Trouwen in 2022

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
juval

Berichten: 13298
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 13:55

nog 2 dagen.

Het weer lijkt nog niet echt mee te werken, er worden wel buien voorspeld helaas. kan er ook nog wel bij. Ik zal blij zijn als het achter de rug is eigenlijk.

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 13:57

Het zit jullie niet mee, maar het blijft een heel speciaal moment op een spectaculaire datum en ik hoop dat jullie er toch iets prachtigs van kunnen maken. <3

juval

Berichten: 13298
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 14:02

oh ja, het zal best goedkomen, maar heb even een dipje. :')

positieve bui komt vast ook wel weer. Ik ga trouwen met mijn lieve vriend :+: Het is ons feestje, al het andere is bijzaak.

schoonzus wordt al vroeg geopereerd, dus tegen de tijd dat we trouwen is alles achter de rug voor haar. Dat geeft ook wel rust voor vriend en schoonmoeder denk ik.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 14:29

Jeetje Juval, ik heb zo met jullie te doen! :(:) Hopelijk wordt het toch een prachtige dag voor jullie en schijnt er een zonnetje!

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:09

Je mag ook best even balen, hoor! Alleen voor de dag zelf even de knop omzetten. :D

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:16

Het zit jullie niet mee inderdaad. Hopelijk hebben jullie alsnog een hele fijne dag en kunnen jullie ervan genieten!

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:38

ahh begrijpelijk hoor dat je baalt Juval! ik hoop dat het meevalt met het weer op de dag zelf :)

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:48

Wij hebben een trouwauto overwogen en vriend had een toffe cabrio gespot. We schrokken nogal van het prijskaartje én wat we allemaal moesten regelen om de auto te halen en terug te brengen. Daarnaast was het niet mogelijk om het dak zelf open of dicht te doen. Je moest dat vooraf kiezen. Je zult zien dat het regent op onze dag en het dakje/doek van de auto vinden we erg vreemd, dus laat maar mooi zitten. De auto speelt op onze dag toch nauwelijks een rol. Ik weet zeker dat áls we zo'n toffe cabrio kiezen en het dak open laten, dat het met bakken uit de hemel komt. :)) En ik wil regen onze dag niet laten verpesten, dus we gaan wel gewoon met een simpel autootje.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:08

_Lorette_ schreef:
Wij hebben een trouwauto overwogen en vriend had een toffe cabrio gespot. We schrokken nogal van het prijskaartje én wat we allemaal moesten regelen om de auto te halen en terug te brengen. Daarnaast was het niet mogelijk om het dak zelf open of dicht te doen. Je moest dat vooraf kiezen. Je zult zien dat het regent op onze dag en het dakje/doek van de auto vinden we erg vreemd, dus laat maar mooi zitten. De auto speelt op onze dag toch nauwelijks een rol. Ik weet zeker dat áls we zo'n toffe cabrio kiezen en het dak open laten, dat het met bakken uit de hemel komt. :)) En ik wil regen onze dag niet laten verpesten, dus we gaan wel gewoon met een simpel autootje.


Ken je niet via via iemand met een leuke auto?
Wij mogen een auto lenen van mijn ex werkgever, ben daar heel blij mee.
Mocht dan onverhoopt toch niet doorgaan dan gaan we voor mijn rode Fiatje 500 :+

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:57

Ik vind Fiatjes geweldig, dus daar zou ik al voor tekenen! :D Ik ken zo niemand met een leuke auto, maar dat geeft verder ook niet.

juval

Berichten: 13298
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:07

wij laten ons rijden door schoonmoeder, die heeft een knappe Lexus.

eroslover

Berichten: 3638
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 17:56

Schiet nu echt op juval. Maar zit jullie niet mee. Wens je wel een hele mooie dag toe.

Ik heb gisteren mijn trouwjurk nog even gepast om te weten of ik nog echt moet afvallen,maar ondank5 kilo zwaarder dan toen ik hem kocht, past hij gelukkig nog mooi. Trouwjurk ligt al vanaf vorig jaar bij mijn schoonouders.

Gelijk ook even. Gevraagd of we hun grijze fiat 500 als trouwauto mogen gebruiken en dat was goed :o

juval

Berichten: 13298
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:31

Fiatjes zijn gewilde trouwautos blijkbaar, leuk hoor!!

fijn dat je jurk nog goed past EL!

Ik heb net om mijn stemming wat op te vrolijken ook mijn jurk weer tevoorschijn gehaald. niet gepast, want dat lukt niet alleen. Maar wel even alles gecheckt, omslagdoek en schoenveters ontkreukeld met stoomapparaat :)
Ook de kinderjurkjes zijn mooi glad geworden daarmee.

nog 2 nachtjes slapen ^&+

Kylan

Berichten: 4201
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 19:46

Het gaat echt hard nu juval! Jullie hebben ondanks de aanpassingen vast een mooie dag :)

Eroslover fijn dat je jurk nog mooi past!

De fiatjes zijn populair hier, past een grote jurk daar wel in? Ook heb geen idee hoor :+ mijn schoonvader wilde graag onze chauffeur zijn op de trouwdag en dat aanbod nemen we uiteraard graag aan!

Wij hebben gisteren even bij ons favoriete koffie/lunch tentje besproken wat we willen qua gastenbedankjes en lunch voor de mensen die in de ochtend al bij ons zijn. Dan kan iedereen even wat eten voor we naar de locatie vertrekken. Alles voor de lunch wordt bezorgd zodat wij er niks meer aan hoeven te doen, ideaal. De gastenbedankjes halen we de dag van tevoren vast op zodat die alvast op de locatie klaar staan.

