Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:36

Moeilijk scenario in Planet Zoo.

Oh jee, Moestuin, er lopen toch niet weer geiten binnen he? :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:40

Hahaha :D Nee, gelukkig niet. Ik was kleren in een doos aan het gooien die te klein waren. Blijkbaar gooide zij dan elke keer ik mijn rug draaide kleren in de doos die in kast liggen. Die wel nog passen. Duurde even voor ik het door had dus kon weer gaan uitzoeken :')

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:42

Nou.. Hertentamen gemaakt hoor, maar wel met twee fouten aan de docenten kant.. Krijgen we een assenstelsel wat helemaal niet klopt en de punten telling klopt niet. Je kunt ipv 100 punten, maar 96 punten halen. En juffrouw miep hier maakt de opmerkingen wel en heb er nog even achteraan gemaild dat ze die normering toch wel aan gaan passen :+ Anders heb je standaard al 0,4 minder, wat ik nogal een verschil vindt! Als ik die 0,4 er de vorige keer bij had, had ik niet hoeven herkansen.

Mando

Berichten: 15723
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:44

Goed dat ik weet dat de randstad weer super druk is. Morgen maar om 6.30 - 7 uur vertrekken van Fysland naar Zierikzee (3,5 uur rijden) voor de crematie van mijn schoonvader om 11.30. Dan zal ik toch wel op tijd zijn toch... _O-

Ik irriteer me aan de regen, gatver wat een pestpokken weer yek

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:54

Robijntjah schreef:
Dat ik mijn super leuke huidige team ga achterlaten. MEH.

Ik voel je helemaal. Ik heb deze week ook ontslag genomen na ergens ruim 3,5 jaar gewerkt te hebben. -O-

Gini
Berichten: 17966
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:59

MarlindeRooz schreef:
Robijntjah schreef:
Dat ik mijn super leuke huidige team ga achterlaten. MEH.

Ik voel je helemaal. Ik heb deze week ook ontslag genomen na ergens ruim 3,5 jaar gewerkt te hebben. -O-


Maar de reden waarom jullie weggaan is hopelijk toch wel leuk? :(:)

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:02

Dat ik nu zou moeten herstellen van een burnout, maar ik nu alweer loop te stressen over mijn toekomst. Ik heb straks een diploma waar ik niks mee kan, en mogelijk geen baan in kan vinden. Dus dan zou ik weer een opleiding moeten volgen maar tussentijds ook ergens geld vandaan moeten halen en waarom denk ik hier ook alweer over na? :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:03

Gini schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik voel je helemaal. Ik heb deze week ook ontslag genomen na ergens ruim 3,5 jaar gewerkt te hebben. -O-


Maar de reden waarom jullie weggaan is hopelijk toch wel leuk? :(:)

Helaas niet bij mij komt het door mijn hersenschudding + veel minder plezier in het werk dan ik had. Dus er voor gekozen om te stoppen. Had liever gewoon gewerkt maar het is niet te doen.

Nayomie schreef:
Dat ik nu zou moeten herstellen van een burnout, maar ik nu alweer loop te stressen over mijn toekomst. Ik heb straks een diploma waar ik niks mee kan, en mogelijk geen baan in kan vinden. Dus dan zou ik weer een opleiding moeten volgen maar tussentijds ook ergens geld vandaan moeten halen en waarom denk ik hier ook alweer over na? :=

Je kan vast IETS met je opleiding! En anders misschien een werken/leren traject gaan volgen? Dan kan je toch aan de slag en geld verdienen.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 30-06-21 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:03

Het weer :( Hele dag al non stop regen hier

hagelslag
Berichten: 9152
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:08

66 km enkele reis gereden ivm de kaakchirurg.
Hechtingen hebben ze er 2 dagen te vroeg uit gehaald.
Die zaten flink strak.

Maar nu komt de grootste ergenis.
Ik moet AB nemen.
Dus ik die net bin de apotheek bij mij in de buurt ophalen.
Hadden ze amoxiciline voorgeschreven
En daar ben ik allergisch voor.
Gelukkig optijd gemerkt en na 1 belletje naar de kaakchirurg hebben ze een recept naar de apotheek gefaxt maar alsnog...
Dat is toch best vervelend...
Oh en de smerige smaak in mijn mond

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:25

Dat mijn klasgenoten al gebeld zijn dat ze officieel geslaagd zijn voor hun mbo4, maar ik nog niet :(

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:47

Verkoopfoto van een webwinkel: donker hoofdstel, donker paard, donkere achtergrond.
Hoe moet ik dan het hoofdstel goed kunnen bekijken? :')

Gini
Berichten: 17966
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 15:51

MarlindeRooz schreef:
Gini schreef:

Maar de reden waarom jullie weggaan is hopelijk toch wel leuk? :(:)

Helaas niet bij mij komt het door mijn hersenschudding + veel minder plezier in het werk dan ik had. Dus er voor gekozen om te stoppen. Had liever gewoon gewerkt maar het is niet te doen.


