Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:31

Ik begrijp het ergens wel.. ik denk dat veel mensen iets plaatsen in de hoop even erover te kunnen kletsen.. ik denk alleen niet dat dit daar het juiste topic voor is omdat er zoveel in geplaatst wordt.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:33

Ik zie dit topic ook zo als poes, even stoom afblazen. Als je graag wilt sparren, misschien kun jij of anderen die daar behoefte aan hebben dat vragen? Mijn ervaring is dat best veel bokkers daar voor open staan <3

Telpeva

Berichten: 14756
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:39

AmyII schreef:
Dat ik schijtziek word van het delen van zeiks waar toch niet op in gegaan wordt. En dat maakt voor mij niet zoveel uit maar bovenstaande geldt niet alleen voor mij maar voor een heleboel anderen in dit topic.

Ik vind het ook heel rot van je auto, ik heb er alleen 0 verstand van en ik zag dat je een topic erover had geopend dus ik ging er van uit dat je daar al tips en steun zou krijgen, sorry als ik je daarmee het idee heb gegeven dat ik het niet rot vind voor je! Diefstal vind ik sowieso heel erg, lager dan laag, van uitlaten van auto's maar ook van babbeltrucs met ouderen, alle vormen. Zulk tuig valt voor mij mij onder de categorie muggen, geen goed woord over te zeggen.

Hoe poes het omschrijft is hoe ik er ook naar kijk, vooral het kunnen spuien. Soms is een reactie ook niet nodig maar soms is het idd ook gewoon fijn om toch wel een reactie te krijgen, al is het maar een digitale knuffel het is toch iemand die met je mee voelt :) dat probeer ik ook te doen daar waar ik denk dat men het zou waarderen.

Nyaleti wat zuur -O- vreselijk als er dingen niet gaan zoals verwacht of gehoopt met dieren, afscheid nemen of de gedachte dat dat eraan komt is vreselijk

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:42

Ik reageer lekker waar ik op wil reageren. Soms empathisch, soms geïrriteerd, soms zus en soms zo. Boven alles is dit een discussieforum en mééstal (niet altijd) vind ik dat je het lekker in je dagboek moet kalken als je geen reacties wilt.

Pablo, als je dat diertje niet red doe ik nooit meer aardig tegen je :) :) :)

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:43

Ik herinner me nog meerdere reacties waar men het juist bloedirritant vond als er steeds op ergernissen ingegaan werd eigenlijk.

@pablobokt halen dat dier!

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:44

GA WEG LONNE ACHTERVOLG ME NIET STEEDS

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:45

MarcoBorsato schreef:
GA WEG LONNE ACHTERVOLG ME NIET STEEDS


NEE IK WEIGER

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:49

Ik begrijp al jullie berichten en als iedereen dit ziet als topic voor enkel het spuien van ergernissen dan is dit wellicht niet het topic dat ik zoek.

@ Telpeva, lief dat je terug gezocht hebt en dat je mijn auto aanhaalt, ja, ik voel me daar klote over maar net zoals jij zegt: daar heb ik een topic over geopend.

Er zijn legio ergernissen die mij opvallen (ja, van anderen dus) waar helemaal 0 reactie op komt en als ik de onderwerpen lees… Dan vind ik dat bijzonder.

En tuurlijk heb ik bovenstaande gezegd omdat er gevoelsmatig weinig gereageerd wordt op mijn ergernissen (nee dit gaat niet over mijn auto, daar is een topic over) maar het gaat mij niet alleen om mijn ergernissen.

Als dit echt een topic is om de ergernis echt alleen neer te pennen is dat prima en dus vanaf nu duidelijk voor mij, dan ga ik nl over mijn ergernissen kijken of er topics bestaan of ze openen. Ik vind het met name de laatste tijd wel een soort van prettig om te sparren over mijn ergernissen (hartzeer) en als dat hier niet kan even goede vrienden, maar dan is dit niet het geschikte topic voor mij.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:49

Beter een kleine die weigert...

Amy, superwaardeloos van je auto :knuffel:

Ik heb mijn kinderen de NEEhoorn voorgelezen en nu roepen ze steeds KUS M'N KONT HOND. Het is heel grappig maar ook weer niet zeg maar.

Amy, niet iedereen denkt er zo over. Maar voor mij schieten er soms ook berichten tussen waar ik niet op reageer. Maar echt, blijf alsjeblieft.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-10-21 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:50

Dat ik al vanaf begin 1 niet naar het huis waar we naar toe willen verhuizen wil maar ik heb geen andere keuze. Nu is wat ik al voorspelde al uitgekomen... broertje over de pis omdat zijn spulletjes 4-5 weken wat moeten inschikken. Wat een gezeur en ik wist dit al vanaf het begin. Ik mag het niet zeggen maar zeg het toch, ik wist dit van te voren al. -O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:52

Dat herinner ik me ook Niobe. Daarnaast staat ook in de openingspost dat het hier vooral om lekker klagen gaat.

Ben het wel met MB eens verder wat betreft het dagboek gebeuren :))

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:53

MarcoBorsato schreef:
Ik heb mijn kinderen de NEEhoorn voorgelezen en nu roepen ze steeds KUS M'N KONT HOND. Het is heel grappig maar ook weer niet zeg maar.