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:06

Spannend juval! We doen een zonnedansje voor je !!

Trouwauto hebben wij ook snel afgeschreven. Ik reken alles om in hoeveel daggasten ik daar extra voor kan uitnodigen en dan denk ik bij heel veel dingen: laat maar :+

Wij hebben een gift gekregen van mijn overleden Pake waardoor wij de andere helft van mijn ooms en tantes bekostigd krijgen dus van mijn ouders via deze weg.. dat is wel heel fijn, nu hebben we echt iedereen die we er graag bij willen de hele dag ook echt erbij!

Donderdag jurk passen... spannend! Er gaan teveel mensen naar mijn zin mee, maar wou ook niemand achterstelling.. lastig.

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 06:49

Ohh spannend Pimaude. Hoeveel mensen gaan er mee? :+

Wij gaan straks trouwringen kijken, ik ben heel erg benieuwd!

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 11:40

5.. Waarvan ik er 2 echt graag mee wou hebben.

Oeh ringen!! Die heeft mijn vriend al gehaald en dat vind ik ergens wel jammer dus wou ze wel even zien voordat we gaan trouwen.. Hij vond dat helemaal een verrassing, maar je moet er wel nog 60 jaar mee lopen.. Weet je al wat je ongeveer wil?

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:07

Oh hebben jullie ze niet samen uitgezocht? Ik zou 'm inderdaad ook op z'n minst wel willen zien haha :')

Spannend van je jurk! Wanneer heb je 'm voor het laatst gezien?

Spannend ook maanlicht, veel plezier alvast :D Weet je al een beetje wat jullie willen?

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:11

Nog nooit, ik ga de jurk nog uitzoeken! Wij trouwen pas in September. En ja, het was eigenlijk de verlovingsring maar meneer was de ring kwijt dus had even snel andere gekocht. Nu zijn ze teruggevonden, en wil hij die als trouwringen gebruiken. Ja, dan wil ik ze inderdaad zien haha.

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:13

Oh sorry ik dacht dat je ging doorpassen (heet dat zo?), ik ben in de war :') Dan al helemaal spannend!! Weet je al een beetje wat je wil?

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:15

Wij hebben ze laatst ook uitgezocht. Ik wilde graag roodgoud en dat is het geworden. Niet te duur, want ik raak 'm waarschijnlijk toch kwijt. :+ Dus het is niets bijzonders geworden. Gewoon een standaard ring.

Spannend als je de ring nog niet hebt gezien! En hoeveel mensen willen er mee als je jurken gaat passen?

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:17

Ja, ik heb ook zo mijn ringvoorkeuren.. :+

Eh, er gaan er 5 mee in totaal. En ik weet precies wat ik wil, maar heb dus geen idee of dat staat en natuurlijk rekening houden omdat we in een fert.tr. zitten. Ik weet gelukkig ook heel goed wat ik NIET wil, en ga naar een zaak in Zwolle waar ze dit echt al onwijs lang doen en goed aangeschreven staan, dat helpt vast ook.

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:23

Ideaal als je weet wat je wil! Als je geen loeistrakke jurk kiest, komt dat vast goed.

Ik ben inmiddels ook voorzien van een jurk. Ik heb speciaal voor mijn vriend van alles gepast, juist ook wat hij mooi vindt. Dat zijn van die strakke trouwjurken waarin je aaaaalles ziet. De verkoopsters deden heel enthousiast. Ik kon er niet in lopen en ik wist niet hoe snel ik eruit moest komen. :') Ook nog een bling prinsessenjurk aangehad. Die zat mooi, maar ik voelde me ernstig verkleed. Alleen de basic boho jurken voelden nog enigszins oké bij mij. Die zaten alleen niet zo mooi. De verkoopsters moesten van alles bij elkaar knijpen om er nog wat vorm in te krijgen. Uiteindelijk was ik nergens heel blij mee. Ik heb nu een beige top met iets kant eraan en een witte rok. Het zit wel aan elkaar vast, dus het is een jurk, maar het ziet eruit alsof je een shirt in je rok hebt.

Ik was helemaal alleen jurken gaan passen. Het is voor mij al vreselijk ongemakkelijk, dus ik wilde er niemand bij hebben en alleen rekening houden met mijn eigen gevoel en mening. Ik deelde een spiegel met een aanstaande bruid die wel 7 mensen mee had genomen (daarom konden wij dat deel van de zaak delen, omdat ik alleen was). Voor haar was het wel lastig dat iedereen iets anders mooi vond.

Anoniem

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:31

Oh jeetje wat een proces. Dus wel tevreden nu? Lastig om hier een beeld bij te schetsen, ben heel benieuwd! En inderdaad.. al die meningen.. Daarom wou ik iemand ook niet mee hebben, maar dat kon ik niet maken volgens mijn moeder en vriend. :+ okay, hou jij diegene in toom mam? :p

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Trouwen in 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 12:47

Fijn dat je toch iets gevonden hebt Lorette! Tevreden mee nu?

Pimaude, ik kon in april vanwege corona maar 2 mensen meenemen, vond dat inderdaad juist wel fijn. Alleen jammer dat mijn moeder en beste vriendin er niet bij konden zijn destijds omdat je toen ook nog niet echt makkelijk kon reizen.