Dat is ronduit balen dan. :(

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:01

Ik ging rauwe tonijn halen voor sushi, dat heb ik al jaren niet meer gemaakt dus dacht laat ik het rollen weer eens oefenen. En dan natuurlijk zelf het resultaat oppeuzelen :P

Bij de kraam; ga je dat zelf opeten?
Ik; ja, het is voor mijzelf dus een kleine portie.
Zij; mag je dat eten dan?
Ik; ja waarom niet?
Zij;ik mocht dat toen niet, net als filet americain...
Ik >;)
Zij; ben je niet zwanger dan, ik dacht dat je ja zei toen ik er naar vroeg...
-:(- Nee stom viswijf, dat heb je niet gevraagd dat heb je zelf bedacht!

Ik was te verbaasd en boos en flabbergasted om verder te reageren maar als iemand ooit nog zoiets tegen mij zegt ga ik gewoon keihard janken en snotteren. Even het maximaal haalbare uit hun schuldgevoel halen ~~}>

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:02

Marcella schreef:
Oh goed om te weten dat het druk is op de weg. Zaterdag sollicitatie gesprek in Capelle. Maar even rekening houden met extra reistijd.

Buik die nog meer stress zenuwen heeft. Waarom ben ik zo'n stresskip ook. 8)7 |o


Waar in Capelle moet je zijn?

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:04

Rytir schreef:
Ik ging rauwe tonijn halen voor sushi, dat heb ik al jaren niet meer gemaakt dus dacht laat ik het rollen weer eens oefenen. En dan natuurlijk zelf het resultaat oppeuzelen :P

Bij de kraam; ga je dat zelf opeten?
Ik; ja, het is voor mijzelf dus een kleine portie.
Zij; mag je dat eten dan?
Ik; ja waarom niet?
Zij;ik mocht dat toen niet, net als filet americain...
Ik >;)
Zij; ben je niet zwanger dan, ik dacht dat je ja zei toen ik er naar vroeg...
-:(- Nee stom viswijf, dat heb je niet gevraagd dat heb je zelf bedacht!

Ik was te verbaasd en boos en flabbergasted om verder te reageren maar als iemand ooit nog zoiets tegen mij zegt ga ik gewoon keihard janken en snotteren. Even het maximaal haalbare uit hun schuldgevoel halen ~~}>


Ik heb me dat ook voorgenomen bij de eerst volgende die vraagt waarom we nog geen kinderen hebben. Laat ons dat lekker zelf bepalen!
Ik barst de volgende keer in huilen uit en roep dat het niet lukt. Echt hoor...

theadora99

Berichten: 3638
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:07

Luxeprobleem, maar ik ben bijna afgestudeerd en ik weet niet zo goed wat ik met vrije tijd moet doen? Ik ging altijd na het werk lessen voorbereiden (maarja, bijna zomervakantie) en dan aan school werken maar ik heb niets meer te doen. Verveel me dood de hele dag :')

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:10

Goede even opgezocht en zou 45 minuten op de fiets zijn. Denk dat ik gewoon op de scooter ga trouwens. Anders eerst 30 minuten onderweg om auto op te halen andere kant op (Papendrecht). Enige nadeel zou navigatie dan zijn, maar kom ook wel weer goed.

Rotterdam Capelle dus.

Merileth

Berichten: 1118
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:19

MarlindeRooz schreef:
Robijntjah schreef:
Dat ik mijn super leuke huidige team ga achterlaten. MEH.

Ik voel je helemaal. Ik heb deze week ook ontslag genomen na ergens ruim 3,5 jaar gewerkt te hebben. -O-


Rot voelt dat he? Heb daar nu ook last van, maar dan 'gedwongen' omdat er van bovenaf bepaald is dat er geen vaste contracten gegeven mogen worden. Gelukkig morgen een gesprek voor een kantoorfunctie bij een concurrent (kinderopvang). Ik wil graag van de groep af, maar sollicitaties die kant op leveren tot nu toe niets op, omdat ik er geen ervaring in heb. Nu een hele tijdelijke functie, waar ze graag gisteren al iemand voor hadden zegmaar. Dus nadat ik vanochtend mijn sollicitatie gedaan heb, ben ik vanmiddag gebeld en heb ik morgen een online gesprek. Maar dan zou ik in ieder geval tot het einde van het jaar onder de pannen zijn, kan ik kijken of ik dit echt leuk vind, en dan kijken we wel verder. Nu hopen dat het wat op gaat leveren ook.