Wil je dat ik hier op in ga?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:54

Nee heb liever dat Stefan iets zegt.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:54

MarcoBorsato schreef:
Beter een kleine die weigert...

Amy, superwaardeloos van je auto :knuffel:

[b{Ik heb mijn kinderen de NEEhoorn voorgelezen en nu roepen ze steeds KUS M'N KONT HOND. Het is heel grappig maar ook weer niet zeg maar.[/b{

Amy, niet iedereen denkt er zo over. Maar voor mij schieten er soms ook berichten tussen waar ik niet op reageer. Maar echt, blijf alsjeblieft.

Wacht ff… WAT heb je voorgelezen? Gooi titel/ ISBN want dan kan ik het bestellen voor mijn nichtje en neefje, klinkt hilarisch nl :')

Ik kan heel recalcitrant reageren op het laatste deel van jouw bericht maar we weten beiden dat, dat geen zin heeft. Ik blijf hier toch wel rondhangen, ergernissen of niet. En ja. Ik ben slap van hart.

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:55

AmyII schreef:
Ik begrijp al jullie berichten en als iedereen dit ziet als topic voor enkel het spuien van ergernissen dan is dit wellicht niet het topic dat ik zoek.

@ Telpeva, lief dat je terug gezocht hebt en dat je mijn auto aanhaalt, ja, ik voel me daar klote over maar net zoals jij zegt: daar heb ik een topic over geopend.

Er zijn legio ergernissen die mij opvallen (ja, van anderen dus) waar helemaal 0 reactie op komt en als ik de onderwerpen lees… Dan vind ik dat bijzonder.

En tuurlijk heb ik bovenstaande gezegd omdat er gevoelsmatig weinig gereageerd wordt op mijn ergernissen (nee dit gaat niet over mijn auto, daar is een topic over) maar het gaat mij niet alleen om mijn ergernissen.

Als dit echt een topic is om de ergernis echt alleen neer te pennen is dat prima en dus vanaf nu duidelijk voor mij, dan ga ik nl over mijn ergernissen kijken of er topics bestaan of ze openen. Ik vind het met name de laatste tijd wel een soort van prettig om te sparren over mijn ergernissen (hartzeer) en als dat hier niet kan even goede vrienden, maar dan is dit niet het geschikte topic voor mij.


Je mag het natuurlijk ook best benoemen als je ergens over wilt sparren, ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat best zouden willen.

Er zijn weleens dingen waar ik op wil reageren, maar dat dus niet doe omdat ik er niet per se iets nuttigs op kan zeggen of omdat ik er dus van uit ga dat het niet gewenst is.

Ernstig beroerd van je auto trouwens!

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:56

Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-10-21 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7989
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:56

MarcoBorsato schreef:
Nee heb liever dat Stefan iets zegt.


Hij stuurt je de warmste groeten.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:57

Niobe schreef:
Ik herinner me nog meerdere reacties waar men het juist bloedirritant vond als er steeds op ergernissen ingegaan werd eigenlijk.

@pablobokt halen dat dier!

Met de nuance dat je ergenissen en leed hebt.
Iemand die kiespijn heeft en weigert naar de tandarts te gaan zit niet te wachten op reacties/ tips. Iemand die iets heel vervelends meemaakt vind het over het algemeen wel fijn om even een (virtuele) schouder te krijgen.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:58


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:03

Amy: ik denk dat een simpel zinnetje als:
Reacties welkom
Wil iemand even meesparren?
Wat vinden jullie hier nu van?

Al voor veel reactie zullen zorgen :j

Ik ben hier al letterlijk op mijn vingers getikt dak mijn muil moest houden dus doe ik dat ook meestal braaf.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:04

Piercing ontstoken, is net geknapt. Echt had deze schijtdag aan moeten zien komen toen ik vanmorgen in mijn eigen hippe wijde pijpen broek bleef haken en toen tegen de hoek van mijn trapje aan klapte. Wie valt er nou door zijn eigen broek??? Had toen in bed moeten blijven liggen met mijn telefoon uit. :roll:

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:14

Koud hebben terwijl het 21 graden in huis is. Misschien toch maar kachel aanzetten.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:16

Marcella schreef:
Koud hebben terwijl het 21 graden in huis is. Misschien toch maar kachel aanzetten.

Ik heb het momenteel ook steeds koud. Ik had me nog wel zo voorgenomen om niet te gaan stoken, maar dat voornemen is echt kansloos hier :')

Marcella

Berichten: 36759
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:27

Ach ben normaal gewend aan 23/24 graden dus zal wel even wennen zijn. Binnenkort laatste schaduwdoek maar eens voor het raam weghalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:29

Niobe schreef:
Ik herinner me nog meerdere reacties waar men het juist bloedirritant vond als er steeds op ergernissen ingegaan werd eigenlijk.

@pablobokt halen dat dier!


Als dit over mijn berichten ging, ik vond het niet irritant dat er op ingegaan werd, maar dat ik nog eens de grond in geboord werd terwijl ik me al rot zat voelde.