Black Friday 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 18:47

martinev schreef:
Maar bij Hypostore is dit niet alleen tijdens black friday hoor, dit is altijd zo. Heb wel eens een winterdeken besteld in december, komen ze doodleuk met een leverdatum in juni. Ik kan me echt goed voorstellen dat je niet alles in je magazijn kan hebben liggen, maar check de site maar eens, er is echt heel veel wat niet direct leverbaar is. Ook geen probleem als je het dan een weekje later krijgt, maar 4, of dus zelfs 6 maanden later? Nee, dat heb ik nog bij geen enkele webshop meegemaakt, en ik bestel heel veel online, zowel in binnen- als in buitenland.


Even als reactie op voorgaande berichten.

Op elke productpagina en in elke mail over levertijden, linken we naar deze pagina: https://hypostore.nl/levertijden (daar staat een hele duidelijke uitleg)

We proberen overal duidelijk te maken dat je voor een snelle levering moet bestellen uit voorraad, daarom geven we bij niet-voorradige ook geen vaste termijnen meer aan. Het is allemaal meer dan x week/maand. Ook in de mails bouwen we al een veiligheid in, als een leverancier zegt 1 week maken wij er voor de zekerheid al 2 of 3 weken van. Maar dan nog kan het wel eens uitgesteld worden. Het is helaas met de aantal producten die wij hebben niet mogelijk om elk product handmatig aan te passen dagelijks.

We hebben intussen een ongekend grote voorraad van meer dan 80.000 producten en kunnen ook meer uit voorraad leveren dan wie dan ook. Ons nieuwe magazijn is echt heel erg groot (5000 m2) en ligt al helemaal stamp en stamp vol. We kunnen dus echt heel erg veel direct uit voorraad leveren, onze uitleveringsgraad tijdens Black Friday is meer dan 90% over een paar duizend orders. Daar tegenover staat ook dat we het allergrootste assortiment hebben, je kan dus altijd ook artikelen tegenkomen die niet op voorraad zijn.

Tijdens het begin van de pandemie hebben we de mogelijkheid voor backorders ook uitgezet, dit is alleen iets wat de meeste klanten dan erg jammer vinden. De meeste klanten stellen het namelijk wel op prijs om de mogelijkheid te hebben om deze artikelen te bestellen.

Je kan er dus voor kiezen om te wachten op artikelen en ze dan toch met een korting bestellen, andere artikelen zijn bijna permanent uitverkocht en deze kan je dus reserveren zodat je als eerste geleverd krijgt als ze weer binnenkomen. We bieden de mogelijkheid, je kiest er zelf voor of je er gebruik van wilt maken.

Ik kan het ook niet vaak genoeg benadrukken (en zoals ook meerdere keren op de site staat aangegeven). We zitten echt niet te wachten op ontevreden klanten. Dus als het te lang duurt of als je ongeduldig bent, annuleer je bestelling of bestel niet als het niet op voorraad is. Het kan door Corona allemaal langer duren dan jij en wij hopen of verwachten.

En nee wij houden je spullen niet expres vast ofzo, er zitten hier 4 mensen ze hele dag met leveranciers te bellen over leveringen. Als we een datum uit moeten stellen is hier echt wel iets aan vooraf gegaan. We kunnen helaas niet toveren, als een leverancier niet levert op de afgesproken datum is het gewoon wat het is. We zijn wel altijd bereid om mee te denken voor een alternatief of zelfs een duurder product voor dezelfde prijs.

En zoals altijd, bestel je uit voorraad dan heb je het in 99% van de gevallen gewoon de volgende dag in huis.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:06

Fem schreef:
Kimberley_ schreef:
Kak in alle enthousiasme kaartjes van m'n ariat fatbabys gehaald.. zijn ze toch te groot


Welke heb je en welke maat?
Mogelijk heb ik interesse.

37
Afbeelding

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:33

Echt mega tevreden met Hypostore! Er staat ook netjes bij dat het niet op voorraad is bij de producten, heb zelf ook wel eens een paar maand moeten wachten op dekjes, maar die had ik super goedkoop kunnen kopen en toch niet per se nodig...
Deellevering was ook mogelijk en altijd super snel reactie op de mail! *\o/*
Met Black Friday voer gekocht en zelfs daar zat korting op, super snel geleverd ook <3

martinev

Berichten: 2588
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 19:54

Dank voor je reactie Nicole.

Ik vind echter wel dat er een heel groot verschil zit tussen niet op voorraad en even een week of twee wachten, of een levertijd van 4 of wel 6 maanden. En dat is écht geen uitzondering. Ik heb nog niet de helft van mijn bestelling van BF binnen. Maar goed, ik zal erover ophouden, ik zal in het vervolg andere keuzes maken.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 20:03

martinev schreef:
Dank voor je reactie Nicole.

Ik vind echter wel dat er een heel groot verschil zit tussen niet op voorraad en even een week of twee wachten, of een levertijd van 4 of wel 6 maanden. En dat is écht geen uitzondering. Ik heb nog niet de helft van mijn bestelling van BF binnen. Maar goed, ik zal erover ophouden, ik zal in het vervolg andere keuzes maken.


Als je je ordernummer even stuurt in een PB kijk ik even met je mee.

martinev

Berichten: 2588
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 21:22

Nicole schreef:
martinev schreef:
Dank voor je reactie Nicole.

Ik vind echter wel dat er een heel groot verschil zit tussen niet op voorraad en even een week of twee wachten, of een levertijd van 4 of wel 6 maanden. En dat is écht geen uitzondering. Ik heb nog niet de helft van mijn bestelling van BF binnen. Maar goed, ik zal erover ophouden, ik zal in het vervolg andere keuzes maken.


Als je je ordernummer even stuurt in een PB kijk ik even met je mee.


Dat is tof, dank je. Maar komende week komen er nog 3 dingen binnen als het goed is en de rest heb ik geannuleerd.