Black Friday 2021

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:30

Kinke schreef:
Jep, heb een reactie van Conrad, zij hebben er niks mee te maken en gaan dit zeker oppakken.


Mogelijk dus oplichting. Ik heb getemd op het bericht met de link, en de mods gevraagd de link te verwijderen voor iemand er in trapt en een aankoop doet.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:32

ziet er leuk uit xoranlover! Is dat makkelijk in gebruik zo'n cricut?

Goed dat het ook gemeld is bij Conrad!
Laatst bijgewerkt door loulou op 02-12-21 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

xoranlover

Berichten: 6589
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 19:52

Ja wel even wennen en de software leren te kennen maar gaat best goed :D

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 22:49

Vandaag 2 Rumag hoodys binnen gekregen. Waren door een (ik vermoed) prijsfout slechts 5 euro per stuk.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:07

Storm schreef:
Vandaag 2 Rumag hoodys binnen gekregen. Waren door een (ik vermoed) prijsfout slechts 5 euro per stuk.


Zo dat is mazzel!

Ik heb nog niks van Wiezewasjes gehoord trouwens. Heb nu bijna week geleden besteld.

Suliko

Berichten: 4315
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:31

Suzanne F. schreef:
Storm schreef:
Vandaag 2 Rumag hoodys binnen gekregen. Waren door een (ik vermoed) prijsfout slechts 5 euro per stuk.


Zo dat is mazzel!

Ik heb nog niks van Wiezewasjes gehoord trouwens. Heb nu bijna week geleden besteld.


Niet in je spam? Daar was het bij mij terecht gekomen. De bestelbevestiging, nog niet dat het onderweg is, dat duurt ook al wel lang.

En omdat ik eerder wel iets besteld had, had ik nog een account waar mijn huidige bestelling op staat. Misschien heb jij dat ook? Maar daar is de status nog steeds ‘openstaand’, dus ze zullen het wel erg druk hebben.

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:41

Denk dat Wiezewasjes heel druk is ja. Op instagram geven ze wel updates. Ik had vorige week vrijdag voor 12:00 besteld en die kwam vandaag binnen. Verzendbevestiging kreeg ik gisteren pas en vanochtend pas postnl bericht.

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:44

Ik kreeg bericht van Wiezewasjes dat het product dat ik besteld had toch niet meer op voorraad bleek te zijn. Echt balen, want had mij er op verheugd :o

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-21 23:49

Ik kreeg net een mail dat mijn bestelling bij hypostore pas in februari geleverd kan worden.. ik ga morgen even bellen, dan annuleer ik hem liever :(
Dan moet de shet maar even minder fancy er bij lopen

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 07:58

Die cricut, wat leuk!
Ik heb 15 jaar geleden een plotter gekocht, maatje groter, maar dat is echt zo fijn om in huis te hebben! Ik gebruik em nog steeds regelmatig.

tjakka123

Berichten: 484
Geregistreerd: 21-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 09:07

tirzasarah10 schreef:
Ik kreeg net een mail dat mijn bestelling bij hypostore pas in februari geleverd kan worden.. ik ga morgen even bellen, dan annuleer ik hem liever :(
Dan moet de shet maar even minder fancy er bij lopen


Zo'n mail kreeg ik ook vorig jaar, tegen eind maart nog steeds niks geleverd.. Uiteindelijk maar geannuleerd, ze hebben een fijn assortiment maar qua communicatie en voorraad is het soms echt 3x niks :(

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:06

Hebben jullie de Ariat bestellingen al binnen?

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:22

Niwla schreef:
Hebben jullie de Ariat bestellingen al binnen?

Nee wel al een verzendbevestiging

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 12:29

De tracking die je via mail krijgt doet wel raar trouwens maar als je gewoon bij jouw onderstatus het trackingnummer kopieert en plakt bij de Nederlandse versie van dpd tracking dan vindt hij het wel. Als ik gewoon op de tracking link klikte ging hij naar de Engelse dpd en dat werkte niet

Mijn pakket zou in Rijssen zijn

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 14:11

tjakka123 schreef:
tirzasarah10 schreef:
Ik kreeg net een mail dat mijn bestelling bij hypostore pas in februari geleverd kan worden.. ik ga morgen even bellen, dan annuleer ik hem liever :(
Dan moet de shet maar even minder fancy er bij lopen


Zo'n mail kreeg ik ook vorig jaar, tegen eind maart nog steeds niks geleverd.. Uiteindelijk maar geannuleerd, ze hebben een fijn assortiment maar qua communicatie en voorraad is het soms echt 3x niks :(


Balen zeg :( ik weet ook niet of ze nou 1 van de 3 artikelen niet hebben of meerdere. Ik had 2 dekens in een verschillende maat besteld en nog een speelgoed ding voor ze, niet heel belangrijk maar wel veel geld.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 15:19

Ik heb vorig jaar een half jaar gewacht op mijn hoofdstel van hypostore maar heb niet geannuleerd want goedkoper als met die Black Friday korting ging ik het nergens vinden en anders was hij 260€ wat ik echt niet geef aan een hoofdstel. En ik heb grote paardenhoofden dus kon ook niet gewoon een ander hoofdstel bestellen. Uiteindelijk wel heel blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-21 15:30

Granoek schreef:
Niwla schreef:
Hebben jullie de Ariat bestellingen al binnen?

