeuwend uit een busje naar binnen gesleept werd.
Het is allemaal ‘part of the game’.

Enkele voorbeelden, de man filmt de gehele ervaring en plaatst hier stukken van op yt:
Een deelnemer die achteraf fysieke en mentale klachten had, beweert dat de ergste martelingen nooit online geplaatst worden en deze beelden dus ook niet te vinden zijn.

https://m.youtube.com/watch?v=j1h0s6KrUGE

https://m.youtube.com/watch?v=euy_71_nvCw

Ik vind het persoonlijk ziek. Kan best wat hebben, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je mensen zo kán behandelen 8)7 , of ze d’r nu voor getekend hebben of niet.

Nicje87

Berichten: 9850
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 05:25

Komt ie: (naakt slak van bloed uit mijn neus)...

Spoiler:
Afbeelding


En ik had na de operatie 5 bakken bloed uitgespuugd...

Spoiler:
Afbeelding

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 05:41

(Stille meelezer die nu eens mee wil doen) die dark tourism serie op Netflix is inderdaad erg tof! :D

Over de naaktslak foto's: Ik vind die altijd fascinerend. := Ik heb nu een vriend die daar helemaal niet tegen kan, maar een schoonmoeder bij het Radboud en pas een schoonzus met een foto van een weefselprop die ze uit haar wang/nek moesten verwijderen. De foto van haar wang die helemaal open lag op de behandeltafel was ons gespreksonderwerp met kerst. Ik kon alles vragen wat welk weefsel was e.d. van de foto aan mijn schoonma, die daar maar wat graag over vertelde en meedeed, tot ik plotseling doorhad dat mijn vriend niet meer naast me op de stoel zat. :') oeps..

rensju

Berichten: 1596
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:36

Leuk met kerst, canon :D

Over gestold bloed... Mijn merrie had 2 jaar geleden een bloeding en we hadden gewoon een bal gestold bloed in onze handen. Dat wordt gewoon een soort flubberbal die je heen en weer kunt schudden, heel apart. Denk niet dat ik foto's heb helaas

Zal nu het spookhuis bekijken, vind het vooraf al ziek dat iemand zoiets doet maar ook dat mensen dit willen 8)7

moonsparkle
Berichten: 21752
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:43

Zelfs al teken je ervoor snap ik nog niet hoe dit legaal zou zijn.

DuoPenotti

Berichten: 29825
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:44

Ieuuw, dat dat in je neus heeft gezeten. Dat zal ademen niet makkelijker hebben gemaakt denk ik zo maar.

McKamey Manor, dat is echt gestoord.
Daar werken sadisten die zich nu zonder straf uit mogen leven.
Maar goed, bekend genoeg ondertussen, dus wie mee doet spoort net zo min.

Blijkbaar staat een document tekenen in Amerika boven de wet of zo.
Hier is dat niet.

Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:45

Lijkt me heel naar zo'n ding in je neus, laat staan het overgeven. Wat moet jij je beroerd gevoeld hebben.


Ik heb wel wormen van bloed.
Bloed in de trailer was gaan stollen op de rubberen mat.

Spoiler:
Afbeelding


Afbeelding



Dat zo'n spookhuis mag bestaan, wat ziek 8)7

tootje71

Berichten: 5113
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:02

Ik heb precies hetzelfde gehad na een neusoperatie , Alleen al die tampons uit je neus halen is alsof je hersenen eruit getrokken worden. Ook die bloedprop was niet fijn maar gaf wel opluchting.

_xManadisx_

Berichten: 3140
Geregistreerd: 22-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:04

Bloedproppen inderdaad. Ik ben dierenarts en opereer regelmatig bloedende milten. Heb daar wel eens bloedproppen ter grootte van een handbal uit de buik gehaald. Een keer 1 die voor de milt lag en qua uiterlijk precies milt was. Milt moet je altijd voorzichtig pakken om de voorkomen dat hij gaat bloeden, maar hier ging mijn vinger gelijk doorheen, dat was even een schrikmomentje. Heb denk ik ook nog wel een foto van die prop ergens.
Patiënt heeft het overigens ondank de helft van zijn bloed vóór de ok te zijn verloren overleefd en leeft nogsteeds 1 jaar later :)

Suzanne F.

