martinev schreef:Maar bij Hypostore is dit niet alleen tijdens black friday hoor, dit is altijd zo. Heb wel eens een winterdeken besteld in december, komen ze doodleuk met een leverdatum in juni. Ik kan me echt goed voorstellen dat je niet alles in je magazijn kan hebben liggen, maar check de site maar eens, er is echt heel veel wat niet direct leverbaar is. Ook geen probleem als je het dan een weekje later krijgt, maar 4, of dus zelfs 6 maanden later? Nee, dat heb ik nog bij geen enkele webshop meegemaakt, en ik bestel heel veel online, zowel in binnen- als in buitenland.
Even als reactie op voorgaande berichten.
Op elke productpagina en in elke mail over levertijden, linken we naar deze pagina: https://hypostore.nl/levertijden (daar staat een hele duidelijke uitleg)
We proberen overal duidelijk te maken dat je voor een snelle levering moet bestellen uit voorraad, daarom geven we bij niet-voorradige ook geen vaste termijnen meer aan. Het is allemaal meer dan x week/maand. Ook in de mails bouwen we al een veiligheid in, als een leverancier zegt 1 week maken wij er voor de zekerheid al 2 of 3 weken van. Maar dan nog kan het wel eens uitgesteld worden. Het is helaas met de aantal producten die wij hebben niet mogelijk om elk product handmatig aan te passen dagelijks.
We hebben intussen een ongekend grote voorraad van meer dan 80.000 producten en kunnen ook meer uit voorraad leveren dan wie dan ook. Ons nieuwe magazijn is echt heel erg groot (5000 m2) en ligt al helemaal stamp en stamp vol. We kunnen dus echt heel erg veel direct uit voorraad leveren, onze uitleveringsgraad tijdens Black Friday is meer dan 90% over een paar duizend orders. Daar tegenover staat ook dat we het allergrootste assortiment hebben, je kan dus altijd ook artikelen tegenkomen die niet op voorraad zijn.
Tijdens het begin van de pandemie hebben we de mogelijkheid voor backorders ook uitgezet, dit is alleen iets wat de meeste klanten dan erg jammer vinden. De meeste klanten stellen het namelijk wel op prijs om de mogelijkheid te hebben om deze artikelen te bestellen.
Je kan er dus voor kiezen om te wachten op artikelen en ze dan toch met een korting bestellen, andere artikelen zijn bijna permanent uitverkocht en deze kan je dus reserveren zodat je als eerste geleverd krijgt als ze weer binnenkomen. We bieden de mogelijkheid, je kiest er zelf voor of je er gebruik van wilt maken.
Ik kan het ook niet vaak genoeg benadrukken (en zoals ook meerdere keren op de site staat aangegeven). We zitten echt niet te wachten op ontevreden klanten. Dus als het te lang duurt of als je ongeduldig bent, annuleer je bestelling of bestel niet als het niet op voorraad is. Het kan door Corona allemaal langer duren dan jij en wij hopen of verwachten.
En nee wij houden je spullen niet expres vast ofzo, er zitten hier 4 mensen ze hele dag met leveranciers te bellen over leveringen. Als we een datum uit moeten stellen is hier echt wel iets aan vooraf gegaan. We kunnen helaas niet toveren, als een leverancier niet levert op de afgesproken datum is het gewoon wat het is. We zijn wel altijd bereid om mee te denken voor een alternatief of zelfs een duurder product voor dezelfde prijs.
En zoals altijd, bestel je uit voorraad dan heb je het in 99% van de gevallen gewoon de volgende dag in huis.