Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25378
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:53

Ik was ook veel te vroeg, maar werd idd niks over gezegd. Ben uiteindelijk wel op echte tijd geprikt, maar dat was vanwege drukte dat het zo lang duurde :+

Carowlina
Berichten: 42
Geregistreerd: 17-07-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:56

Ik werk in een tandartspraktijk. Een patiënt belt voor een stukje van de wijsheidstand, maar geen pijn ofzo. Ik geef deze patiënt een afspraak eind sept. (langere wachttijden door Corona en de vakantieperiode). Belt hij nadien naar de tandarts zelf (kent hem persoonlijk) en nu moest ik die patiënt een afspraak vroeger geven... Dus m.a.w ergens tussenproppen. Ik laat speciaal altijd plaatsen open voor dringende gevallen, maar op die manier gaat da dus nie blijven lukken! ZUCHT!

Kidde
Berichten: 3458
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 15:59

S8903N schreef:
Dat ik wéér verknipt ben bij de kapper en die doos het gepresteerd heeft om een soort van halve pony te knippen. Ik háát pony’s want ze zitten de hele tijd in je smoel. Daarbij ook nog erg moeilijk haar (super stug en soort van krul maar ook weer niet) dus komend jaar weer voor aap lopen tot het een beetje aangegroeid is -:(-

Kijk eens naar een krullenkapper! Gewone kappers kunnen gewoon niet omgaan met krullen helaas

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:04

Ik heb denk ik net in iets fels gekeken ofzo.. Want ik heb ineens een blinde vlek in beide ogen.. Heel irritant. :Y)

ARCTN

Berichten: 566
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:06

Dat beide supermarktkarren waar de Maxi Cosi op kan, in gebruik waren.

Toen de eerste weer naar buiten kwam en de boodschappen had uitgeladen vroeg ik of ik de kar over kon nemen. reactie:

oh nou ik moet eerst nog naar de kruidvat hoor... (zit aan hetzelfde parkeerterrein)

Dus ik kon toen nog een dikke 20 minuten wachten tot de andere kar beschikbaar kwam.

-O-

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 16:06

Dat ik niet normaal slecht ben in tijdsinschattingen maken. Deze ochtend aan een taak begonnen die ik oprecht binnen 2-3 uur dacht af te kunnen maken. Ik ben nog altijd bezig. :')

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:18

Aan mijn werk! Het gebrek aan ruimte, middelen, inzicht, communicatie en aftandse machines van voor de oorlog opgelapt met tape, plakband of tiewrap. Hoezo tiewrap? Hoezo joh dat wist ik niet!
Hoezo gewoon weg drukken van storingen?

Rijd jezelf ook door bij een rood lampje in je auto?

Hij doet het toch nog, karren maar?

Soms kan ik mij daar ineens zo kwaad om maken..

Ik snap heus wel dat niet alles direct opgelost of gemaakt kan worden en bestellingen af moeten. We daardoor draaien met de riemen die we hebben.

Maar leuk is anders.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:35

Examencommissies. ;(

Zie er zo lelijk uit door het janken. En dan wensen ze je nog; 'plezier met de voortzetting van je studie'. Flikker toch op jongens, ik moet gewoon 7 maanden wachten op 1 mondeling. Ik wil volgende week gewoon gediplomeerd zijn. Maargoed, maar een paar lijntjes uitgezet... Hopelijk.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:51

Kidde schreef:
S8903N schreef:
Dat ik wéér verknipt ben bij de kapper en die doos het gepresteerd heeft om een soort van halve pony te knippen. Ik háát pony’s want ze zitten de hele tijd in je smoel. Daarbij ook nog erg moeilijk haar (super stug en soort van krul maar ook weer niet) dus komend jaar weer voor aap lopen tot het een beetje aangegroeid is -:(-

Kijk eens naar een krullenkapper! Gewone kappers kunnen gewoon niet omgaan met krullen helaas


Dank voor je tip, maar dit was bij een krullenkapper en was een schokkende €58,- lichter voor alleen wassen, knippen en stylen %)
Uiteraard kon ik dat de producten erbij kopen die hun ook gebruikten (waren er een stuk of 5) waarvan alleen de shampoo al meer dan €20,- kostte.
Ik overweeg serieus de tondeuse maar mag niet van mijn vent :Y)

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:10

Een collega, op alles wat ik zeg reageert ze boos/geïrriteerd, terwijl ik niks bijzonders zeg ofzo. :')

Mando

Berichten: 15702
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:24

Dat de katten zo vreselijk verharen.
Je blijft kammen en stofzuigen.