Aan de andere kant een irritatie van mijn lijf. Ik heb vorige week woensdag mijn elleboog heel hard gestoten (waren in centreparcs, ging van een glijbaan in het zwembad, maar zonder lenzen in kan ik geen diepte zien. Waar de groene bak overging in de zwarte glijbaan met lichtgevende strepen was niet te missen. Dat dat stuk vrij snel smaller word is heeeeel lastig te zien), maar die plek doet nog steeds echt veel pijn als ik er op duw. Ben nu langzamerhand bang dat ik het echt beschadigd heb. Niet gebroken, maar wellicht een botkneuzing of een haarscheurtje. Ben nog aan het twijfelen of en wanneer ik de huisarts hier over bel.

Kookaburra

Berichten: 5429
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:23

theadora99 schreef:
Luxeprobleem, maar ik ben bijna afgestudeerd en ik weet niet zo goed wat ik met vrije tijd moet doen? Ik ging altijd na het werk lessen voorbereiden (maarja, bijna zomervakantie) en dan aan school werken maar ik heb niets meer te doen. Verveel me dood de hele dag :')

Oeh, er is vanalles te doen! Van legpuzzels, kleuren voor volwassen of boeken lezen... Tot vrijwilligerswerk, je verdiepen in iets wat je interessant vindt of ergens op een stal meehelpen en -rijden!

Maar afgestudeerd... Ik weet niet wat je wilt gaan doen, maar als je een baan gaat zoeken zit er ook nog tijd in vacatures zoeken, bellen, brieven schrijven...

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:29

Ik erger mij momenteel aan dat ik iets besteld heb wat volgens de website niet leverbaar is.
Maar wel besteld zodat zodra ze weer leverbaar zijn gelijk verzonden kunnen worden.

Nu staat het op de site nog als niet leverbaar, maar krijg ik net wel een track en tracé code en dat het morgen bezorgd wordt :')

Ik erger mij er nu dus aan dat ik niet weet of ik hem dus al moet betalen of dat dit een foutje is :\ heb ze maar een mailtje gestuurd..

theadora99

Berichten: 3638
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:30

Kookaburra schreef:
theadora99 schreef:
Luxeprobleem, maar ik ben bijna afgestudeerd en ik weet niet zo goed wat ik met vrije tijd moet doen? Ik ging altijd na het werk lessen voorbereiden (maarja, bijna zomervakantie) en dan aan school werken maar ik heb niets meer te doen. Verveel me dood de hele dag :')

Oeh, er is vanalles te doen! Van legpuzzels, kleuren voor volwassen of boeken lezen... Tot vrijwilligerswerk, je verdiepen in iets wat je interessant vindt of ergens op een stal meehelpen en -rijden!

Maar afgestudeerd... Ik weet niet wat je wilt gaan doen, maar als je een baan gaat zoeken zit er ook nog tijd in vacatures zoeken, bellen, brieven schrijven...

Puzzels moet ik zin in hebben, kleuren word ik gek van en ik ben net klaar met een opleiding waar ik veel literatuur voor heb moeten lezen :') i ga in de vakantie in ieder geval 1 week ponykamp begeleiden, maar het gaat vooral om overdag (zo tussen 11 en 17) wat net te kort is om echt iets nuttigs te doen maar te lang om niets te doen.

Een baan heb ik al (ik ben als het goed is volgende week bevoegd docent Nederlands en wiskunde)

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:34

Dat ik me zo zenuwachtig heb zitten maken voor m'n vaccinatie dat ik nu gewoon compleet uitgeput ben (mentaal dan, fysiek niet. Net nog een uurtje gewandeld met de pony). Ik word soms echt gewoon moe van mezelf, ik kan mijn energie beter in andere dingen steken dan in mezelf zo zenuwachtig maken.
Maar, ik heb m'n vaccinatie en echt kudo's voor de jongen die mij heeft geprikt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41779
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 16:55

Te moe om te tekenen :\.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 17:04

Dat ik heel graag wil verhuizen omdat ik het hier totaal zat ben. Iemand met een onopgevoede molrat mag zijn hond los doen want "losloopgebied". Dat beest mag mijn hond lastig vallen want ja, die mag los lopen. Maar als ik mijn hond vervolgens (aan de lijn!) schade toebrengt aan dat küt mormel, dan heb ik het gedaan. Aldus politie.

Dus dan zou ik, om dit te moeten voorkomen omdat anderen hun krengen niet opvoeden en niks er aan willen doen, de auto moeten pakken om verdorie mijn hond te laten poepen en plassen :x want vrijwel alle groenstroken in de buurt (+/-1 km) zijn allemaal losloopgebieden of speeltuinen. Ben dit spuugzat.