Berichten: 49308
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:05

Dat spookhuis is echt ziek. Ik vind het wel gaaf dat er zulke spookhuizen bestaan maar echt met lichamelijke martelingen gaat me te ver. Verwondingen, tanden eruit? Oh bah, nee.

Tancreda4

Berichten: 24069
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:35

Dus eigenlijk wordt zo iemand betaald en gelegaliseerd om mensen te martelen? Hoe kan dat toegestaan zijn?

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:47

Ik denk omdat mensen recht en toestemming geven. Maar er zal ongetwijfeld een grens aan zitten tot waar het rechtssysteem daar in mee gaat.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:08

Er is trouwens een bizar lange wachtrij voor dat huis hè? Ik denk dat veel mensen gewoon nieuwsgierig zijn, het bestaat niet, alleen in films.. En je hoeft alleen maar iets te doneren aan een honden opvang dacht ik, hij verdient er geen geld aan.

Ik vond het ook lastig om naar te kijken maar het staat allemaal letterlijk op papier en je tekent er voor. Vind niet dat je dan achteraf moet klagen, niemand dwingt je ..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:09

Snadrem schreef:
Ik denk omdat mensen recht en toestemming geven. Maar er zal ongetwijfeld een grens aan zitten tot waar het rechtssysteem daar in mee gaat.

Moord denk ik.

StalNollie

Berichten: 9152
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:10

sureido schreef:
Er is trouwens een bizar lange wachtrij voor dat huis hè? Ik denk dat veel mensen gewoon nieuwsgierig zijn, het bestaat niet, alleen in films.. En je hoeft alleen maar iets te doneren aan een honden opvang dacht ik, hij verdient ejr geen geld aan.

Ik vond het ook lastig om naar te kijken maar het staat allemaal letterlijk op papier en je tekent er voor. Vind niet dat je dan achteraf moet klagen, niemand dwingt je ..



In de 2de link die gedeeld word is een vrouw die al voor de 2de keer eraan meedoet

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:19

StalNollie schreef:
sureido schreef:
Er is trouwens een bizar lange wachtrij voor dat huis hè? Ik denk dat veel mensen gewoon nieuwsgierig zijn, het bestaat niet, alleen in films.. En je hoeft alleen maar iets te doneren aan een honden opvang dacht ik, hij verdient ejr geen geld aan.

Ik vond het ook lastig om naar te kijken maar het staat allemaal letterlijk op papier en je tekent er voor. Vind niet dat je dan achteraf moet klagen, niemand dwingt je ..



In de 2de link die gedeeld word is een vrouw die al voor de 2de keer eraan meedoet

Ik weet niet precies wat je er mee bedoelt maar dan zal ze wel geluk hebben gehad. Je kan ook 20 k winnen als je het helemaal uitzit maar dat lukt niemand.

https://www.partyscene.nl/weird/174988/ ... 000-dollar

idylle
Berichten: 5815
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:24

Iedereen hier vraagt zich af waarom het toegestaan wordt, ben ik dan de enige die zich afvraagt WAAROM je dit in vredesnaam zou willen? Waarom teken je voor goedkeuring van marteling e.d. ik snap dat echt werkelijk waar niet ....

moonsparkle
Berichten: 21752
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:26

Om die filmpjes te zien moet ik me identificeren, maar dat wil ik niet want dan moet ik m'n ID inscannen ofzo :')

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:28


Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:37

idylle schreef:
Iedereen hier vraagt zich af waarom het toegestaan wordt, ben ik dan de enige die zich afvraagt WAAROM je dit in vredesnaam zou willen? Waarom teken je voor goedkeuring van marteling e.d. ik snap dat echt werkelijk waar niet ....


Denken dat het wel meevalt en waarschijnlijk zitten er genoeg thrillseekers bij.

Nicje87

Berichten: 9850
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 13:03

Onali schreef:
Lijkt me heel naar zo'n ding in je neus, laat staan het overgeven. Wat moet jij je beroerd gevoeld hebben.


