Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 08:32

Dat wederom weer afspraken vervallen waar ik dingen voor had geregeld. Volgende x zal ik geen dingen verzetten , bekijk het maar :+

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:07

Aan dat ik naar de opticien moet en je daarvoor een uur lang geen lenzen in mag.. en ik nu dus stekenblind ben :')

hagelslag
Berichten: 9155
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:09

Straks bijna 70 km rijden enkele reis voor de kaakchirurg.
Nadeel van een kaakchirurg nemen die op vrijdag in de praktijk van je tandarts zit.... -O-
Maar bij hun heb ik niet zoveel angst dus dan doen we dat maar

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:26

Dubbel liggen van de buikpijn.

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:34

Dat het ondanks het zalige weer (woon in Spanje) niet lekker is om op de veranda te zitten omdat de vliegen je opvreten.

En dubbel: heerlijk windje, maar ik wil een windstil half uurtje omdat ik een paar schilderwerken die ik verkocht heb, wil sprayen met vernis.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:49

Ziek zijn. Dat ik al m'n hersencellen nog niet weggesnotterd heb is een klein wereldwonder. :')

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 09:56

Zometeen her tentamen 1 van 2, hopelijk gaat het nu wel goed.. Had 0,3 te weinig de vorige keer :roll:
*Fingers crossed*

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:02

De vreselijk stekende pijn bij het wisselen van mijn spiraal net

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:28

_Nancy schreef:
Zometeen her tentamen 1 van 2, hopelijk gaat het nu wel goed.. Had 0,3 te weinig de vorige keer :roll:
*Fingers crossed*


Succes, jij kunt dat *\o/*

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:31

Mijn hulp die vandaag zo komen, maar om kwart over 12 gisteren avond appte dat het niet kon vandaag. Nu is dat beetje irritant, zo laat, maar kan gebeuren.

Ik had alleen bepaalde dingen al weggehaald en klaar gezet en dat moet nu terug en normaal doet hulp dat omdat het te zwaar is :') helemaal nu met arm haha (ja, ik doe dat dag van te voren altijd)

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:47

Net toch even op de weegschaal gestaan om tot de conclusie te komen dat ik onder mijn streef gewicht zit en dus 60,3 kilo weeg (incl. kleding). Nu verzinnen hoe ik weer terug op de 62 kilo kom. -O-

Eet namelijk gewoon goed, maar poosje minder gesnoept en dat heeft gelijk zijn uitwerking. En dan werk de buikpijn ook niet echt mee. Weet ook al dat ik reageer op de chicken to night en daar baal ik van, want is zo lekker. Maar zit paprika in en dat vinden mijn darmen dus gewoon niet leuk. -O-

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 10:55

black_kelpie schreef:
DezeNaam schreef:
Dat is op zich nog geen slecht idee Black_kelpie maar ik zie mij die reserve ruit zo al stuk maken. :+ (Daarnaast denk ik dat het ongelooflijk duur moet zijn, ze zijn bijna 125cm lang en +-50cm hoog. Het is 'gelukkig' best dik glas.)
Plexiglas zoals Lestrange zegt lijkt me iets rendabeler.

Nadeel van plexi is weer dat het makkelijk krast en dof wordt. Ik weet niet welk beest erin gehouden wordt, voor een slang gaat het maar als het een hagedis is of iets anders met nagels dan wordt het snel lelijk.

Duur valt wel mee denk ik, een rechthoek uitsnijden is niet bijzonder veel werk en glas is niet heel duur.

Ja nee, mijn skink krabt graag aan het glas dus plexiglas zal het met hem niet lang uithouden. :+

Nu erger ik me aan het feit dat ik dacht een nieuwe kamer gevonden te hebben maar ik zie nu pas dat hij 12m2 groot is. := Heb straks een afspraak om te gaan kijken maar ik vrees dat het hem niet wordt. Ondanks dat het er op de foto's wel groter uitziet dan 12m2... de prijsverhouding is het mij niet waard.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 11:53

Tijd terug bij een uitzendbureau gereageerd op een vacature, nou kreeg ik daar geen reactie op mijn mailtjes en ze zouden me bellen (is nooit gebeurd). Dus ik heb hun verzocht of ze mijn contactgegevens willen verwijderen uit hun database. En dan kan reageren opeens wel he. Gaan ze proberen om me over te halen het niet te doen. :+

Misschien moet je maar eens je vacatures zonder spelfouten online zetten en gewoon normaal met mensen communiceren.

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 11:59

Zit ook nog te wachten op bedrijf dat contact zou opnemen voor maken afspraak dit was vorige week maandag al. :=

Ga nu even zelf niet bellen heb deze week al vol staan met afspraken (DA, Sociale Dienst & Randstad, enz.). :=

hagelslag
Berichten: 9155
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 12:30

Bleg, hoe houden mensen het vol in de Stad te wonen...
Het is dat de kaakchirurg in Oldenburg zit. Anders zou ik nooit vrijwillig hierheen rijden.
Man man man wat een drukte -O-

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 13:22

Het is sowieso een stuk drukker!
Gisteren met mijn moeder naar het ziekenhuis, druk op de weg en de parkeergarage gewoon bomvol :=
Dat heb ik maanden niet meegemaakt.

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:11

Oh goed om te weten dat het druk is op de weg. Zaterdag sollicitatie gesprek in Capelle. Maar even rekening houden met extra reistijd.

Buik die nog meer stress zenuwen heeft. Waarom ben ik zo'n stresskip ook. 8)7 |o

Sherivey
Berichten: 8752
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:17

In het weekend valt de drukte mee ;)

Moest vorig weekend de zondag en maandag naar Gouda. Zondag zo door kunnen rijden, maandag om dezelfde tijd spits :=

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:20

Hoop het moet eerst auto ophalen. :=

Stomme getoeter hier weer. |o

Sherivey
Berichten: 8752
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:22

Marcella schreef:
Hoop het moet eerst auto ophalen. :=

Stomme getoeter hier weer. |o

Komt vast goed. Als ik er als schijtluis achter het stuur in kan rijden, kan iedereen het :)

Die afkeer van autorijden vind ik overigens wel heel erg irritant van mezelf. Het is zo makkelijk om met de auto te kunnen ipv OV, maar blijf het verschrikkelijk vinden. Met name vanwege de gekken en ongeduldigen op de weg :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:23

Al 1,5 uur aan het uitstellen om te gaan studeren. Deadline is vandaag maar heb zo weinig zin er in. Het is gewoon niet boeiend. :=

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:28

Auto rijden is niet het grootste probleem, maar kan niet echt super bij de koppeling. Heb tekorte pootjes. Misschien anders toch maar een keer blokjes onder mijn voeten doen. :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:31

Dat ik mijn super leuke huidige team ga achterlaten. MEH.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:34

Dat alles zo verschrikkelijk goor smaakt na een keel zuigtablet. :r

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 14:36

Dat dochter van bijna 3 altijd erg graag helpt maar mij eigenlijk alleen maar extra werk geeft :')