Nee wel al een verzendbevestiging


DPD heeft het pakket nog niet, maar heb wel een track en trace.. Waar ik dus nog niets aan heb. Maar ik heb wel pas zondag besteld :) Ik heb heel dom 2x dezelfde maat laarzen besteld in plaats van 2 verschillende maten :( Nu maar hopen dat hij goed zit, dan hou ik ze beide :+ Wel verschillende kleuren :D

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 11:38

tirzasarah10 schreef:
Ik kreeg net een mail dat mijn bestelling bij hypostore pas in februari geleverd kan worden.. ik ga morgen even bellen, dan annuleer ik hem liever :(
Dan moet de shet maar even minder fancy er bij lopen


Omdat goede dingen ook echt gezegd mogen worden!!
Ik heb van hypostore een pb ontvangen en het deel van mijn bestelling wat aanwezig was lag vanmorgen bij mij in de stal :D
Paard blij met haar speelgoed en vanmiddag kijken of de andere deken op mijn smurf past. Hele fijne service!

KLC

Berichten: 263
Geregistreerd: 20-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:37

Granoek schreef:
De tracking die je via mail krijgt doet wel raar trouwens maar als je gewoon bij jouw onderstatus het trackingnummer kopieert en plakt bij de Nederlandse versie van dpd tracking dan vindt hij het wel. Als ik gewoon op de tracking link klikte ging hij naar de Engelse dpd en dat werkte niet

Mijn pakket zou in Rijssen zijn


Ik had hetzelfde 'probleem' met de tracking. Dankzij jou bericht de nederlandse versie geprobeerd, die werkt!
Er staat bij de tracking; orderinformatie is naar dpd verzonden. Ik heb 27 november besteld, wanneer heb jij besteld?

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:40

Ik heb besteld op de 26e en daar staat nu dat hij sinds vanmorgen in het depot in Lummen is, dus mijne is in ieder geval al in het juiste land

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 21:43

Die van mij heeft dezelfde status nog KLC.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Black Friday 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-21 22:35

Ik heb de chromecast binnen *\o/*. Komt mooi van pas met het op en neer gaan van huidige huis naar nieuwe huis. Dan kunnen we daar een tv op aansluiten in het nieuwe huis. Weet alleen nog niet wat ik met de controller moet :'). Maar de aanbieding was te goed.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:00

KLC schreef:
Granoek schreef:
De tracking die je via mail krijgt doet wel raar trouwens maar als je gewoon bij jouw onderstatus het trackingnummer kopieert en plakt bij de Nederlandse versie van dpd tracking dan vindt hij het wel. Als ik gewoon op de tracking link klikte ging hij naar de Engelse dpd en dat werkte niet

Mijn pakket zou in Rijssen zijn


Ik had hetzelfde 'probleem' met de tracking. Dankzij jou bericht de nederlandse versie geprobeerd, die werkt!
Er staat bij de tracking; orderinformatie is naar dpd verzonden. Ik heb 27 november besteld, wanneer heb jij besteld?

Ik heb dezelfde info. Ook op 27 november besteld.
Maar wel al 1 december een mailtje van Klarna dat ik voor 14 december moet betalen. Maar ik heb mijn pakket nog niet eens :')

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:02

Loeky01 schreef:
Ik heb de chromecast binnen *\o/*. Komt mooi van pas met het op en neer gaan van huidige huis naar nieuwe huis. Dan kunnen we daar een tv op aansluiten in het nieuwe huis. Weet alleen nog niet wat ik met de controller moet :'). Maar de aanbieding was te goed.


Wij hebben deze aanbieding ook binnen! Controller voegt niet veel toe aangezien je daarvoor weer een abonnement moet afsluiten :+ wel gratis periode van 3 maanden dacht ik!

KLC

Berichten: 263
Geregistreerd: 20-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 21:48

x_spekkie_x schreef:
Ik heb dezelfde info. Ook op 27 november besteld.
Maar wel al 1 december een mailtje van Klarna dat ik voor 14 december moet betalen. Maar ik heb mijn pakket nog niet eens :')


Mijn pakket is sinds vanavond in Oirschot onderweg naar het DPD depot *\o/* .