Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:04

Dat de koffiebonen op zijn en ik had al zoveel moeite met vandaag. ;(

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:05

ik stond op het station, en ik voel iets mijn been opkruipen, dus ik dacht echt van wtf???? dus ik beetje eraf slaan, was het een wesp :') ben flink gestoken

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:25

Ineke2 schreef:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Het is in dit topic niet toegestaan andere bokkers of topic te bespreken

Bijzonder, want IK benoemde helemaal geen topic, bokker of wat dan ook. Goed, mijn dag is in elk geval weer begonnen met een grijns en dat in het ergernissen topic :D

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:27

fotolijstje schreef:
ik stond op het station, en ik voel iets mijn been opkruipen, dus ik dacht echt van wtf???? dus ik beetje eraf slaan, was het een wesp :') ben flink gestoken

Auw dat is rot zeg! :knuffel:

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:28

Dat ze in de opdracht net niet genoeg vertellen dat je het thuis kan doen. Maar ik absoluut geen zin heb om voor 2 uurtjes naar school te gaan. Want met die opdracht ben ik geen 2 uur bezig….

Captain

Berichten: 21410
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 08:57

De fiets bouwvakkers hiernaast die gisteren zeiden "De meeste herrie heb je gehad" ja?! Ik wordt gillend gek van al het boren! |o |o |o |o |o |o |o |o |o

DuoPenotti

Berichten: 29992
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:02

Ineke2 schreef:
Ineke2 schreef:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd. Het is in dit topic niet toegestaan andere bokkers of topic te bespreken

Bijzonder, want IK benoemde helemaal geen topic, bokker of wat dan ook. Goed, mijn dag is in elk geval weer begonnen met een grijns en dat in het ergernissen topic :D

idem, ik gaf ook geen topic aan. En mijn omschrijving was wel zo vaag....
Mij verbaasde het ook en schoot er ook om in de lach want dacht echt? Huh gaat modden voortaan zo?
Dan hebben ze het vast druk :))

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:09

Captain schreef:
De fiets bouwvakkers hiernaast die gisteren zeiden "De meeste herrie heb je gehad" ja?! Ik wordt gillend gek van al het boren! |o |o |o |o |o |o |o |o |o


Troost je, ze zijn hiernaast vier maanden bezig geweest eer ze gingen opbouwen :j
Gek werd ik ervan!
Daarna gingen ze aan de overkant beginnen, denk dat hij drie maanden ijzer aan het slijpen is geweest buiten :=

MyWishMax

Berichten: 25454
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:14

Hier zijn ze al meer als een jaar bezig. Eerst slopen en nu bouwen. Je raakt er gewoon geïrriteerd van, vooral alle 'regels' die zij ons als omwonende op proberen te leggen en vervolgens zelf niet aan de regels houden.
Had al klaar moeten zijn, maar vanwege asbest tijd stil gelegen. Maar volgens hen was het geen asbest en niet nodig om ons te informeren dat dat weken open en bloot lag, compleet kapot. :+

Telpeva

Berichten: 14804
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:07


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:10

En maar raar vinden dat de cijfers niet naar beneden gaan en verder oplopen. Erge vind ik nog dat de horeca meneer in het artikel het wel begrijpt als het druk is dat er niet gecontroleerd wordt. -O- waarom is het in andere landen al zowat normaal en blijft nederland er zo moeilijk over doen.

Mijn ergernis ik ben mijn vermoeidheid enorm zat. Al langer loop ik weer met een continue ik heb niet geslapen gevoel rond. Het was zo mooi lang weg en het is weer vollop terug. Stom lijf. -O- ik wil weer fitter zijn.