Ik heb wel wormen van bloed.
Bloed in de trailer was gaan stollen op de rubberen mat.

Spoiler:
[ [url=m/dhH8ZY.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/bJ2eDt.jpg]Afbeelding[/url] ]



Dat zo'n spookhuis mag bestaan, wat ziek 8)7


Die bloedprop had ik eigenlijk niet eens zo door. Ik denk dat hij ergens in de holtes gezeten heeft.
Na de operatie was ik inderdaad echt zo beroerd. Ze dachten dat het door de narcose of morfine kwam, tot ik begon over te geven. Ik moest toen ook een nachtje bljven ipv dat ik naar huis mocht.

noviceh

Berichten: 4794
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 13:16

Ik heb steeds dit topic vermeden, maar nu bij deel 2 toch aangestipt… waarom wil ik dit allemaal weten? Body bizarre en investigation discovery zijn hier ook favoriet op televisie.
Ik heb wat informatie over dat spookhuis opgezocht, maar jemig wat ziek! Ongelofelijk dat mensen hier vrijwillig aan meedoen, maar nog meer verbaas ik me over de zieke geesten die dit uitvoeren.

The_Cat

Berichten: 7293
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 13:16

Noblesse_ schreef:
Hier een stille meelezer die ook eens een linkje in de groep wil gooien:

Het McKamey Manor spookhuis in Amerika.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/McKamey_Manor

Het is een ‘spookhuis’ waarin de uitbater je meeneemt op een 8 tot 12 uur durende tour, je wordt zowel fysiek als psychisch gemarteld (als dat het juiste woord ervoor is).
Voor je deelneemt moet je een contract ondertekenen waarin je ermee akkoord gaat dat je gewond kan raken, kan bloeden, tanden kan verliezen, vinger/teennagels verwijderd kunnen worden, dat je gedrogeerd kan worden,..
In dat contract wordt ook een safe word afgesproken, echter verklaren verschillende deelnemers achteraf dat de ‘uitbater’ niet meteen stopte bij het uitspreken van het safe word.

Tot nu toe heeft nog niemand de volledige tour volbracht. Het record ligt volgens mij op 6 (!) uur in het huis.

Ik keek zonet een docu op netflix (Dark Tourism) waarin de documentairemaker (is dat een woord?) ging kennis maken met het huis en de uitbater. Bij de vraag of hij begreep waarom veel mensen hem een psychopaat vinden en z’n horrorhuis willen opdoeken, antwoordde hij dat hij zichzelf gewoon als een entertainer ziet die een dienst aanbiedt.

De docu-maker neemt vervolgens samen met nog een andere ‘klant’ deel aan de belevenis. Hij moet echter heel snel opgeven omdat hij het niet meer aankan, zelfs vooor hij nog effectief in het huis belandt (je begint op een grasveld buiten).
De andere deelnemer houdt het wel vol tot binnen, maar geeft dan ook heel snel aan dat het moet stoppen.

De politie in de buurt krijgt vaak meldingen. Zo werd er eens melding gedaan van een buurtbewoner, dat een vrouw schreeuwend uit een busje naar binnen gesleept werd.
Het is allemaal ‘part of the game’.

Enkele voorbeelden, de man filmt de gehele ervaring en plaatst hier stukken van op yt:
Een deelnemer die achteraf fysieke en mentale klachten had, beweert dat de ergste martelingen nooit online geplaatst worden en deze beelden dus ook niet te vinden zijn.

https://m.youtube.com/watch?v=j1h0s6KrUGE

https://m.youtube.com/watch?v=euy_71_nvCw

Ik vind het persoonlijk ziek. Kan best wat hebben, maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je mensen zo kán behandelen 8)7 , of ze d’r nu voor getekend hebben of niet.


Wat is dat voor iets vreemd 8)7

fleurtjeuh
Berichten: 10341
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 13:59

Oh dark tourist is leuk!
Vriend en ik hebben hem al een paar jaar geleden gezien.
Erg leuk, niet echt super vieze dingen maar wel zeer interessant!