Nayomie
Berichten: 32785
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:25

Mando schreef:
Dat de katten zo vreselijk verharen.
Je blijft kammen en stofzuigen.

Neem er nog een langharige hond bij en het is feest. Ik kan het niet meer bijbenen, zo veel haar elke keer. :')

Amber_anne

Berichten: 6928
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:36

Hier ook last van haar van de katten, kan niks eten of drinken zonder een haar erin

nicole_floor

Berichten: 3267
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:25

Nayomie schreef:
Mando schreef:
Dat de katten zo vreselijk verharen.
Je blijft kammen en stofzuigen.

Neem er nog een langharige hond bij en het is feest. Ik kan het niet meer bijbenen, zo veel haar elke keer. :')

En het houd ook niet op... :+

cent

Berichten: 263
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:35

Ja ik volg!!

Agossie

Berichten: 16372
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:36

Op dit moment erger ik me groen en geel dat:
a) de website van Wimbledon vast lijkt te zitten, dus de live scores niet meer werken, en
b) ze op Eurosport een herhaling uitzenden van een vanmorgen gespeelde wedstrijd, terwijl Nick Kyrgios staat te spelen. Kyrgios levert altijd wel entertainment, dus die live wedstrijd wil ik graag zien, en niet de herhaling van vanmorgen. :roll:

Froukje_J

Berichten: 2217
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:36

Aan de bloeddruk band die is 24 uur om.moet hebben |o

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:47

Drie drukke ochtenden achter elkaar, maar morgen zou het wel lukken om te rijden... wordt het de slechtste dag van de week qua weer. -O-
Ik hoop dat het meevalt, en dan prak ik dat halfuurtje er gewoon lekker in voor mijn fysio afspraak via Teams. :Y)

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:16

Dat de leverdatum van mijn nieuwe rijlaarzen pas 27 augustus is, geeneens op maat gemaakt/custom made…

magdabouma

Berichten: 404
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Lioessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:20

Aan mensen :j

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-21 22:23

Dat ik de fout heb gemaakt om aan mijn broer te vragen of hij de wasmachine aan wilde zetten nadat hij zijn eigen kleding erbij had gedaan en toen naar mijn paard ben gegaan. Dus ik nu nog met een vieze BH zit. Verdomme ik kan ook alles zelf doen in dit rothuis

magdabouma

Berichten: 404
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Lioessens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:29

xPabloBokt schreef:
Dat ik de fout heb gemaakt om aan mijn broer te vragen of hij de wasmachine aan wilde zetten nadat hij zijn eigen kleding erbij had gedaan en toen naar mijn paard ben gegaan. Dus ik nu nog met een vieze BH zit. Verdomme ik kan ook alles zelf doen in dit rothuis


oh. dit voelt ook zeer zeker herkenbaar

hagelslag
Berichten: 9077
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:31

Flinke pijn en de ibu werkt niet -O-
Lang leve de wortelpunt inkorten.
Het rare is, ik had er geen pijn aan na de behandeling (die was vrijdag) maar de pijn word steeds erger.
Morgen maar bellen. Ondanks dat de wonde er niet verkeerd uit ziet

Sherivey
Berichten: 8694
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:35

hagelslag schreef:
Flinke pijn en de ibu werkt niet -O-
Lang leve de wortelpunt inkorten.
Het rare is, ik had er geen pijn aan na de behandeling (die was vrijdag) maar de pijn word steeds erger.
Morgen maar bellen. Ondanks dat de wonde er niet verkeerd uit ziet

Had ik na mn verstandskiezen trekken ook. Tweede dag was echt hel :=

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:42

Ik heb opnieuw een stukje glas uit de terrariumdeur geslagen met de drinkbak eruit te halen. := Ik ben bang dat ik dat ding echt eens om zeep ga helpen met mijn lomp gedrag. :+