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:16

Loop ik de trap af, en ja hoor val ik met volle vaart er af. Vandaag is mijn dag niet :evaw:

Britta31

Berichten: 13172
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:18

Alles goed?

hagelslag
Berichten: 9144
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:19

Flink gezweten tijdens de acupunctuur behandeling....
Kan ik weer gaan douchen

MyWishMax

Berichten: 25454
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:20

Kookaburra schreef:
MyWishMax schreef:
Net mijn hoofd gestoten en meteen misselijk en enorme hoofdpijn. Ging nogal hard. Maar goed dat er woordenboek op telefoon zot :=

Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet minder wordt, of als het erger wordt, even de huisarts bellen. Je hebt maar 1 hoofd en 1 stel hersens.


Helaas bekend met hersenschudding en slecht herstel ervan. Dit is niet zo erg als voorgaande.

Lindagek
Berichten: 42
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:22

Dat mijn bus te laat was waardoor ik moest rennen voor de trein en met 20 man in een tussenstukje gepropt op elkaar moest staan vanwege de spits. :')

xPabloBokt

Berichten: 9481
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-21 10:23

Pees in mijn voet die weer geïrriteerd lijkt te zijn. Goede timing nu met mijn nieuwe werk. Gelukkig geen last van met lopen en met werk maar braaf mijn steunzolen aan..

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:25

Britta31 schreef:
Alles goed?

Ja, dat gelukkig wel

Zebrastreep

Berichten: 9831
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:29

Een pats van het schrikdraad au %)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 10:57

Toch maar ziek gemeld voor college en ben nu pas uit bed. Was blijkbaar zo moe dat ik door kon blijven dutten tot nu. En zou best nog weer mijn bed in kunnen duiken. :=

Roodvos

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 11:46

Marocje schreef:
Ik moest met kofferbak open rijden want vervoerde een deur. Maar het lampje bleef branden in de auto, en ik kreeg hem nergens uit. Wel een knopje om het soort licht te veranderen, maar dus niet uit te zetten. Kan me zo niet voorstellen dat dit klopt..

Dus daar ergerde ik me rot aan, hele weg met dat lampje aan rijdende allemaal mensen seinen. Tja, ik zie het lampje ook..

Die zit bij mijn auto op het lampje zelf. Die van mij heeft 3 standen: continu aan, aan bij open deur en gaat vanzelf weer uit (en blijft dus branden als de deur/klep open staat, wat jij dus had) en uit. En dan is die ook uit bij een open deur/klep.
Misschien even een keer rustig (bij daglicht) het lampje bestuderen?

hagelslag
Berichten: 9144
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 11:59

Duitse burokratie....
In augustus een brief gekregen ivm groen afval, of we composteren of we moeten een biocontainer aanvragen.
Dus ik direct gebeld, hoor eens we hebben een composteerbak op t erf. De tuin is groot genoeg.
Ah ja oké ik schrijf het op, de collega die er over gaat is 3 week op vakantie.
Dit was de eerste week van augustus.
Gister post gekregen, direct een boete omdat we geen biocontainer hebben aangevraagd.
Eehhhmmm sorry??
Je collega heeft het aangenomen + mijn telefoonnummer genoteerd?
Eh ja eh ja...
Nouja u moet daar en daar een container aanvragen of een vrijstelling.
Zoooodeju echt...
Maar de boete hoeft niet betaald god zij dank....

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 12:20

4 mensen in mijn klas lopen door alles heen te schreeuwen en spelen filmpjes af, kom op je zit op het MBO niet op de middelbare :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 12:33

Weer eens per mail aangesproken met Marlinda ipv Marlinde. Zal ik hem dan Arjen noemen ipv Arjan? :=

Zo moeilijk is lezen toch niet he.

Roodvos

Berichten: 6711
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 12:38

MarlindeRooz schreef:
Weer eens per mail aangesproken met Marlinda ipv Marlinde. Zal ik hem dan Arjen noemen ipv Arjan? :=

Zo moeilijk is lezen toch niet he.

Ja, doen :j

Ik heb een keer een mail terug gestuurd aan geachte mw. Y. Dat was een meneer die mij stug met geachte heer X bleef aanschrijven. Was daarna gelijk klaar :D .